ФорумОбговорення скаргВиведення коштів у Vulkan Vegas

Виведення коштів у Vulkan Vegas

2 р. тому від schreiter1910
|
11991 переглядів 41 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
2 р. тому

Я виграв 4000 євро, і мені не виплачують. У мене нібито було 2 акаунти, але коли-небудь грав тільки з одним. У мене немає депозитів чи зняття та немає балів на старому рахунку.

Я навіть не знаю, як це називається. Мій новий обліковий запис просто заблокували, оскільки я порушив умови використання.

Але я більше нічого не знав про перший рахунок!

Я вже вклав понад 4000 євро за час гри!

Я хочу, щоб мої виграші були виплачені!


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Я не політично активна людина!

Я не знав, що у мене вже є обліковий запис!!! Я коли-небудь грав лише зі своєю новою адресою електронної пошти і ніколи зі старою!


Я не робив жодних депозитів або зняття коштів зі старого рахунку.

Я щойно грав з новим обліковим записом. Мав багато депозитів і зняття! Я не робив нічого з цього свідомо чи навмисно!

Я б хотів, щоб мої виграні гроші!

Автоматичний переклад.
schreiter1910
2 р. тому

Я просто передаю їхні умови. Найкращий спосіб отримати гроші – це зв’язатися з казино та пояснити ситуацію. Чому у вас було зняття коштів до того, як вони тільки зараз підтвердили, що у вас було 2 рахунки. 5.5.2 стверджує, що виграші будуть анульовані, але депозити повернуті. Якщо ви внесли 4000 євро, ви маєте право на повернення своїх депозитів.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

За час гри я вніс понад 4000 євро.

Я просто здивований, що поки що всі виплати спрацювали. Просто вже ні. Я завжди говорив з підтримкою. Це мені не допомагає.

Автоматичний переклад.
schreiter1910
2 р. тому

Тоді відповідно до пункту 5.52 ви маєте право на повернення всіх ваших депозитів. Зробіть скріншот, відправте їм електронний лист із заявою, що хочете повернути всі депозити

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це не нормально. Я також дещо виграв тим часом. Все завжди виплачувалося; тільки не зараз!!!

Я теж хочу продовжувати грати. У Vulkan Vegas є дуже гарні та цікаві ігри.

Автоматичний переклад.
schreiter1910
2 р. тому

Тоді ключем є спілкування через чат або електронну пошту, поясніть, що це була справжня помилка, і ви не можете згадати відкриття іншого облікового запису, оскільки ви не внесли на нього депозит. Скажіть їм, як вам подобається грати в казино, і подивіться, що вони скажуть.

Автоматичний переклад.
schreiter1910
2 р. тому

Якщо ні, існує багато хороших онлайн-казино, і принаймні, якщо вони не хочуть, щоб ви були клієнтом, ви отримаєте свої депозити назад, щоб грати в іншому місці

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я граю з серпня 2021 року. Маю інформацію, що я нічого не отримую, оскільки порушив умови.

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Дякую за підказку.


LG

ramona

Автоматичний переклад.
schreiter1910
2 р. тому

Вибачте, що я неправильно прочитав це в поспіху, там насправді написано, що НЕ має права на відшкодування депозитів. Тепер я не думаю, що вони передумають і, ймовірно, закриють ваш обліковий запис.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це не нормально. Я також дещо виграв тим часом. Все завжди виплачувалося; тільки не зараз!!!

Я теж хочу продовжувати грати. У Vulkan Vegas є дуже гарні та цікаві ігри.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Мені шкода чути про вашу проблему.

Ми завжди намагаємося просувати казино трохи далі і просимо їх подумати, чи отримав гравець якусь перевагу, створивши інший обліковий запис.

Якщо ні - бездепозитний бонус був отриманий двічі через другий рахунок і так далі, то переваги не було отримано.

Цей випадок особливий, тому що вам вже кілька разів заплатили, як ви писали. Якщо казино раніше не звернуло увагу на другий обліковий запис, я вважаю, що переслідувати вас вкрай несправедливо.

Якщо все так, як ви сказали,

Я думаю, що ви можете спробувати подати скаргу , навіть якщо ви порушили правила, давайте подивимося, що може зробити наша команда з розгляду скарг, тому що я вважаю, що казино також припустилося помилки.






Автоматичний переклад.
2 р. тому

Моя скарга вже розглядається. Я також так думаю! Але подивіться, що написав Найгель ?

Мені потрібні гроші. І я вважаю, що це теж несправедливо. Я не отримав переваги, тому що грав лише з одним обліковим записом!

Мені знову подавати скаргу до Vulkan Vegas чи що ви маєте на увазі?

Хотілося б додати, що платіж спочатку схвалили, а потім відкликали.

Я запитав у чаті, чи потрібно платити окремо? Тоді я отримав відповідь: що стосується мене, ви (або ви) можете забрати все відразу.

Так як я був але дуже гарно намазаний. Мені це здалося забагато. Я знав, що менші суми йдуть швидше. Але якщо в чаті так сказано, подумав я, він знає, що говорить. Мене вчили краще.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
schreiter1910
2 р. тому

Привіт,

Просто майте на увазі, що ви порушили правила в першу чергу. Сумно але правда.

Я сподіваюся, що ми зможемо нагадати казино, що вони також зробили помилку, тому їм слід постаратися бути дружелюбними та переглянути повне анулювання виграшів.

Спробуйте подати скаргу ще раз, якщо хочете, я не впевнений, що це допоможе, але, мабуть, не зашкодить.

Я перевірив вашу скаргу і виявив, що ви забули вказати, що вам раніше платило казино, це важливо, тому я переслав цю інформацію.

Сподіваюся, ми зможемо порозумітися з казино.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Що ви маєте на увазі? Чому мені заплатило казино? Ви вважаєте, що всі мої виведення були успішними? Я це вже писав! Тому я розчарований! Усі виплати спрацювали, тільки не більше. Вчора ви вже відповіли на це!!! Що відбувається?


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене є ще одне запитання: мій обліковий запис розблоковано. За це мені довелося відмовитися від свого виграшу! Це законно? Я бачу це як шантаж!!!

Щоб знову грати, я так і зробив.

Що я можу зробити зараз, щоб отримати свої гроші?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
schreiter1910
2 р. тому

Відмовлятися від свого виграшу, щоб розблокувати обліковий запис, точно не законно. Чому б ви взагалі хотіли продовжувати грати там, якщо вони забрали ваш виграш, навіть якщо ви переконані, що не зробили нічого поганого? я не розумію.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

У ньому є різноманітні ігри всіх жанрів. До того моменту, коли мене звинуватили в грі з 2 акаунтами, все було чудово. Виплати зазвичай займали не більше 2 днів у звичайних випадках.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Оскільки звинувачення з 2 акаунтами було неправильним, бан не реальний!

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого