ГоловнаФорумВідповідальна граЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 376)

 від kirekin
|
899 974 переглядів 7 415 відповідей |
|
1...375 376 377...386
Missdaisy

Привіт, дякую за відповідь. Чесно кажучи, у мене таке відчуття, ніби я вдаряюся ним об цегляну стіну. У мене є трохи менше 5000 фунтів стерлінгів у 3 казино, які я переказав для оплати операції. Я не знаю, з ким зв’язатися, оскільки зв’язався з Pay Op, але один раз вони відповіли, просто сказавши, що зв’язалися з торговцем, і вони заявили, що я використав свої кошти, і справу закрито. Потім усі електронні листи після цього ігноруватимуться. У мене також є платежі в казино SANTEDA. Досить багато різних казино. По суті, вони просто кажуть, що використовують різних платіжних постачальників і не мають контролю над тим, які коди продавців вони використовують. Але з Сантедою неможливо зв’язатися, чи не так, я навіть не знаю, куди б я пішов із цим. X

Автоматичний переклад.
Missdaisy

Ні, у мене не запитували жодних документів тощо, це були просто перекази. Мені б хотілося, щоб я більше знав, де можна зв’язатися тощо. Я спробую розібратися в цьому. Якщо ви знайдете адресу електронної пошти для скарг у Коста-Ріці, я буду дуже вдячний. Дуже дякую. X

Автоматичний переклад.

Щойно отримав цю безглузду відповідь....

Вітаю,


Дякуємо за повідомлення.


Ми розуміємо вашу стурбованість і дуже серйозно ставимося до цього питання. Будь ласка, дозвольте нам пояснити нашу позицію в світлі наших Загальних положень і умов і відповідних юридичних зобов’язань.


Наша платформа призначена для роботи відповідно до всіх відповідних норм, і ми приймаємо гравців лише з країн і регіонів, де азартні онлайн-ігри дозволені законом.


Згідно зі статтею «Хто може грати» наших Умов і положень, гравець зобов’язаний перевірити законність азартних онлайн-ігор у межах своєї юрисдикції та переконатися, що вони дотримуються місцевих законів, перш ніж брати участь на нашому веб-сайті.


Як зазначено в наших Умовах:


Гравець несе виключну відповідальність за те, щоб переконатися, що він не порушує жодних чинних законів, беручи участь у діяльності на нашому сайті.


Погоджуючись із нашими Умовами, гравці підтверджують, що діятимуть відповідно до законів країни свого проживання.


Будь ласка, зверніть увагу, що хоча ми проводимо стандартні процедури перевірки, перед тим, як брати участь у транзакціях на нашій платформі, гравці повинні переконатися, що вони дотримуються всіх місцевих правил, у тому числі тих, що стосуються азартних онлайн-ігор.


У світлі цієї інформації ми не можемо продовжити розгляд вашого запиту на відшкодування.


Ми прагнемо працювати прозоро та добросовісно з усіма користувачами та завжди відкриті для вирішення будь-яких додаткових проблем, які можуть виникнути.


Якщо вам потрібні додаткові роз’яснення з цього приводу, зв’яжіться з нами.

Автоматичний переклад.
rink58

від кого?

Автоматичний переклад.
loulou123

Як називалося казино? Також ім’я, яке з’явилося у ваших банківських операціях.

Автоматичний переклад.
Опубліковано loulou123 видалено
Clintgl

на банківських переказах було "transfer op", що є payop. Але потім вони надсилають електронні листи з підтвердженням казино, куди пішли гроші. Ось чому я так збентежений цим випадком x

Автоматичний переклад.

Не хвилюйтеся, ви можете згадати компанію, яка займається азартними іграми, це не має жодних наслідків, а також назву компанії, яка взяла ваші гроші. просто щоб побачити, чи можу я направити вас у правильному напрямку.

Автоматичний переклад.
loulou123

Я розумію, що ви опинилися у важкій ситуації. Ви стурбовані тим, що казино працює незаконно і чи не повинно брати гроші з рахунків у Великобританії?

Автоматичний переклад.
Missdaisy

Привіт, так, це саме те, що я їм надіслав, цей регламент. І це була їхня відповідь на це!


Я можу повернутися і наполягати ще сильніше, але я намагаюся спочатку зв’язатися з торговцями, оскільки схоже, що через них мені пощастить більше

Автоматичний переклад.
Clintgl

Добре, дякую, було 3 казино. Del oro casino, 1red casino & slot monster. Slot monster також мав лише невелику оплату, я думаю. Найбільші знаходяться в інших. Але банківські перекази йшли безпосередньо до операції з переказом, яка є платіжною операцією. Потім електронні листи від payop із підтвердженням платежів пішли для роботи в казино, якщо це має сенс

Автоматичний переклад.
Clintgl

Так, це саме те, про що я хвилююся, і якщо payop діяв незаконно, але я не можу нічого з’ясувати

Автоматичний переклад.

Я щойно переглянув казино, і здається, що вони не підтримують ліцензію на азартні ігри, видану Комісією з азартних ігор. Перший крок — зв’язатися з Комісією з азартних ігор Великобританії, щоб перевірити статус ліцензії. Якщо вони підтвердять, що ці казино не мають британської ліцензії, вони будуть незаконними приймати кошти з рахунків у Великобританії.


Вам слід негайно ініціювати відкликання платежу у своєму банку. Крім того, дотримуйтеся належного протоколу, звернувшись із проблемою до відділу вирішення спорів гральної компанії. Якщо ви не отримаєте задовільної відповіді, зверніться до фінансового омбудсмена, щоб пояснити ситуацію та подати скаргу на відшкодування безпосередньо від казино або PayOp, оскільки вони сприяли незаконним платежам. Нарешті, підтвердьте, чи PayOp регулюється FCA (Financial Conduct Authority).

Автоматичний переклад.
loulou123

https://www.fraudadviser.com/caution-illicit-online-casino-rolletto-and-payment-processor-payop-exposed/

Автоматичний переклад.

Дуже дякую за вашу допомогу. Оскільки це були банківські перекази, я не можу повернути кошти. Це лише платежі дебетовою карткою, чи не так? Я не впевнений, що зможу підняти це питання з фінансовим омбудсменом, оскільки це закордонні казино, і чи не тільки британські компанії ви можете підняти це питання? Наскільки я бачу, Payop є канадською компанією, але я не знаю, кому я можу це створити? Я сподівався, що комусь тут, можливо, пощастило з оплатою в минулому, і він зможе направити мене в правильному напрямку. Здається, це дуже сіра зона з payop. Del oro взагалі не відповідають. 1 red casino повністю відмовляє мені у відшкодуванні. Я так застряг. У мене також є платежі в velobet, cosmobet, які всі Сантеда. Я відшкодував деякі кошти, але деякі продавці відповіли моїми депозитами та показали, що вони перераховані на мій рахунок, тож фактично вони виграли. Банк став на їхню сторону. Сьогодні по телефону телефонував працівник зі скарг, і він сказав, що якщо вони покажуть докази фінансування облікового запису, не має значення, хто вони чи той факт, що з компанією неможливо зв’язатися. Для мене занадто пізно називати їх неправильними mcc. Просто абсолютно спустошений, якщо чесно. Сума виплат далеко не така, як втратили деякі люди, але для мене це величезні суми. Дуже дякую за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
loulou123

З ким ви працюєте в банку?

Автоматичний переклад.
rink58

Barclays x

Автоматичний переклад.
loulou123

Нічого страшного! Можливо, банки зараз не дуже допоможуть, але я маю для вас важливу інформацію. Згідно з новою схемою відшкодування, запровадженою 7 жовтня 2024 року, банківські перекази, відомі як платежі PISP (також звані платежами A2A або ME2ME), розглядаються так само, як інші транзакції. Я отримав цю інформацію від регулятора платіжних послуг і обов’язково додам її для довідки.


Я наполегливо рекомендую вам отримати остаточну відповідь від свого банку. Це дозволить вам порушити справу до Служби фінансового омбудсмена (FOS), яка є безкоштовною послугою. Якщо буде встановлено, що банк діяв неналежним чином, ви матимете право на відшкодування. Майте на увазі, що цей процес може зайняти деякий час.


Крім того, враховуючи сумнівне минуле PayOps, є експерти з азартних ігор, які можуть вам допомогти. Якщо ви звернетеся за консультацією, вони можуть допомогти вам скласти лист, перш ніж діяти. Хоча це може призвести до певних витрат, це безумовно шлях, який варто вивчити. Багато з цих соліситорів успішно співпрацювали з Santeda International BV


Будь сильним і наполегливим; ти не самотній у цьому. Багато інших працюють разом, щоб притягнути цих шахраїв до відповідальності. Успіхів і повідомляйте мені про ваш прогрес!

file


Автоматичний переклад.
loulou123

Barclays повернув понад 6 тисяч без запитань. Можливо, мені пощастило з агентом по телефону. Редагувати. Це була кредитна картка. Просто пояснив хлопцю по телефону проблему. Через 2 дні гроші повернули

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Опубліковано Applesandpears93 видалено
1...375 376 377...386
Перейти на сторінкуіз 386 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого