ФорумКазиноAwbit Casino - загальне обговорення

Awbit Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від franztheuerw
|
781 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Awbit Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

В Австрії можливі лише криптовалютні депозити та депозити кредитними картками. За оплату кредитною карткою стягується комісія.

Автоматичний переклад.
franztheuerw
2 міс. тому

Добре, дякую за те, що сказали, якщо деякі гравці з вашої країни захочуть грати тут. Наскільки велика плата, яку ви згадали? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я думаю, що це було 4,5%.

Автоматичний переклад.
franztheuerw
2 міс. тому

Ви вірите, що це дуебал, чи це занадто?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я не думаю, що це взагалі нормально. Я вношу гроші у ваше казино, але все одно маю сплатити комісію. Я точно не буду

Автоматичний переклад.
franztheuerw
2 міс. тому

Просто дружнє нагадування: ви пишете тут на форумі Casino Guru, а не в Awbit Casino. Отже, якщо ви не задоволені або ви справді не згодні сплачувати комісії, вам обов’язково слід звернутися до служби підтримки казино.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Мене щось запитали, і я відповів. Який сенс цього нагадування? Чи повинен я припинити відповідати, коли ви ставите мені запитання? Дуже дивно....

Автоматичний переклад.
franztheuerw
2 міс. тому

але якщо ви не хочете, щоб я брав участь і брав участь в обговореннях або давав відгуки, просто скажіть про це, і я вийду.

Автоматичний переклад.
franztheuerw
2 міс. тому

Ви напевно не зрозуміли моєї думки, тому я спробую вам це пояснити.

У вашому дописі було сказано: «Я не думаю, що це нормально. Я вношу гроші у ваше казино, але все одно маю сплатити комісію. Я точно не буду», — і тому я просто хотів сказати, що це не наше казино, як ви там згадали, і що ви пишете на нашому форумі тут.

Звичайно, ми раді бачити та читати ваші дописи та відгуки на нашому веб-сайті, безсумнівно.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Ви вважаєте це доречним чи це занадто? Це було твоє запитання.

і це моя відповідь.

Я не думаю, що це нормально. Я вношу гроші у ваше казино, але все одно маю сплатити комісію. Я точно не буду цього робити". замість вашого належить комусь. Я ніколи не мав на увазі, що це ваше казино.

Автоматичний переклад.
franztheuerw
2 міс. тому

Отже, ваша відповідь була призначена для когось іншого. Казино, я вважаю. Без проблем.

Все одно дякую за ваше нутро.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я вносив тут криптовалюту, і проблем не було. Зняття було автоматичним, і мені не довелося чекати. Підтримка швидко відреагувала і допомогла мені. Про оплату кредитною карткою нічого сказати не можу.

Автоматичний переклад.
Wierzing
1 місяць тому

Чудово, тож я бачу, що у вас гарний досвід. Як довго ви чекали на зняття? З чим ви мали справу з підтримкою, якщо можна знати? 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Депозити та зняття коштів пройшли гладко. Служба підтримки також відразу допомогла мені з кількома запитаннями. Я думав, що там чудово

Автоматичний переклад.
battyman1337
1 місяць тому

Я радий, що вам сподобалося це казино. Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви використали та скільки часу тривало зняття коштів?🤔

Просто з цікавості, знаєте.🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені дуже сподобалася їхня VIP-система. Платежі також були надзвичайно швидкими та бездоганними. Підтримка дуже швидко допомогла. великий палець вгору!

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт, я поговорив зі службою підтримки про бонуси та як саме вони працюють. Відповідь була швидкою, і вона спрацювала, як вони сказали, тому мені це подобається. Для інших гравців, можливо, це трохи заплутано, оскільки вони мають щоденні спеціальні бонусні коди, але ви можете використовувати їх лише після вітальної пропозиції. Дійсно, це має сенс, тому що так, два бонуси на один депозит, це було б чимось дуже новим. У будь-якому випадку, я повернувся ще раз відтоді, і це знову не було проблемою. Цього разу я нічого не можу сказати про своє друге зняття, тому що мені не пощастило двічі, лол.

Автоматичний переклад.
Wierzing
1 місяць тому

Кажуть, що достовірність наданої інформації є, принаймні для мене, підозрілою, оскільки ви використовуєте тимчасову адресу електронної пошти, щоб коментувати це казино.

Чесно кажучи, ви не самотні. Хоча я розумію, що деякі люди вважають, що це безпечно. З іншого боку, з мого досвіду, це спосіб покращити відгуки гравців казино. Це також причина, чому не тільки ваш відгук користувача, надісланий у Awbit Casino, був відхилений як упереджений.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені дуже сподобалася їхня VIP-система. Платежі також були надзвичайно швидкими та бездоганними. Підтримка дуже швидко допомогла. великий палець вгору!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Можливо, ви можете пояснити цікавий факт про це казино, коли йдеться про відгуки користувачів:

Як би ви пояснили, що так багато гравців використовують ті самі дані, щоб надсилати відгуки користувачів або публікувати позитивні публікації, що діляться своїми відгуками про це конкретне казино з тих самих країн і зазвичай в ті самі періоди часу? Коли ми порівнюємо цю діяльність з будь-яким іншим постійним казино ми маємо в базі даних, шаблон буквально мерехтить.

Заздалегідь дякую за відповідь. Ми справді дбаємо про те, щоб оцінка користувачів була неупередженою.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого