2 р. тому
Тут ви можете обговорити Alf Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт 🙂 Хотів поділитися своїм досвідом роботи з казино. Я деякий час грав у казино Alf і зараз виграв 8 тис. Перші 2,5 тисячі зняттів потрапили на мій гаманець протягом 1 робочого дня (дякую, Василь). Якщо решта приходить так швидко, я можу лише сказати: Найкраще казино з ідеальним вибором ігор! Я буду продовжувати звітувати.
Hey 🙂 Wanted to share my experience with the casino so far. I've been playing at Alf Casino for a while and now I've won 8k. The first 2.5k withdrawals hit my wallet within 1 business day (thanks, Vasil). If the rest comes so quickly, I can only say: Top casino with a perfect selection of games! I will keep reporting.
Hey 🙂 Wollte mal meine bisherigen Erfahrungen mit dem Casino mitteilen. Ich spiele seit einiger Zeit im Alf Casino und habe jetzt 8k gewonnen. Die ersten Auszahlungen über 2,5k gingen innerhalb eines Werktages auf meinem Wallet ein (danke, Vasil). Wenn der Rest auch so schnell kommt, kann ich nur sagen: Top Casino mit perfekter Spieleauswahl! Ich werde weiter berichten.
Привіт Testi99,
дякую за ваш досвід, чи можете ви розповісти трохи більше про процес перевірки та вибір гри 😉. Я думаю, що ці деталі також можуть бути корисними.
У будь-якому випадку, вітаємо🎉 і тримайте нас в курсі.
Hi Testi99,
thank you for your experiences, can you share a little more about the verification process and game selection 😉. I guess those details can prove useful too.
Anyway, congratulation🎉 and keep us updated.
На жаль, Alf Casino - одне з тих казино, які заманюють бонусами, поштою і коли ви авторизовані, але не дають бонус!
У чаті звучить лаконічне речення, як і в усіх казино, які мають таку саму сумнівну процедуру «Керівництво вирішило так і це безперечно» Отже, свавілля казино! Я думаю, що таких казино слід уникати, це насправді шахрайство!
Unfortunately, Alf Casino is one of the casinos that lure with bonuses, by mail and when you are logged in, but do not give a bonus!
The laconic sentence comes in the chat, as with all casinos that have the same dubious procedure "The management has decided so and that is indisputable" So an arbitrariness by the casino! I think such casinos should be avoided, that's actually fraud !
Alf Casino gehört leider zu den Casinos, die mit Bonis locken, per Mail und wenn man eingeloggt ist, aber keinen Bonus geben!
Es kommt im Chat der lakonische Satz, wie bei allen Casinos, die die gleiche unseriöse Verfahrensweise haben " Das Management hat das so entschieden und das ist unanfechtbar" Also eine Willkür durch das Casino!Ich glaube solche Casino sollten vermieden werden, das ist eigentlich Betrug!
Привіт,
Чи правда, якщо я скажу, що казино зазвичай вирішує не надавати вам бонус через вашу історію ігор або історію депозитів? Справа в тому, що отримання такого електронного листа – це як сповіщення. Інші фактори, такі як адміністративні рішення, повинні бути взяті до уваги. Звичайно, було б добре надати вам чесне пояснення.
Я розумію, що ти почуваєшся обдуреним.
Hello,
am correct if I say that the casino usually decides not to provide you with the bonus because of your gaming history or deposit history? The point is that receiving such an email is just like a notification. Other factors such as administrative decisions, must be taken into the consideration. Would be good to provide you with an honest explanation, of course.
I understand you feel cheated.
Насправді перевірка пройшла добре. На жаль, виплати з деякими затримками. Але в принципі це нормально.
Well, actually the verification went well. Unfortunately, payments are somewhat delayed. But basically it's ok.
Nun, eigentlich lief die Verifizierung gut. Leider werden Auszahlungen doch etwas verzögert. Aber grundsätzlich ist es ok.
Я сподівався на хороші відгуки про будь-яке казино сьогодні 😀.
Принаймні це стосується перевірки.
Скільки зазвичай затримуються платежі, будь ласка?
I was hoping for some good feedback on any casino today 😀.
At least it goes for the verification.
How much delayed the payments usually are, please?
Так одного разу все пішло дуже швидко. Іншого разу їх так і не оформили протягом двох днів.
So once it went very quickly. Another time they were still not processed within two days.
Also, einmal ging es sehr schnell. Ein anderes Mal wurden sie innerhalb zweier Tage noch nicht bearbeitet.
Привіт,
Можливо, я неправильно зрозумів вашу попередню публікацію, тому дозвольте мені запитати, чи зараз ви чекаєте на відстрочку платежу? Я думав, тобі вже заплатили. 🤔
Hi there,
I possibly misunderstood your previous post, so allow me a question, are you currently waiting for a delayed payment? I thought you were already paid. 🤔
Привіт.
Rabidinv Alfcasino.
Правда полягає в тому, що в них дуже мало прозорості, оскільки в результаті проблеми з оплатою в грі, яку вони не хочуть досліджувати, я зрозумів, що у них немає ігрової ліцензії.
Коли ви їх запитуєте, вони ігнорують вас і не відповідають на ваші електронні листи.
Мені здається абсолютно несправедливим, що вони працюють без ліцензії, і я не вважаю їх відповідальними з точки зору безпечної гри для користувача. Я також розумію, що вони маніпулюють деякими іграми.
Я подав скаргу та просив повернути депозити з цих причин, і я чекаю, щоб подати судовий позов проти групи, оскільки в їхній базі даних є затятий гравець і не вживає жодних заходів. Є багато речей
Нарешті, якщо це не здається достатньо вагомою причиною, я розумію, що наявність у вас ліцензії не має значення. Чому ви попереджаєте про казино з фальшивими або неліцензійними ліцензіями на своєму веб-сайті?
Я вважаю, що це викликає занепокоєння, от і все.
Дякую
Hello.
Rabidinv Alfcasino.
The truth is that there is very little transparency in them, since as a result of a problem with a payment in a game that they do not want to investigate, I realized that they do not have a gaming license.
When you ask them they ignore you and do not respond to your emails.
It seems totally unfair to me that they operate without a license, and I do not consider them responsible in terms of safe gaming for the user. I also understand that they manipulate some games.
I have filed a complaint and requested a refund of the deposits for these reasons, and I am waiting to take legal action against the group, since in their database they have a compulsive gambler and do not take any type of action. Are a lot of things
Finally, if that doesn't seem like a good enough reason, I understand that whether or not you have a license is not important. Why do you put casinos with false or unlicensed licenses on alert on your website?
I find it a worrying matter, that's all.
Thank you
Hola.
Alfcasino de Rabidinv.
La verdad que hay muy poca transparencia en ellos, ya que a raíz de un problema con un pago en un juego que no quieren investigar me di cuenta de que no tienen licencia de juego.
Cuando les preguntas te ignoran y no responden a tus correos.
Me parece totalmente injusto que operen sin licencia, y no lo considero responsable en materia de juego seguro para el usuario. También tengo entendido que manipulan algunos juegos.
Les he puesto una reclamación y solicitado el reembolso de los depósitos por estos motivos, y estoy a la espera de tomar acciones legales contra el grupo, ya que en su base de datos tienen como jugador compulsivo y no toman ningún tipo de medida. Son muchas cosas
Por último, si no te parece motivo suficiente, entiendo que tener o no licencia no es importante. Por qué ponéis en alerta en vuestra web a los casinos con licencia falsa o sin licencia?
Me parece un asunto preocupante, solo eso.
Gracias
Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви пишете, і мені шкода через вашу ситуацію та те, що у вас виникли проблеми.
Але що стосується ліцензії, згідно з нашою системою це казино має ліцензію. Чи є у вас скріншот або щось подібне, де видно, що в казино його немає?
Я також помітив, що це казино не приймає гравців з Франції, що викликає занепокоєння, якщо ви прийшли туди грати. Ви це теж бачили?
Однак я помітив, що ви подали скаргу , тож давайте подивимось, до чого прийде наша команда, хоча я бачив, що Нік попросив у вас докази, яких у вас немає.
Що стосується судових позовів, то, я думаю, і там вам потрібно буде їх використовувати, щоб якось підкріпити або захистити свою точку зору. Що ти думаєш ?
Hi, I moved your post under the casino you are writing about and I am sorry about your situation and that you are having problems.
But as far as the license is concerned, according to our system this casino has a license. Do you have a screenshot or something like that where you can see that the casino doesn't have it ?
I also noticed that this casino doesn't accept players from France, which is quite a concern if you went there to play. Did you see that too ?
However, I noticed that you filed a complaint, so let's see where our team gets, even though I saw that Nick asked you for evidence that you don't have.
As far as legal action is concerned, I think you will need to use them there as well, to somehow support or defend your point of view. What do you think ?
Привіт,
Дякую за повідомлення.
Казино дійсно приймає гравців з Франції, фактично в його Правилах та Умовах це не значиться як заборонена країна.
Що стосується ліцензії, ім’я чи номер не вказується в їхніх положеннях та умовах або в нижньому колонтитулі, коли ви зв’язуєтеся з ними, вони не дають вам жодної відповіді щодо ліцензії, вони не надають жодної інформації.
Правда тривожна.
Hello,
Thank you for your message.
The casino does accept players from France, in fact in its Terms and Conditions it does not appear as a prohibited country.
Regarding the license, the name or number does not appear in their Terms and Conditions or in the footer, when you contact them they do not give you any type of response regarding the license, they do not provide any type of information.
The truth is worrying.
Hola,
Gracias por tu mensaje.
El casino si que acepta jugadores de Francia, de hecho en sus Términos y condiciones no aparece como pays prohibido.
Respecto a lo de la licencia, no aparece el nombre ni el número en sus Términos y condiciones ni a pie de página, cuando contactas con ellos no te dan ningún tipo de respuesta respecto a la licencia, no facilitan ningún tipo de información.
Es preocupante la verdad .
Привіт! Я також помітив, що в Умовах і положеннях казино цього немає, і це було б цілком доречно, якби це було.
Що стосується ліцензії, я надішлю її нашій групі даних, щоб перевірити її та переглянути.
Однак ми побачимо, що звідси піде. Сподіваюся, все вдасться вирішити.
Hi, I also noticed that the casino doesn't have it in the Terms and Conditions, which would probably be quite appropriate if it did.
As far as the license is concerned, I'll forward it to our data team to verify it and take a look at it.
However, we'll see where things go from here. I hope everything can be sorted out.
Нічого не вирішено, фактично ви закрили мою скаргу на казино, коли воно не дотримується прав споживача, вони відповідають на скарги. Оскільки в мене немає ліцензії, я не можу скаржитися владі. Що ви чекаєте, щоб попередити гравців вашого сайту?
Nothing has been resolved, in fact, you have closed my complaint against the casino, when it does not respect the rights as a consumer, they respond to complaints. Since I don't have a license, I can't complain to the authorities. What are you waiting for to alert the players of your website?
Nada se ha solucionado, es más, habéis cerrado mi queja contra el casino, cuando esté no respeta los derechos como consumidor, mi responden a reclamaciones. Al no tener licencia, no puedo reclamar a las autoridades. A qué esperan para alertar a los jugadores de vuestra web?
Привіт.
Я вважаю, що в резюме скарги це добре сказано:
"
На жаль, це не так. Ви зареєструвалися в казино та прийняли їх умови. Ви не можете зареєструватися, депозит втратить весь баланс, а потім просто подайте запит на відшкодування на основі того факту, що ви не перевірили дані казино перед реєстрацією .
Якщо у вашій країні діють власні закони проти азартних ігор, ви повинні їх дотримуватися, і якщо казино не обмежує певну країну, гравцям з цієї країни дозволено реєструватися.
Як зазначалося вище, скаргу буде відхилено, оскільки ви не надали відповідних доказів, тому ми не можемо продовжити її вирішення.
"
Вибачте, вам варто хоча б повчитися на цьому досвіді.
Hello.
I believe the complaint's summary says it well:
"
Unfortunately it is not how it works. You registered in the casino and accepted their terms. You can't register, deposit lose all balance then just request for a refund based on the fact that you did not check the casino details prior to registering.
If you country has it's own laws against gambling, it is up to you to follow them and unless the casino restricts a specific country, players from there are allowed to register.
