Так, я казав, що він відкритий, але консультанти клієнтів не мали жодного уявлення, що відбувається, навіть коли я вказав номери посилань і навіть перевірив кожну транзакцію. Я навіть подав 2 скарги на некомпетентність, які негайно закрили в моїй програмі ви можете побачити, скільки разів його було скасовано та відкрито 4 рази, якщо бути точним. Ось чому радник сказав мені, що його закрито, і остаточне рішення було прийнято наприкінці вересня, тому я сказав, що ні, він все ще відкритий, оскільки в моєму додатку написано, що відкрито, тоді вона сказала, що я збираюся поговорити зі своїм менеджером і зв’язатися з вами ,коли вона повернулася, саме тоді вона сказала мені, що справу точно закрито, але хтось продовжує це піднімати, але її продовжуватимуть відхиляти. Відразу після цієї розмови я отримав електронний лист про те, що вони все ще розслідують SMH. Отже, рішення вже було прийнято, і я відчуваю, що вони просто затягнули його, щоб виглядало, ніби вони щось робили, не знаючи про цю розмову. Чесно кажучи, я не думаю, що це коли-небудь піднімалося як товар, який не отримано, оскільки причиною цього була та сама причина початкової відмови через шахрайство IP-адреси. Але хто знає, у кожного справа заснована по-різному. Сподіваюся, тобі пощастить більше, ніж мені
Yeah mine was saying it was open but the customer advisors either didn't have a clue what was going on even when I gave ref numbers and even went through every transaction .I even raised 2 complaints on the incompetence which was closed immediately on my app you can see how many times it's been cancelled and opened 4 times to be exact. That's why the advisor told me it's been closed and final decision had been made this was late Sept so I said no it's still open as it says open on my app that's when she said I am going to speak to my manager and get back to you ,when she came back that's when she told me the case was definitely closed but someone keeps raising it but it will keep getting rejected. Straight after that conversation I received an email stating they are still investigating SMH. So the decision had already been made and I feel they just dragged it out to make it look as if they where doing something unaware of that conversation. I honestly don't think it was ever raised as goods not received as the reasons behind it was the same reason for the inital refusal for fraud the ip address. But who knows everyone's case is based differently. I hope you have more luck than me fingers x for you hun
Автоматичний переклад.