5 міс. тому
Так Що ти відповів? Комусь вони платили?
Yep. What did you answer? Has anyone been paid by them?
Japp. Vad svarade du ? Har nån fått utbetalt av dom?
0
Так Що ти відповів? Комусь вони платили?
Yep. What did you answer? Has anyone been paid by them?
Japp. Vad svarade du ? Har nån fått utbetalt av dom?
Відповідати не так багато! Я написав безпосередньо в службу підтримки Mydates.
There is not much to answer! I have written directly to the support at Mydates.
Finns inte mycket att svara på! Jag har skrivit direkt till supporten på Mydates.
Привіт, я в такому ж становищі, як і ви.
Я не знаю, як це зробити, але сподіваюся знайти рішення чи відшкодування.
Hello, I am in the same position as you.
I don't know how to proceed with this but I hope to have a solution or a refund.
Hola estoy en la misma posición que ustedes.
no se como actuar estoe pero espero tener una solucion o un reembolso.
Хтось насправді отримав відшкодування, крім Elegro, за останній тиждень чи два?
Схоже, Elegro також міг зупинити це зараз, то що ви робите?
Anyone actually got any refunds except Elegro the last week or two?
It looks like Elegro might have stopped it now too, so what are you guys doing?
Іншого варіанту для скарг на картку немає.. вони не знають, що тепер робити.. Вони знають, що люди бояться залучати банк. Але ви не робите нічого поганого, залучаючи банк, доки не стверджуєте, що не робили покупку самостійно тощо. Ви маєте право поскаржитися та звернутися до банку. Я маю на увазі, що ти справді маєш втратити? Поки ви чесні щодо цього.
There is no other option for card complaints.. they don't know what to do now.. They know that people are afraid to involve the bank. But you are not doing anything wrong in involving the bank as long as you do not claim that you did not make the purchase yourself and etc. You have the right to complain and have it tried by the bank. I mean, what do you really have to lose? As long as you are honest about it.
Kortreklamation finns inget annat alternativ.. dom skiter i vilket nu.. Dom vet att folk är rädda för att blanda in banken. Men man gör inget fel i att blanda in banken så länge man inte påstår att man inte gjort köpen själv och o.s.v. Man har rätt att reklamera och få det prövat av banken. Jag menar vad har man o förlora egentligen? Sålänge man är ärlig om det så.
Іншого варіанту для скарг на картку немає.. вони не знають, що тепер робити.. Вони знають, що люди бояться залучати банк. Але ви не робите нічого поганого, залучаючи банк, доки не стверджуєте, що не робили покупку самостійно тощо. Ви маєте право поскаржитися та звернутися до банку. Я маю на увазі, що ти справді маєш втратити? Поки ви чесні щодо цього.
There is no other option for card complaints.. they don't know what to do now.. They know that people are afraid to involve the bank. But you are not doing anything wrong in involving the bank as long as you do not claim that you did not make the purchase yourself and etc. You have the right to complain and have it tried by the bank. I mean, what do you really have to lose? As long as you are honest about it.
Kortreklamation finns inget annat alternativ.. dom skiter i vilket nu.. Dom vet att folk är rädda för att blanda in banken. Men man gör inget fel i att blanda in banken så länge man inte påstår att man inte gjort köpen själv och o.s.v. Man har rätt att reklamera och få det prövat av banken. Jag menar vad har man o förlora egentligen? Sålänge man är ärlig om det så.
Так, я нічого не роблю, я закінчив приблизно 6 травня, отримав деякі відшкодування. Відтоді я перестав грати, що приємно. Уже заощадив стільки грошей минулого місяця, і це буде те саме. Почувається дуже добре.
Я припускаю, що деякі повернення платежів зараз є єдиним варіантом для інших, але навіть це може не спрацювати.
Я просто хочу, щоб люди взагалі перестали грати в ці шахрайські казино, це був би найбільший виграш.
Yea, I am not doing anything, I was done on about 6th of May, received some refunds. Stopped gambling since then which feels nice. Already saved so much money last month and this will be the same. Feels very good.
I guess some chargebacks are the only option right now for others, but even that might not work.
I just wish people stopped gambling in general at these fraudulent casinos, that would be the biggest win.
Вони не підозрюють вас у відмиванні грошей, але намагаються захистити вас від підозрілих операцій. Швидше за все, вони просто хочуть, щоб ви зателефонували та підтвердили, що знаєте про транзакції, і все добре.
Вони можуть мати певних торговців у підозрілих списках, оскільки це не справжні торговці, а підроблені торговці для обробки транзакцій казино, що насправді не нормально.
Або це просто не звичайні транзакції для вас як клієнта, і вони намагаються захистити вас, заблокувавши їх.
Ви повинні сприймати це як благословення і триматися подалі від усіх цих казино.
They do not suspect you of money laundering, but they are trying to protect you against suspicious transactions. Most likely they just want you to call and confirm you are aware of the transactions and all is good.
They might have certain merchants on suspicious lists, as these are not real merchants but fake merchants to process casinos transactions, which is not really ok.
Or, it's just not normal transactions for you as a customer, and they try to protect you by blocking them.
You should see it as a blessing and stay away from all these casinos.
Може бути.
Rolletto — це казино santeda, яке зазвичай використовує Elegro та pakora.eu. Мені повернули гроші від stockimagemart. Можливо, у багатьох людей зараз є, і це стикається з банками
Could be.
Rolletto is a santeda casino who generally use Elegro and pakora.eu. I have had refunds from stockimagemart. Maybe a lot of people have now and it flags up with banks
Минулого тижня отримали відшкодування від Santeda або Quickbit та всіх їхніх філій.
Не знаю, які саме, оскільки ніхто не відповів на мої електронні листи, але можу зв’язатися з вами, коли дізнаюся.
Got a refund last week from either Santeda or Quickbit and all their affiliates.
Don't know which ones as no one has replied to my emails, but can get back to you when I know.
Fick återbetalning förra veckan från antingen Santeda eller Quickbit och alla deras dotterbolag.
Vet inte av vilka då ingen har svarat på mina mejl, men kan återkomma när jag vet.
За які транзакції ви отримали відшкодування? Звучить багатообіцяюче, оскільки у мене є деякі в Quickbit/їх філіях
What transactions did you have that you were refunded for? Sounds promising as I have some at Quickbit/their affiliates
Vilka transaktioner hade du som du fått återbetalt på? Låter lovande då jag har några på Quickbit/deras dotterbolag
Надіслав електронного листа GoldenBet і попросив повне відшкодування. Також зв’язався з QuickBit і написав те саме, жодного з них не отримав відповіді, але через 2 дні всі транзакції були повернуті.
Emailed GoldenBet and asked for a full refund. Also contacted QuickBit and wrote the same thing, never got a response from either of them, but 2 days later all transactions were refunded.
Mejlade till GoldenBet och bad om att få allt återbetalt. Kontaktade även QuickBit och skrev samma sak, fick aldrig något svar från någon av dem, men 2 dagar senare var alla transaktioner återbetalda.
Goriwire, Fomiline, Deposit by crypto, openblocks.eu & Bitsent
Goriwire, Fomiline, Deposit by crypto, openblocks.eu & Bitsent
Я також зв’язався з Goldenbet, вони негайно відмовилися повернути гроші та досить швидко відповіли на електронні листи.
Тож сподіваюся, Quickbit відшкодує кошти. 👌👌☀️
I have also contacted Goldenbet, they immediately refused to refund and responded quite quickly to emails.
So hope Quickbit refunds. 👌👌☀️
Jag har med kontaktat Goldenbet, dom vägrade direkt att återbetala och svarade rätt snabbt på mail.
Så hoppas att Quickbit återbetalar. 👌👌☀️
Вони брешуть. Тепер я написав через службу підтримки Mydate і отримав відповідь від тих самих людей. Тобто тих, хто казав, що не має до цього відношення
They lie. I now wrote via Mydate's support and got a reply from the same people. That is, those who said they had nothing to do with it
Dom ljuger. Jag skrev nu via Mydates support och fick svar av samma personer. Dvs dessa som sa att dom inte hade med det att göra
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.