Оновлення щодо PayOps... тепер вони звернулися до Santeda Group... подивимося, що станеться. Зараз хоч якісь дії відбуваються.
Update on PayOps.....they have now reached out to Santeda Group...let's see what happens. At least some action is taking place now.
Сьогодні я отримав від них електронний лист, у якому сказано, що вони не несуть відповідальності та прошу зв’язатися з продавцем і не відповідатимуть на подальші електронні листи.
I’ve had an email from them today saying that they are not responsible and to contact the merchant and that they won’t respond to any further emails.
Ви надали номери транзакцій і банківські виписки? Без них вони нічого не зроблять. Інша група – PayDo – трохи чинить опір, але я впевнений, що зможу змусити їх діяти.
Did you provide transaction numbers and bank statements? They won't do anything without those. The other lot - PayDo - are resisting a bit, but I'm confident I can get them to take action.
Так, вони зв’язалися з веб-сайтом і сказали, що оскільки на веб-сайті сказано про отримання послуг, вони нічого не робитимуть.
Yeah, they reached out to the website and have said that because the website have said o received services they won’t do anything.
Я дам тобі знати, як у мене справи. Справа не в наданні послуг, а в неправильному кодуванні транзакцій, і вони знатимуть це та намагатимуться вас обдурити.
I'll let you know how I get on. The point isn't about service provision, it is about miscoding transactions and they will know that and are trying to fob you off.
Дякую тобі. Вони просто мені більше не відповідають, це шокувало
Thank you. They just won’t reply to me anymore it’s shockint
Я знайшов grotbooks, і на мою дату вони є тією самою зареєстрованою компанією в Лондоні, використовуйте duck duck go власників інформації про будинок компанії. Я не можу знайти нічого для smpaypf *Theplatinum або Ets*wave або Helpersm*op, будь-хто, хто має будь-яку інформацію, буде чудовим. Але я дізнався, що транзакції обробляються у Великій Британії, оскільки на моїй картці є міжнародне блокування та блокування азартних ігор, коли я поговорив із банком, щоб запитати, чому вони дозволили обробку платежів, мені сказали, що платежі надходили з компанія, зареєстрована у Великій Британії, у фунтах стерлінгів, а потім вони конвертували її в євро, хоча я ввів євро на сайті, ось як вони обійшли систему, у якій ви можете шукати мої дати в будинку компанії у Великій Британії та в гротівках. Duckduck перейдіть також, якщо ви перейдете на мою веб-сторінку побачень, обидві адреси однакові. Я надіслав slotmonster ще один електронний лист зі своїми висновками з проханням повернути мої депозити з 18 числа, оскільки я подав запит на закриття облікового запису, але вони не закрили мій обліковий запис і дозволили мені внести 1400 євро та грати протягом 24 годин, але в цей період фактично вийшли з системи, тому Я грав у мертві обертання, це було понад 700 євро, перш ніж я зрозумів, що є проблема, і вийшов із гри. Я регулярно граю в гру, тому я знаю частоту бонусів у грі, коли я вийшов із гри, я фактично вийшов із системи . Я знаю, що я не виходив із системи, тому що вам потрібно переглянути 2 сторінки, щоб це зробити, тому я був обурений, банк не визнає відповідальності, навіть якщо міжнародний блок був на рахунку, а транзакції проходили як міжнародні транзакції. Комісія з азартних ігор Великобританії заблокувала сайт від Google за незаконну торгівлю без ліцензій, як вони повідомили, що вони мають ліцензію. Коли я спробував увійти в систему, екран був порожнім, тому я зв’язався зі службою підтримки, щоб пояснити їм брехню щодо ліцензії, і попросив повернути гроші через те, що вони незаконно торгували та не закрили мій обліковий запис, коли це було запропоновано. Я також заявив, що вони вчиняли шахрайство через використання випадкових торговців для перевизначення блоків. Вони знову збрехали, кажучи, що мають повну ліцензію, і вони закрили мій обліковий запис. Я сказав їм, де вони брешуть, оскільки Gc їх закрив, і надіслав їм підтвердження з блоку Google. Наступної хвилини я натрапив на цього агресивного чоловіка. Телефон із Макадонії сказав мені надіслати мені інформацію Google, і вони мають ліцензію, тому я надіслав їм копію та пошук їхньої ліцензії в ukgc. Ліцензійний реєстр і curacao zilch unlicensed. Я виявив, що вони є зареєстрованою компанією в Коста-Ріці, і вони не мають ліцензій, вони просто зареєстрували компанії. Я отримаю свої гроші назад
I have found grotbooks and my date they are the same registered company in London use duck duck go owners info on company house I can't find anything for smpaypf *Theplatinum or Ets*wave or Helpersm*op anyone with any info would be great. But what I did find out is the transactions are processed in the UK as I have an international block on my card and gambling block when I spoke to bank to ask why they allowed the payments to be processed they told me that the payments where requested from a UK registered company in £ and they then converted it into € even though I entered €on site that's how they got around system you can search my dates on company house uk and grotbooks on. Duckduck go also if you go to my date Web page both addresses are the same. I Have sent slotmonster another email with my findings requesting my deposits back from the 18th as I requested account closure and they didn't close my account and allowed me to deposit €1400 and play for 24hr solid but in that period actually log me out so I was playing dead spins it was over 700€ before I realised there was an issue and came out of the game I play the game regularly so I know the frequency of the bonuses on the game when I came out the game I was actually logged out. I know I didn't log out as you have to go through 2 pages to do so I was fuming bank won't admit there liability even though international block was on account and the transactions went through as international transactions. UK gambiling commission has blocked site from Google for illegally trading without licences they advised they had licence. When I tried to log in blank screen so I contacted support to confront them about lying about licence and requested my refund due to them illegally trading and not shutting my account down when requested. I also stated that they where commiting fraud due to using random merchants to override blocks. They basically lied again saying they where fully licence and they had shut my account down. I told them they where lying as they had been closed down by Gc and sent them proof from Google block. Next minute I got this aggressive man on. Phone from macadonia telling me to send me the Google information and they where licenced so I sent them a copy and a search for their licence in the ukgc. Licence register and curacao zilch unlicensed what I did find was that they are a registered company in Costa Rica and they don't have licences they just registered companies. I will get my money back
Привіт, Лотті
Ви пам'ятаєте, хто був платіжним процесором для цих транзакцій?
Hi Lottie
do you recall who the payment processor was for these transactions ?
Я переглянув усі компанії, зареєстровані за адресою Portland st, 85, де зареєстровані мої дати та гротівки, і я не зміг їх знайти, але я знайшов платіжну службу на 1-му поверсі за тією ж адресою під назвою просто заплати мені, яка є платіжною службою для малий бізнес У мене є транзакції на моєму рахунку з smp*the platinum і більше дивних здогадок це все
I went through all the buissness registered at 85 portland st where my date and grotbooks are registered and I couldn't find them but what I did find is a payment service on 1st floor at same address called simply pay me which is a payment service for small buissness I have transactions on my account with smp*the platinum and more wild guess this is it
Я подав запит на відкликання плати за платину, але вони повернули мені кошти до того, як відкликання було здійснено. У мене є контактна інформація для Platinum і мої дати
I submitted a chargeback for the platinum but they refunded me before the chargeback went through. I’ve got the contact details for platinum and my dates
Мені потрібна пара інформації.
1) У мене кілька транзакцій на користь CP-Wallet (Creapay.cz); на своєму веб-сайті вони вказують, що вони платіжний провайдер, авторизований чеським банком; Я пішов перевірити, і дійсно вони мають ліцензію; Які мої шанси на успішне повернення платежу? Хтось уже пробував і мав успіх? Очевидно, ніхто не відповідає на листи.
2) Mystake/Santeda Group: Який найкращий спосіб отримати відшкодування за допомогою mystake? Elegro заперечує свою причетність до транзакцій і не відшкодовує їх; Mystake не відповідає; Як зв'язатися з Santeda?
I need a couple of pieces of information.
1) I have several transactions in favor of CP-Wallet (Creapay.cz); on their website they say they are a payment provider authorized by the Czech bank; I went to check, and indeed they have the license; What are my chances of the chargeback being successful? Has anyone already tried and had success? Obviously no one responds to the emails.
2) Mystake/Santeda Group: What is the best way to get a refund with mystake? Elegro denies its involvement in the transactions, and does not refund them; Mystake doesn't respond; How do I contact Santeda?
Ho bisogno di un paio di informazioni.
1) Ho diverse transazioni a favore di CP-Wallet (Creapay.cz); sul loro sito dicono di essere un fornitore di pagamento autorizzato dalla banca ceca; sono andato a verificare, ed effettivamente hanno la licenza; quante probabilità ho che il chargeback vada a buon fine? Qualcuno ci ha già provato e ha avuto successo? Alle mail ovviamente non risponde nessuno.
2) Mystake/Santeda Group: Qual è il modo migliore per ottenere un rimborso con mystake? Elegro nega il suo coinvolgimento nelle transazioni, e non le rimborsa; Mystake non risponde; come faccio a contattare Santeda?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.