2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Awbit Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
В Австрії можливі лише криптовалютні депозити та депозити кредитними картками. За оплату кредитною карткою стягується комісія.
In Austria, only crypto and credit card deposits are possible. A fee is charged for credit card payments.
in österreich sind nur krypto und kreditkarten einzahlungen möglich. bei kreditkartenzahlung wird eine gebühr verrechnet.
Добре, дякую за те, що сказали, якщо деякі гравці з вашої країни захочуть грати тут. Наскільки велика плата, яку ви згадали? 🙂
Good point, thanks for saying that in case some players from your country want to play here. How big is the fee you mentioned ? 🙂
Ви вірите, що це дуебал, чи це занадто?
Do you believe that it is duebale, or is it too much?
Я не думаю, що це взагалі нормально. Я вношу гроші у ваше казино, але все одно маю сплатити комісію. Я точно не буду
I don't think that's OK at all. I deposit money into your casino and still have to pay a fee. I certainly won't
ich finde das überhaupt nicht ok. ich zahle in ihrem casino ein und muss noch gebühr zahlen. ich sicher nicht mehr
Просто дружнє нагадування: ви пишете тут на форумі Casino Guru, а не в Awbit Casino. Отже, якщо ви не задоволені або ви справді не згодні сплачувати комісії, вам обов’язково слід звернутися до служби підтримки казино.
Just a friendly reminder: You write on the Casino Guru forum here, not to the Awbit Casino. So, if you are not happy or you indeed don't agree with paying the fees, you should surely contact the support of the casino.
Мене щось запитали, і я відповів. Який сенс цього нагадування? Чи повинен я припинити відповідати, коли ви ставите мені запитання? Дуже дивно....
They asked me something and I answered. What's the point of this reminder? Should I stop answering when you ask me a question? Very strange....
sie haben mich was gefragt und ich habe geantwortet. was soll diese erinnerung? soll ich nicht mehr antworten wenn ihr mir eine frage stellt? sehr komisch....
але якщо ви не хочете, щоб я брав участь і брав участь в обговореннях або давав відгуки, просто скажіть про це, і я вийду.
but if you don't want me to participate and take part in discussions or give reviews then just say so and I will log off.
aber wenn ihr nicht wollt das ich mich beteilige und an diskussionen teilnehme oder bewertungen abgebe dann sagt es einfach und ich werde mich abmelden.
Ви напевно не зрозуміли моєї думки, тому я спробую вам це пояснити.
У вашому дописі було сказано: «Я не думаю, що це нормально. Я вношу гроші у ваше казино, але все одно маю сплатити комісію. Я точно не буду», — і тому я просто хотів сказати, що це не наше казино, як ви там згадали, і що ви пишете на нашому форумі тут.
Звичайно, ми раді бачити та читати ваші дописи та відгуки на нашому веб-сайті, безсумнівно.
You surely did not understand my point, so I will try to explain it to you.
Your post said: "I don't think that's OK at all. I deposit money into your casino and still have to pay a fee. I certainly won't" - and therefore I just wanted to say that it is not our casino, as you have mentioned there, and that you write to our forum here.
Of course we are happy to see and read your posts and reviews on our website, there is no doubt.
Ви вважаєте це доречним чи це занадто? Це було твоє запитання.
і це моя відповідь.
Я не думаю, що це нормально. Я вношу гроші у ваше казино, але все одно маю сплатити комісію. Я точно не буду цього робити". замість вашого належить комусь. Я ніколи не мав на увазі, що це ваше казино.
Do you think it's appropriate or is it too much? That was your question.
and that is my answer.
I don't think that's OK at all. I deposit money at your casino and still have to pay a fee. I certainly won't do that." instead of yours belongs to someone. I never meant that it is your casino.
Glauben Sie, dass es angemessen ist, oder ist es zu viel? das war deine frage.
und das meine antwort.
Das finde ich überhaupt nicht OK. Ich zahle bei eurem Casino Geld ein und muss trotzdem eine Gebühr bezahlen. Das werde ich bestimmt nicht" statt eurem gehört einem. ich habe nie gemeint, dass es euer casino ist.
Отже, ваша відповідь була призначена для когось іншого. Казино, я вважаю. Без проблем.
Все одно дякую за ваше нутро.
So your answer was meant for someone else. The casino, I believe. No problem at all.
Thank you for your insides anyway.
Я вносив тут криптовалюту, і проблем не було. Зняття було автоматичним, і мені не довелося чекати. Підтримка швидко відреагувала і допомогла мені. Про оплату кредитною карткою нічого сказати не можу.
I deposited here with crypto and had no problems. Withdrawal was automatic and I didn't have to wait. Support responded quickly and helped me. I can't say anything about the credit card payment.
Ich habe hier mit Krypto eingezahlt und hatte keine Problem. Auszahlung ging automatisch musste nicht warten. Support hat mir schnell geantwortet und auch geholfen. Zu der Kreditkartenzahlung kann ich nichts sagen.
Чудово, тож я бачу, що у вас гарний досвід. Як довго ви чекали на зняття? З чим ви мали справу з підтримкою, якщо можна знати? 🙂
Great so I see you have a pretty good experience. How long did you wait for the withdrawal ? What did you deal with support if I may know ? 🙂
Депозити та зняття коштів пройшли гладко. Служба підтримки також відразу допомогла мені з кількома запитаннями. Я думав, що там чудово
Deposits and withdrawals went smoothly. Support also helped me with a few questions straight away. I thought it was great there
Einzahlung und Auszahlung ging einwandfrei. Support hat mir auch direkt mit paar fragen geholfen. Ich fands super dort
Я радий, що вам сподобалося це казино. Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви використали та скільки часу тривало зняття коштів?🤔
Просто з цікавості, знаєте.🙂
I am glad that you liked this casino. May I ask which payment method you used and how long the withdrawal took?🤔
Just out of curiosity, you know.🙂
Мені дуже сподобалася їхня VIP-система. Платежі також були надзвичайно швидкими та бездоганними. Підтримка дуже швидко допомогла. великий палець вгору!
I really liked their VIP system. Payments were also super quick and flawless. Support helped really quickly. Thumbs up!
Mir hat deren VIP system sehr gefallen. Zahlung gingen auch super schnell und einwandfrei. Support hat super schnell geholfen. Daumen hoch!
Привіт, я поговорив зі службою підтримки про бонуси та як саме вони працюють. Відповідь була швидкою, і вона спрацювала, як вони сказали, тому мені це подобається. Для інших гравців, можливо, це трохи заплутано, оскільки вони мають щоденні спеціальні бонусні коди, але ви можете використовувати їх лише після вітальної пропозиції. Дійсно, це має сенс, тому що так, два бонуси на один депозит, це було б чимось дуже новим. У будь-якому випадку, я повернувся ще раз відтоді, і це знову не було проблемою. Цього разу я нічого не можу сказати про своє друге зняття, тому що мені не пощастило двічі, лол.
Hello I spoke to the support about the bonuses and how exactly they work. Answer was fast and it worked like they said, so I like that. For other players maybe its a bit confusing because they have some daily special bonus codes but you can only use them after the welcome offer. Really it makes sense because yes two bonus on one deposit that would be something very new. Anyway, I have been back one more time since then and it was no problem again. This time I cannot say anything about my second withdrawal because I did not get lucky two times lol.
Кажуть, що достовірність наданої інформації є, принаймні для мене, підозрілою, оскільки ви використовуєте тимчасову адресу електронної пошти, щоб коментувати це казино.
Чесно кажучи, ви не самотні. Хоча я розумію, що деякі люди вважають, що це безпечно. З іншого боку, з мого досвіду, це спосіб покращити відгуки гравців казино. Це також причина, чому не тільки ваш відгук користувача, надісланий у Awbit Casino, був відхилений як упереджений.
It is said the credibility of the provided information is, at least for me, suspicious because you're using a temporary email address to comment on this casino.
Frankly, you are not alone. Even though I understand some people believes it is secure. On the other hand, from my experiences, this is a way to enhance casino's players feedback. This is also the reason why not just your user review submitted on Awbit Casino was rejected as biased.
Мені дуже сподобалася їхня VIP-система. Платежі також були надзвичайно швидкими та бездоганними. Підтримка дуже швидко допомогла. великий палець вгору!
I really liked their VIP system. Payments were also super quick and flawless. Support helped really quickly. Thumbs up!
Mir hat deren VIP system sehr gefallen. Zahlung gingen auch super schnell und einwandfrei. Support hat super schnell geholfen. Daumen hoch!
Можливо, ви можете пояснити цікавий факт про це казино, коли йдеться про відгуки користувачів:
Як би ви пояснили, що так багато гравців використовують ті самі дані, щоб надсилати відгуки користувачів або публікувати позитивні публікації, що діляться своїми відгуками про це конкретне казино з тих самих країн і зазвичай в ті самі періоди часу? Коли ми порівнюємо цю діяльність з будь-яким іншим постійним казино ми маємо в базі даних, шаблон буквально мерехтить.
Заздалегідь дякую за відповідь. Ми справді дбаємо про те, щоб оцінка користувачів була неупередженою.
Perhaps you can explain the interesting fact floating around this casino when it comes to the user's feedback:
How would you explain that so many players use the same details to submit user reviews or post positive posts sharing their feedback on this specific casino from the same countries, and usually in the same time periods?When we compare this activity to any other settled casino we have in the database, the pattern literally glimmers.
Thank you in advance for your response. We truly care to keep the user rating score unbiased.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.