Привіт, якщо я також хотів би дізнатися, як працюють працівники гуру казино, якщо вони вживали заходів щодо охорони здоров'я та безпеки всіх членів, мабуть, у них все добре вдома ... Я також кілька тижнів чекала відповіді від Джо, але ми підтримуємо контакт і з вашою добротою, як завжди, також затримка зрозуміла, оскільки світ працює інакше, ніж звичайно, я сподіваюся, що ми продовжуємо наші тести та тести. Вітаємо всіх з Чилі.
Hello, if I would also like to know how the casino guru workers are, if they took the measures to protect the health and safety of all the members, apparently they are all well at home ... I also waited several weeks for a response from Joe, but we keep in touch and with your kindness as always, also the delay is understandable since the world is working differently than normal, the only thing I hope is that we continue with our tests and tests. Greetings to all from Chile.
hola,si a mi tambien me gustaria saber como estan los trabajadores de casino guru, si tomaron las medidas para resguardar la salud y seguridad de todos los miembros, al parecer estan todos bien en sus casas...yo tambien espere varias semanas respuesta de joe,pero seguimos en contacto y con su amabilidad de siempre, ademas es entendible la demora ya que el mundo esta funcionando distinto a lo normal, lo unico que espero es que continuemos con nuestras pruebas y test. Saludos a todos desde chile .
Автоматичний переклад.