Я в тому самому човні, у мене близько 6 тисяч із січня, тому однакові операції у виписці на різні рахунки та коди сортування, тому будь-яка допомога буде вдячна
I’m in the same boat mate have about 6k from January onwards so same transactions on the statement all to different accounts and sort codes so any help would be appreciated
З Falcora Finance ви нічого не досягнете, оскільки гроші фактично надсилаються через «банківський переказ». Правила повернення платежів дуже складні, і я не думаю, що банки мають повноваження навіть намагатися відкликати гроші. Єдиний спосіб повернути гроші — це повернути вам гроші банком зі своєї кишені, але оскільки ви схвалили б транзакцію (і, ймовірно, мали б сказати їм, що вона була спрямована на сайт азартних ігор), це практично неможливо.
Контактна інформація на їхньому веб-сайті також марна, номер телефону не лунає, і вони не відповідають на електронні листи.
Payop – це платіжний шлюз. Вони не зможуть повернути вам кошти, оскільки є лише третьою стороною, яка обробляє трансакцію між вами та «продавцем». Найкраще звернутися до свого банку щодо повернення платежів, і вони зв’яжуться з ним.
Canapay. Підіть у банк і скажіть, що ви ніколи не отримували від них товарів після покупки на їхньому сайті. Можливо, спробуйте надіслати їм електронний лист, а потім, якщо/коли вони не відповідатимуть, ви зможете використати це як доказ?
Для Quickbit знову спробуйте отримати повернення платежу. Якщо ви нічого не сказали своєму банку про азартні ігри, то я б порадив вам цього не робити. Просто скажіть їм, що ви купили щось на їх веб-сайті, але не отримали жодних товарів/послуг. Однак вони можуть оскаржити ваше повернення платежу, як деякі люди згадували тут раніше. Вони, здається, єдині люди, які оскаржують це.
You won't get anywhere with Falcora Finance, as the money is essentially sent through 'bank transfer'. The chargeback rules on these are very tricky and I don't think the banks have authority to even attempt to recall the money. The only way you could get it back is if the bank refunded you out of their own pocket, but seeing as you would've approved the transaction (and probably would have to tell them it went to a gambling site) it's basically impossible.
The contact information on their website is useless too, phone number doesn't ring out and they don't respond to emails.
Payop is a payment gateway. They won't be able to refund you as they are merely a third party that handle the transaction between you and the 'merchant'. Your best bet is to raise chargebacks with your bank and they will reach out to them.
Canapay - Go to the bank and tell them you never received any goods from them after purchasing from their site. Maybe attempt to send them an email and then if/when they don't reply you can use that as evidence?
For Quickbit, again just try and get a chargeback raised. If you haven't said anything about gambling to your bank then I would advise that you don't. Just tell them you bought something from their website and never got any goods/services. They may contest your chargeback though, as some people have mentioned here previously. They appear to be some of the only people that do contest it.
Так, правильно, але через те, що гроші надсилаються через банківський переказ, це ускладнює це. Принаймні, коли платіж дебетовою карткою здійснюється через один із цих платіжних шлюзів, вони допоможуть із поверненням платежу, коли банк зв’яжеться з ними
Yes correct, however because the money is sent through a bank transfer it makes it more difficult. At least when a debit card payment is made to one of these payment gateways, they will assist with the chargeback when the bank reaches out to them
Дякуємо, у банку сказали, що вони не можуть це зробити понад 120 днів, але Crypto сказав, що потрібно надіслати їм електронною поштою та надіслати в органи влади, які
Thanks got told by the bank they could not do them plus way over 120 days now but Crypto said email them n copy in authorities what ones though
хоча це правда, така сама проблема є під рукою з цим. Коли я говорив про це в FCA, вони сказали мені, що мій банк повинен допомогти з цим. Коли зв’язалися з банком, вони сказали, що нічим не можуть допомогти, тому мені довелося подати скаргу та чекати результату.
although that’s true the exact same issue Is at hand with this. When I spoke to the FCA about it they told me my bank should be helping with this. When contacting the bank they said they couldn’t help in anyway so I had to put in a complaint and am waiting for the outcome.
Це засмучує, тому що технічно банки не зобов’язані допомагати з такими речами, як банківський переказ тощо. Це стає ще складніше, коли ви розумієте, що ці банківські перекази насправді не показують, куди закінчуються гроші. Він лише повідомляє вам назву платіжного шлюзу. Коли я спілкувався з банком з цього приводу, вони також сказали, що не мають способу ідентифікувати гроші, навіть надійшли фальшивому «продавцю», порівняно з дебетовими картками, де це легко побачити.
It's frustrating because technically, banks have no obligation to assist with things such as bank transfer etc. It becomes even more difficult when you realise that these bank transfers do not actually show where the money ends up. It just tells you the name of the payment gateway. When I spoke to the bank on this matter, they too said that they have no way of identifying the money even went to a fake 'merchant', compared to the debit cards where it is easy to see.
Привіт усім, я думав повернутися після моїх попередніх коментарів. На жаль, наприкінці минулого тижня та більшу частину цього тижня у мене знову стався рецидив, я безглуздо зареєструвався в інших казино та почав програвати. Не знаю, чому я взагалі намагався це зробити… У будь-якому випадку, дозвольте мені перевірити, чи може моя ситуація комусь допомогти?
1-й відкликаний платіж:
Сантандер, Велика Британія. Після певних переміщень і майже відмови, 24 жовтня було оголошено про повернення коштів як «товари не отримано», але вони дали мені 4 різні контрольні номери, оскільки не змогли згрупувати всі транзакції в одну. Минуло 49 днів, і сьогодні я зателефонував їм для оновлення. Сантандер тепер каже, що відкликання платежів може тривати до 130 днів? Мені сказали, що для початку це буде 45 днів...
2-е повернення платежу (після рецидиву)
Barclaycard UK – Зібрано миттєво під неправильним кодом MCC, надано докази депозитів, зроблених сьогодні на Freshbet, а також доказ спроби зв’язатися з фальшивими продавцями, які вказано в моїй виписці. Це має бути легкий виграш, оскільки азартні ігри за допомогою кредитних карток заборонені.
3-й відкликаний платіж (після рецидиву)
NatWest UK – Збільшено повернення платежів через додаток, 2 із 8 було успішно стягнуто, і продавці миттєво повернули гроші (вони, очевидно, не хотіли це оскаржувати). Для інших 6 я отримав автоматичні електронні листи, в яких говорилося, що вони не підніматимуть це питання, і навіть натякали, що я їх фальсифікую. Я негайно подав скаргу та отримав відповідь протягом 2 днів із проханням надіслати докази, які підтверджують повернення платежу. Зробив це в понеділок і зараз чекаю, поки менеджер зі скарг повідомить мені, чи будуть вони подані чи ні. Здається дивним, що вони не підняли їх спочатку, враховуючи, що перші 2 були успішними, І продавець не повернув гроші?!
4-е повернення платежу (після рецидиву)
Сантандер, Великобританія. Мені довелося зателефонувати їм сьогодні й пояснити, що у мене рецидив (дуже незручно), і попросити їх підвищити повернення платежів ще за 4 транзакції. Жінка по телефону була дуже корисною та назвала їх «неотриманими товарами та послугами», і я вже надіслав докази через онлайн-посилання. Здається, після труднощів, через які я пройшов у першому, вони виявили проблему тут. Вона також зазначила, що вони мали наплив людей, які телефонували з подібних речей, і, здається, ці казино частіше привертають увагу щодо претензій і відкликань. Чи може бути корисним для майбутнього?
Якщо у когось є якісь запитання, звільняйтесь. Я провів чимало досліджень на цю тему, майже весь форум прочитав з голови до ніг і буду радий допомогти, якщо зможу.
Hi everyone, thought I’d come back after my previous comments. Unfortunately at the end of last week, and most of this week, I relapsed again and stupidly signed up to more casinos and started losing. Don’t know why I even attempted this… Anyway, let me see if my situation can help anyone?
1st Chargeback:
Santander UK - After some back and forth, and nearly giving up, chargebacks got raised as ‘goods not received’ on 24th October, but they gave me 4 different reference numbers as they couldn’t group all the transactions into one. It has now been 49 days, and I called them today for an update. Santander are now saying that it can take up to 130 days for the chargebacks to be completed? I was told it would be 45 days to begin with…
2nd Chargeback (after relapsing)
Barclaycard UK - Raised instantly under incorrect MCC code, submitted evidence of deposits made on freshbet today, as well as proof of trying to contact the fake merchants that show on my statement. This should be an easy win as gambling on credit cards is not permitted.
3rd Chargeback (after relapsing)
NatWest UK - Raised chargebacks through the app, 2 out of 8 were successfully raised and the merchants instantly refunded (they obviously didn’t want to contest it). For the other 6, I received automated emails saying they wouldn’t raise it, and even insinuated that I was falsifying them. I put a complaint in right away, and got a response within 2 days asking me to send over evidence that will support a chargeback. Done this on Monday and am currently waiting for a complaints manager to let me know if they will be raised or not. Seems weird that they didn’t raise them in the first place, considering the first 2 were successful AND the merchant refunded no?!
4th chargeback (after relapse)
Santander UK - Had to call them up today and explain that I relapsed (super embarrassing) and ask them to raise chargebacks for 4 more transactions. Lady on the phone was very helpful and raised them as ‘goods and services not received’ and I have already sent over the evidence via online link. It seems as though after the struggle I went through in the first one, they have identified the issue here. She also mentioned that they have had an influx of people calling about similar things, and these casinos seem to be getting more frequent attention with regards to claims and chargebacks. Could be a good thing for future?
If anyone has any questions, fire away. I’ve done an abundance of research on this subject, and pretty much read this whole forum head to toe and would be happy to help if I can.
Привіт!
Перш за все, я хотів би подякувати вам за ваш внесок.
Мені було цікаво, чи можу я, для різноманітності, бути корисним для вас щодо вищезгаданого рецидиву.
Я припускаю, що вас, швидше за все, уже заблоковано через Gamstop, але, можливо, ви б також використали деякі інші інструменти та посібники з користю.
Casino Guru Safe Zone у вашому повному розпорядженні: https://casino.guru/problem-gambling
Як інструмент самовиключення (бета-версія): https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool
Я просто сподіваюся, що ви не заперечуєте, щоб я втрутився в розмову. Успіхів із поверненням платежів!
Hello!
First of all, I'd like to thank you for your contribution.
I was wondering whether I can, for a change, be of any use to you regarding the aforementioned relapse.
I would assume you are most likely already blocked through Gamstop, but perhaps you would also put some of the other tools and guides to beneficial use.
Casino Guru Safe Zone is at your full disposal: https://casino.guru/problem-gambling
As the Self-Exclusion Tool (beta version): https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool
I just hope you would not mind me stepping into the conversation. Best of luck with the chargebacks!
Сантандер – гірші 5 місяців, які знадобилися їм, щоб мати справу з моїм, постійно брешучи, вигадуючи фальшиву ip-адресу, кажучи, що це моя. Моя ip-адреса проходить через центр обробки даних мого сина, ip-адреса, яку вони надають, виявилася десь у корпусі. Спочатку я підняв запит як шахрайство, але мені сказали, що вони відкликають платежі та надішлють усю відповідну документацію назад. Місяців це тривало, оскільки різні консультанти з обслуговування клієнтів не мали підказка, що відбувається, один навіть сказав мені, що справу закрито, але її продовжували відкривати, але її однозначно відхилили. У жовтні мені нарешті подзвонив керівник, який сказав, що він має справу з цим, почав запитувати мене про моє здоров’я. оскільки я маю C Хотів знати ліки лікування хіміотерапія психічне здоров’я, яке мені здалося дуже інвазивним і засмучувальним результат .тож я сказав, але рішення вже прийнято, чи не так, за словами ваших консультантів, справа закрита, оскільки мені сказали, що позов продовжують відхиляти, і остаточне рішення прийнято, він був збентежений. о, я нічого не знаю про що я подзвоню у вт. .вт. відхилено на основі IP-адреси
Я зв'язався з чудовою леді FO, вона була шокована часовими рамками та настирливими запитаннями.
Сантандеру також знадобилося 3 тижні, щоб надіслати остаточний лист без пояснень чи посилання на шахрайство типу оскарження/повернення платежів за товари, які не отримали лише IP-адресу, мій син шукав IP-адресу, і виявилося, що якийсь фінансовий центр SMH, його центр обробки даних знаходиться в Лондоні, тому моя IP-адреса має показувати Лондон
Я повідомив про це FO
Я зателефонував у Сантандер вчора, оскільки я справді хотів знати, чи справді вони підняли ці товари та послуги, які не отримали, я повісив трубку на типовому
Справа в тому, що в моєму обліковому записі були ігрові блоки та міжнародні блоки, я виграв 1400 на сайті, і він відмовився виплачувати, заблокував мене та відмовився від будь-якого листування. Я хотів повернути або свої кошти, або депозити. Чесно кажучи, я не думаю, що Сантандер взагалі проводив розслідування. Вони змушували мене відчувати себе так, як лайно, змушували мене багато разів плакати, змушували мене відчувати себе злочинцем і викликали у мене такий стрес, ніж я потрібно було під
Я все ще чекаю, коли FO призначить мене до оцінювача, я не затамував подих, оскільки чую, що у багатьох випадках відмовляють, і вони стають на бік банків. Але як тільки це закінчиться, я закриваю свій рахунок у Santander вони купа кашлю кашлю .....
Santander are the worse 5 months it took for them to deal with mine ,constantly lying making up fake ip address saying it was mine .my ip address is ran through my sons data center the ip address they give turned out to be somewhere in hull .I originally raised as fraud but rejected was told they would raise as chargebacks and to send all relevant documentation back .months it went on for with various customer service advisors not having a clue what was going on one even told me the case was closed but kept being reopend but it its definitely rejected .in oct I finally get a call from a supervisor who said he was dealing with it started asking me really invasive q about my health as I have C Wanted to know medication treatment chemo sessions mental health which i found very invasive and upsetting .he said he was out of office until the tue and he would call me on the tue with an outcome .so I said but the decision has already been made hasn't it the case is closed according to your advisors as I have been told the claim keeps being rejected and the final decision has been made he was stumped .oh I know nothing about that I will call on tue .tue came rejected based on IP address
I contacted FO lady lovely she was shocked about time frame and invasive questions .
Santander also took 3 weeks to send the final letter no explanation or ref to dispute type fraud /chargebacks of goods not received just an ip address my son searched ip address and it came up as hull some financial center SMH his data center is in London so my ip address should show london
I have made FO aware of this
I called Santander yesterday as I actually want to know if they actually raised these as goods and services not received i was hung up on typical
The thing is I had gambling blocks and international blocks on my account i won 1400 on the site and it refused to pay out blocked me and refused any correspondence. I wanted either my funds or deposits back either or .I honestly do not think Santander investigated at all .they made me feel like crap had me in tears numerous times made me feel like I was a criminal and put me under so much stress than I needed to be under
I am still waiting to be assigned to a assessor by FO i am not holding my breath as I hear that alot of the cases are being denied and they are siding with banks .but as soon as this is over I am closing my account with Santander they are a bunch of cough cough .....
Привіт, друже, сподіваюся, що зараз все добре.
Хто був вашими продавцями для ваших транзакцій у Сантандері та чи всі вони зібрали?
Hi mate hope all is well now.
Who were your merchants for your Santander transactions and did they raise all of them?
Я мав успішні повернення платежів із
Сантандер
погоня
vanquis
tesco bank заперечує моє 2 тижні тому, кажучи, що вони не можуть брати участь. Я поскаржився на них, тому можу піти до FCA. Я надіслав їм підтвердження того, що продавець сказав, що вони повернуть мені гроші, але вони цього не зробили.
I have had successful chargebacks with
santander
chase
vanquis
tesco bank are denying mine from 2 weeks ago, saying they cannot get involved. I have complained about them so I can then go to the fca. I sent them proof of the merchant saying they will refund me and they haven’t.
Я думав, що я хочу повідомити про Artsrid, вони сказали, що повернули мені гроші, а потім перестали відповідати більше тижня. Вони нарешті відповіли сьогодні, вказавши, що відшкодування було надіслано 28/11/24, але вони не мають ARN (це означає, що вони, швидше за все, не надсилали його). Я сказав їм, що мій банк готується вжити проти них заходів, якщо не буде вирішено досягнуто цього тижня.
триматиме вас у курсі
thought I’d give an update regarding Artsrid, they said they refunded me then stopped responding for over a week. They finally replied today saying the refund was sent on 28/11/24 but don’t have an ARN(meaning they most likely didn’t send it) I’ve told them my bank are preparing to take action against them if no resolution is reached this week.
will keep you all updated
Це трохи більше, ніж я зрозумів, вони перестали відповідати після того, як я надіслав деталі, Finnart сказав, що 3 тижні для розслідування. Я думаю, що ці двоє пов’язані через розташування офісу.
That’s slightly further than I got they stopped responding after I sent details, finnart said 3 weeks to investigate I think these two are linked due to office location.
Так, Ngl спочатку здавалося багатообіцяючим, оскільки обом знадобилося кілька днів, щоб відповісти, але вони сказали, що надіслали відшкодування, а потім це замовкло до сьогодні.
Протягом тижня все ще нічого від Finnart.
Дивна річ щодо Артсріда: сьогодні вони дали час, який було відправлено до секунди😂
ймовірно, витягнув час із свого заднього боку
Yeah Ngl at first it seemed promising as both took few days to reply but said they’d sent refunds-then it went silent until today.
Still nothing from Finnart in a week.
Weird thing about Artsrid is today they gave the time it was sent down to the second😂
probably pulled the time out their backside
Ха-ха, так, я б припустив, що це зроблено відповідно до ваших потреб. Я думаю, що якщо вони скажуть, що повернуть кошти, але їх не буде, тоді банк зможе відкликати платіж. Для мене справа в тому, що дебетова картка Chase не має номера, і вони не приймають міжнародні перекази на рахунок, тому якщо вони скажуть мені, що її повернуто, це буде брехнею.
Haha yes would assume it’s made up to suit. I think if they say they will honour the refund and it doesn’t turn up then the bank should be able to chargeback. Thing for me is Chase debit card is numberless and they don’t accept international transfers into the account so if they say to me it’s refunded then it will be a lie.
Привіт, друже, добираюся! Сподіваюся, ти теж добре. Рецидив цього тижня напевно відкрив мені очі на те, наскільки все це дурне.
Торговцями є:
CRPW (не вдалося знайти жодної інформації про них)
GORIWIRE SP.ZOO (компанія називається quickbit, вони ніколи не відповідали на мої електронні листи)
auri digital (про них небагато інформації, окрім того, що вони пов’язані з веб-сайтом під назвою «skinczar»)
BYTE NEWS (не вдалося знайти інформацію про них)
За другим позовом (після рецидиву):
NikoTPF*WEBOPS LTD (можливо, webops-advertising.com?)
BYTE LAB (немає інформації, напевно пов’язано з BYTE NEWS?)
Наскільки мені відомо, усі вони були підняті як «неотримані товари». Перший набір відкликань (до рецидиву) був повним безладом. Деякі були висунуті як шахрайські претензії спочатку, а потім змінилися на «товари не отримані». Я ніколи не отримував жодного попереднього кредиту за це, і через 49 днів (на даний момент) досі немає оновлень щодо претензії. Я щодня перевіряв свій додаток Santander у розділі «Відстеження суперечок» і дзвонив кілька разів, але нічого. Якщо я не отримаю оновлення протягом 60 днів, я, ймовірно, подам скаргу, оскільки Сантандер не повідомив мені, чи хтось із продавців відповів чи чи наближені до завершення претензії. Чесно кажучи, це повний безлад, і після того, як усе буде зроблено, я майже напевно перейду до такого банку, як Barclays.
Другий набір повернених платежів було миттєво піднято як «товари не отримано», і мені сказали по телефону, що коли мої докази будуть переглянуті, мені буде надано попередній кредит. Правда це чи ні, я не знаю, але буду тримати вас в курсі.
Hi mate, getting there! Hope you are good too. Relapsing this week has definitely opened my eyes to how stupid this whole thing is.
The merchants are:
CRPW (couldn't find any info on them)
GORIWIRE SP.Z.O.O (the company is called quickbit, they never responded to my emails)
auri digital (not much info on them other than they are linked to a website called 'skinczar')
BYTE NEWS (couldn't find any info on them)
On the second claim (after relapse):
NikoTPF*WEBOPS LTD (could be webops-advertising.com possibly?)
BYTE LAB (no info, surely related to BYTE NEWS?)
To my knowledge, they were all raised as 'goods not received'. The first set of chargebacks (before relapse) was a complete mess. Some got raised as a scam claim to begin with, and then changed to 'goods not received' eventually. I never received any provisional credit for these and after 49 days (as of right now) there are still no updates on the claim. I have been checking my Santander app every day in the 'Track A Dispute' section and called a few times but nothing. If I have no update within 60 days I will likely put a complaint in, as Santander have not told me if any of the merchants have replied, or if the claims are even close to being complete. They are a complete mess of a bank to be honest and after this is all done I will almost certainly look to switch over to somewhere like Barclays.
The second set of chargebacks were instantly raised as 'goods not received' and I was told over the phone that once my evidence is looked at, I will be issued provisional credit. Whether this is true or not I don't know but will keep you updated.
Можливо, це не допомагає, оскільки я почав копіювати в банку, FCA та шахрайство з цими компаніями, просто для власної розваги та для того, щоб застосувати певний тиск…
Probably doesn’t help as I started copying in the bank, FCA and action fraud with these companies in, just for my own amusement really and to apply some pressure…
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
В даний час ви переглядаєте Казино Гуру в безпечному режимі, який дозволяє переглядати тільки контент, пов'язаний з ігровою залежністю й відповідальною грою. Якщо ви продовжите, ви вийдете з цього режиму.
Якщо ви відчуваєте, що з усіх сил намагаєтеся утримати контроль над своїми ігровими звичками, ми настійно рекомендуємо залишитися в безпечному режимі й звернутися по допомогу.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.