Colin09
1 місяць тому
Я щойно надіслав їм близько 10 електронних листів 😀
https://easycourses.in/ = Аператор?
I just sent them about 10 Emails 😀
https://easycourses.in/ = Apperator?
Я щойно надіслав їм близько 10 електронних листів 😀
https://easycourses.in/ = Аператор?
I just sent them about 10 Emails 😀
https://easycourses.in/ = Apperator?
Адреса електронної пошти – безумовно ?
.io?
.org
Я більше не знаю, тому що у мене більше немає облікового запису електронної пошти і я не можу в нього ввійти. Просто надішліть електронний лист на вказану вище адресу з усіма наявними закінченнями, одне буде правильним.
The email address is definitely ?
.io?
.org
I don't know anymore because I no longer have the email account and can't get into it. Just send an email to the address above with all the endings there are, one will be correct.
Die Mail Adresse ist definitiv support@bp-wa.com ?
.io?
.org
das weiß ich halt nicht mehr da ich den email Account nicht mehr habe und dort auch nicht mehr rein komme schick einfach eine Mail raus mit der oben genannten Adresse mit allen Endungen die es gibt eine wird richtig sein.
Тому мені точно потрібно більше
Вольтамп
pxtb - Паневежис, ЛТУ
payacctopup - Лондон, Великобританія
So I definitely need more
Voltamp
pxtb - Panevezys, LTU
payacctopup - London, GBR
Also ich brauche definitiv nocH
Voltamp
pxtb - Panevezys, LTU
payacctopup - London, GBR
отримав це від Albedosend сьогодні вранці, коли я попросив відшкодування. Будь-яка порада щодо того, що робити далі, щоб отримати від них відшкодування?
received this back from Albedosend This morning when I asked for a refund . Any advice on what to do next to try get a refund out of them ?
Оновлення від пульсаційної обробки сьогодні вранці. Здається, вони сприймають це серйозно, чи відшкодують вони гроші, я ще не впевнений.
An update from pulsion processing this morning . Seems they are taking it seriously, whether or not they will refund I am not sure yet .
Привіт, яку електронну адресу ви використовували, оскільки я не отримав жодної відповіді
Це на Кіпрі?
Hi what email did you use as I haven't received one reply
Is this one in Cyprus?
Хтось чув про pixtub.io, схоже, сайт казино Revolut використовував цей сайт, щоб купити біткойни за допомогою даних моєї картки, а також Zavorna Kaunas і Excurr Warsaw
Anyone heard of pixtub.io it looks like on Revolut the casino site has used this site to buy bitcoin with my card details and also Zavorna Kaunas is one and Excurr Warsaw
Я отримав два електронні листи pixtub і excurr з обох криптовалютних сайтів і щойно надіслав електронний лист із повідомленням, що хтось використав мою картку для купівлі криптовалюти. Це найкращий спосіб почати, комусь вдалося отримати відшкодування?
I got two emails pixtub and excurr both crypto sites and just emailed saying someone has used my card to buy crypto is that the best way to start anyone managed to get refunds ?
Який у вас електронний лист для Excurr, я також маю їх
Дуже дякую
What email do you have for Excurr i have them as well
Many thanks
Я отримав два електронні листи pixtub і excurr з обох криптовалютних сайтів і щойно надіслав електронний лист із повідомленням, що хтось використав мою картку для купівлі криптовалюти. Це найкращий спосіб почати, комусь вдалося отримати відшкодування?
I got two emails pixtub and excurr both crypto sites and just emailed saying someone has used my card to buy crypto is that the best way to start anyone managed to get refunds ?
Протягом 1 хвилини було відмовлено в поверненні платежу Revolut.
Цього разу це був "Cake Tools Depot, Ibadan"
Відповідь була як завжди: "Ми розглянули вашу справу, і, на жаль, ця трансакція не відповідає вимогам для відшкодування"
Вони 100% навіть не переглядали його, немає шансів, що вони прочитали мій текст і докази, які я надіслав за 1 хвилину.
Або вони позначили мій обліковий запис Revolut, або щось, що означає, що все, що я виберу для погашення, буде відмовлено, навіть якщо я маю всі права на своєму боці.
Абсолютно хворі, вони абсолютно найгірші.
Was denied within 1 minute for chargeback by Revolut.
This time it was "Cake Tools Depot, Ibadan"
The response was as usual "We have reviewed your case and unfortunately this transaction is not eligible for a refund"
They have 100% not even reviewed it, there is no chance that they read my text and evidence I sent in in 1 minute.
Either they have flagged my Revolut account or something that means that whatever I choose for repayment is denied even though I have all the right on my side.
Absolutely sick, they are the absolute worst.
Blev nekad inom loppet av 1 minut för chargeback av Revolut.
Denna gång var det "Cake Tools Depot, Ibadan"
Svaret blev som vanligt "Vi har granskat ditt ärende och tyvärr är inte denna transaktion kvalificerad för återbetalning"
Dom har till 100% inte ens granskat det, finns inte en chans att dom läst min text och bevis jag skickade in på 1 minut.
Antingen har dom flaggat mitt Revolutkonto eller något som gör att vad jag än väljer för återbetalning blir nekat fast att jag har all rätt på min sida.
Helt sjukt, totalt sämst är dom.
Це те, що сталося зі мною, і скаргу було відхилено, але після копіювання в омбудсмена вони сказали, що це розслідування шахрайства щодо повернення платежів💁
Я надіслав купу електронних листів два дні тому, жодних відповідей поки що немає, тому я почав досліджувати транзакції самостійно.
That is what happened to me and a rejected complaint now after copying in the ombudsman they said its a chargeback fraud investigation💁
I sent loads of emails two days ago no replies yet so have started investigating the transactions myself for now bud.
Приємно чути, що ви не самотні. Дивно, що в минулому через Revolut у цих магазинах шахраїв добре спрацювало повернення платежів, але раптом усе автоматично відхиляється, вони навіть не переглядають випадків більше.
Revolut, мабуть, відповів на ARN, він сказав, що він на розгляді, і що я можу прочитати його, коли він закінчить розгляд.
Тож ділюся тим, що Revolut відповідає на все це, як тільки я дізнаюся
Nice to hear that you are not alone, the strange thing is that it has worked fine to make chargebacks at these scam shops in the past through Revolut, but all of a sudden everything is denied automatically, they don't even seem to review the cases anymore.
Revolut has apparently responded to the ARN, it says it is under review and that I can read it when it is finished reviewing.
So sharing what Revolut answers to all this as soon as I know
Skönt att höra att man inte är ensam, det konstiga är att det har funkat fint att göra chargeback på dessa bluff butiker förr genom Revolut, men helt plötsligt blir allt nekat automatiskt, dom verkar inte ens granska fallen mer.
Revolut har tydligen svarat ARN, det står att det håller på granskat och att jag kan läsa det när det granskats klart.
Så delar med mig av vad Revolut svarar på allt detta såfort jag vet
Гаразд, так, вони, здається, дуже негідні, ніякої допомоги!
Мені цікаво, чи варто мені передати свою справу до FCA у Великобританії, щоб дізнатися, що вони про це скажуть
Ok yes they seem to be very rogue no help at all !
I wonder if I should take my case to the FCA in the Uk to see what they say about it
Деякий час тому хтось сказав, що Canapay стежить за цією темою. Тому, якщо ви хочете поговорити про них, я пропоную зробити це електронною поштою. Не дозволяйте їм мати щось над вами 🙂 вони всі покидьки, я вдячний, що у мене ніколи не було таких торговців
Someone said a while ago Canapay are monitoring this thread. So if you want to speak about them I suggest you do so over email. Don't let them have anything over you 🙂 they are all scumbags, I'm grateful I never had some of these merchants
Мій банк отримує відмову, щойно я зроблю відкликання платежу. Його штучний інтелект, автоматизований, коли ваш обліковий запис позначено прапорцем, не видаляє його
My bank as soon as i make a chargeback gets denied. Its AI, automated when you're account is flagged its flagged no removing it
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
В даний час ви переглядаєте Казино Гуру в безпечному режимі, який дозволяє переглядати тільки контент, пов'язаний з ігровою залежністю й відповідальною грою. Якщо ви продовжите, ви вийдете з цього режиму.
Якщо ви відчуваєте, що з усіх сил намагаєтеся утримати контроль над своїми ігровими звичками, ми настійно рекомендуємо залишитися в безпечному режимі й звернутися по допомогу.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.