ФорумОбговорення скаргВиведення коштів у Vulkan Vegas

Виведення коштів у Vulkan Vegas (Сторінка 2)

2 р. тому від schreiter1910
|
11978 переглядів 41 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
2 р. тому

Що ви маєте на увазі? Чому мені заплатило казино? Ви вважаєте, що всі мої виведення були успішними? Я це вже писав! Тому я розчарований! Усі виплати спрацювали, тільки не більше. Вчора ви вже відповіли на це!!! Що відбувається?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

дозвольте мені почати з початку.

Ви опублікували це:

"Я не знав, що у мене вже є обліковий запис!!! Я коли-небудь грав лише зі своєю новою адресою електронної пошти і ніколи зі старою!"

Тож я нарешті відповів: «Просто майте на увазі, що ви порушили правила в першу чергу. Сумно, але факт».

Це те, що я маю на увазі. Я також написав, що:

«Ми завжди намагаємося просувати казино трохи далі й просимо їх подумати, чи отримав гравець якусь перевагу, створивши інший обліковий запис ».

Як підставу для подання скарги.

Ваше друге запитання: "Чому мені заплатило казино?" Не знаю, але я вже коментував це:

«Я сподіваюся, що ми зможемо нагадати казино, що вони теж зробили помилку, тому їм слід постаратися бути дружелюбними і переглянути повне анулювання виграшу».

Як друга причина подання скарги.

Третє запитання: «Чи вважаєте ви, що всі мої зняття були успішними?» Так, крім останнього. І це остання причина для подання скарги.

Чесно кажучи, я не розумію, що відбувається і чому ви відмовилися від 4000 євро, щоб розблокувати свій рахунок. Вибачте, для мене це не має сенсу.

Я сподівався, що ми зможемо порозумітися з казино і заощадити, можливо, навіть ваш виграш, але, мабуть, зараз це неможливо.

Я також не зрозумів частини про шантаж:

«У будь-якому разі я вважаю це шантажем!»

Наскільки я розумію, ви вже погодилися на пропозицію, чи не так?








Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я вже писав, що для того, щоб продовжити гру , я повинен був відмовитися від свого виграшу!

Я бачу це як шантаж!

Але оскільки це було не так з моїми 2 обліковими записами, або я не мав від цього переваг. Чи правильно я все виграв! Все оплачено за 1 рік. Просто вже не!

Казино також допустило кілька помилок.



Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не отримав жодної вигоди від 2 акаунтів, оскільки грав лише з новим.

Мене не треба було забороняти!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я вже писав, що для того, щоб продовжити гру , я повинен був відмовитися від свого виграшу!

Я бачу це як шантаж!

Але оскільки це було не так з моїми 2 обліковими записами, або я не мав від цього переваг. Чи правильно я все виграв! Все оплачено за 1 рік. Просто вже не!

Казино також допустило кілька помилок.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я це читав - але все одно не розумію. Ви не згодні з «шантажом», але вже прийняли його.

Що буде, якщо ви виграєте великий? Наприклад - Ви збираєтеся відмовитися, скажімо, від джекпоту, щоб мати можливість продовжувати грати там? Я думаю, ви можете почати грати безкоштовно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не отримав жодної вигоди від 2 акаунтів, оскільки грав лише з новим.

Мене не треба було забороняти!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тому я закликав вас подати скаргу.

Якщо все так, як ви описали, ми спробуємо пояснити ситуацію казино через скаргу.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я подав ще одну скаргу в казино. Це було 6. Я просто не отримую відповіді!


Автоматичний переклад.
schreiter1910
2 р. тому

Що значить я можу почати грати безкоштовно??? Я не можу просто грати безкоштовно!

Ви завжди повинні вносити депозит, якщо у вас нічого немає на рахунку!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Як мені повернути свої депозити? Я не порушував Загальні положення та умови, тому що грав лише з 1 обліковим записом і ніколи не використовував 2 облікові записи! Тільки останнє, що також було перевірено! Я грав з ним 1 рік і не мав жодних проблем!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
schreiter1910
2 р. тому

Привіт,

чесно кажучи, ви порушили правила та умови, зареєструвавши другий обліковий запис.

Але ми спробуємо розібратися з казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я подав ще одну скаргу в казино. Це було 6. Я просто не отримую відповіді!


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Команда з розгляду скарг працює над цим, я впевнений.

У будь-якому випадку, я бачу лише одну скаргу, подану наразі , (подано: 2 червня 2022 року), це та, де ви спілкуєтеся з Petronela.

Ви подали ще одну?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Що значить я можу почати грати безкоштовно??? Я не можу просто грати безкоштовно!

Ви завжди повинні вносити депозит, якщо у вас нічого немає на рахунку!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Якщо вам доведеться відмовитися від виграшу, щоб грати в цьому казино, це як грати безкоштовно. Проте ваші депозити були прийняті.

Я вважаю це смішним, тому я висловив свою точку зору, сказавши, що було б краще, якщо б ви грали безкоштовно, а не ризикували своїми можливими виграшами.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я мав на увазі 6 скарг до казино, відділ скарг Vulkan Vegas!

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому



оригінальний


Я подав ще одну скаргу в казино . Це було 6. Я просто не отримую відповіді!

Казино! Не Петронелла!

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Згідно з умовами, ви повинні були негайно закрити 2-й рахунок. Але вони цього не роблять! 2-й обліковий запис було підтверджено, і я грав з ним 1 рік! Тільки з цим!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радко, ти це 5 днів тому написала! Як уже говорилося, я не мав від цього ніякої користі!!!


«Ми завжди намагаємося просувати казино трохи далі і просимо їх перевірити, чи отримав гравець перевагу, створивши інший обліковий запис».

Автоматичний переклад.
schreiter1910
2 р. тому

Так, нам просто потрібно, щоб казино дивилося на цю ситуацію так само.

Вибачте, але через те, що ви спочатку пишете німецькою мовою, я іноді цілком впевнений, що ми не повністю розуміємо один одного. Мої вибачення 🙂

Чесно кажучи, я вважаю, що 6 скарг до «відділу скарг» якогось казино – це досить велика сума і це не прискорить жодної реакції.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я можу говорити лише німецькою. Англійська лише трішки. Що я повинен зробити? Можеш мені допомогти? Я пишу тільки німецькою мовою.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я мушу звітувати ще раз. Vulkan Vegas дав мені суму, яку я мав спочатку конвертувати. Тож мені довелося програти гроші! Я цього не розумію! Чому я не можу отримати гроші одразу?!? Я виграв!!!!!

Я все заплутався з рахунками. Це неправильно спереду і ззаду.

З тим же рахунком, з яким я завжди грав, я також вносив, знімав та отримував бонуси.

Це був мій справжній рахунок. Це також не слід було блокувати, і я не повинен був використовувати свій виграш, щоб розблокувати цей рахунок!!!! Оглядаючи заднім числом, весь процес вводить в оману, тому що ми говорили один повз одного. Я налаштував другий обліковий запис, оскільки моя програма електронної пошти вийшла з ладу. Я також не отримав від нього жодного виграшу, як писав сам Vulkan Vegas.

Оглядаючи назад, мій перший обліковий запис взагалі не заблокували!!! А як щодо 2-го облікового запису? Чи поверну я свої депозити? (пошта Google)

Автоматичний переклад.
schreiter1910
2 р. тому

Наскільки мені відомо, ви зареєстрували два акаунти та отримали бонуси, пов’язані з обома рахунками. У такому випадку це нормально, що всі виграші анулюються, а всі рахунки закриваються.

Я пам’ятаю, ви писали, що не брали бонуси на обох рахунках, тому я подумав, що ви повинні отримати всю суму. Чесно кажучи, це вже неправда, казино довело протилежне.

Це казино було достатньо щедрим, щоб дозволити вам грати, і навіть дало вам частину ваших нелегальних виграшів.

Ти хотів там продовжувати грати – можеш.

Прийміть цю суму як шанс повернути свої депозити, як правило, у вас такого шансу не буде.

Я бачу на цьому кінець історії і бажаю вам удачі!



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я грав лише з одним обліковим записом. І це було правильно.


У всякому разі, для мене це був безлад, тому що я почав зі старого облікового запису.


Але це було не так. Я просто не розумію, чому заблокували потрібний обліковий запис? Але, наскільки я зрозумів потім, жодного не заблокували. Справа в тому, що ця плутанина призвела до нерозуміння.


У мене є лише одне запитання: чи справді мені потрібно відіграти гроші, які були надані на мій ігровий рахунок, перш ніж я можу їх зняти? Для мене це означає, що я знову втратив ці гроші.

Я цього не розумію!

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого