2 тиж. тому
Яку електронну адресу ви використовували для Skinczar?
Which email address did you use for Skinczar?
0
Яку електронну адресу ви використовували для Skinczar?
Which email address did you use for Skinczar?
Я грав у Jacktop... вони повернули всі депозити, які я зробив через NIKOTPF, але деякі транзакції були CSCANNERR і DOTASCANNER... у вас були лише депозити в NIKOTPF?
I played at Jacktop... they have refunded all deposits I made via NIKOTPF but some transactions were CSCANNERR and DOTASCANNER... you only had deposits with NIKOTPF?
надішліть мені електронний лист ebaums2024@proton.me
send me an email ebaums2024@proton.me
Привіт всім
Ніхто не має інформації про:
Множинна концепція впливу Нігерії
Ticketmaster Tech Нігерія
Pth*crt Алмати
Еблені Шеньян
Web Kings GB
Whitepine tech Нігерія
Різоко Азербайджан
Іомермаоо Азербайджан
Грамдроп Азербайджан
Сенсодой Азербайджан
Понадас Азербайджан
Hi all
Nobody that have any info about:
Impact multiple concept Nigeria
Ticketmaster Tech Nigeria
Pth*crt Almaty
Ableney Shenyang
Web Kings GB
Whitepine tech Nigeria
Rizoqo Azerbadjan
Iomermaoo Azerbadjan
Gramdrop Azerbadjan
Sensodoy Azerbadjan
Ponadas Azerbadjan
Я зробив депозити з
НІКОТПФ
БУДАПЕШТ ЕНІГМА
DIGIKEY БУДАПЕШТ
DPA DSLTD
Усім їм повернули гроші.
Ви повинні наполягати на тому, що ви повинні повернути їх усіх. Зі мною не зволікали і одразу все повернули.
В іншому випадку попросіть свій банк повернути платіж.
I made deposits with
NIKOTPF
BUDAPEST ENIGMA
DIGIKEY BUDAPEST
DPA DSLTD
They were all refunded.
You must insist that you must get them all back. They didn't hesitate with me and refunded everything immediately.
Otherwise ask your bank for a chargeback.
Ho effettuato depositi con
NIKOTPF
ENIGMA BUDAPEST
DIGIKEY BUDAPEST
DPA DSLTD
Sono stati rimborsati tutti.
Devi insistere che li devi ottenere tutti indietro. Con me non hanno esitato e hanno rimborsato tutto subito.
Altrimenti chiedi chargeback alla tua banca.
Наразі вони повернули гроші за всі NIKOTPF, але не за CSCANNERR і DOTASCANNER...
Казино більше не відповідає на мої електронні листи, коли я запитую їх про залишки CSCANNERR і DOTASCANNER, тому я сподіваюся, що вони прийдуть найближчим часом, інакше мені справді потрібно продовжити повернення коштів.
Також намагався надіслати поштою DOTASCANNER (це, мабуть, той самий веб-сайт/компанія, що й CSCANNERR), але це виглядає як підставна компанія.
So far they have refunded all NIKOTPF, but not the CSCANNERR and DOTASCANNER...
The casino don't respond to my e-mails anymore when I ask them about the remaining CSCANNERR and DOTASCANNER, so I hope they will come soon, otherwise I need to proceed with chargeback indeed.
Also tried mailing DOTASCANNER (which is apparently same website/company as CSCANNERR) but it looks like a shell company.
У мене також є кілька ексфреймів. Ви нічого від них не отримаєте 😕 вони ніколи нікому не відповідають, здається. Найкращою надією було б повернення платежу через ваш банк
I have several exframe too. You won’t get anything from them 😕 they never reply anyone it seems. Best hope would be a chargeback through your bank
Після 35 днів електронних листів і чатів wintermads досі не обробив відшкодування.
Хтось, кому повернули кошти, чекав так довго?
After 35 days of emails and chats wintermads has still not processed the refund.
Did anyone who was refunded wait that long?
Dopo 35 giorni di mail e chat wintermads non ha ancora processato il rimborso.
Chi è stato rimborsato ha atteso così tanto tempo?
iwc Tallinn хтось? 😕
Я отримав від свого банку відшкодування за natureveinscosmetics, vicigame.com, panomic3d.com і деякі з Elegro.
Крім того, я написав листа Elegro, і вони відповідають, що повернуть гроші 🤗
Мені щойно повернули гроші від Chillstock O, вони нічого не відповіли на пошту, лише повернули гроші
iwc Tallinn anyone? 😕
I got refund from my bank for natureveinscosmetics, vicigame.com, panomic3d.com and some from Elegro.
plus I wrote mail to Elegro and they answer that they will refund 🤗
I just get money back from chillstock ou, they didn’t answer anything on mail, just sent back money
Куди ви надсилали електронний лист Chillstock? А як ви сформулювали свою електронну адресу?
Where did you email chillstock? And how did you word your email?
Vart mejlade du till chillstock? Och hur formulerade du ditt mejl?
support@chillstock.com
скопіював з форуму те, що написав Кінто:
Привіт.
Цим я прошу негайно повернути кошти за транзакції, здійснені в березні 2024 року. Трансакції, про які йде мова, здійснені вам за номером картки, що закінчується
Ці транзакції є незаконними, оскільки вони містять код продавця, який також обходить блокування, установлені на картках щодо азартних транзакцій, і я не отримав від вас жодних послуг.
Згідно з правилами схеми Mastercard, транзакція підлягає поверненню платежу. Чи можете ви перевірити дані моєї картки через свою систему та відшкодувати всі транзакції.
Будь ласка, підтвердьте отримання цього електронного листа якнайшвидше, і я сподіваюся на швидке вирішення.
З повагою
support@chillstock.com
copied from forum this what Kinto wrote:
Hi There.
I hereby request an immediate refund of transactions made in March 2024. Transactions in question made to you by card number ending
These transaction are illegal as it contains a merchant code that also bypasses blocks set on cards in relation to gambling transactions and I have not received any service from you.
According to the rules of the Mastercard circuit, the transaction is subject to chargeback. Could you check my card details through your system and refund all transactions.
Please acknowledge receipt of this email at your earliest convenience, and I look forward to a swift resolution.
Sincerely
Гаразд. Скільки часу минуло від першого електронного листа до повернення коштів?
Okay. How long did it take from the first email until you received the refund?
Okej. Hur lång tid tog det från första mejlet tills du hade fått återbetalningen?
Написав електронний лист вчора о 18. Гроші були на рахунку сьогодні о 18:30 😀
Wrote email yesterday at 18. Had money in the account today at 18:30 😀
Skrivit mail igår kl 18. Hade pengar på kontot idag kl 18:30 😀
Лол! Надсилав їм електронні листи, ймовірно, 20-25 разів без успіху 😅
Потрібно спробувати з тією ж електронною поштою, що й у вас, інакше я зв’яжусь із вами, і, можливо, ви зможете мені допомогти? 🙂
Lol! Have emailed them probably 20-25 times without success 😅
Must try with the same email as you, otherwise I will get in touch and maybe you can help me further? 🙂
Haha! Har mejlat de säkert 20-25 gånger utan framgång 😅
Får försöka med samma mejl som du, annars hör jag av mig så kanske du kan hjälpa mig vidare? 🙂
Так само, я переслідував і переслідував і нічого не чув уже близько 2 тижнів після того, як надіслав докази, які вони вимагали.
Same, I've been chasing and chasing and not heard anything for about 2 weeks now, after sending in the evidence they requested.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.