ФорумКазиноAlf Casino - загальне обговорення

Alf Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від alexdossantos2220
|
7732 переглядів 88 відповідей |
|
1 2 3...5
Radka
1 рік тому

https://pt.casino.guru/casinia-casino-os-ganhos-do-jante-foram-confiscados-1

Rabid NV блокує облікові записи, і вони не дають жодних пояснень, у мене є акаунти на кількох їхніх сайтах, все, що вам потрібно зробити, це заробити велику суму, а вони виправдовуються.

National Casino, hellspin, bizzo, ще одна група, яка блокує облікові записи користувачів.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Це може бути правдою, але ми маємо справу з конкретним випадком, який не має нічого спільного з тим, що ви описуєте. Тому важливо подивитися і прочитати скаргу гравця, на яку ви відповіли, і бути об'єктивним у цьому випадку. Ви так робили?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож у мене теж проблеми з цим казино. Я подав запит на виплату 300 євро 20 жовтня. 24 жовтня вони скасували моє виведення коштів і дали мені поради щодо того, як і що я повинен вводити під час виведення коштів. Крім того, я повинен заплатити банківським переказом. Вони дійсно змусили мене виглядати дурнем, тому що я саме це зробив. Повторно звернувся 24 жовтня і з того часу нічого не чув. Електронні листи ігноруються, вони не відповідають на запитання в чаті або просто закривають чат. Що з ними не так????

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Привіт! Мені прикро чути про вашу ситуацію, і я відразу помітив, що вам вдалося подати скаргу . Ми даємо казино 14 днів для вирішення запитів на зняття коштів. Однак я не вважаю правильним, якщо вас ігнорують і просто кажуть, що ви вже зробили. Я також вважаю дивним скасовувати зняття без причини, а потім не відповідати вам.

Проте наша команда розгляне вашу ситуацію та спробує вам допомогти. Сподіваюся, гроші надійдуть до зазначеного часу і все буде добре. Але ми повинні подивитися, як це вийде.

Якщо у вас є якісь новини, можете повідомити нам?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Яро

Сьогодні, 30 жовтня, я раптово отримав відповідь на свій електронний лист від 22 жовтня

Це все говорить про казино.

Через кілька годин прийшов електронний лист про те, що моя виплата завершена, і через деякий час вона вже була на моєму банківському рахунку. Я думаю, що причиною відповіді та мого відкликання стала моя скарга тут. Для мене це казино безперечно залишилося в історії. Поведінка підтримки говорить все про це казино. Це було для мене уроком

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Хм, з одного боку, я радий, що ви отримали свої гроші і змогли вирішити ситуацію, але якщо ви вважаєте це казино не для вас, я вас теж не звинувачую. Якщо мені доведеться тиждень чекати відповіді на електронний лист, це досить довго, і не знати нічого про ситуацію до того часу може бути неприємно.

Однак я б сказав, що найважливіше – це результат, і хоча 11 днів – це не так вже й багато, щоб чекати виведення (хоча я б почав хвилюватися), але жодна відповідь від служби підтримки та на електронні листи, напевно, не підтвердила б мене такої ж думки, як і ти.

Тож я сподіваюся, що ви впораєтеся в інших місцях і знайдете казино, яке вам підходить. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мене навіть не хвилювали 11 днів до виплати. Це було більше про контакт. Вони скасували моє зняття, дали мені чайові, точно так само, як я ввів, що я потім зробив знову. На листи не було відповіді, і вас просто викинули в чат. Через свою скаргу я отримав відповідь на свій перший електронний лист? Це була причина для мене сказати, що я більше не хочу там грати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Я час від часу граю в казино в Інтернеті протягом тривалого часу. Більше відпочити і, звичайно, щось виграти. Зараз я в Alf Casino вже давно. Спочатку мені це подобалося, але потім явно змінилося на протилежне. Мені довелося там сваритися, я хотів добитися своїх прав, але все обернулося негативно. Від мене вимагали всілякі документи. Довелося фотографувати все, що можна, і т.д. Навіть допомога від Casino Guru не допомогла (велике спасибі, ви робите чудову роботу).

Тепер я більше ніколи не хотів там грати. Але з чистої зручності я був дууууже дурним і знову почав грати в alf. Тепер гра почалася спочатку. Я хотів прийняти більший виграш і зарахувати його на мій рахунок. Але, дивно, саме тут. У той момент, коли я хотів це прийняти, у мене раптом зв’язок став поганим. Гроші зникли і довести це не вдалося. Його немає в моїй історії.

Тепер я закінчив з цим казино і попереджаю тих, хто хоче там пограти.

Там дійсно не варто грати. Ваші гроші там теж не в безпеці.

Вітаю Тома

Автоматичний переклад.
toomy500
1 рік тому

Привіт, я перемістив вашу публікацію під конкретним казино, про яке ви пишете.

Перше, що я помітив, це те, що ви вже подали дві скарги на це казино, яке я хотів вам зараз порекомендувати, але оскільки ви кажете, що вашу ситуацію неможливо довести жодним чином, це, мабуть, буде важко.

Що стосується верифікації облікового запису, чи проводили ви її раніше?

З приводу того, що ви виграли і раптом виграш зник, ви зверталися в службу підтримки і в чому може бути проблема?

У будь-якому випадку, мені прикро за ситуацію, в яку ви потрапили, і я твердо переконаний, що ви засвоїли свій урок і вам краще уникати місця, де у вас завжди виникають проблеми. Я впевнений, що для вас знайдеться краще казино. Тож я бажаю вам удачі у вашому наступному виборі. Піклуватися.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

привіт, ваші публікації дуже збагачують, дякую, гуру👍🙂..

Оскільки я слідкую за цим оглядом Alf Casino тут, я повинен запитати та запитати у вас вашу думку та інформацію, яких незручностей я можу очікувати в казино Alf для мене як громадянина Чеської Республіки. Де це казино не має ліцензії, тому, звичайно, воно не схвалено як легальне...

Я зареєструвався в цьому казино Alf за ініціативою людини з Telegram, де він пропонує 80% успіху прямо тут, у маленькому казино... Мабуть, як колишній програміст цих ігор, він має тактику та систему.. 🤔🤔 🤔. 😁.. Дякуємо за будь-яку відповідь і думку..

Привіт Філіп. 🙂🤷

Автоматичний переклад.
FILAMAX77
3 міс. тому

привіт

тому тут я б звернув увагу і назвав відповідного учасника Telegram шахраєм. Дуже цікаво, що ці колишні програмісти або співробітники казино так сильно намагаються допомогти іншим гравцям, не потонувши в грошах самі. Також здебільшого полюють «інкогніто» в соцмережах, Telegram і подібних місцях. Чому вони не рекламують це як консалтингові послуги, коли обіцяють явний прибуток? 🙂

Незалежно від того, що програміст пише коди, він не мережевий і не охоронець, а казино кожного, хто використовує цікавий шаблон або має сповіщення під час своєї гри, вони розслідуватимуть, якщо необхідно, залучать виробника гри. , і якщо гравець використав щось підозріле , швидше за все, навіть не отримає виграш. І навіть програміст/шахрай тут не допоможе.

Крім того, завжди є заковика, це може бути просто людина, яка отримує відсотки від депозитів інших гравців або від програшів інших гравців (отже, вона перебуває в якихось афілійованих відносинах з казино) і тому намагається в будь-який спосіб заманити гравців грати в такому казино. Коли ви не отримуєте обіцяний прибуток, ці замасковані експерти зазвичай радять вам робити додаткові депозити, тому що прибуток прийде - це гарантовано.

Але якщо ви знаєте, як працюють ігри в казино, вся ця пропозиція є просто шахрайством.

Огляд того, як це працює, наведено тут 👈Зараз ігри також транслюються з серверів постачальників ігор, тому жодна стороння програма не може бути й мови. Крім того, перевага будинку та RTP завжди на боці казино. Навіть рулетку не можна «обдурити».

На жаль, це все ще дуже актуальна тема, і завжди потрібно раціонально думати про те, що спонукає такого експерта надавати такі пропозиції. що ти думаєш


Автоматичний переклад.
Testi99
1 місяць тому

Скільки днів знадобилося для вашого першого зняття?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

добрий вечір Оскільки я новий гравець у казино alf, у мене був щасливий день із багатьма хорошими виграшами, тому я вирішив повільно знімати гроші. Я виявив, що обробка займає 3 дні, крім того, мене ще не запитували про підтвердження. Порівняно з іншими казино з подібними прибутками, перевірка була негайною, а прибутки надійшли через 5 днів.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
jnseagr
1 місяць тому

Привіт, іноді казино не можуть перевірити навіть коли ви робите перше виведення коштів. Зазвичай це відбувається, коли немає великих вилучень, тож можливо, ви переживете це пізніше.

Однак коли ви зробили свій вихід? У деяких випадках варто лише трохи потерпіти, і гроші прийдуть. У вашому профілі є статус про відкликання?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Поки що я все ще на 3-денному ліміті, казино каже, що зняття було здійснено 23.09.2024, вони дають 3 робочі дні, звичайно, завтра я точно знатиму

Автоматичний переклад.
jnseagr
1 місяць тому

Тож давайте почекаємо до наступного дня, і, сподіваюся, ви прийдете з гарними новинами. Я твердо вірю в це.

Схрестив пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
jnseagr
1 місяць тому

Привіт, ти вже отримав? Я теж чекаю підбору.

Автоматичний переклад.
FILAMAX77
1 місяць тому

Привіт, Філіпе, як у тебе все пройшло? Здається, ми зіткнулися з тією самою людиною, і я хотів би поговорити з кимось про це... ви отримали гроші з казино?

Автоматичний переклад.
AdelkaPrdelka
1 місяць тому

Ні, на жаль, до сьогодні я нічого не отримав

Автоматичний переклад.
AdelkaPrdelka
1 місяць тому

Ні, на жаль, до сьогодні я нічого не отримав

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого