1 місяць тому
Я вважаю, що це залежатиме від того, з ким ви здійснюєте банк, миттєво – через 2 тижні
I imagine it will depend who you bank with anywhere from instantly-2 weeks
0
Я вважаю, що це залежатиме від того, з ким ви здійснюєте банк, миттєво – через 2 тижні
I imagine it will depend who you bank with anywhere from instantly-2 weeks
З мого банку. Будь-яка порада, що я можу зробити/відповісти?
Зауважте, що якщо оскаржувані транзакції стосуються азартних ігор, азартних ігор або інвестиційних цілей, ми не зможемо їх оскаржити згідно з правилами повернення платежів Mastercard:
«Для транзакцій, у яких вартість або активи купуються для азартних ігор, інвестицій чи подібних цілей: це право на відкликання платежу доступне лише для транзакцій, у яких придбана вартість або активи не з’явилися в обліковому записі, узгодженому між власником картки та продавцем. Щоб уникнути сумнівів, права на повернення платежу недоступні для:
- запити на відшкодування, зняття або переказ,
- умови чи доступ до облікового запису,
- виграші, прибутки або програші, або
-використання або подальше використання».
Якщо кошти були успішно внесені на ваш інвестиційний/гральний рахунок, ми вважаємо, що послуги були отримані. Таким чином, Mastercard не може взяти кошти від продавця.
From my bank. Any advise what I can do/respond?
Please note that if the disputed transactions relates to gambling, gaming or investment purposes, then we won't be able to dispute them according to Mastercard chargeback rules:
"For transactions in which value or assets are purchased for gambling, investment or similar purposes: This chargeback right is only available for a transaction in which the purchased value or assets failed to appear in the account agreed to between the cardholder and the merchant. For the avoidance of doubt, chargeback rights are not available for:
-refunds, withdrawals or transfer requests,
-terms and conditions or account access,
-winnings, gains or losses, or
-use or subsequent use."
If the funds have been successfully deposited in your investment/gambling account, then we consider the services were received. Hence, Mastercard cannot take the funds from the merchant.
Однак вони можуть для неправильного MCC, оскільки правильний код не було застосовано. Слід було використати код високого ризику. 7995. Це означає, що ці компанії маніпулюють гонорарами та всім іншим
They can however for the incorrect MCC, as the correct code was not applied. A high risk code should have been used. 7995. This means that the fees and everything are manipulated from these companies
Бутон здоров'я. Просто було б приємно мати це для кримбо, чи не так!
Cheers bud. Just be nice to have it for crimbo won't it!
Може комусь сподобатися банківський омбудсмен, куди вони повертають плату?
Я використаю це під час процесу повернення коштів, з яким банк, як ви бачите вище, не хоче йти далі.
Can somebody lik the bank ombudsman where they whent forward with a charge back?
I will use that in my charge back process which bank as you see above dont want to go further with.
Може комусь сподобатися банківський омбудсмен, куди вони повертають плату?
Я використаю це під час процесу повернення коштів, з яким банк, як ви бачите вище, не хоче йти далі.
Can somebody lik the bank ombudsman where they whent forward with a charge back?
I will use that in my charge back process which bank as you see above dont want to go further with.
Чітко поясніть, якщо у вас було блокування азартних ігор і MCC маніпулювали, щоб обійти його, тоді ви маєте повне право отримати повернення платежу, друже.
Clearly explain if you had a gambling block and that the MCC was manipulated to bypass it then you have every right to have the chargeback raised buddy.
Це проблема з Mastercard і тим, як емітент подає заявку, найкраще спробувати неотриманий товар і сподіватися, що він не відповість.
This is the issue with Mastercard and how the issuer is applying, best off trying goods not received and hoping they don’t respond.
Ну, я трохи погнався за цим, а потім одного разу мені подзвонили і сказали хороші новини, що всі вони успішні
Well I chased it for a bit then got a call one day saying good news they were all sucessful
Так, 45 днів закінчилася субота, тому я більше не виграв суперечок!
Yeah well the 45 days is up Saturday so no more disputes I've won!
Можна з упевненістю сказати, що ви виграли цей бад 4 тижні тому, тому не хвилюйтеся, що вони зазвичай повертаються протягом двох тижнів
Safe to say you had won that 4 weeks ago bud so no worries that way they should usually come back within two weeks
Всім доброго вечора.
Я хочу зробити пропозицію всім членам.
Замість того, щоб займатися цим самотужки, як щодо того, щоб ми знайшли хорошу юридичну фірму, яка спеціалізується на азартних іграх онлайн, і призначили їй неправильні коди торгового класу.
Я вважаю, що ми мали б кращий результат
Good evening everyone.
I want to make a suggestion to all members.
Instead of going it alone, how about we find a good law firm that specializes in online gambling and assign the wrong merchant class codes case to them.
I believe we would have had a better result
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να κάνω μια πρόταση προς όλα τα μέλη.
Αντί να προσπαθούμε ο καθένας μόνος του, μήπως να βρίσκαμε ένα καλό δικηγορικό γραφείο με εξειδίκευση στον διαδικτυακό τζόγο και να τού αναθεταμε την υπόθεση για τους λανθασμένους κωδικούς κατηγορίας εμπόρων.
Πιστεύω ότι θα είχαμε καλύτερο αποτέλεσμα
Хтось отримував успішні електронні листи від pulsion pay і Dsserv Ltd?
Або
Успішне повернення платежів для них. Якщо так, що ви сказали, оскільки не знаєте, що сказати?
Has anyone had successful emails for pulsion pay and Dsserv Ltd?
Or
Successful chargebacks for them and if so what did you say as not sure what to say?
Я отримав таку саму відповідь від artstrid і finnart, призначених команді для надання відповіді. Можна уявити, що тепер вони намагаються виставити фальшиві рахунки-фактури, щоб сказати банку, що я мав NFT
I have had the same response from artstrid and finnart, assigned to the team to provide a response. Would imagine they try to produce fraudulent invoices now to say to bank I had the NFTs
Комусь сподобався Payop? чи варто продовжувати? У мене є 8000 фунтів стерлінгів платежів з останнього 23 листопада за Santeda Intl Безсумнівно, вони мали б такий обліковий запис
Anyone had any joy with Payop ? is it worth pursuing ? I have £8000 of payments from last Nov 23 onward under Santeda Intl No doubt they would have had this type of account
Привіт усім, я думав повернутися після моїх попередніх коментарів. На жаль, наприкінці минулого тижня та більшу частину цього тижня у мене знову стався рецидив, я безглуздо зареєструвався в інших казино та почав програвати. Не знаю, чому я взагалі намагався це зробити… У будь-якому випадку, дозвольте мені перевірити, чи може моя ситуація комусь допомогти?
1-й відкликаний платіж:
Сантандер, Велика Британія. Після певних переміщень і майже відмови, 24 жовтня було оголошено про повернення коштів як «товари не отримано», але вони дали мені 4 різні контрольні номери, оскільки не змогли згрупувати всі транзакції в одну. Минуло 49 днів, і сьогодні я зателефонував їм для оновлення. Сантандер тепер каже, що відкликання платежів може тривати до 130 днів? Мені сказали, що для початку це буде 45 днів...
2-е повернення платежу (після рецидиву)
Barclaycard UK – Зібрано миттєво під неправильним кодом MCC, надано докази депозитів, зроблених сьогодні на Freshbet, а також доказ спроби зв’язатися з фальшивими продавцями, які вказано в моїй виписці. Це має бути легкий виграш, оскільки азартні ігри за допомогою кредитних карток заборонені.
3-й відкликаний платіж (після рецидиву)
NatWest UK – Збільшено повернення платежів через додаток, 2 із 8 було успішно стягнуто, і продавці миттєво повернули гроші (вони, очевидно, не хотіли це оскаржувати). Для інших 6 я отримав автоматичні електронні листи, в яких говорилося, що вони не підніматимуть це питання, і навіть натякали, що я їх фальсифікую. Я негайно подав скаргу та отримав відповідь протягом 2 днів із проханням надіслати докази, які підтверджують повернення платежу. Зробив це в понеділок і зараз чекаю, поки менеджер зі скарг повідомить мені, чи будуть вони подані чи ні. Здається дивним, що вони не підняли їх спочатку, враховуючи, що перші 2 були успішними, І продавець не повернув гроші?!
4-е повернення платежу (після рецидиву)
Сантандер, Великобританія. Мені довелося зателефонувати їм сьогодні й пояснити, що у мене рецидив (дуже незручно), і попросити їх підвищити повернення платежів ще за 4 транзакції. Жінка по телефону була дуже корисною та назвала їх «неотриманими товарами та послугами», і я вже надіслав докази через онлайн-посилання. Здається, після труднощів, через які я пройшов у першому, вони виявили проблему тут. Вона також зазначила, що вони мали наплив людей, які телефонували з подібних речей, і, здається, ці казино частіше привертають увагу щодо претензій і відкликань. Чи може бути корисним для майбутнього?
Якщо у когось є якісь запитання, звільняйтесь. Я провів чимало досліджень на цю тему, майже весь форум прочитав з голови до ніг і буду радий допомогти, якщо зможу.
Hi everyone, thought I’d come back after my previous comments. Unfortunately at the end of last week, and most of this week, I relapsed again and stupidly signed up to more casinos and started losing. Don’t know why I even attempted this… Anyway, let me see if my situation can help anyone?
1st Chargeback:
Santander UK - After some back and forth, and nearly giving up, chargebacks got raised as ‘goods not received’ on 24th October, but they gave me 4 different reference numbers as they couldn’t group all the transactions into one. It has now been 49 days, and I called them today for an update. Santander are now saying that it can take up to 130 days for the chargebacks to be completed? I was told it would be 45 days to begin with…
2nd Chargeback (after relapsing)
Barclaycard UK - Raised instantly under incorrect MCC code, submitted evidence of deposits made on freshbet today, as well as proof of trying to contact the fake merchants that show on my statement. This should be an easy win as gambling on credit cards is not permitted.
3rd Chargeback (after relapsing)
NatWest UK - Raised chargebacks through the app, 2 out of 8 were successfully raised and the merchants instantly refunded (they obviously didn’t want to contest it). For the other 6, I received automated emails saying they wouldn’t raise it, and even insinuated that I was falsifying them. I put a complaint in right away, and got a response within 2 days asking me to send over evidence that will support a chargeback. Done this on Monday and am currently waiting for a complaints manager to let me know if they will be raised or not. Seems weird that they didn’t raise them in the first place, considering the first 2 were successful AND the merchant refunded no?!
4th chargeback (after relapse)
Santander UK - Had to call them up today and explain that I relapsed (super embarrassing) and ask them to raise chargebacks for 4 more transactions. Lady on the phone was very helpful and raised them as ‘goods and services not received’ and I have already sent over the evidence via online link. It seems as though after the struggle I went through in the first one, they have identified the issue here. She also mentioned that they have had an influx of people calling about similar things, and these casinos seem to be getting more frequent attention with regards to claims and chargebacks. Could be a good thing for future?
If anyone has any questions, fire away. I’ve done an abundance of research on this subject, and pretty much read this whole forum head to toe and would be happy to help if I can.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
В даний час ви переглядаєте Казино Гуру в безпечному режимі, який дозволяє переглядати тільки контент, пов'язаний з ігровою залежністю й відповідальною грою. Якщо ви продовжите, ви вийдете з цього режиму.
Якщо ви відчуваєте, що з усіх сил намагаєтеся утримати контроль над своїми ігровими звичками, ми настійно рекомендуємо залишитися в безпечному режимі й звернутися по допомогу.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.