Так, очевидно, я порушив банківські правила, але я надіслав команді з розгляду суперечок великий електронний лист із поясненням ситуації, оскільки я, очевидно, не хотів, щоб мій банк закрили. Вони дзвонили мені двічі, але обидва рази я був на роботі. Я передзвонив їм і був на утриманні протягом 45 хвилин, але я ніколи їм не передзвонив. Але я надіслав їм оновлений електронний лист у п’ятницю щодо всього цього, тож чекаю дзвінка. Якщо я не отримаю 1 цього тижня, я подзвоню їм сам. Я визнав, що робив азартні операції, і що через особисті обставини я повторився, азартні ігри завжди є моїм виходом. Але якби вони не маскували транзакції, я б не зміг грати в азартні ігри, тому для мене звинувачують торговців. Я буду стверджувати, що я не погоджувався, щоб інші продавці мали мої банківські реквізити, особливо в інших країнах, таких як Україна, Нігерія, Кенія. З тих пір мою пошту Google намагалися зламати кілька разів, а також намагалися взяти транзакції з мого облікового запису, мій номер телефону підроблено, підозріло?
Yep, I breached the banks regulations apparently but I sent the disputes team a big email explaining the situation because I obviously didn't want my bank to get shut down. They called me twice but both times I was in work. I called them back and I was on hold for 45 minutes and I never called them back. But I sent them an updated email on Friday regarding it all so I'm waiting for a call. If I don't get 1 this week I'll call them myself. I admitted I made gambling transactions and that I relapsed due to personal circumstances going on, gambling is always my way out. But if they hadn't disguised transactions I wouldn't have been able to gamble so for me the blames on the merchants. I will be arguing that I didn't agree for other merchants to have my bank details, especially in foreign countries like Ukraine, Nigeria, Kenya. I've since had my Google mail attempted to be hacked multiple times and also transactions try to be taken from my account, my phone number spoofed, suspicious?
Відкликання платежів було класифіковано як шахрайство, оскільки торговці явно сказали, що вони надали товари. Тому в кінці гри я отримав попередження через це. Але я повідомив банку про справжню проблему, і здавалося, що вони хотіли співпрацювати. Побачимо, що буде. Якщо я навіть поверну 2 торговців, я буду радий, тому що це буде понад 2500. Це новий початок, лол.
Я з натвест приятелем
The chargebacks were classed as fraud because the merchants obviously said they provided goods. So end game was I got a warning due to that. But I let the bank know the real issue and it seemed they wanted to cooperate. We will see what happens. If I even get 2 merchants back I will be happy because it will be over 2500. Its a fresh start lol.
I'm with natwest buddy
Звучить як справжній шахрай для мене.
Єдина платна послуга з повернення коштів повинна надаватися юридичними фірмами/юристами. Кожен користувач, який хоче допомогти та просить гроші, швидше за все, є шахраєм, особливо якщо він/вона має лише одну рекламну публікацію.
Сподіваюся, моди зможуть втрутитися.
Sounds like a real scammer to me.
The only paid service for refunds should be provided from law firms/lawyers. Every user that claims here to help and ask money is likely to be a scammer especially when he/she has only one post advertising..
Hope the Mods can intervene.
Щойно надісланий електронною поштою, він повернувся та повідомив, що такого користувача тут немає
Just emailed it bounced back saying no such user here
Скільки разів ви повинні бути забанені зараз зробити один?
How many time are you to be banned now do one?
Ви користувалися поштою, зазначеною в Умовах і Умовах?
Отже, не той, що на сайті.
Did you use the mail in the T&C mentioned?
So not the one on the website.
Привіт
Чи вдалося вам знайти контактну інформацію для wexslide?
Hi
Did you have any luck finding contact details for wexslide?
Ця тема також більш зрозуміла щодо питань, які ми маємо справу з цією темою. А з огляду на 142 сторінки, можливо, саме час переключитися на нову тему та закрити цю, щоб було легше. Я спробую створити публікацію з іменами більшості продавців та їхніми контактними даними, щоб більшості з нас було легше зв’язатися.
This topic is also more clear on the issues we are dealing with on this topic. And with 142 pages it might be a good time to switch to a new topic and close this one to make it easier. I will try to set up a post with most merchant names and their contact details to make it easier for most of us to reach out.
Дякую, але чи не збираються вони просто прочитати інший?
Thanks but aren't they just going to read the other one as well though?
Зрештою так, але це станеться з усім.
Єдина перевага полягає в тому, що нова тема, сподіваюся, буде більш зрозумілою з інформацією, необхідною гравцям.
Eventually yes, but that will happen with everything.
The only benefit is that the new topic will hopefully be more clear with the info players need.
Привіт, чи отримував ти зрештою електронний лист від Paymentz про це?
Hi did you ever get an email from paymentz about this in the end?
Назва не вирішить проблему, оскільки люди можуть шукати в Google ім’я свого продавця та зрештою знайти цю платформу або скористатися кнопкою пошуку на веб-сайті тут.
Однак у нас це чудова тема, але важко знайти тут імена продавців і контактну інформацію, що має стати легшим.
The title will not solve it as people can google on their merchant name and eventually find this platform or use the search button on the website here.
However, it is a great topic we have but hard to find merchant names and contact details here that should get easier.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.