ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 179)

11 міс. тому від kirekin
|
332535 переглядів 3770 відповідей |
|
1...178 179 180...250
Додати публікацію
Опубліковано Anonymized668 видалено
Опубліковано Glamors12 видалено
Dt100
2 міс. тому

На жаль, я не можу на це відповісти. Звичайно, я можу провести додаткові дослідження, і якщо знайду щось цікаве, я негайно повідомлю вас.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized668 видалено
Anonymized668
2 міс. тому

Вони можуть погрожувати, але вони не мають ліцензії на діяльність тут, у Великій Британії, і трансакція була замаскована за допомогою неправильного MCC, тому ні, якщо вони не хочуть привернути увагу до своєї юридичної практики. Ви потрапите в чорний список казино (що вам і потрібно).

Автоматичний переклад.
Glamors12
2 міс. тому

Чудова робота! Дякуємо, що оновили нас! 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Було б чудово, якби хтось знав, хто був платіжним обробником/брокером для grotobook/mydates, і ми всі могли б переслідувати їх!

Автоматичний переклад.
Опубліковано Dt100 видалено
Опубліковано Anonymized668 видалено
Anonymized668
2 міс. тому

Я б не хвилювався, вони не обслуговуються UKGC, що робить нас, людей, уразливими, у нас немає захисту споживачів, незаконних транзакцій, немає відповідальних азартних ігор або KYC, ми gamstop і маємо блокування на наших картках з причини, тому що ми намагаючись контролювати наші дії. Нас експлуатували. Жодна з цих компаній не повернула б кошти, якщо б вони робили речі, які були законними.

Автоматичний переклад.
Tabbbs
2 міс. тому

eduntagellcpl@gmail.com

Автоматичний переклад.
Tiekefnntn
2 міс. тому

У вас є електронна пошта для Стівена Мойра, будь ласка? SMTM, Magua та всі інші їхні асоційовані компанії є одними з найгірших правопорушників

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized668 видалено
2 міс. тому

.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

казино наймають сторонніх платіжних процесорів, які неправильно кодують платежі до та від оператора, представляючи банку чи постачальнику картки, що платіж призначено для чогось іншого, ніж азартні ігри. Це фактично відмивання грошей, на мій погляд, у вас немає юридичної освіти чи досвіду.


Я хвилююся, що казино зв’язало мене з різними сумнівними компаніями, я досліджував деякі з компаній у виписці з банківського рахунку та багато невизначених назв виписок без посилань на будь-які послуги, якими я користувався.


Вони повинні мати безпечні та надійні платіжні системи, які захищають фінансову інформацію та транзакції гравців. Крім того, вони повинні дотримуватися фінансових правил, зокрема законів про захист даних, і не обробляти мої платежі через кілька компаній і країн.


Bookspersue

Fomiline UAB

Smpf*gamingstar

Smpf* toolshaven

NIKOTPF*ELEGRO.EU

EDUNtage

PIXELEUM.IO

WINTERMDSE

НІКОТПФ*НОХТОС

BITSENT EU AB

GORIWIRE SP.ZOO


хтось може допомогти щодо того, чи мали вони справу з цими компаніями, як я з ними зв’язуюсь, оскільки електронні листи повертаються, а деякі не відповідають


казино не хоче знати, і банк не хоче знати, банк хоче, щоб я довів, що платіж не йде в казино, я знаю, що я здійснив платежі, і повинен знати краще, але думаю, що це трохи схематично


це все божевілля, і я хочу знати, що я можу з цим зробити, будь ласка





Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Pepo25
2 міс. тому

Це ідеально підсумовує це! Хоча що з цим зроблять? нічого!

Автоматичний переклад.
Glamors12
2 міс. тому

Paymentz сказав, що це знову не вони!! Я штовхаю і штовхаю зараз, але вони, здається, ігнорують

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Так і залишиться, на жаль

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

NIKOTPF*ELEGRO.EU


Я надіслав їм електронний лист, і вони відповіли;


Привіт,


На жаль, нам не вдалося ідентифікувати вашу особу. Будь ласка, зверніться до свого банку офіційно та попросіть їх допомогти вам у процесі повернення коштів.


Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам у цьому питанні, але потрібен прямий контакт із банком.



З найкращими побажаннями,

Команда підтримки


хтось мав досвід із цим і чи повернуть вони гроші банком, просять підтвердження того, що вони не пов’язані з dodgy casino

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized668 видалено
1...178 179 180...250
Перейти на сторінкуіз 250 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.