As mentioned above, the complaint will be now rejected as there were no relevant proof provided by you so we can't proceed in resolving it.
"
I'm sorry, you should learn from this experience at least.
Я досяг угоди з казино, чи не могли б ви видалити всі мої дані, коментарі та обліковий запис із вашого форуму, який абсолютно марний? Дякую
I have reached an agreement with the casino, could you please delete all my data, comments and account from your forum which is of absolutely no use? Thank you
He llegado a un acuerdo con el casino, podrían por favor eliminar todos mis datos, comentarios y cuenta de vuestro foro el cual no sirve para absolutamente nada? Gracias
Привіт
Я просто хочу попередити гравців не грати в alfcasino. Мої виграші у мене вилучили та не виплатили. Навіть за допомогою шпілегуру нічого б не досягти. Якщо цьому казино потрібно приносити прибуток гравцям, не для того, щоб розважатися моїми грошима. Але НІКОЛИ ЗНОВУ ALF CASINO
Hello
I just want to warn players not to play at alfcasino. My winnings were withheld from me and not paid out. Even with the help of spieleguru nothing would be achieved. If this casino needs to give players here profits not to have fun with my money. But NEVER AGAIN ALF CASINO
Hallo
Ich möchte alles, Spieler nur kurz davor warnen bei alfcasino zu spielen. Mir wurde mein Gewinn vorenthalten und nicht ausbezahlt. Auch mit Hilfe von spieleguru würde nix erreicht. Wenn dieses casino es nötig hat Spieler hier Gewinn nicht zu geben den viel Spass mit meiner Kohle. Aber NIE WIEDER ALF CASINO
Вони з Rabid NV, ця компанія зазвичай блокує облікові записи гравців, кажучи, що вони порушили певний термін, вони роблять усе можливе, щоб не платити гравцям.
They are from Rabid NV, this company usually blocks players' accounts saying they violated some term, they do everything they can to avoid paying players.
Eles são da Rabid NV ,está empresa costuma bloquear conta de jogadores dizendo que violaram algum termo,.fazem de tudo pra não pagar os jogadores.
Привіт
Я просто хочу попередити гравців не грати в alfcasino. Мої виграші у мене вилучили та не виплатили. Навіть за допомогою шпілегуру нічого б не досягти. Якщо цьому казино потрібно приносити прибуток гравцям, не для того, щоб розважатися моїми грошима. Але НІКОЛИ ЗНОВУ ALF CASINO
Hello
I just want to warn players not to play at alfcasino. My winnings were withheld from me and not paid out. Even with the help of spieleguru nothing would be achieved. If this casino needs to give players here profits not to have fun with my money. But NEVER AGAIN ALF CASINO
Hallo
Ich möchte alles, Spieler nur kurz davor warnen bei alfcasino zu spielen. Mir wurde mein Gewinn vorenthalten und nicht ausbezahlt. Auch mit Hilfe von spieleguru würde nix erreicht. Wenn dieses casino es nötig hat Spieler hier Gewinn nicht zu geben den viel Spass mit meiner Kohle. Aber NIE WIEDER ALF CASINO
Привіт.
Я переконаний, що ви повинні перевірити хід розгляду скарги, просто тому що є деталі, які свідчать про дещо інше. Можливо, ви можете згадати про це навіть тут, на форумі?
Чи можете ви відповісти на це, будь ласка? Не соромтеся скористатися цим посиланням для подання скарги .
Hello.
I'm quite convinced you should check the complaint's progress, simply because there are details suggesting things are a bit different. Maybe you can mention that even here on the forum, perhaps?
Can you respond to that, please? Feel free to use this complaint link.
Привіт, Canniggia2021!
Вибачте, що перебиваю. Але як щодо того, щоб спочатку розглянути скаргу? 🙂
( https://casino.guru/alf-casino-player-s-funds-not-returned-by-the-casino )
Деякі випадки відрізняються від того, що ви щойно написали, а?
Hey, Canniggia2021!
Sorry for interrupting. Still, how about checking out the complaint first? 🙂
(https://casino.guru/alf-casino-player-s-funds-not-returned-by-the-casino)
Some cases are different from what you just wrote, hm?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.