VulkanVegas ПОВНА ШАХРАНСТВО (Сторінка 3)

2 р. тому від DjDero
|
15033 переглядів 61 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

Привіт, я щойно отримав свої гроші назад, але на мій рахунок у казино, чому б не на мій astropay, чи мені слід використати інший метод виведення коштів? Я чекаю вашої відповіді, дякую.

Автоматичний переклад.
Checky
1 рік тому

Гроші щойно надійшли, але їх повернули на мій рахунок у казино. Я не знаю, грати чи використовувати інший спосіб оплати, оскільки їх було відхилено, і мої гроші повернулися на мій рахунок 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я збираюся подати нову скаргу, vulkan Vegas не дозволяє мені зняти мої гроші, я хочу зняти 1100 ARS, але мені сказано, що я маю поставити мінімум 412,5 ARS, застосовується комісія, тому там написано, Раніше я робив ставки, але гроші не надійшли на мій рахунок, потім вони повернули їх мені, і тепер вони хочуть, щоб я зробив ставку, але все, що я хочу, це зняти свої гроші.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це частина положень та умов.. ви повинні грати на певну суму.. це те саме з "царями", і я задоволений ними, за винятком того, що вони стягують комісію за зняття грошей.. але що стосується цього, це було б єдине казино, в якому я коли-небудь був, я б пограв знову, але зараз я вилікувався від азартних ігор, можливо, знову в кінці року...

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Checky
1 рік тому

Якщо я зіграю знову, очевидно, що я можу програти, і якщо я виграю, і вони знову відхилять мій платіж?

Автоматичний переклад.
acunaramon52
1 рік тому

Ви повинні повернути певну суму... так, це важко. Не можу порадити. Ви можете запитати, скільки це буде

Автоматичний переклад.
Checky
1 рік тому

Будь-яка ідея, чому постачальник платежів відхилив мій платіж у розмірі 1100 ARS? Я здійснив зняття через astropay, і мій обліковий запис підтверджено?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні .. немає плану .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я збираюся подати нову скаргу, vulkan Vegas не дозволяє мені зняти мої гроші, я хочу зняти 1100 ARS, але мені сказано, що я маю поставити мінімум 412,5 ARS, застосовується комісія, тому там написано, Раніше я робив ставки, але гроші не надійшли на мій рахунок, потім вони повернули їх мені, і тепер вони хочуть, щоб я зробив ставку, але все, що я хочу, це зняти свої гроші.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо ви в минулому отримали якийсь бонус і не виконали вимоги щодо ставок, вам не дозволено зняти ці гроші - це дуже важлива умова бонусу. Запитайте в казино для отримання додаткової інформації. Якщо я припускаю, що платіж було повернуто, оскільки ви ще не виконали всі вимоги, вас попросили почекати, але в той же час вам, швидше за все, взагалі не дозволили зняти кошти.

Зверніться до служби підтримки та пам’ятайте, що всі бонуси мають умови, і ви повинні їх дотримуватися, щоб вивести виграш.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

У мене не було жодного бонусу, я лише зробив депозит без бонусу, але вчора я отримав повідомлення від vulkan Vegas про те, що я не можу зняти гроші, оскільки сталася технічна помилка в платіжному провайдері, і що я все ще витратив свій баланс на гру, але я це зробив це тому, що вони змусили мене це зробити, інакше вони не дозволили мені зняти гроші, і це шахрайство, тому що 50 разів я ставив жоден з них не приніс мені прибутку, і якщо я виграв один раз у парі, це не дало мені всього прибутку, я не міг зняти через їхню помилку, і вони не відповіли мені, але коли витратили гроші, якщо вони це зробили, але не подбали про помилку постачальника платежів.

Автоматичний переклад.
acunaramon52
1 рік тому

Мені прикро чути, що ви програли. Проблеми з постачальниками платіжних послуг, на жаль, дуже часті, і, чесно кажучи, казино не так багато можуть зробити з цим. Вони покладаються на своїх платіжних постачальників, зазвичай це сторонні компанії, найняті для виконання всіх транзакцій.

Я не зрозумів, як казино змусило вас втратити баланс. Вибачте, але ви повинні зробити все можливе, щоб не розіграти це. Чи думали ви про встановлення обмежень на азартні ігри, щоб запобігти цьому?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Як ви не розумієте, якби я не грав, вони б не дозволили мені піти на пенсію?

Автоматичний переклад.
acunaramon52
1 рік тому

Тож ще раз:

Вибачте, але ви повинні зробити все можливе, щоб не розіграти це.

Я маю на увазі, що казино не несе відповідальності за вашу втрату балансу, це сумно, але ви грали охоче.

Чи думали ви про встановлення обмежень на азартні ігри, щоб запобігти цьому?

Було б найкраще, якби ви могли заблокувати свій баланс, доки не буде оброблено зняття, але це досить рідкісний варіант. Зазвичай казино цього не пропонують.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Він не несе відповідальності за мій програш, але якщо він несе відповідальність за те, що не дозволив мені зняти свої гроші, не робіть депозит у vulkan Vegas, люди, оскільки платіжний постачальник відхиляє зняття коштів, незважаючи на те, що обліковий запис підтверджено та не має бонусів і dps, вони не зможуть дозволити знімати, якщо вони не грають, щоб втратити свої гроші 👌

Автоматичний переклад.
acunaramon52
1 рік тому

Якби вони не дозволили вам зняти кошти, ви б дочекалися вирішення проблеми з платіжним постачальником, я проходжу через щось подібне в іншому казино, я зробив депозит, я зробив ставку приблизно в 20 разів більше внесеної суми (без бонусу чи чогось іншого), тепер, коли я хочу зняти гроші, я не залишаю мене для перевірки (хоча я вже надіслав достатньо документів), коли це станеться, вам просто потрібно почекати, я чекав місяць, щоб вони розглянули мої документи, і я більше не використовуватиму свій баланс для ставок, це найкраще, що ви можете зробити. Якщо пройде багато часу, і вони не дозволять вам зняти (як у моєму випадку), найкраще зареєструвати скаргу на казино тут

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Дякую, ви маєте рацію, я прислухаюся до вашої поради, коли наступного разу зроблю ставку в іншому казино.

Автоматичний переклад.
acunaramon52
1 рік тому

Найкращий спосіб дізнатися, що пішло не так, — подати скаргу. Я б спробував це точно.

Якщо ви вагаєтеся, дізнайтеся більше про весь процес прямо тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

З мого власного досвіду (знаю одного колишнього співробітника Vulkan), Vulkan — розумне казино. У більшості випадків вам просто потрібно почекати та підтвердити деякі документи.

І інше - ви повинні слухати Radka (btw. im Radek 😛), офіційна скарга зробить свою справу.

Автоматичний переклад.
norad1fy
1 рік тому

Vulkan Vegas отримав нагороду Casino Guru за найефективнішу роботу зі скаргами. Переглянути частину можна тут .

Виходячи з мого досвіду, у деяких гравців виникають проблеми з довшими періодами виведення коштів у казино, і я чесно не знаю, в чому це причина. Оскільки гравці зазвичай з тих самих країн, я припускаю, що це може бути пов’язано з постачальниками платіжних послуг і надсиланням грошей у ці країни, але загалом вони завжди намагаються допомогти гравцям і вирішити проблему.

Автоматичний переклад.
DjDero
1 рік тому

Можливо, вам не пощастило, і це шахраї

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого