ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 79)

1 рік тому від kirekin
|
471187 переглядів 4921 відповідей |
|
1...78 79 80...249
Додати публікацію
Anonymized641
5 міс. тому

Так Що ти відповів? Комусь вони платили?

Автоматичний переклад.
Nilmik
5 міс. тому

Відповідати не так багато! Я написав безпосередньо в службу підтримки Mydates.

Автоматичний переклад.
Anonymized641
5 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
Anonymized641
5 міс. тому

У вас є адреса?

Автоматичний переклад.
Nilmik
5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я в такому ж становищі, як і ви.

Я не знаю, як це зробити, але сподіваюся знайти рішення чи відшкодування.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Хтось насправді отримав відшкодування, крім Elegro, за останній тиждень чи два?

Схоже, Elegro також міг зупинити це зараз, то що ви робите?


Автоматичний переклад.
veritas1979
5 міс. тому

Іншого варіанту для скарг на картку немає.. вони не знають, що тепер робити.. Вони знають, що люди бояться залучати банк. Але ви не робите нічого поганого, залучаючи банк, доки не стверджуєте, що не робили покупку самостійно тощо. Ви маєте право поскаржитися та звернутися до банку. Я маю на увазі, що ти справді маєш втратити? Поки ви чесні щодо цього.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Іншого варіанту для скарг на картку немає.. вони не знають, що тепер робити.. Вони знають, що люди бояться залучати банк. Але ви не робите нічого поганого, залучаючи банк, доки не стверджуєте, що не робили покупку самостійно тощо. Ви маєте право поскаржитися та звернутися до банку. Я маю на увазі, що ти справді маєш втратити? Поки ви чесні щодо цього.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, я нічого не роблю, я закінчив приблизно 6 травня, отримав деякі відшкодування. Відтоді я перестав грати, що приємно. Уже заощадив стільки грошей минулого місяця, і це буде те саме. Почувається дуже добре.


Я припускаю, що деякі повернення платежів зараз є єдиним варіантом для інших, але навіть це може не спрацювати.

Я просто хочу, щоб люди взагалі перестали грати в ці шахрайські казино, це був би найбільший виграш.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому
Опубліковано Glamors12 видалено
5 міс. тому

Вони не підозрюють вас у відмиванні грошей, але намагаються захистити вас від підозрілих операцій. Швидше за все, вони просто хочуть, щоб ви зателефонували та підтвердили, що знаєте про транзакції, і все добре.

Вони можуть мати певних торговців у підозрілих списках, оскільки це не справжні торговці, а підроблені торговці для обробки транзакцій казино, що насправді не нормально.

Або це просто не звичайні транзакції для вас як клієнта, і вони намагаються захистити вас, заблокувавши їх.


Ви повинні сприймати це як благословення і триматися подалі від усіх цих казино.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Хто був обробником платежів для цих двох продавців

Автоматичний переклад.
Glamors12
5 міс. тому

Хто був платіжним процесором для цих платежів

Автоматичний переклад.
Glamors12
5 міс. тому

Може бути.


Rolletto — це казино santeda, яке зазвичай використовує Elegro та pakora.eu. Мені повернули гроші від stockimagemart. Можливо, у багатьох людей зараз є, і це стикається з банками

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Минулого тижня отримали відшкодування від Santeda або Quickbit та всіх їхніх філій.


Не знаю, які саме, оскільки ніхто не відповів на мої електронні листи, але можу зв’язатися з вами, коли дізнаюся.

Автоматичний переклад.
Glamors12
5 міс. тому

Банк не буде думати, що ви робите щось погане, він захищає вас від цих фальшивих продавців.

Автоматичний переклад.
C2D2
5 міс. тому

За які транзакції ви отримали відшкодування? Звучить багатообіцяюче, оскільки у мене є деякі в Quickbit/їх філіях

Автоматичний переклад.
Lakita1994
5 міс. тому

Надіслав електронного листа GoldenBet і попросив повне відшкодування. Також зв’язався з QuickBit і написав те саме, жодного з них не отримав відповіді, але через 2 дні всі транзакції були повернуті.

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
5 міс. тому

Goriwire, Fomiline, Deposit by crypto, openblocks.eu & Bitsent

Автоматичний переклад.
C2D2
5 міс. тому

Я також зв’язався з Goldenbet, вони негайно відмовилися повернути гроші та досить швидко відповіли на електронні листи.

Тож сподіваюся, Quickbit відшкодує кошти. 👌👌☀️

Автоматичний переклад.
Nilmik
5 міс. тому

Вони брешуть. Тепер я написав через службу підтримки Mydate і отримав відповідь від тих самих людей. Тобто тих, хто казав, що не має до цього відношення

Автоматичний переклад.
1...78 79 80...249
Перейти на сторінкуіз 249 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого