Вибачте за цю проблему, яка виникла у цьому конкретному казино, на жаль, як ви можете прочитати в цій темі, ви не самотні в цій ситуації. Орган ліцензування у випадку 7Bets.io 👈, яким є Коста-Ріка, взагалі не реагує на скарги гравців, що ще більше ускладнює нашій групі розгляду скарг допомагати гравцям у їхніх справах.
Вам пояснили, що саме вони мали на увазі, кажучи, що ваші документи підроблені? Цікаво, цю проблему вирішено чи вона все ще очікує на розгляд?
Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, ось посилання 👈, де ви можете подати скаргу, щоб наша команда могла спробувати допомогти вам і вирішити все це. Сподіваюся, вони зможуть поспілкуватися з казино та отримати відповіді на деякі запитання щодо цієї проблеми. Якщо казино співпрацює, ліцензійний орган не береться до справи, що тут може бути доброго.
Будь ласка, дайте нам знати, якими будуть ваші наступні дії, ми чекатимемо вашої відповіді.
I'm sorry about this issue you are having at this particular casino, unfortunately, as you can read in this thread you are not alone in this situation. The licensing authority, in case of 7Bets.io 👈, which is Costa Rica, is not responsive at all, when it comes to players complaints, which makes it even more difficult for our complaint team to help players with their cases.
Have they explained to you, what did they exactly mean, by saying your documents are fake? Was this issue resolved, or is it actually still pending, I wonder?
If you feel, you need help of our complaint team, here is the link 👈, where you can submit a complaint, so our team could try to help you out and get all this resolved. Hopefully they will be able to communicate with the casino and get answers to some questions regarding this issue. If the casino cooperates, licensing authority is not taken into the case, what could be a good thing here.
Please let us know, what your next step will be, we'll be waiting for your response.
Автоматичний переклад.