ФорумКазино7Bets.io Casino - загальне обговорення

7Bets.io Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

9 міс. тому від Teddc675
|
39124 переглядів 345 відповідей |
|
1...9 10 11...18
Kerrybelle
9 міс. тому

Я думаю, що зараз більш імовірно, що ви щось отримаєте від них.

Я маю на увазі більше, ніж ваші депозити. Крім того, мій баланс зменшився на 200 євро, оскільки я грав у Sakura Fortune під час бонусу. Його не вказано як обмежену гру.



Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я не думаю, що моя заборонена гра була в списку, я просто не можу цього довести, але мої депозити були мінімальними. Все ще важко втратити залишок у 2300 фунтів стерлінгів. Подивіться, що станеться, мені нічого не варто чекати 😊

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вже тиждень чи два не намагаюся нічого зняти. Як ти думаєш, чи варто мені пробувати ще раз?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

file

Цей електронний лист був надісланий мені вчора. Тепер вони скасували зняття, забрали 775 євро та залишили 25 євро на рахунку. Так повернули завдаток.

У мене не було бонусів для ставок на рахунку

Удача сакури була не в заборонених іграх

Усі ігрові автомати були недоступні вчора та сьогодні, тож 20 годин, які вони мені дали...


Вони забрали 200 євро з 800 євро, залишивши 600 євро. Сьогодні 575 євро.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
laka44
9 міс. тому

Отже, ви вже отримували кошти чи ні?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Крім того, як вам вдалося поговорити з Анною? Чи має вона окрему контактну електронну адресу?

Автоматичний переклад.
TheOwl
9 міс. тому

Її звати Ана. Не Анна.

Вона є провідним менеджером служби підтримки клієнтів на 7bets.io, і вона взяла мою справу після того, як повернулася з відпустки. Вона також є представником служби підтримки клієнтів тут, на Guru.


На даному етапі ще не оброблено жодного зняття коштів.

Минулого разу, коли я спілкувався з Рейчел і Саймоном, вони запевнили мене, що мій вихід обробляється відповідно після завершення процедури перевірки (Джон відповідає за відділ KYC).


Льюїс — мій VIP-господар. Він той хлопець, який доводить справу до кінця. Щедрі бонуси та швидкі відповіді. Він не має права обробляти зняття коштів або перевіряти документи. Тільки для безпеки клієнтів. Хоча вони пообіцяли в майбутньому надати Льюїсу дозволи.


Пізніше сьогодні я розглядаю запит на зняття коштів, і я також майже впевнений, що мої кошти будуть виплачені "миттєво прямо на рахунок".


Повідомлю тут, коли зняття коштів надійде на мій банківський рахунок. Пізніше сьогодні я зроблю два знімки. Перший за 12€, а останній за 13€.


Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

filefilefile Вибачте, BlueOwl, подивіться фото, що додається. Я не впевнений, чи її ім'я Ана чи Анна. file


Наскільки я бачу, Sakura Fortune не входить до списку. Якщо вони забули додати її до списку, чи можуть вони все одно сказати, що вона заборонена та не була додана до списку людською помилкою? Чи можуть вони застосувати цей сценарій як форс-мажор?

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я ніколи не використовував бонуси, а також робив ставки лише на спорт, тому не знаю, чому мої зняття коштів не схвалюються. Я хотів би поставити Ані це запитання.

Автоматичний переклад.
TheOwl
9 міс. тому

Ви завершили свій KYC, сер?

Ви можете електронною поштою @

С upport@7bets.io


Вони дадуть відповідь вам якомога швидше.

Автоматичний переклад.
laka44
9 міс. тому

Так, поруч із усіма параметрами підтвердження є галочки, тому обліковий запис повністю перевірено. Я ніколи не отримував відповіді з цієї електронної адреси.

Автоматичний переклад.
TheOwl
9 міс. тому

Зараз вони тривають технічне обслуговування. Це причина. Приходьте завтра в день. На даний момент доступні лише депозити. Геймплей вимкнено тощо.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
laka44
9 міс. тому

Я відчуваю, що ця гра буде додана так само, як моя. Вони зробили те саме зі мною. Ви оновили свою скаргу? Я відчуваю, що це завжди буде їхнім пунктом у правилах бонусів. На деяких їхніх сайтах вказано, що доступ обмежено. Я виявив, що мій доступ обмежено до багатьох ігор, але я міг грати в «заборонену гру». Моя «заборонена гра» не входить до списку споріднених сайтів, хоча більшість списків ідентичні в усіх інших аспектах. У нижній частині умов також зазначено, що ігри можна додавати... отже, якщо у вас є зняття коштів, ми можемо додати одну з ігор, у які ви грали, однак .. мій баланс зменшився до £75,00 після мого першого запиту на зняття коштів і ставку було завершено на 250,00 фунтів стерлінгів. Я подумав, що у мене будуть проблеми з виведенням коштів. Я думав, що просто зіграю ... потім мій баланс ставав все вищим і вищим. Досягнув майже 4000 фунтів стерлінгів... лише коли вони нарешті перевірили, що "знайшли" заборонену гру... якщо вони не знайдуть пункт, вони його додадуть. Я не думаю, що ми отримаємо рішучість, на яку заслуговуємо, але ми навчимося більше не кусатися

