ГоловнаФорумВідповідальна граЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 305)

1 рік тому від kirekin
|
820 551 переглядів 7 035 відповідей |
|
1...304 305 306...365
Dt100
1 місяць тому

Я вважаю, що це залежатиме від того, з ким ви здійснюєте банк, миттєво – через 2 тижні

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

З мого банку. Будь-яка порада, що я можу зробити/відповісти?


Зауважте, що якщо оскаржувані транзакції стосуються азартних ігор, азартних ігор або інвестиційних цілей, ми не зможемо їх оскаржити згідно з правилами повернення платежів Mastercard:

«Для транзакцій, у яких вартість або активи купуються для азартних ігор, інвестицій чи подібних цілей: це право на відкликання платежу доступне лише для транзакцій, у яких придбана вартість або активи не з’явилися в обліковому записі, узгодженому між власником картки та продавцем. Щоб уникнути сумнівів, права на повернення платежу недоступні для:

- запити на відшкодування, зняття або переказ,

- умови чи доступ до облікового запису,

- виграші, прибутки або програші, або

-використання або подальше використання».

Якщо кошти були успішно внесені на ваш інвестиційний/гральний рахунок, ми вважаємо, що послуги були отримані. Таким чином, Mastercard не може взяти кошти від продавця.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Однак вони можуть для неправильного MCC, оскільки правильний код не було застосовано. Слід було використати код високого ризику. 7995. Це означає, що ці компанії маніпулюють гонорарами та всім іншим

Автоматичний переклад.
Vkieranc
1 місяць тому

Бутон здоров'я. Просто було б приємно мати це для кримбо, чи не так!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Може комусь сподобатися банківський омбудсмен, куди вони повертають плату?

Я використаю це під час процесу повернення коштів, з яким банк, як ви бачите вище, не хоче йти далі.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Може комусь сподобатися банківський омбудсмен, куди вони повертають плату?

Я використаю це під час процесу повернення коштів, з яким банк, як ви бачите вище, не хоче йти далі.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чітко поясніть, якщо у вас було блокування азартних ігор і MCC маніпулювали, щоб обійти його, тоді ви маєте повне право отримати повернення платежу, друже.

Автоматичний переклад.
DynamoHarry
1 місяць тому

Це проблема з Mastercard і тим, як емітент подає заявку, найкраще спробувати неотриманий товар і сподіватися, що він не відповість.

Автоматичний переклад.
Dt100
1 місяць тому

Ну, я трохи погнався за цим, а потім одного разу мені подзвонили і сказали хороші новини, що всі вони успішні

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
1 місяць тому

Так, 45 днів закінчилася субота, тому я більше не виграв суперечок!

Автоматичний переклад.
Dt100
1 місяць тому

Можна з упевненістю сказати, що ви виграли цей бад 4 тижні тому, тому не хвилюйтеся, що вони зазвичай повертаються протягом двох тижнів

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Всім доброго вечора.

Я хочу зробити пропозицію всім членам.

Замість того, щоб займатися цим самотужки, як щодо того, щоб ми знайшли хорошу юридичну фірму, яка спеціалізується на азартних іграх онлайн, і призначили їй неправильні коди торгового класу.

Я вважаю, що ми мали б кращий результат

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось отримував успішні електронні листи від pulsion pay і Dsserv Ltd?

Або


Успішне повернення платежів для них. Якщо так, що ви сказали, оскільки не знаєте, що сказати?

Автоматичний переклад.
Missdaisy
1 місяць тому

Я дуже скептично ставлюся до цього.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я отримав таку саму відповідь від artstrid і finnart, призначених команді для надання відповіді. Можна уявити, що тепер вони намагаються виставити фальшиві рахунки-фактури, щоб сказати банку, що я мав NFT

Автоматичний переклад.
Опубліковано beaty1989 видалено
Bollee
1 місяць тому

Про що?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хлопці, допомога щодо контактних даних компанії PNMM

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Комусь сподобався Payop? чи варто продовжувати? У мене є 8000 фунтів стерлінгів платежів з останнього 23 листопада за Santeda Intl filefilefile Безсумнівно, вони мали б такий обліковий запис


https://payop.com/glossary/high-risk-merchant-account/

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Опубліковано beaty1989 видалено
1 місяць тому

Привіт усім, я думав повернутися після моїх попередніх коментарів. На жаль, наприкінці минулого тижня та більшу частину цього тижня у мене знову стався рецидив, я безглуздо зареєструвався в інших казино та почав програвати. Не знаю, чому я взагалі намагався це зробити… У будь-якому випадку, дозвольте мені перевірити, чи може моя ситуація комусь допомогти?


1-й відкликаний платіж:

Сантандер, Велика Британія. Після певних переміщень і майже відмови, 24 жовтня було оголошено про повернення коштів як «товари не отримано», але вони дали мені 4 різні контрольні номери, оскільки не змогли згрупувати всі транзакції в одну. Минуло 49 днів, і сьогодні я зателефонував їм для оновлення. Сантандер тепер каже, що відкликання платежів може тривати до 130 днів? Мені сказали, що для початку це буде 45 днів...

2-е повернення платежу (після рецидиву)

Barclaycard UK – Зібрано миттєво під неправильним кодом MCC, надано докази депозитів, зроблених сьогодні на Freshbet, а також доказ спроби зв’язатися з фальшивими продавцями, які вказано в моїй виписці. Це має бути легкий виграш, оскільки азартні ігри за допомогою кредитних карток заборонені.


3-й відкликаний платіж (після рецидиву)

NatWest UK – Збільшено повернення платежів через додаток, 2 із 8 було успішно стягнуто, і продавці миттєво повернули гроші (вони, очевидно, не хотіли це оскаржувати). Для інших 6 я отримав автоматичні електронні листи, в яких говорилося, що вони не підніматимуть це питання, і навіть натякали, що я їх фальсифікую. Я негайно подав скаргу та отримав відповідь протягом 2 днів із проханням надіслати докази, які підтверджують повернення платежу. Зробив це в понеділок і зараз чекаю, поки менеджер зі скарг повідомить мені, чи будуть вони подані чи ні. Здається дивним, що вони не підняли їх спочатку, враховуючи, що перші 2 були успішними, І продавець не повернув гроші?!


4-е повернення платежу (після рецидиву)

Сантандер, Великобританія. Мені довелося зателефонувати їм сьогодні й пояснити, що у мене рецидив (дуже незручно), і попросити їх підвищити повернення платежів ще за 4 транзакції. Жінка по телефону була дуже корисною та назвала їх «неотриманими товарами та послугами», і я вже надіслав докази через онлайн-посилання. Здається, після труднощів, через які я пройшов у першому, вони виявили проблему тут. Вона також зазначила, що вони мали наплив людей, які телефонували з подібних речей, і, здається, ці казино частіше привертають увагу щодо претензій і відкликань. Чи може бути корисним для майбутнього?


Якщо у когось є якісь запитання, звільняйтесь. Я провів чимало досліджень на цю тему, майже весь форум прочитав з голови до ніг і буду радий допомогти, якщо зможу.

Автоматичний переклад.
Missdaisy
1 місяць тому

Мій любий друже, ти щось знаєш про luxbook?

Автоматичний переклад.
1...304 305 306...365
Перейти на сторінкуіз 365 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого