привіт всім
Після того, як я став жертвою goldenbet, я натрапив на цей форум і провів останні 6 годин, читаючи зі сторінки 1. Мені дуже сумно бачити, скільки вразливих людей стали жертвами цих шахрайських казино, і, здається, це справді просто невдача щодо того, хто отримує відшкодування. У будь-якому випадку я маю намір спробувати щастя, щоб отримати відшкодування своїх депозитів.
Раніше я був на GAMSTOP протягом 5 років, і коли він закінчився в червні, я виявив, що можу отримати доступ лише до одного букмекера Великобританії (Bet365) з дуже низьким лімітом депозиту. Я наткнувся на Goldenbet через стримери, і після великого виграшу на моєму першому депозиті я почав знову повертатися до слотів, коли відчував стрес.
За останні три місяці я вніс понад 10 000 фунтів стерлінгів (понад 100 транзакцій), що призвело до серйозних фінансових труднощів, і я хотів би спробувати повернути ці гроші, щоб залишити все позаду.
Наскільки я розумію, у мене не було б підстав для повернення платежу через MCC, оскільки мій обліковий запис не було заблоковано, оскільки мій GAMSTOP закінчився (отже, чому я міг отримати доступ до bet365), тож чи краще мені зробити запит на підставі «товари не отримано», чи буде це також відхилено через кількість транзакцій тим самим продавцям?
Чи правильно я вважаю, що мені слід спочатку надіслати електронний лист продавцям, яких я зможу знайти, і запитати інформацію про платежі та те, що я придбав (повністю не очікуючи відповіді), і використовувати це як доказ під час запиту на повернення платежу?
Чи можу я ще щось зробити, щоб посилити свою претензію?
Мої платежі були здійснені за допомогою дебетової картки (Barclays) і в основному з:
skinsonly (не можу знайти жодної інформації)
майстерні інструменти (mastertoolsmania.au)
gamingstore (gamingstoreonline.com)
депозит (не можу знайти жодної інформації)
Заздалегідь дякую за будь-які корисні відповіді та хочу лише додати, що хоча сумно бачити, що стільки людей обманюють, я радий бачити людей, які збираються разом і допомагають один одному.
Hi all,
After falling victim to goldenbet, I’ve came across this forum and spent the last 6 hours reading from page 1. It’s really sad to see how many vulnerable people have fallen victim to these scam casinos and seems it really is just potluck as to who gets refunded. Either way I intend on trying my luck on getting a refund for my deposits.
I was previously on GAMSTOP for 5 years and once it ended in June, I found I could only access a single UK bookie (Bet365) with a very low deposit limit. I came across Goldenbet via streamers and after a big win on my first deposit, I began to relapse and found myself turning to slots whenever I was stressed.
In the last three months I have deposited over £10,000 (over 100 transactions) which has put me in serious financial difficulty and would like to try get this money back so I can put this all behind me.
From my understanding, I would not have grounds for chargeback through MCC as there were no blocks on my account as my GAMSTOP had expired (hence why I could access bet365) so would I be best off requesting based on "goods not received" or will this get rejected also due to the amount of transactions to the same merchants?
Am I correct in thinking I should email the merchants I can find first and request information on the payments and what I have purchased (fully expecting no reply) and use that as evidence during my chargeback request?
Is there anything else I could do to further strengthen my claim?
My payments were made via debit card (Barclays) and are mostly from:
skinsonly (can’t find any info)
mastertools (mastertoolsmania.au)
gamingstore (gamingstoreonline.com)
deposit (can’t find any info)
Thanks in advance for any helpful responses and just want to add that whilst it’s sad to read so many people being scammed, I’m glad to see people coming together and helping one another.
Автоматичний переклад.