привіт
Немає необхідності починати з такої міцної постави. 🙏
Я справді розумію вашу відданість темі, але не обов’язково вважати, що ви знаєте, хто цей член. Будь ласка, не робіть поспішних висновків.
Hi,
There is no need to begin with such a strong posture. 🙏
I really understand your devotion to the subject, but it is not necessary to assume you know who this member is. Do not jump to quick conclusions, please.
Каша дав мені мої номери RRN. Це те саме, що ARN?
Kasha gave me my RRN numbers. Is that the same as ARN?
Я думаю, що Каша тримає слово - якщо пообіцяють відшкодування, то віддадуть. Ймовірно, це займає деякий час від банку до банку. Я отримав гроші як відшкодування протягом 2 днів.
I think that Kasha keeps their word - if they promise a refund, they'll give it. It probably takes a while from bank to bank. I got the money as a refund within 2 days.
Ich schätze Kasha so ein, dass sie ihr Wort einhalten, wenn sie eine Rückerstattung ankündigen dann kommt sie auch. Dauert wohl von Bank zu Bank etwas. Bei mir war das Geld innerhalb von 2 Tagen als Erstattung da.
Будь-хто, кому вдалося повернути кошти з:
МЕДЬОЄВ
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (чи HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN)?
Anyone sucesfull in refund from these:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN" ?
Я чекав 3 тижні на своє перше відшкодування, друже! Я не знаю, що робити з номером ррн? Чи знає банк? Я думав, що мені потрібен ARN
I've been waiting 3 weeks for my first refund mate! I don't know what to do with an rrn number though? Will the bank know? I thought I need an ARN
Гаразд, це справді дивно. Просто надішліть номери в банк і скажіть, що чекаєте на повернення коштів за транзакції.
Okay, that's really weird. Just submit the numbers to the bank and say you're waiting for a refund for the transactions.
Okay das ist wirklich sehr komisch. Reiche einfach die Nummern bei der Bank ein und sage du wartest auf eine Rückerstattung der Transaktionen.
мені доведеться! Вони надали 4 номери RRN, але 2 були минулого тижня. Сказали 15 днів, а минуло набагато більше
I will have to! They have provided 4 RRN numbers, but 2 were last week. They said 15 days and it's been much longer
Дуже незвично. Можливо гроші доставлять готівкою прямо до порогу, кур'єром 😂😂😂
Який у вас банк? У Німеччині повернення коштів займає не більше 5 робочих днів. В ощадних і кооперативних банках це дійсно займає 5 днів. Всі інші банки справляються за 1-2 дні, мабуть, це залежить від систем, з якими вони працюють.
Very unusual. Maybe the money will be delivered in cash directly to your doorstep, by courier 😂😂😂
Which bank do you have? In Germany, refunds don't take longer than 5 working days. At savings banks and cooperative banks, it really does take 5 days. All other banks manage it in 1-2 days, it's probably down to the systems they work with.
Sehr ungewöhnlich. Vielleicht kommt das Geld in Bar direkt bis vor die Haustür, per Geldboten 😂😂😂
Welche Bank hast Du? Bei mir in Deutschland ist es so, Erstattungen dauern nicht länger als 5 Werktage. Bei Sparkassen und Volksbanken dauert es wirklich 5 Tage. Alle anderen Banken schaffen es in 1-2 Tagen liegt wohl an den Systemen mit denen sie arbeiten.
ну брат! Вони можуть сказати, що вони не причетні тощо. Але просто наполягайте на тому, що вони несуть відповідальність, і ви повідомите про них тощо. Будьте твердими, але коли вони відповідають, вони щиро добрі та милі!
hello@kasha.io here you go bro! They might say they have no involvement etc. But just insist that they are liable and you will report them etc. Be firm, but when they respond they are genuinely good and nice!
Ви перевіряли, чи ваша транзакція на Alphastrike була захищена 3d?
Оскільки моя трансакція в Alphastrike не була схвалена мною в моїй програмі Revolut, я успішно стягнув її. Те саме для Goriwire SP
Я помітив, що коли я відхиляю початковий депозит, через те, що вони додають додаткові комісії чи витрати, а також через дивні назви компаній, іноді вони повторюють спробу без схвалення, а також без запиту схвалення 3dSecure, тобто схвалення програми/SMS.
Це перше і єдине, що мені вдалося зробити в Revolut, і я припускаю, що я написав у поверненні платежу, що не схвалюю транзакцію. Спочатку я отримав тимчасове відшкодування, а потім усе закінчилося.
Те саме з Goriwire SP.
Загалом будь-яку транзакцію, не схвалену 3dSecure, досить легко повернути.
Можливо, це стало легше, оскільки я не знімав гроші в казино, але я не можу бути впевненим.
На жаль, більше людей вдається відкликати більше платежів від Goriwire SP, чим більше повернення коштів, тим більше уваги отримують Visa та MC.
Тепер я думаю, що я заблокований у будь-якій іншій доступній мережі казино після цих двох, тому, сподіваюся, більше не буде падіння вагона. Я витрачаю на азартні ігри невеликі, від 50 до 100 євро за раз, тому це не має великої різниці, але падіння візка все одно дратує.
Did you check if your transaction to Alphastrike was 3dSecured?
As my transaction to Alphastrike was not approved by me in my Revolut App, I charged it back successfully. Same with one for Goriwire SP
I noticed when I decline the initial deposit, due to them adding extra charges or costs and also the weird company names, sometimes they retry without approval and also without asking for 3dSecure approval, ie app/sms approval.
It's the first and only ones I managed to do in Revolut, and my guess is I wrote in the chargeback that I did not approve the transaction. I first got a temporary refund and then it got finished.
Same with Goriwire SP.
Basically any transaction not approved by 3dSecure should be pretty easy to chargeback.
Perhaps made easier because I did not make any withdrawals at the casinos, but I can't be sure.
Hopfully more people manage to chargeback more from Goriwire SP, the more charge backs, the more notice Visa and MC takes.
Now I think I am blocked from any more available casino networks after these two, so hopefully no more falling of the wagon. My gambling spends are small, €50 to €100 at a time so it's not making any big difference but falling of the wagon is still annoying.
Будь-хто, кому вдалося повернути кошти з:
МЕДЬОЄВ
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (чи HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN)?
Anyone sucesfull in refund from these:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN" ?
Переконайтеся, що ваші транзакції Goriwire 3dSecure, якщо ні, ви, швидше за все, можете повернути з них плату. Деякі транзакції проходили без схвалення в моєму додатку, а це означає, що ймовірність успішного повернення платежу вища. Треба лише зазначити, що я не схвалював цю трансакцію. Тому що ти цього не зробив. Загалом я думаю, що це трапляється, якщо ви відхиляєте транзакцію через те, що вони додають комісії у розмірі 2-3 євро. Зазвичай я вкладаю лише 100 євро, які хочу витратити, на Revolut і роблю депозит на 100 євро. якщо вони намагаються стягнути з мене 102 або 103 євро, я просто відмовляюся. Іноді платіжні системи, якими користуються казино, автоматично намагаються стягнути з вас плату, а іноді, щоб підтвердити рівень успіху, вони пропускають запитання 3dSecure. Ймовірно, їх легше повернути. Але вони, швидше за все, не такі поширені через високий ризик.
Make sure your Goriwire transactions are 3dSecure, if not, you can actually most likely charge them back. I've had some transactions go through without me having to approve them in my app, which means the chance of making a sucessful chargeback is higher. You need only to mention that I did not approve this transaction. Because you didn't. In general I think this happens if you decline a transaction due to them adding like 2-3 euros fees. I normally only put the €100 I want to spend on Revolut and make a deposit for €100. if they try to charge me €102 or €103 I just decline it. Sometimes the payment systems the casinos use automatically re-tries to charge you, and sometimes, to approve their success rate, they skip the 3dSecure question. These are probably easier to charge back. But these are most likely not as common either due to the high risk.
Просто зайдіть на kasha.io, а все інше подбає про себе
Just go to kasha.io and the rest will take care of itself
Gehe einfach auf kasha.io der Rest klärt sich von selbst
Kasha.io попросив мене надати підтвердження транзакцій у моїй виписці, яку я їм надіслав, і тепер вони сказали, що повернуть кошти через 15 днів, і це все, що мене просили, тож подивимося
Kasha.io asked me for proof of transactions on my statement I sent them and then now they've said refund in 15 days and that's all I was asked for so we shall see
Я отримав відповідь від Expressiveera і ArtaiBuy, тобто вони відповіли на звернення, хоча я мав проти них інші справи, які я виграв.
Відповіддю було відмовити у поверненні, але вони відповіли не мені особисто, а команді повернення платежів Revolut, мені цікаво, які докази у них під рукою цього разу, тому що минулої справи у них не було.
І дивно, як відповіли одночасно і ArtaiBuy, і Expressiveera, напевно, це одне й те саме. Мені цікаво, як вони довели, що я купив послуги штучного інтелекту вартістю 3400 євро, коли їх ціна становить 2,3 євро за послугу, але будь ласка.
Мені шкода, що Revolut не може показати мені, які докази вони надіслали, щоб мати змогу оскаржити це, але це все, я впевнений, що цього разу я не виграю справу.
I received a response from Expressiveera and ArtaiBuy, that is, they responded to the appeal even though I had other cases against them that I won.
The answer was to refuse the refund, but they didn't answer me personally but the Revolut chargeback team, I'm curious what evidence they have at hand this time, because they didn't have the last case.
And it's strange how both ArtaiBuy and Expressiveera answered at the same time, they are probably one and the same. I'm curious how they proved that I bought AI services worth 3400€ when their prices are 2.3€ per service, but please.
I'm sorry that Revolut can't show me what proof they sent to be able to challenge it, but that's it, I'm sure that this time I won't win the case.
Am primit raspuns de la comerciantul Expressiveera si ArtaiBuy , adica au raspuns la contestatie desi am mai avut cazuri impotriva lor pe care le-am castigat .
Raspunsul a fost de refuz al rambursarii dar nu mi-au raspuns mie personal ci echipei de chargeback Revolut , sunt curios ce dovezi au la mana de data aceasta , deoarece cazul trecut nu au avut .
Si e ciudat cum ca si ArtaiBuy si Expressiveera au raspuns in acelasi timp , probabil sunt unul si acelasi . Sunt curios cum au dovedit ca am cumparat servicii AI in valoare de 3400€ cand preturile lor sunt de 2,3€ per serviciu dar ma rog .
Imi pare rau ca Revolut nu imi poate arata ce dovada au trimis pentru a o putea contesta dar asta e , sunt sigur ca de data aceasta nu voi castiga cazul.
Чи є у вас скріншоти депозитів у казино, які відповідають транзакціям, щоб довести, що ви не купували послуги ШІ? Більшість банків зазвичай показують вам відповідь торговців і дають вам можливість відповісти
Do you have screenshots of the deposits to the casino that match the transactions to prove you didn't buy AI services? Most banks will usually show you the merchants response and give you the ability to respond
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.