ФорумКазино4 Crowns Casino - загальне обговорення

4 Crowns Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від gavin9992001
|
17409 переглядів 69 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
Radka
2 р. тому

Є користувач на ім’я "ostoneyo", який написав тут огляд про 4crowns кілька тижнів тому і сказав, що вони прийняли його зняття, і він просто чекав, коли кошти будуть зараховані, але оновлення не було. Чи можна якось зв’язатися з ними чи щось, щоб дізнатися, чи отримали вони гроші?

Автоматичний переклад.
nairnsw
2 р. тому

Привіт. Була і скарга. Чесно кажучи, казино було просто пасивним, тому не знайшлося, як допомогти. Скаргу закрито як невирішену. Грошей, наскільки нам відомо, не надходило.

Будь ласка, дивіться скаргу тут .

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

У мене те саме... мій перший платіж (300 євро) перевірено протягом 5 тижнів. Я не думаю, що я можу отримати це більше


Автоматичний переклад.
kaischildhauer
2 р. тому

Прикро це чути. Що ж, ми робимо все можливе, щоб не дати гравцям прийняти таке рішення. Рейтинг казино 2,5 з 10, плюс ми додали спеціальні попередження:

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Зараз я чекаю на 800 фунтів стерлінгів, які будуть оброблені банківським переказом. Поки що минуло лише 5 днів, тож я думаю, що у мене ще є довгий шлях!

що робить це більш напруженим, так це те, що на моєму балансі казино є ще 800 фунтів стерлінгів! Я не можу зняти це через те, що очікує на розгляд! Лол.

о, до речі, я зв’язався зі службою підтримки клієнтів і запитав про процес, і отримав це назад!…


Привіт, Річард,


24–48 годин – це період часу, який нашій системі потрібен для початку процедури перевірки. Після цього відповідний відділ перевіряє вашу гру, рахунок та фінансову історію, що є стандартною процедурою для всіх виведень.

Цей процес може тривати 7-21 робочий день (понеділок-п’ятниця), залежно від обсягу запитів.


Дякую тобі за терпіння.


Ну, терпіння – це те, що нам усім потрібно на такому сайті!!

Автоматичний переклад.
ric2k3
2 р. тому

Здравствуйте,

Я дуже сподіваюся на краще, тому що нікому не радив би це казино через його жахливу репутацію.

7-21 робочий день здається мені досить дивним.

Тримайте нас в курсі та удачі вам.

Автоматичний переклад.
ric2k3
2 р. тому

Відповідь миттєво показує, що це погане казино, що також добре відображено в нашому огляді . Також нонсенс стверджувати, що «24–48 годин – це період часу, який нашій системі потрібен для початку процедури перевірки» . Немає системи, яка запускає процедуру перевірки. Оскільки вони кажуть, що перевіряють історію гри вручну, їм не потрібно використовувати для цього жодну систему ініціювання. Вони просто переглядають незавершені зняття та починають перевіряти один за одним, починаючи з найстарішого.


Якщо вам вдасться отримати від них якийсь виграш, тікайте!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я чекаю виплати 3300 фунтів стерлінгів з 19 січня, тепер 1 березня і все ще очікує на розгляд, тож це означає, що вони ніколи не виплатять мені, чи не так?

Автоматичний переклад.
gionta66
2 р. тому

Здравствуйте,

Мені прикро це сказати - якщо ви перевірите всі скарги, подані проти цього казино, особливо " невирішені ", ви побачите, що переважно їм байдуже 🙁 Боюся.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зняв 450 фунтів стерлінгів 10 грудня 2021 року, я дізнався вчора, 9 березня 2022 року, що вони повернули моє виведення на мій рахунок в казино, вони не повідомили мене про це. Я просто перевірив сайт, щоб ще раз запитати, чи отримаю я коли-небудь мій виведення & мені сказали, що виникла проблема з моїм виведенням, і я можу почати процес знову. LMAO Мені здається очевидним, що я ніколи не отримаю платіж, мій вибір: перейти на сайт і втратити гроші або дозволити їм конфіскувати гроші через відсутність активності на моєму рахунку, так чи інакше, до побачення, виграші

Автоматичний переклад.
Kerryman
2 р. тому

Здравствуйте,

Шкода, що так закінчилося. Добре, що ви подали свою скаргу, навіть якщо вона вже була закрита як невирішена.

Кожна чорна точка має значення, я б сказав.

Боюся, стає все більш зрозумілим, що з певного моменту минулого це казино вирішує не відповідати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

4 Crown Casino - це купа шахраїв. Я зробив виведення 1 місяць тому. все ще чекаємо.. Служба підтримки клієнтів заявила, що для проходження процесу потрібно 20 робочих днів.. Тепер це пройшло, і все ще нічого.. Тепер вони кажуть, що через високий попит процес триває довше, і будь ласка, наберіться терпіння. Як вони очікують, що хтось буде терплячим протягом цього тривалого процесу. Жоден інший сайт не схожий на нього. вони купа шахраїв, і сайт слід заборонити або закрити назавжди.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Як можна дозволити працювати цьому казино! чому його не закривають!


Автоматичний переклад.
Jaypal72
2 р. тому

Я уявляю твою лють.

Це казино працює без ліцензії, тому за ним немає жодних органів, які контролюють його.

Якщо всі гравці перевірять цей факт заздалегідь, я припускаю, що вони не внесуть там депозит, і казино буде змушене закритися. Я знаю, що це звучить жорстко, але це залежить лише від гравця, де він/вона вирішить зіграти 🙁.

Ви можете обговорити юридичні аспекти з юристом. я б сказав.

Автоматичний переклад.
nairnsw
2 р. тому

Гей! Зрештою я отримав свої гроші! Зайняло деякий час. Я також виявив, що є огляди в fourcrowncasinos, які посилаються на цей веб-сайт, тому я переслідував їх там.


потім він був оброблений і в моєму акаунті!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Є користувач на ім’я "ostoneyo", який написав тут огляд про 4crowns кілька тижнів тому і сказав, що вони прийняли його зняття, і він просто чекав, коли кошти будуть зараховані, але оновлення не було. Чи можна якось зв’язатися з ними чи щось, щоб дізнатися, чи отримали вони гроші?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Зрештою отримав гроші!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Гей! Зрештою я отримав свої гроші! Зайняло деякий час. Я також виявив, що є огляди в fourcrowncasinos, які посилаються на цей веб-сайт, тому я переслідував їх там.


потім він був оброблений і в моєму акаунті!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

вітаю! 🤩👍

Не могли б ви поділитися скріншотом оглядів, будь ласка?

Це може виявитися дуже зручним для інших. 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

вітаю! 🤩👍

Не могли б ви поділитися скріншотом оглядів, будь ласка?

Це може виявитися дуже зручним для інших. 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

як ти отримав свої гроші? Скільки часу це зайняло? Я надсилаю кілька листів на день без задоволення


Автоматичний переклад.
Jacktheo1
2 р. тому

Привіт,

на жаль, я не можу зрозуміти нічого корисного з цього:

"Гей! Зрештою я отримав свої гроші! Зайняв деякий час. Я також виявив, що є огляди в чотирьох crowncasinos, які посилаються на цей веб-сайт, тому я переслідував їх там."

Сподіваюся, він опублікує більше деталей.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, народ,

Нещодавно я виграв 2000 фунтів стерлінгів. Будь ласка, будь ласка, допоможіть мені, як отримати мій вихід. Оскільки погляд на ці коментарі здається не дуже переконливим.

Спасибі

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого