VulkanVegas ПОВНА ШАХРАНСТВО (Сторінка 2)

2 р. тому від DjDero
|
9441 переглядів 61 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
1 рік тому

я такому даже не удивляюсь

1 рік тому

Привіт, є негативний досвід роботи з Vulkan Vegas?

Бажаєте поділитися детальнішою інформацією?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, дякую гуру казино, вони вже перевірили мій рахунок деякий час тому, мої зняття 1100 ARS відсутні, як тільки вони надійшли.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

подібних історій стає все більше, тому важко знайти чесне та хороше онлайн-казино

Автоматичний переклад.
acunaramon52
1 рік тому

VulkanVegas зазвичай не відповідає тут, але вони реагують на кожну скаргу, подану гравцями на нашому веб-сайті, тому ви завжди можете скористатися цією опцією. У будь-якому випадку, якщо відкликання займає менше 2 тижнів, немає причин подавати скаргу. Так, 2 тижні – це досить багато, але наш досвід показує, що гравці завжди отримують гроші у VulkanVegas (якщо вони не порушують серйозні Правила та умови).

Автоматичний переклад.
Leonmed
1 рік тому

Ось чому тут CasinoGuru. Я не можу уявити, щоб обрати казино, де ви вносите депозит, лише на основі дизайну веб-сайту чи вітальних бонусів. У нашій базі даних понад 4500 казино, багато з них надзвичайно погані, тому завжди є досить висока ймовірність того, що ви зіграєте в справді поганому казино.

Крім того, є казино, які є безпечними та справедливими, але виведення може зайняти більше часу, ніж гравець звик. У такому випадку я завжди раджу терпляче дочекатися платежу, а потім ви завжди зможете вирішити, чи хочете ви продовжувати грати там, чи віддаєте перевагу спробувати інше місце для азартних ігор.


Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Я знаю, що vulkan Vegas лише іноді відповідає тут, я надіслав скаргу лише тому, що мені здалося дивним, що під час депозиту це займає секунди, а при знятті дні чи навіть тижні із запізненням, але коли я надсилаю скаргу, що моє зняття не надійшло, я бачу що vulkan Vegas дивиться на коментарі. Хоча я не коментував, тому що в мене вже є обліковий запис верифікований за один день, я чекаю лише оплати.

Автоматичний переклад.
acunaramon52
1 рік тому

Що ж, Vulkan Vegas розглядає скарги, подані через наш центр вирішення проблем , що підходить, але ви не подали жодної. 🙂 Однак на форумі ви, швидше за все, не отримаєте прямої відповіді від казино.

Я не зовсім розумію проблему зняття коштів, але пропоную звернутися до служби підтримки, щоб дізнатися більше. Це ніколи не боляче, я думаю.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, добре, я збираюся продовжувати чекати на платіж, я вже надіслав електронний лист вчора, але вони мені не відповіли, я отримав лише електронний лист про внесення 4000 ARS в обмін на безкоштовні обертання.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мій досвід трохи минулий, Vulkan Vegas — ваш найкращий друг, коли ви програєте. Якщо вам пощастить і ви виграєте вище, будуть тільки проблеми. (Вигадування ймовірних помилок гравців) Але всі ці твердження не відповідають дійсності. Після виграшу понад 14 000 євро у виплаті було відмовлено, і я зв’язався з юристом. Він зв’язався з виробником гри, який підтвердив, що помилок у грі немає.

Я не хочу згадувати сьогоднішній день, але тоді, можливо, змінилося.

Автоматичний переклад.
Alinabermund
1 рік тому

Привіт, друже, зі мною трапилося, що я зняв 1100 ARS, спочатку я сказав собі, що 24 години dps для перевірки облікового запису, і минуло 4 дні, а тепер написано, що мені потрібно чекати до 5 робочих днів для astropay але в положеннях та умовах сказано, що якщо один перевірений, це не може зайняти більше 2 днів, тому частково вони порушили умови, але вони кажуть, що вони вже схвалили мій платіж, це все ще з зовнішнім платіжного постачальника, я все ще вірю, що кошти надійдуть на мій рахунок astropay .

Автоматичний переклад.
acunaramon52
1 рік тому

Як я вже сказав, я не можу говорити про поточну процедуру. Можливо, вони теж покращилися. Я бажаю, щоб ваш платіж прийшов. У мій час, як уже згадувалося, було інакше, і мій адвокат також мав 300 інших справ, у яких повідомлялося про шахрайство згідно з інформацією від мого адвоката. Тож, з моєї точки зору, казино не заслуговує довіри. (Але важливо побачити різницю, який насправді статус судових позовів і чого я не знав.) Моя справа передана до суду, і Vulkan Vegas було зобов’язано виплатити гроші. (І слово судді мало початися: давайте швидко обговоримо це з нашими постійними гостями


Крім того, ці слова, які я маю в голові, і те, що суддя Сказав для мене, є багато жертв

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій досвід трохи минулий, Vulkan Vegas — ваш найкращий друг, коли ви програєте. Якщо вам пощастить і ви виграєте вище, будуть тільки проблеми. (Вигадування ймовірних помилок гравців) Але всі ці твердження не відповідають дійсності. Після виграшу понад 14 000 євро у виплаті було відмовлено, і я зв’язався з юристом. Він зв’язався з виробником гри, який підтвердив, що помилок у грі немає.

Я не хочу згадувати сьогоднішній день, але тоді, можливо, змінилося.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

не радий чути про такий підхід.

Щоб переконатися, що гравці будуть у безпеці, ми заохочуємо кожного гравця, який відчуває, що щось не так, подати скаргу. Це можливість допомогти гравцям, а також змінити рейтинги казино, якщо це необхідно.

Чи правильно я припускаю, що казино анулювало ваш виграш через технічну помилку, але постачальник гри надав заяву про те, що насправді помилки з їхнього боку не було, чи не так?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, добре, я збираюся продовжувати чекати на платіж, я вже надіслав електронний лист вчора, але вони мені не відповіли, я отримав лише електронний лист про внесення 4000 ARS в обмін на безкоштовні обертання.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Мені здається, що ваш обліковий запис ще не повністю перевірено. Щоб переконатися, чи отримали ви підтвердження про те, що обліковий запис перевірено?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мене перевіряли днями, а платіж ще не надійшов, я збираюся почекати до наступного тижня, тому що я думаю, що він не платить у вихідні, хоча я бачив, що пізніше він запитує додаткову інформацію, щоб не платити, навіть якщо так , Я почекаю.

Автоматичний переклад.
acunaramon52
1 рік тому

Привіт,

Отже, ви отримали підтвердження, добре. Я припускаю, що можна почекати, але я б стежив за статусом виведення коштів і час від часу запитував про це в казино.

Дайте мені знати, як справи 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони завжди дають мені виправдання, що це в платіжному провайдері, і вони миють руки, вулкан Вегас афера нібито, якщо я маю підтверджений обліковий запис, це займе лише 2 дні, я не повернуся в це казино, дякую, що допомогли мені так само.

Автоматичний переклад.
acunaramon52
1 рік тому

Я настільки жорсткий. Насправді, якщо проблема на стороні постачальника платежів, казино нічого не може з цим вдіяти. Зазвичай це третя компанія, і казино просто має чекати оновлення від компанії, щоб передати це вам. Наскільки я пам’ятаю, у таких ситуаціях казино намагаються знайти інший спосіб оплати для виплати виграшу. Чи доступні вам альтернативи?



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони не сказали мені альтернативний варіант оплати, лише те, що я маю продовжувати чекати...!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, вони намагаються відкласти вас назавжди.. для мене це пішло швидше після того, як я сказав їм, що подам публічну скаргу тут.. після цього все пішло дуже швидко.. до цього я тільки виправдовувався.. порожні обіцянки. .. відкласти.. в надії, що ви з часом розтринькаєте ці гроші.


Будь наполегливим!

Автоматичний переклад.
Checky
1 рік тому

Дякую, я прислухаюся до вашої поради, друже

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого