9 міс. тому
Тут ви можете обговорити 7Bets.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це дочірнє казино winsmania. Зараз у мене знято 700 євро. Враховуючи, що цей веб-сайт набагато менш відомий, ніж Winsmania, я сумніваюся, що вони дозволять мені отримати доступ до цих грошей. На winsmania одне з моїх вилучень було скасовано 9 разів, і я не очікую нічого іншого тут. Можливо, доведеться подати скаргу на них, як я на winsmania. Ви також помітили, що команда підтримки однакова на кожному веб-сайті, тобто навряд чи вони справді щось вирішать. Вони зручно переконалися, що весь мій обліковий запис підтверджено, крім одного сегмента, і, очевидно, це займе 3-5 днів, але я впевнений, що це займе набагато більше часу. Я не знаю, наскільки законно працюють ці казино, але важко повірити, що те, що вони роблять, є законним. Ігнорування клієнтів і начебто будь-які дії, щоб завадити клієнтам отримати свої гроші. Я сподіваюся, що це можна змінити.
This is a sister casino of winsmania. I currently have a withdrawal of 700 euros. Considering this website is far less known than Winsmania I doubt that they will let me access this money. On winsmania one of my withdrawals has been cancelled 9 times and I don’t expect anything different here. Might have to submit a complaint against them like I have against winsmania. Have also noticed the support team are exactly the same on each website meaning they are unlikely to actually resolve anything. They have conveniently made sure my whole account is verified apart from one segment and this apparently will take 3-5 days but I’m sure that it will take a lot longer than this. I don’t know the legality of how these casinos operate but it’s hard to believe that what they are doing is legal. Ignoring customers and seemingly doing anything to prevent customers from getting their money. I hope this can be changed.
Я розумію, що один і той самий відділ підтримки чи інші відділи справді спрощують прийняття однакових дій для обох сайтів.
Якщо говорити про законність, то чому ви граєте в казино за межами досяжності UKGC?
Б’юся об заклад, що під їхньою юрисдикцією ви були б набагато краще захищені.
Так чи інакше, будемо сподіватися, що ще одна скарга не знадобиться!
I understand that the same support or other departments really make it easy to assume the same course of action for both sites.
Speaking about legality, though, why do you play in casinos outside the UKGC's reach?
I bet you would be far better protected in their jurisdiction.
One way or another, let's hope another complaint won't be necessary!
Я щойно сказав їм скасувати виведення коштів на цьому сайті (7bets.io), а працівник служби підтримки скасував це на winsmania, ха-ха. Він пообіцяв мені, що моє відкликання буде оброблено «дуже скоро» через цю помилку, але я навчився не вірити тому, що кажуть працівники служби підтримки. Чесно кажучи, я чув про це приблизно 10 разів у таких точках, і все одно результат. Я граю в цих казино, тому що я зареєструвався на GameStop, і це єдині казино, які я можу знайти. Я зупинився зараз і просто хочу отримати свої гроші, щоб я міг жити далі.
I just told them to cancel a withdrawal on this site (7bets.io) and the support worker cancelled it on winsmania instead haha. He promised me my withdrawal would be processed ‘very soon’ due to this mistake but I have learnt not to believe what the support workers say. I have honestly heard that about 10 times at this points and still the same result. I play on these casinos because I signed up to GameStop and these are the only casinos I can find. I have stopped now and just want to receive my money so I can move on with my life.
Я щойно сказав їм скасувати виведення коштів на цьому сайті (7bets.io), а працівник служби підтримки скасував це на winsmania, ха-ха. Він пообіцяв мені, що моє відкликання буде оброблено «дуже скоро» через цю помилку, але я навчився не вірити тому, що кажуть працівники служби підтримки. Чесно кажучи, я чув про це приблизно 10 разів у таких точках, і все одно результат. Я граю в цих казино, тому що я зареєструвався на GameStop, і це єдині казино, які я можу знайти. Я зупинився зараз і просто хочу отримати свої гроші, щоб я міг жити далі.
I just told them to cancel a withdrawal on this site (7bets.io) and the support worker cancelled it on winsmania instead haha. He promised me my withdrawal would be processed ‘very soon’ due to this mistake but I have learnt not to believe what the support workers say. I have honestly heard that about 10 times at this points and still the same result. I play on these casinos because I signed up to GameStop and these are the only casinos I can find. I have stopped now and just want to receive my money so I can move on with my life.
Привіт. З боку служби підтримки це звучить справді непрофесійно. Мене зовсім не дивує ваша позиція, не довіряючи їм. Сподіваюся, вони зможуть виправити цю помилку.
«Я зупинився зараз і просто хочу отримати свої гроші, щоб я міг жити далі». - Це звучить як найкраще, що ви можете зробити зараз, і я дійсно вірю, що ви можете це зробити, якщо у вас є воля 🙂.
Hello. That sounds really unprofessional from the support, I must say. I am not surprised at all by your position, not trusting them. Hopefully they will be able to fix that mistake.
"I have stopped now and just want to receive my money so I can move on with my life." - This sounds as the best thing you can do right now, and I really believe you can do it, if you have the will in you 🙂.
Це трапляється зі мною кожного разу, коли я ставлю під сумнів свій вихід, вони заходять у чат, щойно я даю своє ім’я користувача, вони ігнорують вас
This happens to me everytime I question my withdrawal, they come on live chat as soon as I give my user name they ignore you
Вони щойно обмежили мої зняття з мого рахунку лише через тетер, що мені здається смішним, враховуючи, що всі мої депозити були з моєї картки. Не можу навіть додзвонитися до них, щоб отримати відповідь, оскільки вони ігнорують мене щоразу, коли розуміють, що це я.
They have just restricted my withdrawals in my account to only tether which I find ridiculous considering all my deposits were with my card. Can’t even get through to them to get a response as they ignore me everytime they realise it’s me.
вони зробили те саме зі мною, сказали мені, що я намагався зняти багато разів, призупинили банківський переказ на 48 годин, що фактично перетворилося на 4 дні, мені вдалося повернути його, зняли ще раз…..Відмовлено, як завжди . Хоча вони обіцяли, що цього разу 100% опрацюють
they did the same to me as well, told me I’d tried to withdraw to many times, suspended bank transfer for 48 hrs which actually turned into 4 days, I managed to get it back, made another withdrawal…..Rejected as usual. Even though they promised it would 100% be processed this time
В мене так само. Виграв 800 євро 7 днів тому. Відстій. Швидше за все, вони такі ж хлопці, як Ninbet і Winsmania. Сьогодні я зможу зняти кошти, оскільки "рахунок підтверджено", подивимося. Я не думаю, що я отримаю гроші.
Я думаю, що Casino.guru має зомбувати всі ці казино, вони повинні зробити це негайно.
Сайт чудовий, з великою кількістю слотів, спортивних ставок і навіть покеру. Але ці сайти призначені лише для того, щоб забирати гроші людей. Хоча дуже добре підготовлена афера, багато роботи. Макет сайту такий самий, як і 21.com або схожий.
Принаймні їм потрібно сплачувати свої операційні витрати для постачальників слотів, букмекерів і постачальників програмного забезпечення для покеру, мені цікаво, наскільки вигідним є шахрайство для цих хлопців.
Вони могли робити шахрайство, відкриваючи нові сайти та збираючи депозити. Цікаво, хто міг би перешкодити цим хлопцям брати гроші гравців.
редагувати.. Чесно кажучи, не знаю, що відбувається.. Навіщо їм все це робити, щоб нікому не платити? Я маю на увазі, що вони мають понад 60 постачальників слотів та інших типів азартних ігор, у порівнянні з іншими чисто шахрайськими казино, це багато в чому відрізняється. Немає справжньої приманки, яка б припускала, що вам не платять, якщо ви виграєте.
Same with me. Won 800€, 7 days ago. Sucks. They are the same guys as Ninbet and Winsmania most likely. Today i should be able to withdraw, since "account verified", lets see. I dont think i will get the money.
I think Casino.guru should zombie all these casinos, they should do it immediately.
The site is great, with lot of slots, sportsbook and even poker. But these sites are just to take peoples money. Very nicely prepared scam though, lots of work. The layout of the site is same as 21.com or similar.
Atleast they need to pay their operating costs for slot providers, sportsbookers and poker software providers, i wonder how profitable the scam is for these guys.
They could be doing an exit scam, by opening new sites and gathering deposits. I wonder who could stop these guys from taking players money.
edit.. Not sure what is happening honestly.. Why would they do all this just to not pay anyone? I mean they have 60+ slot providers, and other types of gambling games, compared to other purely scamwise founded casinos, this differences many ways. There is no real bait to suggest you are not getting paid if you win.
Гуру казино
Давайте трохи подумаємо... у вас є 5+ людей із Великобританії, які не можуть зняти гроші та сплачують понад £10 тис.
Я не хочу чути дурні коментарі про те, скільки часу нам потрібно приділити їм.
питання 1
Як нам повернути гроші?
Питання 2
Що ти з цим робиш? Пропонуємо поставити їм найгіршу можливу оцінку
Я особисто спілкувався з юристами, які їх зареєстрували.
Trustpilot збирається забрати їх, сподіваюся, чекаючи остаточного рішення
Питання 3
Які подальші кроки - вам потрібно допомогти повернути всі наші гроші! Мене навіть не хвилює мій виграш, я просто хочу повернути свій депозит! £1387 (виграш £2000)
Будь ласка, допоможіть мені та всім іншим
Casino guru
Lets just have a little think here .. you have 5+ people from the UK that cannot withdraw and toting it up over £10k
I dont want to hear silly comments about how much time we need to give them.
Question 1
How do we get our money back?
Question 2
What are you doing about it? Suggest you give them to worst rating possible
I have personally spoken to the lawyers that incorporated them.
Trustpilot are going to take them off hopefully just waiting for a final decision
Question 3
What are the next steps - you need to help get all our money back! I don’t even care about my winnings I just want my deposit back! £1,387 (winnings £2000)
Please help me and everyone else
Ви на місці, і все це просто жахливо!
You are spot on and it’s all absolutely appalling!
Те ж саме сталося зі мною протягом останніх 3 тижнів!
Я спілкувався з багатьма людьми
Поліція Великобританії
Банк - спробує повернути гроші за допомогою поліцейського протоколу Revolut
Trustpilot
Юристи, які їх зареєстрували
Гуру казино
Нікуди не піду, але я не відмовлюся від цього!! У жодному разі!
Не хочу, щоб мої виграші були лише 1387 фунтів стерлінгів, які я вніс!
Отримати ім'я партнерів - план сьогодні!
Same has happened to me over the past 3 weeks!
I have contacted a lot of people
UK Police
Bank - will try and refund with a police report Revolut
Trustpilot
Lawyers that incorporated them
Casino Guru
Not going anywhere however I won’t give up on this!! No way!
Dont want my winnings just the £1,387 I deposited!
Get the name of associates is the plan today!
Це просто компанія, зареєстрована в Коста-Ріці, навіть якщо це так. У Коста-Ріці немає комісії з азартних ігор.
Я вніс лише 25 євро. Ці 1300 фунтів стерлінгів звучать як серйозний злочин. Щоб вкрасти ваші гроші.
Після того як ви внесете гроші на свій ігровий рахунок, вони зникнуть.
У вас немає надії... Є одна річ, яка може дати вам надію. І це якщо вони мають короткострокові проблеми ліквідації, гроші. Може чогось чекають, а потім платять. Або щось більш тіньове, як-от чекати, поки хтось багато програє.
Trustpilot - це найбільший жарт. Вони вимагають багато доказів, коли дають негативний відгук про компанію, наприклад докази фотографій тощо, вони знімають відгук, якщо ви не надасте їм докази. Але якщо ви говорите щось хороше про якусь компанію, вони нічого не вимагають.
Ninbet у trustpilot сповнений «я люблю ninbet, супер приємно». Ці хлопці роблять фріспіни для огляду
Its just a company registered in Costa rica, even if that. They dont have any gambling comission in costa rica.
I only deposited 25€. That 1300£ sounds like serious crime. To steal your money.
After you deposit the money to your gaming account, its gone.
You have no hope... There is one thing that could bring you hope. And that is if they have short term liquidation problems, money. They might be waiting for something, and then pay. Or something shadier, like waiting for someone to loose alot.
Trustpilot is the biggest fucking joke. They require alot of proof when giving some company negative review, like proof of photos and stuff, they take the review off if you dont provide them proof. But if you say something nice about some company, they require nothing.
Ninbet in trustpilot is full of "i love ninbet, super nice". These guys do freespins for review stuff
Як видно в огляді - це Коста-Ріка.
Вибачте, але, можливо, було б розумніше грати лише в казино UKGC. Як я впевнений, ви знаєте, таке рішення забезпечує певний рівень безпеки для гравця. Якщо в казино з ліцензією UKGC станеться щось несправедливе, ви набагато краще захищені законом. З іншого боку, ліцензія Коста-Ріки нічого не варта. Ні валідатора, ні місця для скарг гравців.
Я пропоную вам перевірити ліцензію, перш ніж вирішите грати. Знову ж таки, гравці з вашої країни набагато безпечніші в іншому місці; будь ласка, врахуйте це. 🙏
As you can see in the review - it is Costa Rica.
I'm sorry to say that, but maybe it would be wiser to play in the UKGC casinos only. As I'm sure you know, such a decision provides a certain level of safety for the player. If something unfair happens in the UKGC-licensed casino, you are far better protected directly by law. On the other hand, a Costa Rican license is worth nothing. No validator, and no place for players' complaints.
I suggest you check the license before you decide to play. Yet again, players from your country are much safer elsewhere; please consider that. 🙏
Гуру казино
Давайте трохи подумаємо... у вас є 5+ людей із Великобританії, які не можуть зняти гроші та сплачують понад £10 тис.
Я не хочу чути дурні коментарі про те, скільки часу нам потрібно приділити їм.
питання 1
Як нам повернути гроші?
Питання 2
Що ти з цим робиш? Пропонуємо поставити їм найгіршу можливу оцінку
Я особисто спілкувався з юристами, які їх зареєстрували.
Trustpilot збирається забрати їх, сподіваюся, чекаючи остаточного рішення
Питання 3
Які подальші кроки - вам потрібно допомогти повернути всі наші гроші! Мене навіть не хвилює мій виграш, я просто хочу повернути свій депозит! £1387 (виграш £2000)
Будь ласка, допоможіть мені та всім іншим
Casino guru
Lets just have a little think here .. you have 5+ people from the UK that cannot withdraw and toting it up over £10k
I dont want to hear silly comments about how much time we need to give them.
Question 1
How do we get our money back?
Question 2
What are you doing about it? Suggest you give them to worst rating possible
I have personally spoken to the lawyers that incorporated them.
Trustpilot are going to take them off hopefully just waiting for a final decision
Question 3
What are the next steps - you need to help get all our money back! I don’t even care about my winnings I just want my deposit back! £1,387 (winnings £2000)
Please help me and everyone else
привіт
Я постараюся правильно відповісти на ваші запитання, але я хочу, щоб ви зрозуміли, що це лише форум, місце для спілкування, а не місце для прямих рішень, у цьому випадку.
Але почнемо з самого початку:
«Давайте трохи подумаємо... у вас є 5+ людей із Великобританії, які не можуть зняти гроші та зараховують понад £10 тис.
Я не хочу чути дурні коментарі про те, скільки часу нам потрібно дати їм».
Я вражений тим, скільки гравців у Великій Британії продовжують грати в нерегульованих казино, але така інформація може стати в нагоді іншим у цій спільноті, які надають перевагу читанню, а не писанню. Отже, дякую за резюме.
Хоча, відверто кажучи, зараз я збираюся вас розчарувати, можливе рішення справді потребує часу, оскільки основним інструментом будь-якого рішення є діалог, а точніше, дискусія, яка зазвичай ведеться через скарги.
Що підводить мене до ключового моменту:
питання 1
Як нам повернути гроші?
Питання 2
Що ти з цим робиш? Пропонуємо поставити їм найгіршу можливу оцінку
Питання 3
Які подальші кроки - вам потрібно допомогти повернути всі наші гроші! Мене навіть не хвилює мій виграш, я просто хочу повернути свій депозит! £1387 (виграш £2000)
Суть однакова для всіх 3 запитань: якщо скаргу не закрито, наслідків немає. Я б сказав, що це має сенс. Розумієте, отримання ваших грошей є частиною процесу подання скарги, за допомогою якого Команда розслідує кроки казино. У кінці цього шляху лежать як можливі рішення, так і наслідки. Б'юся об заклад, ви не бачили цю статтю, чи не так?
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences 👈
Як довго?
«Час, що минув між поданням скарги та її закриттям, дуже різниться. Найшвидше обробляються ті скарги, які можна вирішити без залучення казино, або ті, які відхиляються, оскільки казино не зробило нічого поганого. Однак інші скарги , може зайняти дуже багато часу".
Наслідки?
«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино хоче щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тому є ймовірність, що ваша скарга буде вирішена пізніше».
Цитувати тут загальні посібники може здатися дурним, але відповіді та пояснення є, і оскільки всі наші команди дотримуються цих вказівок, я можу запевнити вас, що така інформація підходить.
Наступна деталь: багато гравців постійно говорять, що ми повинні занести казино в чорний список. Ми цього не робимо. Ми вважаємо за краще показувати повну картину кожному гравцеві, який достатньо мудрий, щоб шукати деталі. інформування, а не приховування, якщо хочете.
Зважаючи на все сказане, мені шкода, що вам усім доводиться через це пройти, але я також впевнений, що наші спеціалісти прагнуть швидкого вирішення для гравців. Я впевнений, що ви тепер розумієте, що це вимагає лише часу та співпраці з боку казино.
Тут, на форумі, ми нічого не можемо прискорити, сподіваюся, це тепер пояснено.
Давайте зосередимося на всіх тих скаргах, які, залежно від їхнього розвитку, можуть призвести до зниження індексу безпеки казино. 🙏
Hey there.
I'll try to respond to your questions properly, but I'd like you to realize this is merely a forum, a place for communication, not a place for direct solutions, in this case.
But let's start from the top:
"Lets just have a little think here .. you have 5+ people from the UK that cannot withdraw and toting it up over £10k
I dont want to hear silly comments about how much time we need to give them."
I'm amazed at how many UK players keep playing in unregulated casinos, still, such information may serve others in this community who might prefer reading instead of writing. Thus, thanks for the summary.
Although, frankly, now I'm going to disappoint you, a possible solution indeed requires time, since the main tool for any solution is dialog, or rather, discussion, usually handled through complaints.
Which gets me to the key point:
Question 1
How do we get our money back?
Question 2
What are you doing about it? Suggest you give them to worst rating possible
Question 3
What are the next steps - you need to help get all our money back! I don’t even care about my winnings I just want my deposit back! £1,387 (winnings £2000)
The merit is the same for all 3 questions: Unless the complaint is closed, there are no consequences available. I'd say it makes sense. You see, getting your money is part of the complaint process, through which the Team investigates the casino's steps. At the end of this path lie both possible solutions or consequences. I bet you have not seen this article, have you?
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences 👈
How long?
"The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming."
Consequences?
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
It may sound stupid to quote general guides here, but the answers and explanations are there, and because all our teams follow these guidelines, I can assure you that such information fits.
Next detail: Many players keep saying we must blacklist casinos. We do not do that. We prefer showing the full picture to every player who is wise enough to look for details. informing instead of hiding, if you like.
With all being said, I'm sorry you all have to go through this, but I'm also certain our specialists crave quick resolution for players. As I'm sure you can now understand, it only takes time and cooperation from the casino's side.
Nothing we can speed up here on the forum, hopefully this is now explained.
Let us concentrate on all those complaints that, depending on how they turn out, could result in a decrease in the casino's safety index. 🙏
Kadka, це правда... Але вам справді варто дізнатися, чи є це казино справжнім казино. Я маю на увазі, що ви не можете давати оцінку «нижче середнього» якомусь казино, тобто не маєте наміру навіть платити гравцям.
Ви могли перевірити їхні дочірні сайти на вашій платформі (ninbet і winsmania) і зрозуміти, що ці хлопці замислюють нічого доброго, натомість ви додали ще один їхній сайт, перетягнувши гравців грати, і все одно не попередивши гравців.
Тут є дійсно хороші казино, які працюють належним чином і мають рейтинг нижче середнього.
Але casino.guru набагато кращий за будь-який інший афілійований сайт для перетягування, який рекламує лише сайти, де вони отримують найбільше комісійних, навіть розповідаючи неправду про казино. Тож не можу скаржитися на політику гуру.
Kadka, that is true... But you should really find out if the casino is even a real casino. What i mean you cant give "below average" rating to some casino, that is no intention of even paying players.
You could have checked up their sister sites on your platform (ninbet and winsmania), and realize that these guys are up to no good, instead you added yet another of their sites, dragging players to play, and didnt warn players anyway.
There are really good casinos that work properly that are below "below average" rating here.
But casino.guru is far better than any other affiliate dragging site that only promotes sites where they get most comissions, even telling lies about the casino. So cant really complain about guru policy.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.