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Рейчел онлайн у онлайн-чаті на Dogsfortune, winsmania, duobetz і ninbet.

Але вгадайте що. Я не можу увійти в чат на 7bets без режиму ignogito. Значить вона там і в реальності..

Я отримую готівку за 5 годин від іншої компанії, тому це трохи допомагає. (не "біт" чи "ставка", а взагалі).

Рейчел, Джон, Льюїс, Ана, Арчі. Я прошу вас якнайшвидше надіслати мені електронний лист. Якщо ви читаєте це. Пишіть мені якнайшвидше



Сподіваюся, скоро всі отримають гроші. Я більше не буду тут писати. Удачі всім.


Наталя, закрийте справу як вирішену. Мені тут не заплатять.



Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. Я створив обліковий запис на 7bets.io кілька тижнів тому. У мене виникло кілька проблем з перевіркою облікового запису, минуло кілька тижнів, але нічого не вирішилося

Вони кажуть, що максимальний час очікування верифікації - 72 години, але потім це займає більше 5 днів, і в кінці кажуть, що мої документи підроблені, після того, як я повинен знову відправляти документи і чекати більше 5 днів на нова відповідь, я був у цій ситуації тижнями. Я надіслав усі виписки зі своїх банків... Думаю, вони намагаються вкрасти мої гроші. У мене на рахунку багато грошей. Вони не відповідають на жодні надіслані електронні листи, вони не відповідають ні на що в чаті. Будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
Zdilan03
8 міс. тому

Боюся, що ти потрапив у ту саму пастку, що й усі ми. Дуже малоймовірно, що ви отримаєте гроші, які внесли або виграли під час користування сайтом. На жаль, це шахрайська операція.

Автоматичний переклад.
TheOwl
8 міс. тому

І НЕМОЖНА НІЧОГО ЗРОБИТИ?

Автоматичний переклад.
Zdilan03
8 міс. тому

Ми всі в схожих ситуаціях. Очікування на зняття коштів або підтвердження, але всі вони отримують відмову, а казино не надає жодної підтримки чи аргументації, чому це так. Гуру казино також не отримав відповіді від казино щодо моєї скарги

Автоматичний переклад.
Zdilan03
8 міс. тому

Ви подали скаргу. Навіть якщо ви не знайдете рішення, їхній рахунок знизиться.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. Я створив обліковий запис на 7bets.io кілька тижнів тому. У мене виникло кілька проблем з перевіркою облікового запису, минуло кілька тижнів, але нічого не вирішилося

Вони кажуть, що максимальний час очікування верифікації - 72 години, але потім це займає більше 5 днів, і в кінці кажуть, що мої документи підроблені, після того, як я повинен знову відправляти документи і чекати більше 5 днів на нова відповідь, я був у цій ситуації тижнями. Я надіслав усі виписки зі своїх банків... Думаю, вони намагаються вкрасти мої гроші. У мене на рахунку багато грошей. Вони не відповідають на жодні надіслані електронні листи, вони не відповідають ні на що в чаті. Будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вибачте за цю проблему, яка виникла у цьому конкретному казино, на жаль, як ви можете прочитати в цій темі, ви не самотні в цій ситуації. Орган ліцензування у випадку 7Bets.io 👈, яким є Коста-Ріка, взагалі не реагує на скарги гравців, що ще більше ускладнює нашій групі розгляду скарг допомагати гравцям у їхніх справах.

Вам пояснили, що саме вони мали на увазі, кажучи, що ваші документи підроблені? Цікаво, цю проблему вирішено чи вона все ще очікує на розгляд?

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, ось посилання 👈, де ви можете подати скаргу, щоб наша команда могла спробувати допомогти вам і вирішити все це. Сподіваюся, вони зможуть поспілкуватися з казино та отримати відповіді на деякі запитання щодо цієї проблеми. Якщо казино співпрацює, ліцензійний орган не береться до справи, що тут може бути доброго.

Будь ласка, дайте нам знати, якими будуть ваші наступні дії, ми чекатимемо вашої відповіді.


Автоматичний переклад.
1...9 10 11...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого