Тепер хто не знає, про що говорить.
Я б сказав, що більшість із нас у цій темі справді отримали відшкодування від продавців, звернувшись до продавців або, у деяких випадках, до деяких платіжних постачальників/платформ, таких як Elegro, пояснивши їм неправильні способи обробки платежів. Потім їм повернули гроші.
Є також кілька осіб, які відкликали платежі, і вони все ще розслідуються відповідними банками, і ми ще не чули жодних результатів. Зазвичай це може тривати кілька тижнів.
Будь ласка, залиште цю тему зі своїм шахрайством. Ви досі не надали жодного доказу того, що ви можете щось зробити, тому що ви не можете. І щоразу, коли вам не вдається надати жодного доказу, ваше шахрайство стає щоразу очевиднішим.
Now who don't know what they are talking about.
I would say most of us in this thread actually did get a refund from the merchants, by contacting the merchants, or, in some cases some payment providers/platforms, such as Elegro, explaining to them the incorrect ways the payments were processed. Then they were refunded.
There is also a few that have made chargebacks, and those is still under investigation by the respective banks, and we have not heard any results yet. These normally can take a few weeks.
Please leave this thread with your scam. You still have not given an ounce of proof that you can do anything, because you can't. And every time you fail to provide any kind of proof, your scam just gets more obvious every time.