2 р. тому
Типово.. схоже, тоді я бичу дохлого коня.,
Typical.. looks like i'm flogging a dead horse then.,
0
Типово.. схоже, тоді я бичу дохлого коня.,
Typical.. looks like i'm flogging a dead horse then.,
Вибачте, але, напевно, так.
Завжди перевіряйте казино, перш ніж грати там. Гадаю , це гарне попередження .
Sorry to say that but yes probably.
Always check the casino before playing there, please. I guess this is quite a good warning.
Тож моя подруга розповіла мені про цей веб-сайт, сказала, що вона отримала кілька великих виграшів, тож почала грати ще в січні, я виграла двічі протягом кількох тижнів, один раз 150 фунтів стерлінгів, другий 350 фунтів стерлінгів, знадобився час, щоб виплатити, думаю, це було принаймні близько 17 днів, але зрештою отримав його. 5 березня я виграв 2500 фунтів стерлінгів, і вгадайте що, грошей досі немає! все, що я отримую відмовки, короткі повідомлення про те, будь ласка, будьте терплячими тощо.
Зараз я проводив своє дослідження і бачу, що це відбувається з людьми вже пару років.
Ну, я не з тих, хто відпускає це, мусить бути хтось, кому ми можемо поскаржитися???
Я надіслав скаргу в ліцензію на азартні ігри, про те, що це було шахрайство, і вони в основному сказали: "Ми знаємо, тримайтеся подалі"
Ну давайте не будемо корисні, як вони можуть продовжувати торгувати та обманювати людей.
Інша річ, яка принесла мені користь, друг, який розповів мені про сайт буквально за 2 тижні до того, виграв 3500 фунтів стерлінгів і отримав виплату.
Крім того, я знайшов ще два абсолютно такі ж казино, luckywins і spicyjackpots. якщо ви зайшли в чат, ви отримаєте того самого оператора на кожному веб-сайті?!?!?.
Я розумію, що це неліцензійне казино, але я справді не знав.
Просто не знаю кому поскаржитися!
Поділіться будь-яким досвідом роботи з ними.
Я чесно розгубився.
So my friend told me about this website, said she had a few bigs win, so started playing back in january, i won twice within a couple of weeks, one £150 and one £350, took a while to pay out think it was about 17 days at least, but got it eventually. on the 5th march i won £2500, and guess what, still no money! all i get it excuses, short messages saying, please be patient etc.
Now ive been doing my research and see this has been happening to people for a couple of years now.
Well im not one to let this go, there has got to be someone we can complain to???
I sent a complaint to the gambling licence, about it been a scam nand they basically said "we know, stay away"
Well lets not helpful, how can they keep trading and ripping people off.
The other thing that gets me the friend who told me about the site literally 2 weeks before won £3,500 and got paid out.
Also i found two other casinos exactly the same, luckywins and spicyjackpots. if you got on the live chat, you get the same operator on each website?!?!?.
I understand its a unlicensed casino but i genuinely didnt know.
I just dont know who to complain to!
Any experiences with them, please share.
Im honestly gutted.
Чесно кажучи,
Ваш друг вибрав дуже погане казино, щоб порекомендувати. Ви бачили надану репутацію?
https://casino.guru/4-crowns-casino-review
Казино більше навіть не має ліцензії, тому ви буквально нічого не можете зробити.
Я маю на увазі, що ви можете подати скаргу через наш веб-сайт ( клацніть, торкніться цього посилання ), але, на жаль, як говорить одне з попереджень:
«Відсутність політики реагування на скарги!
Це казино відмовляється допомагати у вирішенні будь-яких скарг гравців. Всі наші попередні спроби налагодити будь-яку співпрацю були поза увагою. Тому більшість новонадісланих скарг позначені як нерозглянуті та негативно впливають на рейтинг казино».
Гадаю, це відповідає дійсності:
https://casino.guru/complaints/unresolved
Якщо вам якось вдасться отримати свій виграш - тікайте!
Honestly,
A friend of yours picked up a seriously bad casino to recommend. Did you see the reputation given?
https://casino.guru/4-crowns-casino-review
The casino isn't even licensed anymore, so there is literally nothing you could do.
I mean you can submit the complaint through our website (click tap this link), but sadly as one of the warnings says:
"No Reaction Policy for complaints!
This casino refuses to assist in resolving any players’ complaints. All of our previous attempts to establish any cooperation were overlooked. Therefore, the majority of newly submitted complaints are marked as unresolved and have a negative impact on the casino’s rating."
I guess it fits the reality:
https://casino.guru/complaints/unresolved
If you somehow manage to get your winnings - run away!
Чотири крони – це ще одна річ, від якої я чекав на отримання готівки місяцями. Листопад для цього. Подивившись на їхню інформацію, вони мають абсолютно однакову інформацію, лише різні назви казино. Є чимало з однаковими деталями. Я вважаю, що все це частина одного великого шахрайства.
Four crowns is another that I've been waiting months for a cash out from. November for this one. On looking at their information the two have exactly the same information, only different casino name. There's quite a few with the same details. All part of one big scam I reckon.
Привіт, у нашій базі даних немає цього казино, якщо я написав його правильно, чи не могли б ви надати посилання? З якої причини казино не платило вам так довго? Ви все ще спілкуєтеся з ними? У вас там підтверджений обліковий запис?
Будь ласка, дайте мені знати, щоб ми спробували вам допомогти.
Hi, we don't have this casino in our database if I spelled it correctly, could you provide a link ? What reason does the casino have for not having paid you for so long ? Are you still in contact with them ? Do you have a verified account there ?
Please let me know so we can try to help you.
https://www.4crownscasino.com/
Так, перевірено, вони виправдовуються тим, що це потребує часу. Я відвідую живий чат пару разів на тиждень, щоб отримати однакову відповідь. Пряні джекпоти видалили опцію живого чату, і жодне казино не відповідає на електронні листи.
https://www.4crownscasino.com/
Yes verified, their excuse is it takes time. I go on live chat a couple times a week only to get the same response. Spicy jackpots has removed the live chat option and neither casino answers emails.
Вибачте за це, але, чесно кажучи, я не здивований, враховуючи індекс безпеки . Я міг би порадити подати скаргу, але в цьому випадку, на мій погляд, нічого не зміниться. Подивіться на це:
Краще вибрати безпечніші казино, що ви скажете?🤷♀️
I'm sorry about that, but considering the safety index, I am not surprised, to tell you the truth. I could recommend filing a complaint, but in this case it won't make any difference if you do, in my opinion. Have a look at this:
Better to choose some safer casinos, what do you say?🤷♀️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.