Привіт! Я дивився це, але я не міг виявити проблему, тому що це не моя робота, впевнений. Як я вже сказав, я переслав це технічній команді. Це означає, що з вами ніхто не зв'язувався щодо деталей?
Отже, я вважаю, що початкова проблема все ще залишається. Дозвольте мені ще раз перевірити це з хлопцями.
Оновлення: ви отримаєте подальші інструкції, включаючи відео, я припускаю, електронною поштою безпосередньо від них. Це має бути рішення.
Проте, якщо це не спрацює, дотримуйтеся будь-яких інших інструкцій, які ви отримаєте від них🙏.
Дякую за ваше терпіння, я думаю, що це дуже боляче.
Hello! I watched that, but I could not detect the issue, because it's not specifically my job, I bet. As I said, I forwarded it to the tech team. Does it mean no one has contacted you, regarding details?
So, the original problem still persists, I reckon. Let me check it again with the guys.
Update: You'll get further instructions, video included, I suppose, via email directly from them. That should be the solution.
Still, if it does not work, please follow any other instructions you'll get from them🙏.
Thank you for your patience, I imagine it's quite a pain.
Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.