6 дн. тому
Чудово, тоді я можу спробувати. Ви сказали, що нічого не отримали, чи транзакція шахрайська?
Nice one, I may try it then. Did you say nothing received or transaction fraud?
0
Чудово, тоді я можу спробувати. Ви сказали, що нічого не отримали, чи транзакція шахрайська?
Nice one, I may try it then. Did you say nothing received or transaction fraud?
Вважаю, що неправильний MCC є доказом бомби. Я думаю, що це так. Я не бачу жодного повернення на мої претензії з листом про NDA, якщо чесно кажучи, я дедалі впевненіший, але я все ще пам’ятаю! справа в тому, що банк ніколи навіть не перевіряв виплати, просто підняв лот, що говорить про все це
Do reckon the incorrect MCC is bomb proof I think it is I cannot see any comeback on my claims with an NDA letter im growing more confident to be honest still plays on my mind though ! the thing is the bank never even checked the payouts just raised the lot that says something about it all
Я використав шаблон, який знайшов у цій темі:
Переглядаючи свої останні банківські виписки, я помітив розбіжності в дескрипторах, пов’язаних із транзакціями з вашої платформи. Здається, деякі дескриптори є неточними та не відповідають моїм законним транзакціям. Це викликало замішання та занепокоєння з мого боку.
Прошу вашої негайної допомоги у вирішенні цієї проблеми та обробці відшкодування за транзакції з неправдивими дескрипторами. Щоб полегшити цей процес, я додав відповідні знімки екрана та деталі транзакцій, про які йдеться.
Я розумію, що можливі помилки, і вдячний за вашу увагу до швидкого вирішення цієї проблеми.
I used a template I found in this thread:
Upon reviewing my recent bank statements, I noticed discrepancies in the descriptors associated with transactions from your platform. It appears that some of the descriptors are inaccurate and do not align with my legitimate transactions. This has caused confusion and concern on my part.
I kindly request your prompt assistance in rectifying this matter and processing refunds for the transactions with false descriptors. To help facilitate this process, I have attached relevant screenshots and details of the transactions in question.
I understand that errors can occur, and I appreciate your attention to resolving this matter promptly.
Так, я роблю, тому що вони мали б сказати, що ми обійшли закон про порушення коду, оскільки ми не маємо ліцензії у Великобританії. Проблема полягає в тому, що нам з вами пощастило, оскільки ми це зробили, але інші ні, це змусити банки повернути платіж під цим кодом.
Yes I do as they would need to say we have bypassed a code breaching law as we are not licensed in the UK, the issue is and you and I are lucky as we have done it but others haven’t is getting the banks to chargeback under that code.
Я зробив щось подібне до finnart і не отримав швидкої відповіді від artstrid, банки сперечалися, тому я можу просто залишити це зараз, оскільки їм потрібно буде фальсифікувати отримані товари, чого вони не повинні мати можливості, оскільки я цього не роблю мати крипто гаманець
I did something like this to finnart and got a quick response nothing from artstrid, the banks have disputed so I may just leave it now as they would need to falsify the goods received which they shouldn’t be able to do as I don’t have a crypto wallet
Мій банк (chase) створив справу, але спочатку я сказав, що неправильно введено MCC, і вони нічого не мають, потім вони підштовхнули мене сказати, що я не отримав жодних товарів із цього, і відкрили справу без проблем – вони поставили справу призупинено, доки ми не дізнаємося, чи я дійсно отримав відшкодування чи ні, на основі того, що ви сказали, у вашого банку не повинно виникнути проблем із сортуванням для вас
My bank (chase)created a case but initially I said miscoded MCC and they weren’t having any of it,then they pushed me to say I hadn’t received any goods from this and opened a case no issue-they’ve put the case on hold until we know whether I’ve actually received the refund or not-based off what you said your bank should have no issues in sorting for you
У мене теж Чейз, болячка в MCC, тому цього разу я сказав, що товар не отримано. Я бачив, як інші кажуть, що Finnart намагається сказати, що його отримали, але, звичайно, якщо достатньо скаржитися, тоді ми всі добре. Чесно кажучи, Чейз відкрив товари, які не отримав наступного дня, але я не впевнений, чи ці компанії повернуть кошти безпосередньо, але добре, що ваш банк збирає їх за вас.
Mine is Chase as well, pain in the arse on the MCC hence why this time I said goods not received. I have seen others say Finnart try saying it is received but surely if enough complain then we are all good. To be fair Chase did open the goods not received the day after but I am unsure if these companies will refund directly but good that you have the bank raising it for you.
Я знаю, чесно кажучи, не можу повірити, чесно кажучи, я збирався піти до омбудсмена.
Я співчуваю іншим і намагаюся всіма силами допомогти їм.
Я не впевнений, що казино спробує зв’язатися зі мною з цього приводу, вони ніколи не відповідали про нестачу 330 фунтів стерлінгів на моє відшкодування, і вони не відповіли б, якщо я постійно не переслідував їх протягом кількох днів.
На відшкодуванні була вказана адреса банку тощо, оскільки я отримав лист про операцію від банку, це була Литва.
У будь-якому випадку так, ми обидва дуже щасливі люди, і я особливо, щоб зробити це вдруге.
I know I honestly cannot believe it to be honest I was set on going to the ombudsman.
I feel for the others and try my best to help them.
I am not sure if the casino will try and contact me about it they have never replied about the £330 short on my refund and they would not unless I constantly chased them for days.
The refund had the bank address etc name on it as I got a transaction letter from the bank it was Lithuania.
Anyway yes we are both very lucky people and me especially to get it done a second time.
Привіт, друже, вибач, я не хочу сказати, що вони були хорошими, і не хочу, щоб люди згадували про це
Hi mate sorry im not wanting to say they have been good and dont want people referring to this
Я пам’ятаю, що під час Covid у мене було відкликання коштів за квитки, потім вони повернули гроші безпосередньо, зателефонували в банк, і вони просто скасували відкликання, але це було схоже на схожі суми. Уявіть собі, якщо ви отримаєте обидва, ви можете просто повідомити банк, що їм потрібно скасувати суму X, оскільки ви її повернули з казино.
I remember during Covid I had a chargeback for tickets then they refunded directly, called bank and they just cancelled the chargebacks but that was like for like amounts. Would imagine for you if you get both you could just notify the bank that they need to cancel X amount as you had it back from the casino.
Ах правильно!
Припустімо, я подивлюся, що станеться, але якщо я маю електронний лист із підтвердженням того, що вони надіслали відшкодування, навіть якщо вони спробують повернутися та скажуть, що я отримав товари, у мене є докази.
тримаю пальці за тебе, друже!
Ah right!
suppose I’ll see what’s happens but if I’ve got email proof of them saying they’ve sent a refund even if they try going back and saying I’ve received goods I have evidence.
fingers crossed for you mate!
Привіт, друже, так, я подивлюся, як воно піде, якщо сайт почне ставати важким, побачу, про що йдеться. Я завжди можу просто повернути їм відповідно до них 20% моїх збитків становили 3500 фунтів стерлінгів, отже, це було 17 000 фунтів стерлінгів, усі відкликані платежі стосуються 14 900 фунтів стерлінгів, а відшкодування склало 4 600 фунтів стерлінгів, тому немає великої різниці для купи грабіжників, таких як вони, це нічого, плюс що з усіма вони завдали мені горя, ви знаєте, що я маю на увазі з їхніми хитромудрими піратськими нерегульованими іграми.
Hi mate yeah I will see how it goes if the site starts getting heavy will see what it is about I can always just pay them back according to them 20% of my losses were £3500 so it was £17000 all in the chargebacks are for £14900 and the refund was £4600 so there is not much of a difference for a bunch of robbing c**nts like them it is nothing plus what about all the grief they caused me you know what I mean with their dodgy pirated non regulated games.
Будьте добрими, якщо вам доведеться залишити обидва, я знаю, це дещо неетично, але ці шахраї не думають двічі, коли обманюють нас.
Be nice if you got to keep both, I know somewhat unethical but these crooks don’t think twice when they defraud us.
Я знаю, про що ви говорите, якщо вони сказали відшкодування, але нічого не з’явиться, вони не зможуть це оскаржити.
I know what you’re saying basically if they said refund and nothing turns up they are not going to be able to contest it.
Так, друже, подивися, як це піде, єдиний спосіб, яким вони це отримають, це надіслати мені електронного листа, і побачу, чи зроблять вони, я сумніваюся, що купа нелегальних шахраїв, які роблять щось хитромудре, це зробить!
Yes would be mate see how it goes the only way they will get it is by emailing me will see if they do I doubt a bunch of illegal crooks doing something dodgy will though !
Я надіслав електронного листа обом і так і не отримав відповіді
I emailed both and never got a response
Отримав лише один від finnart, незважаючи на численні листи до artstrid. Думаю, я просто залишу це банку, оскільки вони порушили спір. Буду просто турбувати їх щодня протягом 45 днів, тому що я ненавиджу супернекомпетентного Чейза.
Only got one from finnart despite multiple emails to artstrid. I think I am just going to leave it with the bank as they have raised a dispute. Will just hassle them daily for 45 days as I hate Chase super incompetent.
Схоже, FOS починає на стороні банків аргумент MCC на підставі того, що вони не могли розумно знати, що це була гральна транзакція, і що запити на повернення платежів є дискреційними. інша проблема, схоже, позначає, що це був платіж в онлайн-казино, і тому не можна передати спір продавцю.
seems like the FOS is starting the side with the banks for the MCC argument in the basis that they could not have reasonably known it was a gambling transaction and that chargeback requests are discretionary. another issue seems to be flagging it was a payment to an online casino and therefore can’t raise the dispute to the merchant.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.