Я в тому самому човні, у мене близько 6 тисяч із січня, тому однакові операції у виписці на різні рахунки та коди сортування, тому будь-яка допомога буде вдячна
I’m in the same boat mate have about 6k from January onwards so same transactions on the statement all to different accounts and sort codes so any help would be appreciated
З Falcora Finance ви нічого не досягнете, оскільки гроші фактично надсилаються через «банківський переказ». Правила повернення платежів дуже складні, і я не думаю, що банки мають повноваження навіть намагатися відкликати гроші. Єдиний спосіб повернути гроші — це повернути вам гроші банком зі своєї кишені, але оскільки ви схвалили б транзакцію (і, ймовірно, мали б сказати їм, що вона була спрямована на сайт азартних ігор), це практично неможливо.
Контактна інформація на їхньому веб-сайті також марна, номер телефону не лунає, і вони не відповідають на електронні листи.
Payop – це платіжний шлюз. Вони не зможуть повернути вам кошти, оскільки є лише третьою стороною, яка обробляє трансакцію між вами та «продавцем». Найкраще звернутися до свого банку щодо повернення платежів, і вони зв’яжуться з ним.
Canapay. Підіть у банк і скажіть, що ви ніколи не отримували від них товарів після покупки на їхньому сайті. Можливо, спробуйте надіслати їм електронний лист, а потім, якщо/коли вони не відповідатимуть, ви зможете використати це як доказ?
Для Quickbit знову спробуйте отримати повернення платежу. Якщо ви нічого не сказали своєму банку про азартні ігри, то я б порадив вам цього не робити. Просто скажіть їм, що ви купили щось на їх веб-сайті, але не отримали жодних товарів/послуг. Однак вони можуть оскаржити ваше повернення платежу, як деякі люди згадували тут раніше. Вони, здається, єдині люди, які оскаржують це.
You won't get anywhere with Falcora Finance, as the money is essentially sent through 'bank transfer'. The chargeback rules on these are very tricky and I don't think the banks have authority to even attempt to recall the money. The only way you could get it back is if the bank refunded you out of their own pocket, but seeing as you would've approved the transaction (and probably would have to tell them it went to a gambling site) it's basically impossible.
The contact information on their website is useless too, phone number doesn't ring out and they don't respond to emails.
Payop is a payment gateway. They won't be able to refund you as they are merely a third party that handle the transaction between you and the 'merchant'. Your best bet is to raise chargebacks with your bank and they will reach out to them.
Canapay - Go to the bank and tell them you never received any goods from them after purchasing from their site. Maybe attempt to send them an email and then if/when they don't reply you can use that as evidence?
For Quickbit, again just try and get a chargeback raised. If you haven't said anything about gambling to your bank then I would advise that you don't. Just tell them you bought something from their website and never got any goods/services. They may contest your chargeback though, as some people have mentioned here previously. They appear to be some of the only people that do contest it.
Так, правильно, але через те, що гроші надсилаються через банківський переказ, це ускладнює це. Принаймні, коли платіж дебетовою карткою здійснюється через один із цих платіжних шлюзів, вони допоможуть із поверненням платежу, коли банк зв’яжеться з ними
Yes correct, however because the money is sent through a bank transfer it makes it more difficult. At least when a debit card payment is made to one of these payment gateways, they will assist with the chargeback when the bank reaches out to them
Дякуємо, у банку сказали, що вони не можуть це зробити понад 120 днів, але Crypto сказав, що потрібно надіслати їм електронною поштою та надіслати в органи влади, які
Thanks got told by the bank they could not do them plus way over 120 days now but Crypto said email them n copy in authorities what ones though
хоча це правда, така сама проблема є під рукою з цим. Коли я говорив про це в FCA, вони сказали мені, що мій банк повинен допомогти з цим. Коли зв’язалися з банком, вони сказали, що нічим не можуть допомогти, тому мені довелося подати скаргу та чекати результату.
although that’s true the exact same issue Is at hand with this. When I spoke to the FCA about it they told me my bank should be helping with this. When contacting the bank they said they couldn’t help in anyway so I had to put in a complaint and am waiting for the outcome.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.