VulkanVegas ПОВНА ШАХРАНСТВО

2 р. тому від DjDero
|
9422 переглядів 61 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
2 р. тому

Я використав бездепозитний бонус і виконав усі умови.

Я зробив сувої.

Я завершив перевірку облікового запису.

Я зробив депозит і зробив ставку 2 рази.

А потім я зняв прибуток. Мені довелося використовувати skrill, тому що вони сказали, що метод дебетової та кредитної картки на даний момент не працює.

Через 4 дні я вирішив подивитися, що відбувається і чому немає грошей, але виявилося, що мій рахунок заблокували без причини.

Вони забрали мої гроші без причини.

Чи є чим зайнятися чи вони просто шахраї?

filefile

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Але вони надсилають мені повідомлення про бонуси..... file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Кажуть мені дурниці.

Як вони це вирішили після того, як я виконав умови. Лише моя дівчина має обліковий запис. file

file

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
DjDero
2 р. тому

Привіт, це завжди проблема, коли казино використовує ту саму IP-адресу як підтвердження наявності кількох облікових записів.

Будь ласка, співпрацюйте з нашою командою по розгляду скарг, вони розглянуть детальніше.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, я подав скаргу і буду чекати на відповідь.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я опинився в ситуації, коли впровадив бонус, і казино майже 3 тижні робить усе можливе, щоб я не зміг виплатити свої гроші.. постійні виправдання.. постійно публікуються нові документи, які давно доступні.. KYC авторизовано та підтверджено.. досі немає способу виплати.. Метод, який я використовував для внесення, навіть не готовий для виплати. І BankTransfer теж заблокований. Саппорт не допомагає лічильнику і лише втішає відмовками..



Після того, як я поскаржився та повідомив про цю публікацію в службу підтримки.. Я зміг виплатити свої гроші ввечері, і вони навіть зараз є на моєму рахунку.. яка судома.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Checky
1 рік тому

Привіт,

вже пройшло 3 тижні? Ну, тоді вам також слід подати скаргу. Клацніть або торкніться тут , щоб зробити це.

Згідно з проблемами інших гравців, ми знаємо, що виведення коштів відбувається повільно, але наразі всі скарги вирішено, тому я вірю, що це допоможе і вам.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після того, як я поскаржився в службу підтримки і оголосив про цю публікацію, документи перевірили миттєво, і я навіть зміг розрахуватися ввечері, і гроші навіть є на моєму рахунку.. яка судома отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.
Checky
1 рік тому

Я радий за вас, але мені зовсім не подобається "очевидний" збіг...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я вніс 500 і виграв 1100 ARS dps, я вніс ще 500 і раптом, коли я грав, я зробив ставку в 10 песо, і раптом він відрахував 1100 ARS замість 10 песо, які я швидко залишив, будьте обережні, якщо ви йдете щоб зняти, не грайте, щоб ви не Це сталося з ними, як з Амі. Я вважаю, що це казино — шахрайство.

Автоматичний переклад.
acunaramon52
1 рік тому

Просто щоб переконатися, що сталося, ви зробили ставку в 10 песо, а натомість гра взяла 1100 песо, чи не так?

У такому випадку краще негайно зв'язатися з казино, вашу історію гри потрібно перевірити.

Ви спробували це, будь ласка?


Автоматичний переклад.
acunaramon52
1 рік тому

У положеннях та умовах бонусу буде вказано, що можна робити лише ставки до 5 євро .. якщо це не було дозволено.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, дякую, що відповіли, якщо врешті все було добре, тому що 1100 ARS, які він у мене вирахував, це те, що я зняв, але платіж ще не надійшов. Я отримав ще одне сповіщення, яке все ще обробляється постачальником платежів, я повідомлю ти, якщо вони платять мені, або я кажу щось інше.

Автоматичний переклад.
Checky
1 рік тому

Так, це сталося, але я все ще чекаю на виведення грошей.

Автоматичний переклад.
acunaramon52
1 рік тому

О, тепер я бачу.

З нетерпінням чекаю на твої зв’язки, тоді 🤞- з гарними новинами!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, спочатку вони сказали мені через 24 години, а тепер, коли я надіслав вчора ввечері, вони сказали мені, що він все ще обробляється, і що тепер він каже, що цього тижня він надійде Я не виконував перевірку kic Я більше не збираюся надсилати повідомлення на це казино, але я повідомлю через тиждень, чи заплатили вони мені чи ні

Автоматичний переклад.
acunaramon52
1 рік тому

Я не впевнений, чи правильно я розумію, але якщо ви плануєте пропустити KYC, я вважаю, що вам слід попросити казино переконатися, що зняття коштів все одно буде оброблено. Зазвичай KYC необхідний для успішного виведення коштів.

За словами інших гравців, виведення коштів відбувається із затримкою, але врешті-решт казино платить , тому я б рекомендував співпрацю. 🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

я такому даже не удивляюсь

Radka
1 рік тому

Привіт, я вже надіслав документи, щоб отримати перевірку, kic розглядається, це займе не знаю скільки днів чи тижнів, але я повідомлю вас, сподіваюся, vulkan Vegas відповість тут і швидко вирішить проблему, тому Мені не потрібно чекати, я просто хочу, щоб гроші були на моєму рахунку, і я хочу підтвердити свій рахунок, дякую.

Автоматичний переклад.
acunaramon52
1 рік тому

Привіт,

Я вважаю, що це хороший підхід. Якщо вам важко чи потрібна підтримка, поверніться сюди та поділіться тим, що відбувається. Бажаю вам швидкого KYC 🤞

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого