Чесно кажучи, це було кілька сторінок тому. Я сподіваюся, що цього не станеться. Мій перший лот буде наступної суботи, а мій другий – 10 січня
Honestly it was a few pages back now. I hope it doesn’t happen mine first lot are up next Saturday and my second lot are January 10th
Чи можете ви надіслати мені інформацію про оплату електронною поштою ( ? Зараз у мене з ними справа. Можливо, варто співпрацювати з вами, щоб допомогти викрити їх і закрити.
Can you send the info to me r.e payop via email (diemeisterr@hotmail.com? I currently have a case with them. Maybe worth cooperating with you to help expose them and shut them down.
Безпосередній зв’язок з ними. Вони марні і не несуть жодної відповідальності.
Zero point contacting them direct. They're useless and deny any responsibility.
Достовірна інформація є на моєму ноутбуці, тому, коли я прийду пізніше, я надішлю поштою. Можливо, щось, про що ви вже знаєте, але точно те, що доводить незаконну діяльність і банки Великобританії не повинні дозволяти їм практикувати відкриті банківські операції
Certainty information is on my laptop so when I get in later I will mail. Maybe stuff you are already aware of but definitely stuff that proves illegal activity and uk banks should not be allowing them to practice open banking
Є група в телеграмі? Клянуся, я бачив одну публікацію, але повернувся до 217, де я залишив останній, і за життя не можу побачити це знову
Is there a telegram group? I swear I saw one posted but gone back to 217 where I left of last and for life of me can’t see it again
Чи можу я запитати, чи ваша справа безпосередньо з ними?
Can I ask is your case with them directly?
Спочатку мій платіж у Tesco відхилили, після того як я їх переслідував і пояснив незаконну діяльність торговців, вони сказали: «Єдиний спосіб, яким ми можемо обробити повернення коштів на азартні ігри, це якщо ви зможете довести, що рахунок закритий або кошти не надійшли обліковий запис», просто майте на увазі під час обробки повернення платежу, переконайтеся, що ви всі отримали докази закриття вашого облікового запису тощо.
My chargeback with Tesco got rejected initially, after me giving them a hounding and explaining the illegal activity of the merchants they said "the only way we can process a chargeback for gambling funds is if you can prove the account is closed or funds did not reach the account", just bear in mind when processing a chargeback make sure you all get evidence of your account being closed ect.
Як ви можете отримати відшкодування за перекази Payop? Чи можете ви також надіслати мені електронний лист, будь ласка
How can you get the payop transfers refunded? Can you email me too please
kieranclutterbuck1@gmail.com
Я поговорю з вами про це електронною поштою.
I'll speak to you through email about this.
Хтось сказав, копіюйте в органи влади, і вони допомагають
Someone said copy in authorities and they help
Як мій банк може не відкликати платіж, а натомість вони кажуть, що зв’яжуться з «магазинами», щоб запитати їх, чи я отримав свої «продукти», якщо продавець не відповість, їм знадобляться додаткові докази, щоб «розпочати розслідування».
Нічого не варто, я також запитав свій банк:
Якщо вам не дадуть відповіді, що буде тоді?
Мій банк відповів:
Тоді ми продовжимо досліджувати проблему.
How can my bank not make a chargeback but instead they say that they will contact the "stores" to ask them if i have received my "products", if the merchant dont reply then they will need more evidence to "start an investigation".
Worthless, i asked my bank also:
If they do not reply you, what will happens then?
My bank replied:
Then we will keep on investigating the problem.
це не гарантія, я думаю, що все залежить від банку, однак докази явного відмивання грошей і незаконної діяльності допомагають!
its Not a guarantee I think it all depends on bank however proof of blatant money laundering and illegal activities helps!
Невірно. Я зробив те саме, але жодної відповіді
Incorrect. I've done the same and absolutely no response
Гаразд, марна трата часу, тоді вітаємо голови
Ok waste of time then cheers for the heads up
Вибачте, що я звучу різко, але в основному вони мені нічого не відповіли, і я не знаю, що робити. Я хочу, щоб їх закрили назавжди, тому що вони обходять занадто багато лазівок у системі та уникають відповідальності.
Sorry for sounding harsh man, but basically they've not replied to me whatsoever and I don't know what to do. I kinda want them shut down for good now because they're circumventing too many loopholes in the system and shirking responsibility.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.