ФорумЗагальна дискусіяЗапитайте команду Гуру казино

Запитайте команду Гуру казино (Сторінка 8)

4 р. тому від Daniel
|
76649 переглядів 169 відповідей |
|
1...7 8 9
Додати публікацію
sonartrancemusic
1 місяць тому

Дякую тобі. Колегам повідомили. Тим часом можете зв’язатися з Міркою електронною поштою: miroslava.d@casino.guru

Я спробую зв’язатися з вами, щойно отримаю якісь новини.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
sonartrancemusic
1 місяць тому

Ми завжди раді допомогти. Чи все ще те саме, коли ви намагаєтесь увійти?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Так 🙁

Автоматичний переклад.
sonartrancemusic
1 місяць тому

Добре, дякую за оновлення. Подивимося, що можна зробити.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так 🙁

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Чесно кажучи, як випливає з повідомлення, ця проблема спричинена безпосередньо обмеженнями Facebook API. Ця ситуація не під нашим контролем. Я пропоную увійти до свого оригінального профілю ( lefterismusic ), використовуючи свою електронну адресу та пароль. Це повинно працювати, незважаючи на проблеми з FB.

Ви можете спробувати це, будь ласка?


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Привіт, Радко, дякую за вашу пропозицію, але, на жаль, вона не працює 🙁

Автоматичний переклад.
sonartrancemusic
1 місяць тому

Навіть це не працює, ну добре. Ви принаймні зв’язувалися з Міркою з нашої групи розгляду скарг, як запропонувала Радка?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Так 🙂 я надіслав електронний лист...


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, Радко, дякую за вашу пропозицію, але, на жаль, вона не працює 🙁

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дякуємо за оновлення. Здається, нашим технікам є над чим подумати.

Мені дуже шкода за це, я думав, що знайшов для вас робоче рішення.🙁

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

так, і я був щасливий, тому що маю щось сказати.. N1 Casino перерахувало мій виграш у розмірі 1400 євро на мій банківський рахунок... але я хотів написати в розділ скарг.. але, як ви бачите, я не можу увійти як lefterismusic тепер я ввійшов, використовуючи обліковий запис Google, у будь-якому разі...я справді хочу подякувати вам, хлопці, від усього серця..!!!! Y чудові, і я справді не знаю, як я вам віддячу..!!! Велике ДЯКУЮ...!!!!! Окреме ДЯКУЄМО Мірці вау..у чудово. Знову дякую.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
sonartrancemusic
1 місяць тому

Тож я дуже радий це чути й бачити, що зрештою ви отримали свої гроші. ☘️☘️🎉

Я написала Мірці, що у вас вийшло і що ви, мабуть, не будете її скидати з попереднього облікового запису, оскільки ви не можете туди зайти.

Найголовніше, що я хотів би сказати, це те, що ви отримали свої кошти і можете ними насолоджуватися, тому що це зайняло досить багато часу, чесно кажучи.

Сподіваюся, що подібне більше не повториться, і ви отримаєте кращий досвід.

У будь-якому випадку, ви думаєте, що ви знову будете грати в цьому казино чи краще ні?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт Яро.

Так, минув деякий час 😬 Я написав їм (надіслав електронний лист) після того, як отримав свій виграш> серед іншого я написав: Чи має бути так, щоб отримати свій виграш? І я також маю сказати наступне> у мене немає причин брехати після того, як я отримав свій виграш від ваших хлопців..я ніколи не робив депозит третьої сторони..!! а також деякі інші речі. Яро я здався. Дуже втомився від усього цього. Але зараз я щаслива. Щасливий не через гроші, а через те, що я мав рацію. Мій виграш був 10000% законним. У будь-якому разі це історія. Вчора я зробив депозит 50 євро і трохи пограв, щоб показати їм, що вони мені не подобаються. Я більше не буду грати після всього цього. Це зайняло багато часу, щоб отримати мій виграш, який діяв мені на нерви 🙁 Така поведінка цього казино була надзвичайно поганою для клієнта. Ніколи раніше я з цим не стикався. Я старий онлайн-гравець, я дуже добре ЗНАЮ правила. Якщо у вас є онлайн-казино, це не так. Це відштовхує людей. Мені також сумно, як вони ставляться до нас. Так багато гравців стикаються з подібними проблемами, і важко довести, що ви праві. Відчуваєш себе самотнім і думаєш, що тобі ніхто не допоможе, тому здаєшся, і життя продовжується. Правда і сумно. 😔

Ще раз, будь ласка, скажіть усім, хто мені допоміг, ВЕЛИКЕ ВЕЛИКЕ дякую від усього серця...!!! 😊

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
sonartrancemusic
1 місяць тому

Я обов’язково передам вашу вдячність, і ми дякуємо вам за те, що ви щасливі та насолоджуєтеся тим, що вся ситуація нарешті закінчилася, і що важливо, що все вийшло добре. Правда завжди стає відкритою, тому я також радий, що це був ваш випадок, і вам більше не довелося мати справу з проблемами.

Я бачу, що ви будете робити грубу лінію за ними, і ви, ймовірно, будете грати в іншому казино.

Успіхів і кращого досвіду в майбутньому. ☘️😊

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, Радко, дякую за вашу пропозицію, але, на жаль, вона не працює 🙁

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт!

Ми щойно провели сеанс, щоб допомогти нам зрозуміти конкретні проблеми входу, і, виходячи з останнього оновлення, я хотів би, щоб ви зробили це, щоб ви могли знову використовувати свій початковий обліковий запис, незважаючи на збої у роботі Facebook.

1) Перейдіть на сторінку реєстрації https://casinoguru-gr.com/eggrafi

2) заповніть своє оригінальне ім’я користувача «lefterismusic» і оригінальну електронну адресу «le********sic@y***o.gr»

3) встановити пароль

4) підтвердьте свій пароль за допомогою електронного листа для підтвердження

Ці дії дозволять вам повернутися до вашого першого профілю за допомогою нового пароля, пов’язаного з вашою попередньою електронною адресою та логіном.


Будь ласка, дайте мені знати, як це відбувається 🤞


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

uffff.....я пішов за вашими кроками..але це знову не працює. Справа в тому, що я не можу ввійти за допомогою свого облікового запису Google зараз кілька днів.. Мені потрібно спробувати ще раз, і я зараз увійшов. Я дійсно не розумію, чому я не можу ввійти за допомогою свого облікового запису Google через кілька днів після того, як зробив вашу нову пропозицію. Дивна вся ця справа. Я пробую ще раз...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт всім! Я хотів би знати, чи є сторінки або веб-сайти, де можна працювати копірайтером, SEO або писати огляди ігор і казино. Якщо хтось щось знає, підкажіть, велике спасибі!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

uffff.....я пішов за вашими кроками..але це знову не працює. Справа в тому, що я не можу ввійти за допомогою свого облікового запису Google зараз кілька днів.. Мені потрібно спробувати ще раз, і я зараз увійшов. Я дійсно не розумію, чому я не можу ввійти за допомогою свого облікового запису Google через кілька днів після того, як зробив вашу нову пропозицію. Дивна вся ця справа. Я пробую ще раз...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Що за..? 😀 Я теж трохи збентежений.

Чи зможете ви зняти на відео, як ви намагаєтесь увійти у свій старий обліковий запис? Ми розглянемо процес і, можливо, знайдемо причину - нарешті 🙂

Це було б надзвичайно корисно. Якщо вам вдасться це зробити, надішліть його на адресу community@casino.guru 🙏

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Радка, якій я надіслав електронний лист community@casino.guru будь ласка, прочитайте... Дякую

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Радка, я надіслав електронний лист із відео, сподіваюся, ти зрозумієш, що я маю на увазі. Дякую


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1...7 8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого