ГоловнаФорумВідповідальна граЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 152)

1 рік тому від kirekin
|
811 473 переглядів 6 983 відповідей |
|
1...151 152 153...362
5 міс. тому

Хлопці,

хтось знає хто може стояти за цим?

Бренд CLX

Clx*ygnow, Бургас


Дякую

Автоматичний переклад.
Katze1337
5 міс. тому

Усі мої транзакції були здійснені через Transferop (PayOp) з Monzo та одну з fomiline (quickbit) - потім ще кілька знову з PayOp на моїй HSBC, а потім ще на мою дебетову картку з goriwire / arcomet / bitsent/ wintermsde / платіжний шлюз / музична реверберація / фарамп

в основному все, що я мав або не мав 🤦🏻‍♀️

Автоматичний переклад.
Materialgirl84
5 міс. тому

Зв'яжіться зі мною:


richter-eddy@web.de

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

У Paymentz сказали, що не можуть знайти транзакцію, і оскільки я відмовився надати конкретні деталі транзакцій, наприклад суму та дати, вони не можуть виконати глибший пошук.


Це незважаючи на те, що я надіслав суму й дату транзакції з детальним описом. У когось є подібний досвід

Автоматичний переклад.
Опубліковано Materialgirl84 видалено
Materialgirl84
5 міс. тому

Я в схожій ситуації. Багато моїх були TransferOp з Monzo.


Це миттєві банківські перекази з відкритим банком, чи не так?


Я не впевнений, чи ми можемо щось з ними зробити.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Materialgirl84 видалено
5 міс. тому

Електронна пошта від Grottobook:

Хороший день.

Нам сумно чути, що у вас проблеми з нашою компанією.

Будь ласка, вкажіть email, який використовувався під час реєстрації на нашому

сайт. Це необхідно, щоб ідентифікувати вас як власника облікового запису та

щоб переконатися, що саме Ви здійснювали операції із зазначеної картки.


Ми не маємо права дотримуватися політики конфіденційності та правил GDPR

розкривати третім особам будь-яку інформацію, пов’язану з платіжними даними або

платежі на нашому сайті.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я виявив, що замість того, щоб повідомляти про банк/кредитні картки як про шахрайство, просто будьте відкритими та чесними та повідомте про це як про шахрайство.


Схрестіть пальці, це працює.


@MaterialGirl, чи не могли б ви поділитися посиланням на те, де ви знайшли ці T&C?

Автоматичний переклад.
keejan
5 міс. тому

Вони не повернуть гроші моєму другу. Вони скажуть, що ви купили книги, і коли ви попросите чеки, вони зникнуть. Ось чому я знову надіслав їм електронний лист, знаючи, що вони мені не відповідатимуть, тоді я зможу подати запит на відкликання платежу

Автоматичний переклад.
Опубліковано Materialgirl84 видалено
5 міс. тому
Опубліковано Materialgirl84 видалено
5 міс. тому

Вітаю, я можу представити вам раніше опубліковану "пропозицію" від вашого нового друга? Я просто хочу, щоб ви мали комплексну інформацію:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/145#post-116903 👈

Дякуємо за увагу. У мене є свої думки щодо таких пропозицій.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Materialgirl84 видалено
5 міс. тому
Опубліковано Materialgirl84 видалено
5 міс. тому

Привіт!

Мені знадобився деякий час, але я вважаю, що знайшов це:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/111#post-113607

https://t.ly/al4s2 (посилання безпечне)

Будь ласка, це той, кого ви шукаєте?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я дистанціююся від цього, я не маю до цього ніякого відношення.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Посилання на сторінці 112 цього чату...

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я ціную вашу дуже корисну пораду! Я рекомендував додати «перейти до сторінки №». параметр або щось подібне до цієї теми, щоб полегшити перегляд. Це було жахливо перераховувати. 😀

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вибачте за довгий пост! Я вже деякий час уважно стежу за цією темою. Я відчув полегшення, побачивши, що не тільки я борюся з цією проблемою. Це дало мені надію, що я отримаю гроші назад... Я багато грав в азартні ігри. Хоча я зрозумів, що хоча наші заяви про порушення mcc, шахрайство та майбутні блокування азартних ігор правильні й виправдані... цим компаніям байдуже... тому що, на жаль, влада мало що відповість. Банкам байдуже, фінансовим регулюючим органам байдуже, я просто не думаю, що це достатньо велика проблема для них, щоб про неї хвилюватися, особливо враховуючи, що ми, здається, охоче надсилали їм свої гроші! Я не намагаюся бути негативним, і вам може сподобатися, що я отримую кілька фунтів назад тут і там, я хочу лише сказати, що якщо ви щойно зайшли в цю тему, не чекайте, що ці шахраї дадуть вам гроші назад!


Чи буду я продовжувати надсилати електронні листи щодня і бути справжньою мукою в дупі? Так. Чи сподіваюся я, що одного дня ці покидьки відповзуть туди, звідки вони прийшли? Так. Чи очікую я повернення своїх грошей? Немає.


З цього приводу всі, хто мав будь-які справи з «Максом» у Canapay... вони подали заявку на приєднання до Болгарського реєстру постачальників віртуальних активів, тому, якщо ви хочете, надішліть електронний лист Hanfa ( potrosaci@hanfa.hr ) і розкажіть їм про послуги, які вони надають для казино, і про те, що вони не розглядають скарги, це можна відзначити в їхній заявці.


Автоматичний переклад.
Materialgirl84
5 міс. тому

Учасник Katze1337 опублікував це приблизно місяць тому:

«Я можу порекомендувати юриста, який зв’яжеться з постачальниками платіжних послуг і відповідними казино.


Витрати:

Одноразова плата за консультацію

Відсоток внеску в залежності від суми спору, до 35%


Просто зв’яжіться зі мною, і я дам вам контактні дані.

richter-eddy[at]web.de


Необхідні такі документи:

Депозити та зняття коштів у казино

Виписки з банківського рахунку / картки

Довіреність

Декларація про переуступку процентної участі"


Тому ми застерегли його від використання цього форуму в комерційних цілях. Це все, що я хотів, щоб ви знали.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я дистанціююся від цього, я не маю до цього ніякого відношення.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вітаю, член. Це було чергове порушення правил.

Однак я помітив вас і сподіваюся, що це було чергове непорозуміння. Але в останній раз почуйте: на цьому форумі клієнти-ловці не раді. Раджу діяти дуже обережно. Ми не хочемо нікого наражати на небезпеку, тому якщо ви це зробите, ми можемо заблокувати ваш обліковий запис.

Будь ласка, допоможіть мені утримати вас тут; Я б не хотів, щоб вас забанили.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт Радка,


Якщо я не помиляюся, ви можете припинити співпрацю з провайдерами, які фальсифікують транзакції. Це означає, що казино більше не мають платформи і більше не можуть рекламувати свої незаконні пропозиції, чи я помиляюся? Усі перелічені тут казино від Кюрасао, Антиллефон і інших модифікують свої карткові платежі. З моєї точки зору, ви підтримуєте цих шахраїв😉


Теоретично ви можете підтримати або направити гравців, які втратили більше 10 тисяч, до постачальників!

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...151 152 153...362
Перейти на сторінкуіз 362 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого