15 год. тому
0
Hsbc - це біль. Вони, на жаль, марні. Не знаю, що з ними робити.
Hsbc is a pain. They are useless unfortunately. Dont know what to do with them.
Привіт Пол, чи є спосіб швидко знайти процес у цій темі? Я щойно спробував пройти зі сторінки 1, але, здається, існує кілька різних сценаріїв, тому я не впевнений, де деталі процесу?
Hello Paul, is there a quick way to find the process within this thread? I did just try to go through from page 1 but appears there are multiple different scenarios so I’m unsure where the process details are?
2133 EXT 22 EMBALENHLE, MPUMALANGA, 2285 South Africa Мій любий друже, я сподіваюся, що ти добре.
Я шукаю компанію pnmm і знайшов лише цю адресу.
Ви знаєте ще щось?
2133 EXT 22 EMBALENHLE, MPUMALANGA, 2285 South Africa my dear friend I hope you are well.
I'm looking for the company pnmm and all I found is this address.
Do you know anything more?
2133 EXT 22 EMBALENHLE, MPUMALANGA, 2285 South Africa αγαπητή μου φίλη ελπίζω να είσαι καλά.
Ψάχνω την εταιρεία pnmm και το μόνο που βρήκα είναι αυτή η διεύθυνση.
Μήπως ξέρεις κάτι περισσότερο
Гаразд, я на роботі, друже, тому не можу бути один на один з усіма цілий день, вибачте, що ви просто поставили їм неправильний mcc, і якщо вам відмовлено, подайте скаргу, а потім продовжуйте протестувати, якщо все не вдасться, це переходить до fos, ось і все
Ok im at work bud so cannot do one on ones with everyone all day sorry to say you just raise them incorrect mcc and if denied raise a complaint then keep protesting if all fails it goes to the fos thats it
Жодних проблем, друже, і знову ж таки, я дуже ціную ваше керівництво (особливо під час роботи).
Ви, як і я, мабуть, дуже сильно ставитеся до цих випадків, і я сподіваюся, якщо мені вдасться відновити кошти, я почну виконувати певну роботу, щоб допомогти іншим, які проходять через це.
No problem mate, and again, really appreciate your guidance (especially while you’re working).
you must feel pretty strongly about these instances, as do I, and I hope if I manage to recuperate funds, I’ll begin doing some kind of work on the side to help others going through this.
Ну так, я роблю, і мені подобається допомагати іншим, бо я не хотів би, щоб вони почувалися так само, як я. Я майже повернув усі свої гроші, які все ще чекають у банку, тому я не хочу це зіпсувати, але все ж готовий запропонувати підтримку колегам борці насправді немає магічних формул, окрім переконання банків, що ви проблемний гравець, намагаючись відновити той факт, що я був за направленням від gamcare і терапія допомогла моїй справі, і тоді вам просто потрібно наголосити той факт, що вони стоять на шляху до того, щоб ви легко повернули свої гроші, а також ваше психічне здоров’я. Я кілька разів розмовляв по телефону протягом двох епізодів, і я великий сильний хлопець, але сильні слова консультанта банку з азартних ігор привели до цього з мене реальність того, що я робив
Well yes I do and I like helping others as would not like them left feeling the way I was, I have almost got all my money back still waiting on the bank so not wanting to mess it up really but still willing to offer support to fellow strugglers there is no magic formulae really apart from convincing the banks you are a problem gambler trying to recover the fact I was on a referral from gamcare and getting therapy helped my cause and then you just need to stress the fact they are standing in the way of you getting your money back easily and also your mental health I broke down on the phone a few times over the two episodes and im a big strong guy but the strong words from the bank gambling advisor brought it out of me the reality of what ive been doing
Я можу розповісти, і добре нарешті почути, що хтось попереду мене почувається добре.
З тих пір, як це сталося, я почав суїцидувати, почуваючись безпорадним, уже почав лікуватися від азартних ігор, але, як ви сказали, це стоїть на моєму шляху, оскільки я просто не можу обробити те, що зробив, майже як відключення.
чудово знати, що, будучи чесним, можна отримати певну допомогу та повернути гроші.
I can relate, and it’s good to finally hear someone further ahead of me that is doing well.
I’ve been suicidal since this has happened, feeling helpless, already started therapy for the gambling but as you said, this is standing in my way as I simply can’t process what I’ve done, almost like a blackout.
its great to know that by being honest, there can be some help and money returned.
Я думаю, що в кожного на цьому форумі були найтемніші дні, все, що ти можеш зробити зараз, друже, це зробити все можливе, щоб повернути гроші та ніколи більше не відвідувати неліцензійне казино. Я майже впевнений, що 80 відсотків із нас мають борги, пов’язані з азартними іграми, тому найкраще працювати над їх зменшенням, а потім обмежувати азартні ігри.
I imagine everyone in this forum has had their darkest days, all you can do now buddy is do what you can to get the money back and never go to an unlicensed casino again. I’m pretty sure 80 percent of us have gambling related debt so best thing to do is work on getting that debt down then limiting gambling.
Також друже, роблячи повернення платежу, переконайтеся, що ви сказали банку, що ви авторизували транзакції, інакше це буде визнано шахрайством і буде відхилено. Згадайте, що використовувалися неправильні торгові коди, тому послуги, які вони надали, є неправдивими. Спочатку банк відмовить вам, оскільки тепер їм наказано негайно відхиляти будь-які відкликання платежів, пов’язані з азартними іграми, вам доведеться подати скаргу, а потім вони зазвичай подають їх для вас, оскільки використано неправильний код mcc і не надаються послуги. Дещо я виграв і дещо програв, але більшість продавців не відповідають на повернення платежу, оскільки тоді вони визнають відмивання транзакцій.
also mate when doing chargeback make sure you tell the bank you did authorise the transactions, it will go through as fraud otherwise and be declined. Mention wrong merchant codes were used therefor services they have said they have supplied are false. The bank will deny you at first as they are now told to dismiss any gambling related chargeback straight away, you’ll have to make a complaint and then they usually will put them through for you as wrong mcc code used and services not provided. I’ve won some and lost some but most merchants don’t reply to the chargeback as they would then be admitting to transaction laundering.
Привіт друже,
Абсолютно, спільна проблема – це проблема навпіл.
Я вже працюю над зменшенням боргу, але щойно погодився, що більше ніколи не побачу ці гроші. Цей форум дав мені відчуття позитиву або зміни, що деякі гроші можна повернути, особливо завдяки неетичному способу, у який ці офшорні компанії беруть гроші та не застосовують обов’язку обережності.
Я просто не мав поняття, як підійти до всього.
але зараз я збираюся поговорити зі своїм банком про різних продавців, які використовуються для обробки цих транзакцій, і подивлюсь, куди це мене приведе.
Hello mate,
Absolutely, a problem shared is a problem halved.
im already working on bringing down the debt, but had just accepted there was no way for me to ever see this money again. This forum has given me a sense of positivity or change that some money can be returned, especially due to the unethical way these offshore companies take the money and apply no duty of care.
I’ve simply just not had a clue how to approach the entire thing.
but I’m now going to speak to my bank about the various merchants used to process these transactions and see where that takes me.
Подивіться, чи можете ви виростити їх онлайн, це простіше
See if you can raise them online its easier bud
Я бажаю тобі всього найкращого, друже, ти на правильному шляху, і це все, що має значення. Я думаю, що найважче знати, що наступні X років будуть використані для погашення боргів тощо, але зрештою після цього, я впевнений, що полегшення та отримані уроки зроблять нас неймовірно могутніми в майбутньому, і ми зможемо озирнутися назад це більш позитивно, тому що це закінчиться.
Я триматиму свої оновлення тут і сподіваюся, що зможу поширити позитивні новини.
I wish you all the best mate, you’re on the right track and that’s all that matters. I think the hardest part is knowing the next X amount of years are going to be used repaying debt etc. but ultimately after that, I’m sure the relief and the lessons learned will make us incredibly powerful in the future and can look back on this more positively, because it’ll be over.
I’ll keep my updates on here, and hope I can spread some positive ones.
Дякую, друже, сподіваймося, що ми всі подолаємо це. У мене було багато помилкових світанків, але, сподіваюся, не цього разу, я точно ніколи більше не відвідую ці сайти. Я купив облігації преміум-класу та зараз розіграв лотерею.
Thanks mate lets hope we all get over this Ive had a lot of false dawns but hopefully not this time I am deffo never going on these sites again Ive bought premium bonds and do the lottery now.
якщо тобі потрібна порада, друже, тут є багато людей, які можуть тобі допомогти, я б обробив відкликання платежів і знайшов якомога більше електронних листів продавців (я думаю, що багато з них були перелічені тут раніше, тому слід легко знайти). Якщо ви озирнетеся приблизно на 10-у сторінку, там є формат, який люди використовували для надсилання електронних листів продавцям, щоб отримати пряме відшкодування, я отримав приблизно 2 тисячі назад від lunu, надіславши їм електронну пошту напряму.
if you need advise mate there’s plenty of people on here who can lend you a hand, what I would do is process chargebacks, and find as many merchants emails as you can (I imagine a lot of them have been listed on here previously so should be easy to find). If you look back to about the 10th page there’s a format that people have been using to send emails to the merchants to get a direct refund, I got around 2k back from lunu from emailing them directly.
Так, а потім вони стверджують, що не роблять нічого поганого 😞 це жахливо, що вони роблять.
Yep and then they claim to be not doing anything wrong 😞 it's awful what they are doing.
Ой, трохи жарту, коли ви бачите, як довго вони збираються брати з вас гроші, оскільки банк їх блокує, а потім проходить через приблизно 10 різних платіжних процесорів, поки один не запрацює, тому все було добре сплановано та продумано
Yip bit of a joke to claim its all above board when you see the lengths they are going to taking money from you as the bank blocks it then it loops through about 10 different payment processors until one works so its all been well planned and thought out
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
В даний час ви переглядаєте Казино Гуру в безпечному режимі, який дозволяє переглядати тільки контент, пов'язаний з ігровою залежністю й відповідальною грою. Якщо ви продовжите, ви вийдете з цього режиму.
Якщо ви відчуваєте, що з усіх сил намагаєтеся утримати контроль над своїми ігровими звичками, ми настійно рекомендуємо залишитися в безпечному режимі й звернутися по допомогу.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.