ГоловнаФорумВідповідальна граЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 306)

1 рік тому від kirekin
|
823 817 переглядів 7 066 відповідей |
|
1...305 306 307...366
4 тиж. тому

Все ще потрібна порада щодо того, як діяти з falcora, canapay, quickbit і payop. Будь-яка порада вдячна?

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
4 тиж. тому

Я в тому самому човні, у мене близько 6 тисяч із січня, тому однакові операції у виписці на різні рахунки та коди сортування, тому будь-яка допомога буде вдячна

Автоматичний переклад.
mrkrm
4 тиж. тому

З Falcora Finance ви нічого не досягнете, оскільки гроші фактично надсилаються через «банківський переказ». Правила повернення платежів дуже складні, і я не думаю, що банки мають повноваження навіть намагатися відкликати гроші. Єдиний спосіб повернути гроші — це повернути вам гроші банком зі своєї кишені, але оскільки ви схвалили б транзакцію (і, ймовірно, мали б сказати їм, що вона була спрямована на сайт азартних ігор), це практично неможливо.

Контактна інформація на їхньому веб-сайті також марна, номер телефону не лунає, і вони не відповідають на електронні листи.


Payop – це платіжний шлюз. Вони не зможуть повернути вам кошти, оскільки є лише третьою стороною, яка обробляє трансакцію між вами та «продавцем». Найкраще звернутися до свого банку щодо повернення платежів, і вони зв’яжуться з ним.


Canapay. Підіть у банк і скажіть, що ви ніколи не отримували від них товарів після покупки на їхньому сайті. Можливо, спробуйте надіслати їм електронний лист, а потім, якщо/коли вони не відповідатимуть, ви зможете використати це як доказ?


Для Quickbit знову спробуйте отримати повернення платежу. Якщо ви нічого не сказали своєму банку про азартні ігри, то я б порадив вам цього не робити. Просто скажіть їм, що ви купили щось на їх веб-сайті, але не отримали жодних товарів/послуг. Однак вони можуть оскаржити ваше повернення платежу, як деякі люди згадували тут раніше. Вони, здається, єдині люди, які оскаржують це.

Автоматичний переклад.
s26f8yg29c
4 тиж. тому

Falcora finance також є платіжним шлюзом

Автоматичний переклад.
Vkieranc
4 тиж. тому

Так, правильно, але через те, що гроші надсилаються через банківський переказ, це ускладнює це. Принаймні, коли платіж дебетовою карткою здійснюється через один із цих платіжних шлюзів, вони допоможуть із поверненням платежу, коли банк зв’яжеться з ними

Автоматичний переклад.
s26f8yg29c
4 тиж. тому

Дякуємо, у банку сказали, що вони не можуть це зробити понад 120 днів, але Crypto сказав, що потрібно надіслати їм електронною поштою та надіслати в органи влади, які

Автоматичний переклад.
s26f8yg29c
4 тиж. тому

хоча це правда, така сама проблема є під рукою з цим. Коли я говорив про це в FCA, вони сказали мені, що мій банк повинен допомогти з цим. Коли зв’язалися з банком, вони сказали, що нічим не можуть допомогти, тому мені довелося подати скаргу та чекати результату.

Автоматичний переклад.
Vkieranc
4 тиж. тому

Це засмучує, тому що технічно банки не зобов’язані допомагати з такими речами, як банківський переказ тощо. Це стає ще складніше, коли ви розумієте, що ці банківські перекази насправді не показують, куди закінчуються гроші. Він лише повідомляє вам назву платіжного шлюзу. Коли я спілкувався з банком з цього приводу, вони також сказали, що не мають способу ідентифікувати гроші, навіть надійшли фальшивому «продавцю», порівняно з дебетовими картками, де це легко побачити.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт усім, я думав повернутися після моїх попередніх коментарів. На жаль, наприкінці минулого тижня та більшу частину цього тижня у мене знову стався рецидив, я безглуздо зареєструвався в інших казино та почав програвати. Не знаю, чому я взагалі намагався це зробити… У будь-якому випадку, дозвольте мені перевірити, чи може моя ситуація комусь допомогти?


1-й відкликаний платіж:

Сантандер, Велика Британія. Після певних переміщень і майже відмови, 24 жовтня було оголошено про повернення коштів як «товари не отримано», але вони дали мені 4 різні контрольні номери, оскільки не змогли згрупувати всі транзакції в одну. Минуло 49 днів, і сьогодні я зателефонував їм для оновлення. Сантандер тепер каже, що відкликання платежів може тривати до 130 днів? Мені сказали, що для початку це буде 45 днів...

2-е повернення платежу (після рецидиву)

Barclaycard UK – Зібрано миттєво під неправильним кодом MCC, надано докази депозитів, зроблених сьогодні на Freshbet, а також доказ спроби зв’язатися з фальшивими продавцями, які вказано в моїй виписці. Це має бути легкий виграш, оскільки азартні ігри за допомогою кредитних карток заборонені.


3-й відкликаний платіж (після рецидиву)

NatWest UK – Збільшено повернення платежів через додаток, 2 із 8 було успішно стягнуто, і продавці миттєво повернули гроші (вони, очевидно, не хотіли це оскаржувати). Для інших 6 я отримав автоматичні електронні листи, в яких говорилося, що вони не підніматимуть це питання, і навіть натякали, що я їх фальсифікую. Я негайно подав скаргу та отримав відповідь протягом 2 днів із проханням надіслати докази, які підтверджують повернення платежу. Зробив це в понеділок і зараз чекаю, поки менеджер зі скарг повідомить мені, чи будуть вони подані чи ні. Здається дивним, що вони не підняли їх спочатку, враховуючи, що перші 2 були успішними, І продавець не повернув гроші?!


4-е повернення платежу (після рецидиву)

Сантандер, Великобританія. Мені довелося зателефонувати їм сьогодні й пояснити, що у мене рецидив (дуже незручно), і попросити їх підвищити повернення платежів ще за 4 транзакції. Жінка по телефону була дуже корисною та назвала їх «неотриманими товарами та послугами», і я вже надіслав докази через онлайн-посилання. Здається, після труднощів, через які я пройшов у першому, вони виявили проблему тут. Вона також зазначила, що вони мали наплив людей, які телефонували з подібних речей, і, здається, ці казино частіше привертають увагу щодо претензій і відкликань. Чи може бути корисним для майбутнього?


Якщо у когось є якісь запитання, звільняйтесь. Я провів чимало досліджень на цю тему, майже весь форум прочитав з голови до ніг і буду радий допомогти, якщо зможу.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Привіт!

Перш за все, я хотів би подякувати вам за ваш внесок.

Мені було цікаво, чи можу я, для різноманітності, бути корисним для вас щодо вищезгаданого рецидиву.

Я припускаю, що вас, швидше за все, уже заблоковано через Gamstop, але, можливо, ви б також використали деякі інші інструменти та посібники з користю.

Casino Guru Safe Zone у вашому повному розпорядженні: https://casino.guru/problem-gambling

Як інструмент самовиключення (бета-версія): https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool

Я просто сподіваюся, що ви не заперечуєте, щоб я втрутився в розмову. Успіхів із поверненням платежів!


Автоматичний переклад.
s26f8yg29c
4 тиж. тому

Сантандер – гірші 5 місяців, які знадобилися їм, щоб мати справу з моїм, постійно брешучи, вигадуючи фальшиву ip-адресу, кажучи, що це моя. Моя ip-адреса проходить через центр обробки даних мого сина, ip-адреса, яку вони надають, виявилася десь у корпусі. Спочатку я підняв запит як шахрайство, але мені сказали, що вони відкликають платежі та надішлють усю відповідну документацію назад. Місяців це тривало, оскільки різні консультанти з обслуговування клієнтів не мали підказка, що відбувається, один навіть сказав мені, що справу закрито, але її продовжували відкривати, але її однозначно відхилили. У жовтні мені нарешті подзвонив керівник, який сказав, що він має справу з цим, почав запитувати мене про моє здоров’я. оскільки я маю C Хотів знати ліки лікування хіміотерапія психічне здоров’я, яке мені здалося дуже інвазивним і засмучувальним результат .тож я сказав, але рішення вже прийнято, чи не так, за словами ваших консультантів, справа закрита, оскільки мені сказали, що позов продовжують відхиляти, і остаточне рішення прийнято, він був збентежений. о, я нічого не знаю про що я подзвоню у вт. .вт. відхилено на основі IP-адреси

Я зв'язався з чудовою леді FO, вона була шокована часовими рамками та настирливими запитаннями.

Сантандеру також знадобилося 3 тижні, щоб надіслати остаточний лист без пояснень чи посилання на шахрайство типу оскарження/повернення платежів за товари, які не отримали лише IP-адресу, мій син шукав IP-адресу, і виявилося, що якийсь фінансовий центр SMH, його центр обробки даних знаходиться в Лондоні, тому моя IP-адреса має показувати Лондон

Я повідомив про це FO

Я зателефонував у Сантандер вчора, оскільки я справді хотів знати, чи справді вони підняли ці товари та послуги, які не отримали, я повісив трубку на типовому

Справа в тому, що в моєму обліковому записі були ігрові блоки та міжнародні блоки, я виграв 1400 на сайті, і він відмовився виплачувати, заблокував мене та відмовився від будь-якого листування. Я хотів повернути або свої кошти, або депозити. Чесно кажучи, я не думаю, що Сантандер взагалі проводив розслідування. Вони змушували мене відчувати себе так, як лайно, змушували мене багато разів плакати, змушували мене відчувати себе злочинцем і викликали у мене такий стрес, ніж я потрібно було під

Я все ще чекаю, коли FO призначить мене до оцінювача, я не затамував подих, оскільки чую, що у багатьох випадках відмовляють, і вони стають на бік банків. Але як тільки це закінчиться, я закриваю свій рахунок у Santander вони купа кашлю кашлю .....

Автоматичний переклад.
makelios6
4 тиж. тому

Вибач ні

Автоматичний переклад.
s26f8yg29c
4 тиж. тому

Привіт, друже, сподіваюся, що зараз все добре.

Хто був вашими продавцями для ваших транзакцій у Сантандері та чи всі вони зібрали?

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Я мав успішні повернення платежів із

Сантандер

погоня

vanquis

tesco bank заперечує моє 2 тижні тому, кажучи, що вони не можуть брати участь. Я поскаржився на них, тому можу піти до FCA. Я надіслав їм підтвердження того, що продавець сказав, що вони повернуть мені гроші, але вони цього не зробили.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Я думав, що я хочу повідомити про Artsrid, вони сказали, що повернули мені гроші, а потім перестали відповідати більше тижня. Вони нарешті відповіли сьогодні, вказавши, що відшкодування було надіслано 28/11/24, але вони не мають ARN (це означає, що вони, швидше за все, не надсилали його). Я сказав їм, що мій банк готується вжити проти них заходів, якщо не буде вирішено досягнуто цього тижня.


триматиме вас у курсі

Автоматичний переклад.
henrysykes13
4 тиж. тому

Це трохи більше, ніж я зрозумів, вони перестали відповідати після того, як я надіслав деталі, Finnart сказав, що 3 тижні для розслідування. Я думаю, що ці двоє пов’язані через розташування офісу.

Автоматичний переклад.
jbias18
4 тиж. тому

Так, Ngl спочатку здавалося багатообіцяючим, оскільки обом знадобилося кілька днів, щоб відповісти, але вони сказали, що надіслали відшкодування, а потім це замовкло до сьогодні.

Протягом тижня все ще нічого від Finnart.


Дивна річ щодо Артсріда: сьогодні вони дали час, який було відправлено до секунди😂

ймовірно, витягнув час із свого заднього боку

Автоматичний переклад.
henrysykes13
4 тиж. тому

Ха-ха, так, я б припустив, що це зроблено відповідно до ваших потреб. Я думаю, що якщо вони скажуть, що повернуть кошти, але їх не буде, тоді банк зможе відкликати платіж. Для мене справа в тому, що дебетова картка Chase не має номера, і вони не приймають міжнародні перекази на рахунок, тому якщо вони скажуть мені, що її повернуто, це буде брехнею.

Автоматичний переклад.
Elijahanth
4 тиж. тому

Привіт, друже, добираюся! Сподіваюся, ти теж добре. Рецидив цього тижня напевно відкрив мені очі на те, наскільки все це дурне.


Торговцями є:

CRPW (не вдалося знайти жодної інформації про них)

GORIWIRE SP.ZOO (компанія називається quickbit, вони ніколи не відповідали на мої електронні листи)

auri digital (про них небагато інформації, окрім того, що вони пов’язані з веб-сайтом під назвою «skinczar»)

BYTE NEWS (не вдалося знайти інформацію про них)


За другим позовом (після рецидиву):

NikoTPF*WEBOPS LTD (можливо, webops-advertising.com?)

BYTE LAB (немає інформації, напевно пов’язано з BYTE NEWS?)


Наскільки мені відомо, усі вони були підняті як «неотримані товари». Перший набір відкликань (до рецидиву) був повним безладом. Деякі були висунуті як шахрайські претензії спочатку, а потім змінилися на «товари не отримані». Я ніколи не отримував жодного попереднього кредиту за це, і через 49 днів (на даний момент) досі немає оновлень щодо претензії. Я щодня перевіряв свій додаток Santander у розділі «Відстеження суперечок» і дзвонив кілька разів, але нічого. Якщо я не отримаю оновлення протягом 60 днів, я, ймовірно, подам скаргу, оскільки Сантандер не повідомив мені, чи хтось із продавців відповів чи чи наближені до завершення претензії. Чесно кажучи, це повний безлад, і після того, як усе буде зроблено, я майже напевно перейду до такого банку, як Barclays.


Другий набір повернених платежів було миттєво піднято як «товари не отримано», і мені сказали по телефону, що коли мої докази будуть переглянуті, мені буде надано попередній кредит. Правда це чи ні, я не знаю, але буду тримати вас в курсі.


Автоматичний переклад.
jbias18
4 тиж. тому

Можливо, це не допомагає, оскільки я почав копіювати в банку, FCA та шахрайство з цими компаніями, просто для власної розваги та для того, щоб застосувати певний тиск…

Автоматичний переклад.
jbias18
4 тиж. тому

Маєш інста чи щось друже, я дам тобі більше інформації в личку

Автоматичний переклад.
1...305 306 307...366
Перейти на сторінкуіз 366 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого