ФорумКазино24Bettle Casino - загальне обговорення

24Bettle Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

10 міс. тому від aida75
|
4784 переглядів 47 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
4 міс. тому

24bettle є надійним сайтом азартних ігор.


Тут мало ігор, і все працює чудово!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Якщо ви бажаєте, ви можете описати свій досвід у відгуку користувачів про це казино. Знайдіть, будь ласка, тут .

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хороша підтримка, відсутність поганого досвіду з відкликанням. Хороші варіанти та хороше обслуговування клієнтів.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У чому вам допомогла підтримка? Для онлайн-казино завжди важливо мати хорошу та корисну підтримку. правильно?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Це сучасне казино з широким вибором способів оплати. Тут дуже приємні люди і, що не менш важливо, охочі. Це казино часто пропонує індивідуальні бонусні акції, які дещо відрізняються від попередніх кількістю акцій. luki232@seznam.cz

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Swoby23
4 міс. тому

Це справді приємно чути. Чи можу я запитати, що змусило вас написати цей пост?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це казино — не що інше, як купа шахраїв. Минуло більше двох місяців, як я намагався зняти свої гроші, і все, що я отримую, це те саме виправдання: «Ми працюємо над цим, будь ласка, зачекайте». Два місяці! Ні оновлень, ні прогресу — лише нескінченні зупинки.

Автоматичний переклад.
POstMan
1 місяць тому

Привіт, цього було б недостатньо для мене, і я втомився б чекати два місяці на свої гроші, і я, можливо, вжив би щось раніше.

У будь-якому випадку, це єдине, що вам сказали в казино, що вам потрібно почекати, і вони над цим працюють, нічого більше?

У будь-якому разі я б не чекав більше, я б спробував подати нам скаргу, і ми побачимо, чи зможе наша команда вам допомогти чи ні.

Якщо ви зацікавлені, просто відкрийтескаргу за цим посиланням .

Як думаєш, підеш на це?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, дякую. Сума невелика - 50 євро - але це принципово.

Місяць тому вони попросили у мене виписку з банківського рахунку, тому що вони стверджували, що надіслали гроші.

Я завантажив його, і через два тижні без відповіді я попросив їх оновити. Це була їх остання відповідь:


Дякуємо за ваше терпіння.
Ми знову звернулися до відповідного відділу, щоб отримати оновлену інформацію про вашу виплату.

Зараз вони працюють над вирішенням проблеми та попросили трохи більше часу. Ми активно стежимо за цим і повідомимо вас, щойно отримаємо більше інформації.

Ми цінуємо ваше терпіння та розуміння.

Повідомте нас, якщо у вас виникнуть додаткові запитання щодо вашого облікового запису, ми будемо раді вам допомогти!

З повагою
Клара
Підтримка гравців 24Bettle

Автоматичний переклад.
POstMan
1 місяць тому

Я просто не можу втриматися, я повинен це сказати - це смішно!

Ви повинні не тільки наполегливо допитувати казино про необґрунтоване затримку, ніби цього недостатньо; вам також потрібно знати, що вони не вибачилися та не висловили жодного бажання йти далі, щоб гарантувати, що ваші занепокоєння сприймаються серйозно.

Не кажучи вже про частину в кінці, яка говорить: «Ми раді вам допомогти! Повідомте нас, якщо у вас виникнуть запитання щодо вашого облікового запису».

Ну дуже раджу подати скаргу принципово. Знайдіть час, щоб переглянути цей посібник, якщо ви хочете дізнатися більше про цю процедуру: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈

Сама скарга доступна тут 👈👈

Що скажеш - ти за?

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого