ФорумКазиноAlf Casino - загальне обговорення

Alf Casino - загальне обговорення

2 р. тому від alexdossantos2220
|
7709 переглядів 88 відповідей |
|
1 2...5
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Alf Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт 🙂 Хотів поділитися своїм досвідом роботи з казино. Я деякий час грав у казино Alf і зараз виграв 8 тис. Перші 2,5 тисячі зняттів потрапили на мій гаманець протягом 1 робочого дня (дякую, Василь). Якщо решта приходить так швидко, я можу лише сказати: Найкраще казино з ідеальним вибором ігор! Я буду продовжувати звітувати.

Автоматичний переклад.
Testi99
1 рік тому

Привіт Testi99,

дякую за ваш досвід, чи можете ви розповісти трохи більше про процес перевірки та вибір гри 😉. Я думаю, що ці деталі також можуть бути корисними.

У будь-якому випадку, вітаємо🎉 і тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, Alf Casino - одне з тих казино, які заманюють бонусами, поштою і коли ви авторизовані, але не дають бонус!

У чаті звучить лаконічне речення, як і в усіх казино, які мають таку саму сумнівну процедуру «Керівництво вирішило так і це безперечно» Отже, свавілля казино! Я думаю, що таких казино слід уникати, це насправді шахрайство!

Автоматичний переклад.
alfredferchof
1 рік тому

Привіт,

Чи правда, якщо я скажу, що казино зазвичай вирішує не надавати вам бонус через вашу історію ігор або історію депозитів? Справа в тому, що отримання такого електронного листа – це як сповіщення. Інші фактори, такі як адміністративні рішення, повинні бути взяті до уваги. Звичайно, було б добре надати вам чесне пояснення.

Я розумію, що ти почуваєшся обдуреним.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Насправді перевірка пройшла добре. На жаль, виплати з деякими затримками. Але в принципі це нормально.

Автоматичний переклад.
Testi99
1 рік тому

Я сподівався на хороші відгуки про будь-яке казино сьогодні 😀.

Принаймні це стосується перевірки.

Скільки зазвичай затримуються платежі, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так одного разу все пішло дуже швидко. Іншого разу їх так і не оформили протягом двох днів.

Автоматичний переклад.
Testi99
1 рік тому

Привіт,

Можливо, я неправильно зрозумів вашу попередню публікацію, тому дозвольте мені запитати, чи зараз ви чекаєте на відстрочку платежу? Я думав, тобі вже заплатили. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Rabidinv Alfcasino.

Правда полягає в тому, що в них дуже мало прозорості, оскільки в результаті проблеми з оплатою в грі, яку вони не хочуть досліджувати, я зрозумів, що у них немає ігрової ліцензії.

Коли ви їх запитуєте, вони ігнорують вас і не відповідають на ваші електронні листи.

Мені здається абсолютно несправедливим, що вони працюють без ліцензії, і я не вважаю їх відповідальними з точки зору безпечної гри для користувача. Я також розумію, що вони маніпулюють деякими іграми.


Я подав скаргу та просив повернути депозити з цих причин, і я чекаю, щоб подати судовий позов проти групи, оскільки в їхній базі даних є затятий гравець і не вживає жодних заходів. Є багато речей

Нарешті, якщо це не здається достатньо вагомою причиною, я розумію, що наявність у вас ліцензії не має значення. Чому ви попереджаєте про казино з фальшивими або неліцензійними ліцензіями на своєму веб-сайті?


Я вважаю, що це викликає занепокоєння, от і все.


Дякую

Автоматичний переклад.
Teoutefkfko6
1 рік тому

Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви пишете, і мені шкода через вашу ситуацію та те, що у вас виникли проблеми.

Але що стосується ліцензії, згідно з нашою системою це казино має ліцензію. Чи є у вас скріншот або щось подібне, де видно, що в казино його немає?

Я також помітив, що це казино не приймає гравців з Франції, що викликає занепокоєння, якщо ви прийшли туди грати. Ви це теж бачили?

Однак я помітив, що ви подали скаргу , тож давайте подивимось, до чого прийде наша команда, хоча я бачив, що Нік попросив у вас докази, яких у вас немає.

Що стосується судових позовів, то, я думаю, і там вам потрібно буде їх використовувати, щоб якось підкріпити або захистити свою точку зору. Що ти думаєш ?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


Дякую за повідомлення.


Казино дійсно приймає гравців з Франції, фактично в його Правилах та Умовах це не значиться як заборонена країна.


Що стосується ліцензії, ім’я чи номер не вказується в їхніх положеннях та умовах або в нижньому колонтитулі, коли ви зв’язуєтеся з ними, вони не дають вам жодної відповіді щодо ліцензії, вони не надають жодної інформації.

Правда тривожна.


Автоматичний переклад.
Teoutefkfko6
1 рік тому

Привіт! Я також помітив, що в Умовах і положеннях казино цього немає, і це було б цілком доречно, якби це було.

Що стосується ліцензії, я надішлю її нашій групі даних, щоб перевірити її та переглянути.

Однак ми побачимо, що звідси піде. Сподіваюся, все вдасться вирішити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нічого не вирішено, фактично ви закрили мою скаргу на казино, коли воно не дотримується прав споживача, вони відповідають на скарги. Оскільки в мене немає ліцензії, я не можу скаржитися владі. Що ви чекаєте, щоб попередити гравців вашого сайту?

Автоматичний переклад.
Teoutefkfko6
1 рік тому

Привіт.

Я вважаю, що в резюме скарги це добре сказано:

"

На жаль, це не так. Ви зареєструвалися в казино та прийняли їх умови. Ви не можете зареєструватися, депозит втратить весь баланс, а потім просто подайте запит на відшкодування на основі того факту, що ви не перевірили дані казино перед реєстрацією .

Якщо у вашій країні діють власні закони проти азартних ігор, ви повинні їх дотримуватися, і якщо казино не обмежує певну країну, гравцям з цієї країни дозволено реєструватися.

Як зазначалося вище, скаргу буде відхилено, оскільки ви не надали відповідних доказів, тому ми не можемо продовжити її вирішення.

"

Вибачте, вам варто хоча б повчитися на цьому досвіді.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я досяг угоди з казино, чи не могли б ви видалити всі мої дані, коментарі та обліковий запис із вашого форуму, який абсолютно марний? Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

Я просто хочу попередити гравців не грати в alfcasino. Мої виграші у мене вилучили та не виплатили. Навіть за допомогою шпілегуру нічого б не досягти. Якщо цьому казино потрібно приносити прибуток гравцям, не для того, щоб розважатися моїми грошима. Але НІКОЛИ ЗНОВУ ALF CASINO


Автоматичний переклад.
toomy500
1 рік тому

Вони з Rabid NV, ця компанія зазвичай блокує облікові записи гравців, кажучи, що вони порушили певний термін, вони роблять усе можливе, щоб не платити гравцям.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

Я просто хочу попередити гравців не грати в alfcasino. Мої виграші у мене вилучили та не виплатили. Навіть за допомогою шпілегуру нічого б не досягти. Якщо цьому казино потрібно приносити прибуток гравцям, не для того, щоб розважатися моїми грошима. Але НІКОЛИ ЗНОВУ ALF CASINO


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Я переконаний, що ви повинні перевірити хід розгляду скарги, просто тому що є деталі, які свідчать про дещо інше. Можливо, ви можете згадати про це навіть тут, на форумі?

Чи можете ви відповісти на це, будь ласка? Не соромтеся скористатися цим посиланням для подання скарги .

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Привіт, Canniggia2021!

Вибачте, що перебиваю. Але як щодо того, щоб спочатку розглянути скаргу? 🙂

( https://casino.guru/alf-casino-player-s-funds-not-returned-by-the-casino )

Деякі випадки відрізняються від того, що ви щойно написали, а?



Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого