Що вони тоді сказали? Ви отримуєте будь-який з них
What did they say then? Do you get any of them
Va sa dom då. Får du något av dom
Так, казино Tsars, Trickz, Nine
Yes Tsars,Trickz,Nine casino
Ja Tsars ,Trickz ,Nine casino
У мене є Trickz, Tsars, казино N1bet, Nine CASINO
i have Trickz,Tsars,N1bet casino,Nine CASINO
i have Trickz ,Tsars ,N1bet casino ,Nine CASINO
Вони сказали їх і мені, як ви думаєте, вони говорять правду, заблоковано на Tsars, NINE CASINO ТА n1bet casino
They said them to me too, do you think they are telling the truth, is blocked on Tsars ,NINE CASINO AND n1bet casino
De sa dem till mig också ,tror du att dem berättar sanningen, är blockerat på Tsars ,NINE CASINO OCH n1bet casino
Це просто фігня. Звичайно, вони знають, для чого вони існують.. Вони знають, що банки нічого не роблять, коли ви самі схвалили платіж. Вони також не матимуть наслідків за це, тому можуть продовжувати.
It's just bullshit. Of course they know that's why they exist.. They know that the banks don't do shit when you've approved the payment yourself. They also have no consequences for doing so so they can continue..
Det är bara skitsnack. Klart dom vet det är ju därför dom finns.. Dom vet att bankerna inte gör ett skit då man själv godkännt betalningen. Dom får heller inga konsekvenser av att göra så därför kan dom fortsätta..
Так, я ні від кого не повернув кошти, тож подивимося, чи поверну. Здається, перестали платити.
Exactly, I didn't get a refund from anyone so we'll see if I do. Seems like they stopped paying.
Exakt ,jag fick inte en återbetalning från någon så vi får se om jag får .Verkar att dem slutat betala.
Так, я ні від кого не повернув кошти, тож подивимося, чи поверну. Здається, перестали платити.
Exactly, I didn't get a refund from anyone so we'll see if I do. Seems like they stopped paying.
Exakt ,jag fick inte en återbetalning från någon så vi får se om jag får .Verkar att dem slutat betala.
Зараз покладу. Це забирає занадто багато часу та енергії. Які не виплачують і їм теж нічого не потрібно робити. Тоді можна погрожувати чим завгодно.. ВОНИ ЗНАЮТЬ, що 99% тих, хто пише, все одно нічого не можуть зробити..
I'll put it down now. It takes too much time and energy. Which don't pay out and they don't have to do anything either. Then you can threaten with whatever you want.. THEY KNOW that 99% of those who write can't do a shit anyway..
jag ska lägga ner det nu. Det tar för mycke tid och energi. Som betalar inte ut och dom behöver inte heller göra nåt. Sen kan man hota med vad man vill.. DOM VET att 99% av dom som skriver inte kan göra ett skit ändå..
Так, але сподіваються отримати гроші через canapay.io, skinczar, Elegro і tangosm тільки їм писали, іншим хто був не знайшов пошту.
Yes, but hope to get paid by canapay.io, skinczar, Elegro and tangosm only to them wrote, others who had did not find mail.
Ja ,men hoppas att får betalt av canapay.io ,skinczar ,Elegro och tangosm bara till dem skrev ,andra som hade hittade inte mail .
Так, як багато хто говорив, я вважаю, що зв’язуватися з продавцями – це марна трата часу.
Можливо, деякі платіжні шлюзи все ще можуть бути корисними, але незрозуміло.
У мене є запит GDPR, який очікує на розгляд, до Worldline/PaymentIQ, куди я надіслав усі ідентифікатори транзакцій PaymentIQ з історії веб-переглядача, номери карток і попросив їх надати додаткову інформацію відповідно до GDPR.
Звичайна служба підтримки PaymentIQ закрила мене, щоб перевірити, чи може бути щось корисне із запиту GDPR. Це все ще очікує на розгляд, я встиг так далеко, тому вони попросили мене підтвердити мою особу. Якщо з цього вийде щось корисне, я поділюся цим тут. Можливо, збережіть ваші ідентифікатори транзакцій PaymentIQ у вашому браузері, якщо такі є.
У мене також є запит GDPR, який очікує на розгляд у Paydo, де мене також попросили ідентифікувати себе. Чесно кажучи, я навіть не знаю, чи є у мене там якісь платежі 🙂. Буде оновлювати, що б не сталося.
Yea, like many have said, I think it's a waste of time now to contact the merchants.
Possibly some of the payment gateways can still be useful, but unclear.
I have a pending GDPR request with Worldline/PaymentIQ, where I sent all the PaymentIQ transaction ID's from my browser history, my card numbers, and asked them for further information under GDPR.
The normal PaymentIQ support shut me down, will see if anything useful can come from the GDPR request. It's still pending, I made it so far so they asked me to verify my identity. If anything useful comes of it, I will share it here. Maybe save your PaymentIQ transaction ID's from your browser in case you have any.
I also have a pending GDPR request at Paydo where I also was asked to identify myself. To be fair though, I don't even know if I have any payments there 🙂. Will update whatever happens.
Я отримав від skinczar, я надіслав електронний лист info@skinczar.com і я отримав це
замість цього казино мені написало
I reveived from skinczar, I’ve sent email on info@skinczar.com and i got this
the casino wrote to me instead
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.