ФорумКазино7Bets.io Casino - загальне обговорення

7Bets.io Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від Teddc675
|
13779 переглядів 308 відповідей |
|
1 2...16
Додати публікацію
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити 7Bets.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Це дочірнє казино winsmania. Зараз у мене знято 700 євро. Враховуючи, що цей веб-сайт набагато менш відомий, ніж Winsmania, я сумніваюся, що вони дозволять мені отримати доступ до цих грошей. На winsmania одне з моїх вилучень було скасовано 9 разів, і я не очікую нічого іншого тут. Можливо, доведеться подати скаргу на них, як я на winsmania. Ви також помітили, що команда підтримки однакова на кожному веб-сайті, тобто навряд чи вони справді щось вирішать. Вони зручно переконалися, що весь мій обліковий запис підтверджено, крім одного сегмента, і, очевидно, це займе 3-5 днів, але я впевнений, що це займе набагато більше часу. Я не знаю, наскільки законно працюють ці казино, але важко повірити, що те, що вони роблять, є законним. Ігнорування клієнтів і начебто будь-які дії, щоб завадити клієнтам отримати свої гроші. Я сподіваюся, що це можна змінити.

Автоматичний переклад.
Teddc675
2 міс. тому

Я розумію, що один і той самий відділ підтримки чи інші відділи справді спрощують прийняття однакових дій для обох сайтів.

Якщо говорити про законність, то чому ви граєте в казино за межами досяжності UKGC?

Б’юся об заклад, що під їхньою юрисдикцією ви були б набагато краще захищені.

Так чи інакше, будемо сподіватися, що ще одна скарга не знадобиться!



Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я щойно сказав їм скасувати виведення коштів на цьому сайті (7bets.io), а працівник служби підтримки скасував це на winsmania, ха-ха. Він пообіцяв мені, що моє відкликання буде оброблено «дуже скоро» через цю помилку, але я навчився не вірити тому, що кажуть працівники служби підтримки. Чесно кажучи, я чув про це приблизно 10 разів у таких точках, і все одно результат. Я граю в цих казино, тому що я зареєструвався на GameStop, і це єдині казино, які я можу знайти. Я зупинився зараз і просто хочу отримати свої гроші, щоб я міг жити далі.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

як я і очікував. Знову відмовили?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я щойно сказав їм скасувати виведення коштів на цьому сайті (7bets.io), а працівник служби підтримки скасував це на winsmania, ха-ха. Він пообіцяв мені, що моє відкликання буде оброблено «дуже скоро» через цю помилку, але я навчився не вірити тому, що кажуть працівники служби підтримки. Чесно кажучи, я чув про це приблизно 10 разів у таких точках, і все одно результат. Я граю в цих казино, тому що я зареєструвався на GameStop, і це єдині казино, які я можу знайти. Я зупинився зараз і просто хочу отримати свої гроші, щоб я міг жити далі.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт. З боку служби підтримки це звучить справді непрофесійно. Мене зовсім не дивує ваша позиція, не довіряючи їм. Сподіваюся, вони зможуть виправити цю помилку.

«Я зупинився зараз і просто хочу отримати свої гроші, щоб я міг жити далі». - Це звучить як найкраще, що ви можете зробити зараз, і я дійсно вірю, що ви можете це зробити, якщо у вас є воля 🙂.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

як я і очікував. Знову відмовили?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ви отримали від їхньої підтримки хоча б якісь пояснення щодо причини?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ні, вони повністю проігнорували мене вчора, коли зрозуміли, що це я

Автоматичний переклад.
Teddc675
2 міс. тому

Це трапляється зі мною кожного разу, коли я ставлю під сумнів свій вихід, вони заходять у чат, щойно я даю своє ім’я користувача, вони ігнорують вас

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вони щойно обмежили мої зняття з мого рахунку лише через тетер, що мені здається смішним, враховуючи, що всі мої депозити були з моєї картки. Не можу навіть додзвонитися до них, щоб отримати відповідь, оскільки вони ігнорують мене щоразу, коли розуміють, що це я.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

вони зробили те саме зі мною, сказали мені, що я намагався зняти багато разів, призупинили банківський переказ на 48 годин, що фактично перетворилося на 4 дні, мені вдалося повернути його, зняли ще раз…..Відмовлено, як завжди . Хоча вони обіцяли, що цього разу 100% опрацюють

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

В мене так само. Виграв 800 євро 7 днів тому. Відстій. Швидше за все, вони такі ж хлопці, як Ninbet і Winsmania. Сьогодні я зможу зняти кошти, оскільки "рахунок підтверджено", подивимося. Я не думаю, що я отримаю гроші.


Я думаю, що Casino.guru має зомбувати всі ці казино, вони повинні зробити це негайно.


Сайт чудовий, з великою кількістю слотів, спортивних ставок і навіть покеру. Але ці сайти призначені лише для того, щоб забирати гроші людей. Хоча дуже добре підготовлена афера, багато роботи. Макет сайту такий самий, як і 21.com або схожий.


Принаймні їм потрібно сплачувати свої операційні витрати для постачальників слотів, букмекерів і постачальників програмного забезпечення для покеру, мені цікаво, наскільки вигідним є шахрайство для цих хлопців.


Вони могли робити шахрайство, відкриваючи нові сайти та збираючи депозити. Цікаво, хто міг би перешкодити цим хлопцям брати гроші гравців.


редагувати.. Чесно кажучи, не знаю, що відбувається.. Навіщо їм все це робити, щоб нікому не платити? Я маю на увазі, що вони мають понад 60 постачальників слотів та інших типів азартних ігор, у порівнянні з іншими чисто шахрайськими казино, це багато в чому відрізняється. Немає справжньої приманки, яка б припускала, що вам не платять, якщо ви виграєте.



Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Гуру казино


Давайте трохи подумаємо... у вас є 5+ людей із Великобританії, які не можуть зняти гроші та сплачують понад £10 тис.


Я не хочу чути дурні коментарі про те, скільки часу нам потрібно приділити їм.


питання 1

Як нам повернути гроші?


Питання 2

Що ти з цим робиш? Пропонуємо поставити їм найгіршу можливу оцінку


Я особисто спілкувався з юристами, які їх зареєстрували.


Trustpilot збирається забрати їх, сподіваюся, чекаючи остаточного рішення


Питання 3

Які подальші кроки - вам потрібно допомогти повернути всі наші гроші! Мене навіть не хвилює мій виграш, я просто хочу повернути свій депозит! £1387 (виграш £2000)


Будь ласка, допоможіть мені та всім іншим


Автоматичний переклад.
laka44
2 міс. тому

Ви на місці, і все це просто жахливо!

Автоматичний переклад.
thg6zbd47n
2 міс. тому

Те ж саме сталося зі мною протягом останніх 3 тижнів!


Я спілкувався з багатьма людьми


Поліція Великобританії

Банк - спробує повернути гроші за допомогою поліцейського протоколу Revolut

Trustpilot

Юристи, які їх зареєстрували

Гуру казино


Нікуди не піду, але я не відмовлюся від цього!! У жодному разі!


Не хочу, щоб мої виграші були лише 1387 фунтів стерлінгів, які я вніс!


Отримати ім'я партнерів - план сьогодні!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хтось знає комісію з азартних ігор, яка схвалила цю компанію?


будь-яка допомога буде вдячна

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це просто компанія, зареєстрована в Коста-Ріці, навіть якщо це так. У Коста-Ріці немає комісії з азартних ігор.


Я вніс лише 25 євро. Ці 1300 фунтів стерлінгів звучать як серйозний злочин. Щоб вкрасти ваші гроші.


Після того як ви внесете гроші на свій ігровий рахунок, вони зникнуть.


У вас немає надії... Є одна річ, яка може дати вам надію. І це якщо вони мають короткострокові проблеми ліквідації, гроші. Може чогось чекають, а потім платять. Або щось більш тіньове, як-от чекати, поки хтось багато програє.


Trustpilot - це найбільший жарт. Вони вимагають багато доказів, коли дають негативний відгук про компанію, наприклад докази фотографій тощо, вони знімають відгук, якщо ви не надасте їм докази. Але якщо ви говорите щось хороше про якусь компанію, вони нічого не вимагають.


Ninbet у trustpilot сповнений «я люблю ninbet, супер приємно». Ці хлопці роблять фріспіни для огляду

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хтось знає комісію з азартних ігор, яка схвалила цю компанію?


будь-яка допомога буде вдячна

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Як видно в огляді - це Коста-Ріка.

Вибачте, але, можливо, було б розумніше грати лише в казино UKGC. Як я впевнений, ви знаєте, таке рішення забезпечує певний рівень безпеки для гравця. Якщо в казино з ліцензією UKGC станеться щось несправедливе, ви набагато краще захищені законом. З іншого боку, ліцензія Коста-Ріки нічого не варта. Ні валідатора, ні місця для скарг гравців.

Я пропоную вам перевірити ліцензію, перш ніж вирішите грати. Знову ж таки, гравці з вашої країни набагато безпечніші в іншому місці; будь ласка, врахуйте це. 🙏

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Гуру казино


Давайте трохи подумаємо... у вас є 5+ людей із Великобританії, які не можуть зняти гроші та сплачують понад £10 тис.


Я не хочу чути дурні коментарі про те, скільки часу нам потрібно приділити їм.


питання 1

Як нам повернути гроші?


Питання 2

Що ти з цим робиш? Пропонуємо поставити їм найгіршу можливу оцінку


Я особисто спілкувався з юристами, які їх зареєстрували.


Trustpilot збирається забрати їх, сподіваюся, чекаючи остаточного рішення


Питання 3

Які подальші кроки - вам потрібно допомогти повернути всі наші гроші! Мене навіть не хвилює мій виграш, я просто хочу повернути свій депозит! £1387 (виграш £2000)


Будь ласка, допоможіть мені та всім іншим


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

привіт

Я постараюся правильно відповісти на ваші запитання, але я хочу, щоб ви зрозуміли, що це лише форум, місце для спілкування, а не місце для прямих рішень, у цьому випадку.

Але почнемо з самого початку:

«Давайте трохи подумаємо... у вас є 5+ людей із Великобританії, які не можуть зняти гроші та зараховують понад £10 тис.

Я не хочу чути дурні коментарі про те, скільки часу нам потрібно дати їм».

Я вражений тим, скільки гравців у Великій Британії продовжують грати в нерегульованих казино, але така інформація може стати в нагоді іншим у цій спільноті, які надають перевагу читанню, а не писанню. Отже, дякую за резюме.

Хоча, відверто кажучи, зараз я збираюся вас розчарувати, можливе рішення справді потребує часу, оскільки основним інструментом будь-якого рішення є діалог, а точніше, дискусія, яка зазвичай ведеться через скарги.

Що підводить мене до ключового моменту:

питання 1

Як нам повернути гроші?

Питання 2

Що ти з цим робиш? Пропонуємо поставити їм найгіршу можливу оцінку

Питання 3

Які подальші кроки - вам потрібно допомогти повернути всі наші гроші! Мене навіть не хвилює мій виграш, я просто хочу повернути свій депозит! £1387 (виграш £2000)


Суть однакова для всіх 3 запитань: якщо скаргу не закрито, наслідків немає. Я б сказав, що це має сенс. Розумієте, отримання ваших грошей є частиною процесу подання скарги, за допомогою якого Команда розслідує кроки казино. У кінці цього шляху лежать як можливі рішення, так і наслідки. Б'юся об заклад, ви не бачили цю статтю, чи не так?

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences 👈

Як довго?

«Час, що минув між поданням скарги та її закриттям, дуже різниться. Найшвидше обробляються ті скарги, які можна вирішити без залучення казино, або ті, які відхиляються, оскільки казино не зробило нічого поганого. Однак інші скарги , може зайняти дуже багато часу".

Наслідки?

«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино хоче щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тому є ймовірність, що ваша скарга буде вирішена пізніше».


Цитувати тут загальні посібники може здатися дурним, але відповіді та пояснення є, і оскільки всі наші команди дотримуються цих вказівок, я можу запевнити вас, що така інформація підходить.

Наступна деталь: багато гравців постійно говорять, що ми повинні занести казино в чорний список. Ми цього не робимо. Ми вважаємо за краще показувати повну картину кожному гравцеві, який достатньо мудрий, щоб шукати деталі. інформування, а не приховування, якщо хочете.

Зважаючи на все сказане, мені шкода, що вам усім доводиться через це пройти, але я також впевнений, що наші спеціалісти прагнуть швидкого вирішення для гравців. Я впевнений, що ви тепер розумієте, що це вимагає лише часу та співпраці з боку казино.

Тут, на форумі, ми нічого не можемо прискорити, сподіваюся, це тепер пояснено.

Давайте зосередимося на всіх тих скаргах, які, залежно від їхнього розвитку, можуть призвести до зниження індексу безпеки казино. 🙏



Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Kadka, це правда... Але вам справді варто дізнатися, чи є це казино справжнім казино. Я маю на увазі, що ви не можете давати оцінку «нижче середнього» якомусь казино, тобто не маєте наміру навіть платити гравцям.

Ви могли перевірити їхні дочірні сайти на вашій платформі (ninbet і winsmania) і зрозуміти, що ці хлопці замислюють нічого доброго, натомість ви додали ще один їхній сайт, перетягнувши гравців грати, і все одно не попередивши гравців.

Тут є дійсно хороші казино, які працюють належним чином і мають рейтинг нижче середнього.


Але casino.guru набагато кращий за будь-який інший афілійований сайт для перетягування, який рекламує лише сайти, де вони отримують найбільше комісійних, навіть розповідаючи неправду про казино. Тож не можу скаржитися на політику гуру.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 2...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого