Усі мої транзакції були здійснені через Transferop (PayOp) з Monzo та одну з fomiline (quickbit) - потім ще кілька знову з PayOp на моїй HSBC, а потім ще на мою дебетову картку з goriwire / arcomet / bitsent/ wintermsde / платіжний шлюз / музична реверберація / фарамп
в основному все, що я мав або не мав 🤦🏻♀️
All of my transactions were through transferop (PayOp) with Monzo and one with fomiline (quickbit) - then a few more again with PayOp on my HSBC followed by then more on my debit card with goriwire / arcomet / bitsent/ wintermsde / payment gateway / music reverb / faramp
basically everything I had - or didn’t have 🤦🏻♀️
Зв'яжіться зі мною:
richter-eddy@web.de
Contact me:
richter-eddy@web.de
Kontaktiere mich:
richter-eddy@web.de
У Paymentz сказали, що не можуть знайти транзакцію, і оскільки я відмовився надати конкретні деталі транзакцій, наприклад суму та дати, вони не можуть виконати глибший пошук.
Це незважаючи на те, що я надіслав суму й дату транзакції з детальним описом. У когось є подібний досвід
Paymentz have said they can’t find the transaction, and since I have refused to give specific details about the transactions ie amount and dates, they can’t perform a deeper search.
This is despite me sending the transaction amount and date with a detailed description. Anyone have a similar experience
Гей, зберіг вашу електронну адресу, щоб ви могли її видалити, якщо хочете, xx
Hey saved your email so you can delete this if you like, xx
Я в схожій ситуації. Багато моїх були TransferOp з Monzo.
Це миттєві банківські перекази з відкритим банком, чи не так?
Я не впевнений, чи ми можемо щось з ними зробити.
I'm in a similar situation. A lot of mine were TransferOp with Monzo.
They're open banking powered instant bank transfers aren't they?
I'm not sure if there's anything we can do in relation to them.
Yeh PayOp не зміниться після тижнів скарг на них, канадську владу тощо, навіть якщо вони порушують так багато власних умов
3. РЕЄСТРАЦІЯ ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ
Суворо заборонено здійснювати платежі або отримувати платежі від осіб чи організацій, які пропонують незаконні азартні послуги, включаючи (але не обмежуючись ними) незаконні ставки на спорт, ігри в казино та покер. Компанія може призупинити або припинити дію Облікового запису Продавця в будь-який час або відмовитися від виконання чи скасування транзакції, якщо вона вважає, що Продавець прямо чи опосередковано використовує або використовував свій Обліковий запис для або у зв’язку з незаконними азартними операціями. Цей перелік не є вичерпним, і Продавець несе відповідальність за те, щоб він/вона не використовував послуги компанії для операцій, які можуть вважатися незаконними в юрисдикції Продавця.
15. ГАРАНТІЇ ТА ЗАЯВЛЕННЯ
Продавець гарантує PayOp, що продукти/послуги, які він пропонує, відповідають місцевій та міжнародній юрисдикції
Продавець гарантує та заявляє, що він має всі повноваження та/або відповідні ліцензії, необхідні для виконання цієї Угоди та пропонування своїх продуктів/послуг Кінцевим користувачам.
8. ШАХРАЙСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
Payop має право шляхом інформування Продавця в односторонньому порядку анулювати будь-яку підозрілу або шахрайську транзакцію. У таких випадках, якщо цього вимагає закон, Payop може повідомити компетентні органи про шахрайську транзакцію та/або скасувати транзакцію.
Yeh PayOp wouldn’t shift after weeks of complaining to them and Canadian authorities etc. even though they break so many of their own terms and conditions
3. ACCOUNT REGISTRATION
It is strictly forbidden to make payments to or receive payments from persons or entities offering illegal gambling services, including (but not limited to) illegal sports betting, casino games and poker games. The company may suspend or terminate the Merchant’s Account at any time or refuse to execute or reverse a transaction if it believes that the Merchant directly or indirectly uses or have used his Account for or in connection with illegal gambling transactions. This list is not exhaustive and it is the Merchant’s responsibility to ensure that s/he does not use the company’s services for transactions that may be considered illegal in the Merchant’s jurisdiction.
15. WARRANTIES AND REPRESENTATIONS
The Merchant Guarantees to PayOp that the products/services offered by it shall be in compliance with the local and international jurisdiction
The Merchant warrants and represents that it has all authorizations and/or applicable licenses required for performance of this Agreement and for offering their products/services to End-Users.
8. FRAUDULENT ACTIVITY
Payop is entitled by informing the Merchant to unilaterally annul any suspicious or fraudulent Transaction. In such cases, where law required, Payop may report a fraudulent Transaction to the competent authorities and/or cancel the transaction.
Електронна пошта від Grottobook:
Хороший день.
Нам сумно чути, що у вас проблеми з нашою компанією.
Будь ласка, вкажіть email, який використовувався під час реєстрації на нашому
сайт. Це необхідно, щоб ідентифікувати вас як власника облікового запису та
щоб переконатися, що саме Ви здійснювали операції із зазначеної картки.
Ми не маємо права дотримуватися політики конфіденційності та правил GDPR
розкривати третім особам будь-яку інформацію, пов’язану з платіжними даними або
платежі на нашому сайті.
Email from Grottobook:
Good day.
We are sad to hear that you have some troubles with our company.
Please specify the email, which was used during registration on our
site. This is necessary to identify you as the owner of the account and
to make sure that it was you who made transactions from the mentioned card.
In order to follow the privacy policy and GDPR rules we have no right to
disclose to third parties any information related to payment data or
payments on our site.
Я виявив, що замість того, щоб повідомляти про банк/кредитні картки як про шахрайство, просто будьте відкритими та чесними та повідомте про це як про шахрайство.
Схрестіть пальці, це працює.
@MaterialGirl, чи не могли б ви поділитися посиланням на те, де ви знайшли ці T&C?
I've found instead of reporting to bank/credit cards as fraud, just be open and honest and report them as a scam.
Fingers crossed this works.
@MaterialGirl, could you share a link to where you've found those T&Cs?
Вони не повернуть гроші моєму другу. Вони скажуть, що ви купили книги, і коли ви попросите чеки, вони зникнуть. Ось чому я знову надіслав їм електронний лист, знаючи, що вони мені не відповідатимуть, тоді я зможу подати запит на відкликання платежу
They won't refund my friend. They will say you purchased books and when you ask for receipts they will disappear. That's why I've emailed them again knowing they won't reply to me then I can file for a chargeback
Я сказав це банку про шахрайство, і вони просто сказали, що можуть використовувати інші назви для своїх платежів, хоча я вказав, що вони ввели неправильний код, а потім сказав, що робив це раніше, тому мав засвоїти урок із такими типами сайтів 🙄
Потім попросив мене зайти у відділення для перевірки
https://payop.com/en/terms-and-conditions
I said this to the bank about being a scam and they just said they can use other names for their payments even tho I pointed out they were miscoding, then said I’ve done it before so should have learnt my lesson with these types of sites 🙄
Then asked me to go into a branch for checks
https://payop.com/en/terms-and-conditions
Вітаю, я можу представити вам раніше опубліковану "пропозицію" від вашого нового друга? Я просто хочу, щоб ви мали комплексну інформацію:
Дякуємо за увагу. У мене є свої думки щодо таких пропозицій.
Hello there, may I present you previously posted "offer" from your new friend? I just want you to have complex information:
Thanks for considering. I have my own thoughts about such offers.
Я ціную вашу дуже корисну пораду! Я рекомендував додати «перейти до сторінки №». параметр або щось подібне до цієї теми, щоб полегшити перегляд. Це було жахливо перераховувати. 😀
I appreciate your very helpful tip! I recommended adding a "go to page no." option or something similar to this thread to make browsing much easier. It was horrible to list back. 😀
Вибачте за довгий пост! Я вже деякий час уважно стежу за цією темою. Я відчув полегшення, побачивши, що не тільки я борюся з цією проблемою. Це дало мені надію, що я отримаю гроші назад... Я багато грав в азартні ігри. Хоча я зрозумів, що хоча наші заяви про порушення mcc, шахрайство та майбутні блокування азартних ігор правильні й виправдані... цим компаніям байдуже... тому що, на жаль, влада мало що відповість. Банкам байдуже, фінансовим регулюючим органам байдуже, я просто не думаю, що це достатньо велика проблема для них, щоб про неї хвилюватися, особливо враховуючи, що ми, здається, охоче надсилали їм свої гроші! Я не намагаюся бути негативним, і вам може сподобатися, що я отримую кілька фунтів назад тут і там, я хочу лише сказати, що якщо ви щойно зайшли в цю тему, не чекайте, що ці шахраї дадуть вам гроші назад!
Чи буду я продовжувати надсилати електронні листи щодня і бути справжньою мукою в дупі? Так. Чи сподіваюся я, що одного дня ці покидьки відповзуть туди, звідки вони прийшли? Так. Чи очікую я повернення своїх грошей? Немає.
З цього приводу всі, хто мав будь-які справи з «Максом» у Canapay... вони подали заявку на приєднання до Болгарського реєстру постачальників віртуальних активів, тому, якщо ви хочете, надішліть електронний лист Hanfa ( potrosaci@hanfa.hr ) і розкажіть їм про послуги, які вони надають для казино, і про те, що вони не розглядають скарги, це можна відзначити в їхній заявці.
Sorry for the long post! I've been following this thread intently for a while now. I've been relieved to see I wasn't the only one struggling with the problem. It gave me hope I'd get some money back...I gambled alot. I've realised though that although our claims about mcc violations, fraud and over coming gambling blocks are all correct and justified...these companies don't care...because unfortunately there'll be little come back from the authorities. The banks don't care, financial regulators don't care, in the grand scheme of things i just don't think its a big enough problem for them to worry about, especially given we've seemimgly willingly sent them our money! I'm not trying to be negative, and you may like me get a few pounds back here and there, all I'm saying is, if you've just arrived on this thread, don't be expecting these fraudsters to give you your money back!
Will I keep emailing every day and being an absolute pain in the ass? Yes. Do I hope that one day these scum bags will crawl back to wherever they've come from? Yes. Do I expect my money back? No.
On that note anyone that's had any dealings with 'Max' at Canapay...they've applied to join the Bulgarian Register of Virtual Asset Providers, so if you wanted to email Hanfa (potrosaci@hanfa.hr) and tell them about the service they provide for casinos and their lack of complaint handling it can be noted against their application.
Учасник Katze1337 опублікував це приблизно місяць тому:
«Я можу порекомендувати юриста, який зв’яжеться з постачальниками платіжних послуг і відповідними казино.
Витрати:
Одноразова плата за консультацію
Відсоток внеску в залежності від суми спору, до 35%
Просто зв’яжіться зі мною, і я дам вам контактні дані.
richter-eddy[at]web.de
Необхідні такі документи:
Депозити та зняття коштів у казино
Виписки з банківського рахунку / картки
Довіреність
Декларація про переуступку процентної участі"
Тому ми застерегли його від використання цього форуму в комерційних цілях. Це все, що я хотів, щоб ви знали.
The member Katze1337 posted this a month or so ago:
"I can recommend a lawyer who will contact payment service providers and the casinos concerned.
Costs:
One-time Consultancy fee
Percentage contribution depending on the amount in dispute, up to 35%
Just get in touch with me and I'll give you the contact details.
richter-eddy[at]web.de
The following documents are required:
Deposits and withdrawals in the casino
Bank account / card statements
Power of attorney
Declaration of assignment for the percentage participation"
We thus cautioned him against using this forum for commercial purposes. That is all I wanted you to know.
Вітаю, член. Це було чергове порушення правил.
Однак я помітив вас і сподіваюся, що це було чергове непорозуміння. Але в останній раз почуйте: на цьому форумі клієнти-ловці не раді. Раджу діяти дуже обережно. Ми не хочемо нікого наражати на небезпеку, тому якщо ви це зробите, ми можемо заблокувати ваш обліковий запис.
Будь ласка, допоможіть мені утримати вас тут; Я б не хотів, щоб вас забанили.
Greetings, member. This was yet another rule violation.
However, I have observed you, and I hope it was just another misunderstanding. For the last time, though, hear this: hunting clients are not welcome on this forum. I advise you to proceed with extreme caution. We do not want to put anyone in danger, so if you do that, we might ban your account.
Please assist me in keeping you here; I would hate to see you banned.
Привіт Радка,
Якщо я не помиляюся, ви можете припинити співпрацю з провайдерами, які фальсифікують транзакції. Це означає, що казино більше не мають платформи і більше не можуть рекламувати свої незаконні пропозиції, чи я помиляюся? Усі перелічені тут казино від Кюрасао, Антиллефон і інших модифікують свої карткові платежі. З моєї точки зору, ви підтримуєте цих шахраїв😉
Теоретично ви можете підтримати або направити гравців, які втратили більше 10 тисяч, до постачальників!
Hello Radka,
If I'm not mistaken, you could end your cooperation with the providers who falsify the transactions. This means that the casinos no longer have a platform and can no longer advertise their illegal offers, or am I wrong? All the casinos listed here from Curacao, Antillephone and co modify their card payments. From my point of view, you are supporting these fraudsters 😉
Theoretically, you could support or refer players who have lost more than 10k to the providers!
Hallo Radka,
wenn mich nicht alles täuscht, dann könntet Ihr ja die Kooperation mit den Anbietern beenden, die die Transaktionen fälschen. Somit haben die Kasinos keine Plattform mehr und könnten ihre illegalen Angebote nicht mehr bewerben, oder sehe ich es falsch? Alle hier gelisteten Kasinos aus Curacao, Antillephone und co modifizieren ihre Kartenzahlungen. Aus meiner Sich fördert Ihr diese Betrüger 😉
Ihr könntet ja theoretisch die Spieler unterstützen, die mehr als 10k an die Anbieter verloren haben, bzw. vermitteln!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.