ФорумКазино24Bettle Casino - загальне обговорення

24Bettle Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від aida75
|
4800 переглядів 47 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити 24Bettle Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Я виграв щось 15 листопада 2023 р. 2400, на жаль, у них є мої виграші на Zwei Tele. Я отримав лише 1200 22 листопада 2023 р., а Дан через 50 днів до цього часу я нічого не отримав, лише відповідний відділ надіслав їх назад Дану Дану надіслав його знову. Я надіслав виписку з банківського рахунку, що я не отримав жодних підтверджень цього до сьогодні, навіть після скарги в Casino Guru сьогодні вони сказали, згідно з чатом, що вони більше не мають жодної інформації. Мені просто потрібно чекати, як це зробила Емма щось подібне від Casio, я ніколи не бачив, щоб вони робили це, що вони хочуть зіграти для мене?

Автоматичний переклад.
aida75
10 міс. тому

Привіт! Я прочитав про вашу проблему та побачив у скарзі , що пару днів тому казино відповіло та повідомило, що вони виплатять гроші, оскільки у них виникли деякі технічні труднощі. Я думаю, що вам слід терпіти деякий час, і оскільки скарга все ще відкрита, якщо казино не впорається з цим кроком, ви можете написати її туди. Але я вважаю, що не варто згадувати про це щодня. Треба трохи почекати, і якщо протягом деякого часу нічого не відбувається, то доцільно буде оновити ситуацію. Звичайно, я не маю на увазі це погано, тому що я знаю, що я теж нервував би, коли мова йде про гроші.

У будь-якому випадку, почекаємо і подивимося, як все розвиватиметься.

Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Яро

Будь ласка, зверніть увагу, що ваші проблеми розглядаються, і що наша команда старанно працює над прискоренням вирішення цієї проблеми. Я отримав цю оцінку електронною поштою, я все ще чекаю, дякую, Яро

Автоматичний переклад.
aida75
10 міс. тому

Я радий, що ви терплячі, і я твердо вірю, що казино виплатить вам ваші гроші якомога швидше. Обов’язково повідомте мене, коли це станеться.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Яро

Зараз я спілкуюся в чаті, але, на жаль, вони не мають для мене оновлення чи будь-якої додаткової інформації.

Автоматичний переклад.
aida75
10 міс. тому

Що ж, мені шкода говорити вам правду, тому що я думав, що ви отримаєте це сьогодні. Я бачив, що ви оновили скаргу, і оскільки казино вже відповіло вам один раз, я твердо вірю, що вони зроблять це знову та пояснять, що відбувається та коли ви отримаєте свої гроші.

Обов’язково повідомте мене, якщо це станеться, але поки що, як би мені не було неприємно це говорити, нам доведеться почекати. 🙁

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, Джаро, справді, вони заходять так далеко й не поважають ігри. У мене є більше всього, 45 розділів чату та 20 електронних листів, надісланих несправедливо до гравців, і тому, що це не моя помилка з самого початку, і відсутність оновлень мене ще більше злить. подібного зі мною ніколи раніше не траплялося, як довго я чекав і будь терплячим з відповіддю, Еммо, будь ласка, потерпи ще трохи, тиждень потому, у них взагалі немає інформації, у чаті немає інформації, чому вони це роблять що? Я ненавиджу це весь час. Все одно дякую тобі, Джаро, за підтримку, і я, сподіваюся, буду боротися, поки не отримаю свої гроші. Дякую

Автоматичний переклад.
aida75
10 міс. тому

Я точно розумію, що ти засмучений, тому що я теж опинився б у такій ситуації.

Що стосується вашого запитання щодо того, чому казино робить це, я не впевнений. Минулого разу вони сказали, що впровадили технічні вдосконалення в платіжну систему, що може зайняти деякий час, але я думаю, що це затягується без потреби.

Крім того, відсутність новин не дуже заспокоює, коли гравець щось просить. Звичайно, якщо в казино немає оновлень, можливо, саме тому ви не отримуєте відповіді.

У будь-якому випадку, як я вже згадував, я твердо вірю, що казино відповість на вашу скаргу , і, сподіваюся, цього разу дасть чітку відповідь, яка означатиме, що вони надіслали вам гроші.

Тим не менш, я не буду робити поспішних висновків і почекаю, як це вийде.

Я бажаю вам удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

привіт Яро

Дякую за вашу підтримку та, подумавши, я отримав це:


Це, звичайно, не той стандарт, якого ми дотримуємося, і зараз я зв’язався з нашим відповідальним відділом, щоб пришвидшити процес для вас і переконатися, що питання вирішено з найвищим пріоритетом.


Я хотів би підкреслити, що ми цінуємо ваше терпіння в цьому питанні, і я хотів би запевнити вас, що наш відповідний відділ якомога швидше знайде для вас рішення.


Гарного вам дня!

Те, що я думаю, заспокоює, але, на жаль, я вже маю більше інформації електронною поштою, але я не можу отримувати жодних платежів чи оновлень, що дивно. Я вже отримав дві виплати раніше, і казино зараховує лише половину виграшу, а інші не говорять того самого, Емма, але іншими словами, мені все ще цікаво, чи отримаю я свої гроші та чи зробить це казино відповісти.

Дякую Яро

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Яро


Будьте впевнені, щойно будуть доступні оновлення щодо вашої виплати, наша команда негайно зв’яжеться з вами.


Наші спеціалісти невпинно працюють, щоб забезпечити задовільне вирішення проблеми в найкоротші терміни.

Ось що я зрозумів, що справді всі останні з цього казино мають однакову відповідь. Андрес сформулював щось на кшталт того з казино, що ще ЦЕ шахрайство. Більше того, я справді думаю, що вони зайшли далеко. Я справді дуже розлючений.

Що ти кажеш? я не знаю що робити

дякую за відповідь

Автоматичний переклад.
aida75
10 міс. тому

Так, такий електронний лист є принаймні трохи заспокійливим, але я також точно розумію, що якщо ви отримуєте їх більше протягом деякого часу, ви більше не вірите в це.

У будь-якому випадку позитивним є те, що казино продовжує спілкуватися і не залишає вас без відповіді.

Я також прочитав вашу другу публікацію про отриманий електронний лист і бачу, що це те саме знову і знову, просто написано трохи по-іншому.

Однак найрозумніше в цьому випадку – почекати і подивитися, як розвиватиметься скарга. Тож це означає бути терплячим, тому що м’яч знаходиться на майданчику казино, яке має відповісти.

Як ви думаєте, ви впораєтеся?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Яро

Мені прикро, що ви так почуваєтеся, але я можу запевнити вас, що ми робимо все від нас залежне, щоб вирішити цю проблему для

Це правда сьогодні Чат, а також Емма.

Я поняття не маю, але я все одно був терплячим, але я розчарований і мені цікаво, чому все це, чи вони за це заплатили, це все дивно та тривожно , це вже траплялося зі мною, але вони вже відремонтували його відразу, і він підходить. Це все дивно, але я буду триматися цього незалежно від того, скільки це займе часу, тому що це моє право мати свій виграш. Дуже дякую за відповідь, сподіваюся, казино повідомить про це та скаже, що щось відбувається.

Автоматичний переклад.
aida75
10 міс. тому

Коли ви говорите, що подібна ситуація була в минулому і казино вдалося її вирішити, я сподіваюся, що так буде і зараз. Я знаю, що чекати в таких випадках не дуже добре, але це все, що ми можемо зробити. Сподіваюся, вони дадуть відповідь і розкажуть про те, що відбувається з вашим відкликанням.

Я обов'язково буду чекати на вашу відповідь. Я сподіваюся, що це буде позитивно, і ви зможете отримати задоволення від своїх грошей. 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Яро

На сьогоднішній день жодного оновлення немає відповіді від Casino Chat сказали, що вони не мають оновлення, як Емма. Я ще не знаю, чи збігаються цифри, але чому вони виплачують лише половину мого виграшу, а перше сповіщення нормальне, потім нічого більше, щось не так. будь ласка, за вашу думку.дякую

Автоматичний переклад.
aida75
9 міс. тому

Я також думаю, що це досить дивно говорити вам правду, тому що я все ще маю відчуття, що ви отримуєте досить схожі електронні листи. Але ви чекали досить довго, і той факт, що ваше зняття було розділено на дві частини, я цього не дуже розумію, оскільки казино не вказало жодної причини.

Однак я побачив, що ви написали в скарзі, і ви не отримали жодних оновлень, і Мірка знову попросила казино відповісти. Тож нам, ймовірно, доведеться почекати деякий час, щоб почути від них і побачити, що відбувається. Я хотів би, щоб вони це зробили раніше, і я очікував, що вони це зроблять, оскільки вони вже відповіли вам один раз, але зараз ми бачимо, як це відбувається. Тож я не думаю, що це зовсім правильно, але у нас немає іншого вибору, окрім як чекати та вірити, що ми отримаємо відповіді, які нам потрібні.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт Яро

Привіт Аїда,


Сподіваюся, ви добре знайдете цей електронний лист.


Будьте впевнені, що наш відповідний відділ старанно працює над виявленням і оперативним вирішенням проблеми. Ми розуміємо важливість своєчасних виплат і прагнемо вирішити це питання з терміновістю, на яку воно заслуговує.


Наша команда вживає всіх необхідних заходів для забезпечення швидкого вирішення, і ми будемо інформувати вас про будь-які оновлення протягом процесу.


Крім того, ваші скарги будуть відповідним чином розглянуті нашим представником зі скарг.


Гарного дня!


Дайте нам знати, якщо у вас виникнуть додаткові запитання, ми будемо раді вам допомогти!

Так, це правда вчора, тому що я також надіслав скаргу на свою маму, і вони зв’язалися з хірургом. У мене поки що немає вибору, справа не лише в грошах, це шахрайство, і я продовжу. Відповідей сьогодні немає, чату більше немає, тому що людина може очікувати. Нічого про це казино щодо спільного прибутку, вони сказали, що це положення та умови казино, частина прибутку має бути частиною цього, я маю нічого проти, чи це несправедливо чи необхідно для такого прибутку. Я ніколи раніше не читав і не відчував нічого подібного, чому лише частину прибутку Не перерахували решту і їм потрібно більше 2 місяців для оновлення? Не чесно і неприйнятно. Дякую, Джаро

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Яро


На жаль, ми не можемо надати вам жодної нової інформації. Щойно ми його отримаємо, ви будете проінформовані. Unti, єдине, що ми можемо зробити, це попросити вас терпіння. Тим часом ми постійно зв’язуємося з нашим відповідним відділом щодо цього питання, щоб ви могли бути впевнені, що це вирішується щодня. Я розумію, що ви розчаровані, але ми хочемо знайти рішення так само, як і ви, і ми не залишимо це невирішеним.

So das ist Chat antwort heute .ich bin sprachlos??ich bin meher enttäuscht so IS das .

Автоматичний переклад.
aida75
9 міс. тому

Я бачу це так само, і 2 місяці також достатньо для мене, оскільки ви отримуєте ту саму відповідь знову і знову.

Ну, оскільки наша команда зв’язалася з казино, і ми чекаємо їхньої відповіді на вашу скаргу , нічого більше не потрібно робити, ніж чекати, хоча я знаю, що ви чекали досить довго, якщо чесно.

Однак ми побачимо, як усе вийде, і я хочу твердо вірити, що добре, і ви отримаєте решту грошей. 😥

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Бітте Джаро

Shau das bitte an hab gerade bekommen yetz 24/01/2023

Шановна Аїда,


Дякую вам за вашу електронну пошту.


Розуміючи важливість своєчасних виплат, ми докладаємо всіх зусиль, щоб терміново вирішити цю проблему та будемо інформувати вас про будь-які оновлення. Ми хочемо запевнити вас, що наша команда працює над вирішенням проблеми, тому я впевнений, що незабаром ми отримаємо позитивні відгуки про зусилля з вирішення.


Ми дуже цінуємо ваш час і терпіння протягом цього процесу.


Сподіваюся, у вас чудовий день!


Дайте нам знати, якщо у вас виникнуть додаткові запитання, ми будемо раді вам допомогти!

IS das normal echt yetz die gehen so weit das sie nicht zahlen so was von unseieuse .yeden Tag die gleiche antwort.bitte dein Meinung Jaro????

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого