Що ви маєте на увазі? Чому мені заплатило казино? Ви вважаєте, що всі мої виведення були успішними? Я це вже писав! Тому я розчарований! Усі виплати спрацювали, тільки не більше. Вчора ви вже відповіли на це!!! Що відбувається?
What do you mean? Why was I paid by the casino? Do you think all my withdrawals have been successful? I already wrote that! That's why I'm disappointed! All payouts worked, just not anymore. Yesterday you already responded to this!!! What's happening?
Wie meinen Sie das? Wieso wurde ich vom Casino bezahlt? Meinen Sie, dass alle meine Auszahlungen Erfolg hatten? Das hatte ich schon geschrieben! Deshalb bin ich ja enttäuscht! Es haben alle Auszahlungen funktioniert, nur plötzlich nicht mehr. Gestern sind Sie bereits darauf eingegangen!!! Was ist los?
Привіт,
дозвольте мені почати з початку.
Ви опублікували це:
"Я не знав, що у мене вже є обліковий запис!!! Я коли-небудь грав лише зі своєю новою адресою електронної пошти і ніколи зі старою!"
Тож я нарешті відповів: «Просто майте на увазі, що ви порушили правила в першу чергу. Сумно, але факт».
Це те, що я маю на увазі. Я також написав, що:
«Ми завжди намагаємося просувати казино трохи далі й просимо їх подумати, чи отримав гравець якусь перевагу, створивши інший обліковий запис ».
Як підставу для подання скарги.
Ваше друге запитання: "Чому мені заплатило казино?" Не знаю, але я вже коментував це:
«Я сподіваюся, що ми зможемо нагадати казино, що вони теж зробили помилку, тому їм слід постаратися бути дружелюбними і переглянути повне анулювання виграшу».
Як друга причина подання скарги.
Третє запитання: «Чи вважаєте ви, що всі мої зняття були успішними?» Так, крім останнього. І це остання причина для подання скарги.
Чесно кажучи, я не розумію, що відбувається і чому ви відмовилися від 4000 євро, щоб розблокувати свій рахунок. Вибачте, для мене це не має сенсу.
Я сподівався, що ми зможемо порозумітися з казино і заощадити, можливо, навіть ваш виграш, але, мабуть, зараз це неможливо.
Я також не зрозумів частини про шантаж:
«У будь-якому разі я вважаю це шантажем!»
Наскільки я розумію, ви вже погодилися на пропозицію, чи не так?
Hello,
let me start from the beginning.
You posted that:
"I didn't know I had an account already!!! I've only ever played with my new email address and never with the old one!"
So I lastly replied: "Just keep in mind that you violated the rules in the first place. Sad but true."
That's what I mean. I also wrote that:
"We always try to push casinos a little bit further and ask them to consider whether the player gained some advantage by creating another account."
As a reason for submitting the complaint.
Your second question is "Why was I paid by the casino?" I don't know, but I already commented that:
"I hope we could remind the casino that they made a mistake too so they should try to be friendly and reconsider voiding the winnings at full."
As a second reason for submitting the complaint.
The third question is "Do you think all my withdrawals have been successful?" Yes, except the last one. And this is the final reason for submitting the complaint.
Honestly, I do not understand what's happening and why you gave up €4000 winnings to unblock your account. Sorry, it does not make any sense to me.
I was hoping we can reason with the casino and save maybe even your winnings, but this is not possible now, I guess.
I also didn't get the part about blackmailing:
"In any case, I consider this to be blackmail!"
As far as I understand, you've already agreed to the proposition, am I right?