Привіт, дякую гуру казино, вони вже перевірили мій рахунок деякий час тому, мої зняття 1100 ARS відсутні, як тільки вони надійшли.
Hello, thanks casino guru, they already verified my account a while ago, my withdrawal of 1100 ARS is missing as soon as it arrives.
Hola, gracias casino gurú ya me verificaron la cuenta hace un rato,falta mi retiro de 1100 ARS nomás que me llegue.
подібних історій стає все більше, тому важко знайти чесне та хороше онлайн-казино
more and more stories like this, it's hard to find a fair and good online casino
VulkanVegas зазвичай не відповідає тут, але вони реагують на кожну скаргу, подану гравцями на нашому веб-сайті, тому ви завжди можете скористатися цією опцією. У будь-якому випадку, якщо відкликання займає менше 2 тижнів, немає причин подавати скаргу. Так, 2 тижні – це досить багато, але наш досвід показує, що гравці завжди отримують гроші у VulkanVegas (якщо вони не порушують серйозні Правила та умови).
VulkanVegas usually doesn't respond here, but they react to every complaint submitted by players on our website so you can always use that option. Anyway, when the withdrawal takes less than 2 weeks, there's no reason to submit the complaint. Yes, 2 weeks are quite a lot, but our experience is that players always get paid in VulkanVegas (if they don't break some serious Terms and Conditions).
Ось чому тут CasinoGuru. Я не можу уявити, щоб обрати казино, де ви вносите депозит, лише на основі дизайну веб-сайту чи вітальних бонусів. У нашій базі даних понад 4500 казино, багато з них надзвичайно погані, тому завжди є досить висока ймовірність того, що ви зіграєте в справді поганому казино.
Крім того, є казино, які є безпечними та справедливими, але виведення може зайняти більше часу, ніж гравець звик. У такому випадку я завжди раджу терпляче дочекатися платежу, а потім ви завжди зможете вирішити, чи хочете ви продовжувати грати там, чи віддаєте перевагу спробувати інше місце для азартних ігор.
That's why CasinoGuru is here. I can't imagine choosing a casino where you deposit just based on the website design or welcome bonuses. We have over 4500 casinos in our database, many of them are extremely bad so there's always quite a high chance that you would end up playing in a really bad casino.
Then there are casinos that are safe and fair, but the withdrawals can take more time than the player is used to. In that case, I always advise to wait patiently for the payment and then you can always decide if you want to carry on playing there or if you prefer to try another place for gambling.
Я знаю, що vulkan Vegas лише іноді відповідає тут, я надіслав скаргу лише тому, що мені здалося дивним, що під час депозиту це займає секунди, а при знятті дні чи навіть тижні із запізненням, але коли я надсилаю скаргу, що моє зняття не надійшло, я бачу що vulkan Vegas дивиться на коментарі. Хоча я не коментував, тому що в мене вже є обліковий запис верифікований за один день, я чекаю лише оплати.
I know that vulkan Vegas only responds here sometimes, I only sent the complaint because it seemed strange to me that when depositing it takes seconds and when withdrawing days or even weeks late, but when I send the complaint that my withdrawal did not arrive I see that vulkan Vegas looks at the comments Although I did not comment because I already have the account verified in one day, I only wait for the payment.
Se que vulkan Vegas solo responde aveces aca,solo envié la queja porque me pareció raro que al depósitar sea en segundos y al retirar tarde días o incluso semanas,pero al enviar la queja de que no llego mi retiro veo que vulkan Vegas mira los comentarios aunque no comenté porque ya tengo la cuenta verificada en un día solo espero el pago.
Що ж, Vulkan Vegas розглядає скарги, подані через наш центр вирішення проблем , що підходить, але ви не подали жодної. 🙂 Однак на форумі ви, швидше за все, не отримаєте прямої відповіді від казино.
Я не зовсім розумію проблему зняття коштів, але пропоную звернутися до служби підтримки, щоб дізнатися більше. Це ніколи не боляче, я думаю.
Well, Vulkan Vegas is addressing complaints submitted through our resolution center, which fits, but you have not submitted any. 🙂 On the forum though, you won't most likely get any direct answer from the casino.
I do not fully understand the withdrawal issue, but I would suggest contacting support for more details. It never hurts, I guess.
Привіт, добре, я збираюся продовжувати чекати на платіж, я вже надіслав електронний лист вчора, але вони мені не відповіли, я отримав лише електронний лист про внесення 4000 ARS в обмін на безкоштовні обертання.
Hello, well I'm going to continue waiting for the payment, I already sent the email yesterday but they didn't answer me, I only received an email to deposit 4000 ARS in exchange for free spins.
Hola,bueno voy a seguir esperando el pago,ya envié al correo ayer pero no me respondieron solo me llega correo para depositar 4000 ARS a cambio de tiradas gratis.
Мій досвід трохи минулий, Vulkan Vegas — ваш найкращий друг, коли ви програєте. Якщо вам пощастить і ви виграєте вище, будуть тільки проблеми. (Вигадування ймовірних помилок гравців) Але всі ці твердження не відповідають дійсності. Після виграшу понад 14 000 євро у виплаті було відмовлено, і я зв’язався з юристом. Він зв’язався з виробником гри, який підтвердив, що помилок у грі немає.
Я не хочу згадувати сьогоднішній день, але тоді, можливо, змінилося.
My experience is a bit back, Vulkan Vegas is your best friend when you're losing. If you are lucky and win higher, there are only problems. (Inventing alleged player mistakes) But all of these claims are not true. After winning over €14,000, the payout was refused and I contacted a lawyer at the time. He contacted the game manufacturer, who confirmed that there were no game errors.
I don't want to refer to today but back then may have changed.
Привіт, друже, зі мною трапилося, що я зняв 1100 ARS, спочатку я сказав собі, що 24 години dps для перевірки облікового запису, і минуло 4 дні, а тепер написано, що мені потрібно чекати до 5 робочих днів для astropay але в положеннях та умовах сказано, що якщо один перевірений, це не може зайняти більше 2 днів, тому частково вони порушили умови, але вони кажуть, що вони вже схвалили мій платіж, це все ще з зовнішнім платіжного постачальника, я все ще вірю, що кошти надійдуть на мій рахунок astropay .
Hello, friend, it happened to me that I made a withdrawal of 1100 ARS, first I told myself that 24 hours dps to verify the account and 4 days have passed and now it says that I have to wait up to 5 business days for astropay but in the terms and conditions it says that If one is verified, it cannot take more than 2 days, so in part they broke with the terms and conditions, but they say that they have already approved my payment, it is still with the external payment provider, I still trust that the withdrawal will reach my astropay account .
Hola,amigo ami me pasa que hice un retiro de 1100 ARS primero me dije que 24 hs dps que verifique la cuenta y ya pasaron 4 días y ahora dice que tengo que esperar hasta 5 días hábiles por astropay pero en los términos y condiciones dice que si uno está verificado no puede tardar más de 2 días,así que en parte rompieron con los términos y condiciones,pero dicen que ellos ya aprobaron mi pago está todavía con el proveedor de pagos externo todavía confío que me llegue el retiro ami cuenta de astropay.
Як я вже сказав, я не можу говорити про поточну процедуру. Можливо, вони теж покращилися. Я бажаю, щоб ваш платіж прийшов. У мій час, як уже згадувалося, було інакше, і мій адвокат також мав 300 інших справ, у яких повідомлялося про шахрайство згідно з інформацією від мого адвоката. Тож, з моєї точки зору, казино не заслуговує довіри. (Але важливо побачити різницю, який насправді статус судових позовів і чого я не знав.) Моя справа передана до суду, і Vulkan Vegas було зобов’язано виплатити гроші. (І слово судді мало початися: давайте швидко обговоримо це з нашими постійними гостями
Крім того, ці слова, які я маю в голові, і те, що суддя Сказав для мене, є багато жертв
Like I said, I can't talk about the current procedure. They may have improved too. I wish you that your payment arrives. In my time, as mentioned, it was different and my lawyer also had 300 other cases in which fraud was reported according to the information from my lawyer. So from my point of view not a trustworthy casino. (But its Important to see the differnce, whats the actually Status of the Lawsuits and what the do i didnt Know) My case went to court and Vulkan Vegas was ordered to pay out the money. (And the word of the Jugde was to beginn: Let's negotiate this quickly with our permanent guests
Also that words i have in my head and what the judge Said means for me there many Victims
Мій досвід трохи минулий, Vulkan Vegas — ваш найкращий друг, коли ви програєте. Якщо вам пощастить і ви виграєте вище, будуть тільки проблеми. (Вигадування ймовірних помилок гравців) Але всі ці твердження не відповідають дійсності. Після виграшу понад 14 000 євро у виплаті було відмовлено, і я зв’язався з юристом. Він зв’язався з виробником гри, який підтвердив, що помилок у грі немає.
Я не хочу згадувати сьогоднішній день, але тоді, можливо, змінилося.
My experience is a bit back, Vulkan Vegas is your best friend when you're losing. If you are lucky and win higher, there are only problems. (Inventing alleged player mistakes) But all of these claims are not true. After winning over €14,000, the payout was refused and I contacted a lawyer at the time. He contacted the game manufacturer, who confirmed that there were no game errors.
I don't want to refer to today but back then may have changed.
Привіт,
не радий чути про такий підхід.
Щоб переконатися, що гравці будуть у безпеці, ми заохочуємо кожного гравця, який відчуває, що щось не так, подати скаргу. Це можливість допомогти гравцям, а також змінити рейтинги казино, якщо це необхідно.
Чи правильно я припускаю, що казино анулювало ваш виграш через технічну помилку, але постачальник гри надав заяву про те, що насправді помилки з їхнього боку не було, чи не так?
Hello,
not happy to hear about such an approach.
To ensure that players will be safe, we encourage every player that feels something was/is wrong, to submit a complaint. This is a chance to help players and also change the casinos' ratings if necessary.
Am I assuming correctly that the casino voided your winnings due to a technical error, but the game provider provided a statement saying there was actually no error on their side, right?
Привіт, добре, я збираюся продовжувати чекати на платіж, я вже надіслав електронний лист вчора, але вони мені не відповіли, я отримав лише електронний лист про внесення 4000 ARS в обмін на безкоштовні обертання.
Hello, well I'm going to continue waiting for the payment, I already sent the email yesterday but they didn't answer me, I only received an email to deposit 4000 ARS in exchange for free spins.
Hola,bueno voy a seguir esperando el pago,ya envié al correo ayer pero no me respondieron solo me llega correo para depositar 4000 ARS a cambio de tiradas gratis.
Привіт,
Мені здається, що ваш обліковий запис ще не повністю перевірено. Щоб переконатися, чи отримали ви підтвердження про те, що обліковий запис перевірено?
Hello,
I feel that your account is not yet fully verified. Just to make sure, have you received any confirmation saying that the account has been verified, please?
Мене перевіряли днями, а платіж ще не надійшов, я збираюся почекати до наступного тижня, тому що я думаю, що він не платить у вихідні, хоча я бачив, що пізніше він запитує додаткову інформацію, щоб не платити, навіть якщо так , Я почекаю.
I have been verified for days and the payment has not yet arrived, I am going to wait until next week because I think it does not pay on weekends, although I saw that later it asks for more information so as not to pay, even so, I will wait.
Hace días estoy verificado y aún no llega el pago,voy a esperar hasta la semana que viene porque los fines de semana no paga creo,aunque ví que despues pide más datos para no pagar aún así voy a esperar.
Привіт,
Отже, ви отримали підтвердження, добре. Я припускаю, що можна почекати, але я б стежив за статусом виведення коштів і час від часу запитував про це в казино.
Дайте мені знати, як справи 🤞
Hello,
So you got some confirmation, ok. I guess that waiting is an option, but I would keep an eye on the withdrawal's status and ask the casino about it occasionally.
Let me know how it goes 🤞
Вони завжди дають мені виправдання, що це в платіжному провайдері, і вони миють руки, вулкан Вегас афера нібито, якщо я маю підтверджений обліковий запис, це займе лише 2 дні, я не повернуся в це казино, дякую, що допомогли мені так само.
They always give me an excuse that it is in the payment provider and they wash their hands, vulkan Vegas scam is supposed that if I have the verified account it would only take 2 days, I will not return to this casino thanks for having helped me the same.
Siempre me ponen excusa de que está en el proveedor de pagos y se lavan las manos,vulkan Vegas estafa se supone que si tengo la cuenta verificada solo tardaria 2 días,ya no volveré a este casino gracias por haberme ayudado igual.
Я настільки жорсткий. Насправді, якщо проблема на стороні постачальника платежів, казино нічого не може з цим вдіяти. Зазвичай це третя компанія, і казино просто має чекати оновлення від компанії, щоб передати це вам. Наскільки я пам’ятаю, у таких ситуаціях казино намагаються знайти інший спосіб оплати для виплати виграшу. Чи доступні вам альтернативи?
I tough that much. Actually, if the problem is on the payment provider's side, the casino can't do anything about that. This is usually a 3rd party company, and the casino simply has to wait for an update from the company to pass that on to you. As far as I can remember in such situations the casinos try to find another payment option to pay out the winnings. Are there any alternatives available to you?
Вони не сказали мені альтернативний варіант оплати, лише те, що я маю продовжувати чекати...!
They have not told me the alternative payment option, only that I have to keep waiting...!
No me han dicho la opción de alternativa de pago solo que debo seguir esperando...!
Так, вони намагаються відкласти вас назавжди.. для мене це пішло швидше після того, як я сказав їм, що подам публічну скаргу тут.. після цього все пішло дуже швидко.. до цього я тільки виправдовувався.. порожні обіцянки. .. відкласти.. в надії, що ви з часом розтринькаєте ці гроші.
Будь наполегливим!
Yes, they try to put you off forever.. it only went faster for me after I told them that I would lodge a public complaint here.. everything went very quickly after that.. before that I only made excuses.. empty promises.. put off.. in hope that you squander that money in time.
Be persistent!
Ja die versuchen einen Ewig hinzuhalten.. bei mir ging es auch nur schneller nachdem ich ihnen sagte das ich hier öffentliche Beschwerde einlege.. danach ging alles sehr schnell.. vorher nur Ausreden hinhalten.. leere versprechen.. vertrösten.. in der Hoffnung das Sie dass Geld in der Zeit verprassen.
Hartnäckig bleiben !
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.