ГоловнаФорумОбговорення скаргВиведення коштів у Vulkan Vegas

Виведення коштів у Vulkan Vegas

 від schreiter1910
|
14 226 переглядів 41 відповідей |
|
1 23

Я виграв 4000 євро, і мені не виплачують. У мене нібито було 2 акаунти, але коли-небудь грав тільки з одним. У мене немає депозитів чи зняття та немає балів на старому рахунку.

Я навіть не знаю, як це називається. Мій новий обліковий запис просто заблокували, оскільки я порушив умови використання.

Але я більше нічого не знав про перший рахунок!

Я вже вклав понад 4000 євро за час гри!

Я хочу, щоб мої виграші були виплачені!


Змінено автором
Автоматичний переклад.

file

Автоматичний переклад.
Anonymized417

Я не політично активна людина!

Я не знав, що у мене вже є обліковий запис!!! Я коли-небудь грав лише зі своєю новою адресою електронної пошти і ніколи зі старою!


Я не робив жодних депозитів або зняття коштів зі старого рахунку.

Я щойно грав з новим обліковим записом. Мав багато депозитів і зняття! Я не робив нічого з цього свідомо чи навмисно!

Я б хотів, щоб мої виграні гроші!

Автоматичний переклад.
schreiter1910

Я просто передаю їхні умови. Найкращий спосіб отримати гроші – це зв’язатися з казино та пояснити ситуацію. Чому у вас було зняття коштів до того, як вони тільки зараз підтвердили, що у вас було 2 рахунки. 5.5.2 стверджує, що виграші будуть анульовані, але депозити повернуті. Якщо ви внесли 4000 євро, ви маєте право на повернення своїх депозитів.

Автоматичний переклад.

За час гри я вніс понад 4000 євро.

Я просто здивований, що поки що всі виплати спрацювали. Просто вже ні. Я завжди говорив з підтримкою. Це мені не допомагає.

Автоматичний переклад.
schreiter1910

Тоді відповідно до пункту 5.52 ви маєте право на повернення всіх ваших депозитів. Зробіть скріншот, відправте їм електронний лист із заявою, що хочете повернути всі депозити

Автоматичний переклад.

Це не нормально. Я також дещо виграв тим часом. Все завжди виплачувалося; тільки не зараз!!!

Я теж хочу продовжувати грати. У Vulkan Vegas є дуже гарні та цікаві ігри.

Автоматичний переклад.
schreiter1910

Тоді ключем є спілкування через чат або електронну пошту, поясніть, що це була справжня помилка, і ви не можете згадати відкриття іншого облікового запису, оскільки ви не внесли на нього депозит. Скажіть їм, як вам подобається грати в казино, і подивіться, що вони скажуть.

Автоматичний переклад.
schreiter1910

Якщо ні, існує багато хороших онлайн-казино, і принаймні, якщо вони не хочуть, щоб ви були клієнтом, ви отримаєте свої депозити назад, щоб грати в іншому місці

Автоматичний переклад.

Я граю з серпня 2021 року. Маю інформацію, що я нічого не отримую, оскільки порушив умови.

Автоматичний переклад.
Anonymized417

Дякую за підказку.


LG

ramona

Автоматичний переклад.
schreiter1910

Вибачте, що я неправильно прочитав це в поспіху, там насправді написано, що НЕ має права на відшкодування депозитів. Тепер я не думаю, що вони передумають і, ймовірно, закриють ваш обліковий запис.

Автоматичний переклад.

Це не нормально. Я також дещо виграв тим часом. Все завжди виплачувалося; тільки не зараз!!!

Я теж хочу продовжувати грати. У Vulkan Vegas є дуже гарні та цікаві ігри.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Мені шкода чути про вашу проблему.

Ми завжди намагаємося просувати казино трохи далі і просимо їх подумати, чи отримав гравець якусь перевагу, створивши інший обліковий запис.

Якщо ні - бездепозитний бонус був отриманий двічі через другий рахунок і так далі, то переваги не було отримано.

Цей випадок особливий, тому що вам вже кілька разів заплатили, як ви писали. Якщо казино раніше не звернуло увагу на другий обліковий запис, я вважаю, що переслідувати вас вкрай несправедливо.

Якщо все так, як ви сказали,

Я думаю, що ви можете спробувати подати скаргу , навіть якщо ви порушили правила, давайте подивимося, що може зробити наша команда з розгляду скарг, тому що я вважаю, що казино також припустилося помилки.






Автоматичний переклад.

Моя скарга вже розглядається. Я також так думаю! Але подивіться, що написав Найгель ?

Мені потрібні гроші. І я вважаю, що це теж несправедливо. Я не отримав переваги, тому що грав лише з одним обліковим записом!

Мені знову подавати скаргу до Vulkan Vegas чи що ви маєте на увазі?

Хотілося б додати, що платіж спочатку схвалили, а потім відкликали.

Я запитав у чаті, чи потрібно платити окремо? Тоді я отримав відповідь: що стосується мене, ви (або ви) можете забрати все відразу.

Так як я був але дуже гарно намазаний. Мені це здалося забагато. Я знав, що менші суми йдуть швидше. Але якщо в чаті так сказано, подумав я, він знає, що говорить. Мене вчили краще.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
schreiter1910

Привіт,

Просто майте на увазі, що ви порушили правила в першу чергу. Сумно але правда.

Я сподіваюся, що ми зможемо нагадати казино, що вони також зробили помилку, тому їм слід постаратися бути дружелюбними та переглянути повне анулювання виграшів.

Спробуйте подати скаргу ще раз, якщо хочете, я не впевнений, що це допоможе, але, мабуть, не зашкодить.

Я перевірив вашу скаргу і виявив, що ви забули вказати, що вам раніше платило казино, це важливо, тому я переслав цю інформацію.

Сподіваюся, ми зможемо порозумітися з казино.

Автоматичний переклад.
Radka

Що ви маєте на увазі? Чому мені заплатило казино? Ви вважаєте, що всі мої виведення були успішними? Я це вже писав! Тому я розчарований! Усі виплати спрацювали, тільки не більше. Вчора ви вже відповіли на це!!! Що відбувається?


Змінено автором
Автоматичний переклад.

У мене є ще одне запитання: мій обліковий запис розблоковано. За це мені довелося відмовитися від свого виграшу! Це законно? Я бачу це як шантаж!!!

Щоб знову грати, я так і зробив.

Що я можу зробити зараз, щоб отримати свої гроші?

Змінено автором
Автоматичний переклад.
schreiter1910

Відмовлятися від свого виграшу, щоб розблокувати обліковий запис, точно не законно. Чому б ви взагалі хотіли продовжувати грати там, якщо вони забрали ваш виграш, навіть якщо ви переконані, що не зробили нічого поганого? я не розумію.

Автоматичний переклад.
Daniel

У ньому є різноманітні ігри всіх жанрів. До того моменту, коли мене звинуватили в грі з 2 акаунтами, все було чудово. Виплати зазвичай займали не більше 2 днів у звичайних випадках.

Автоматичний переклад.
Daniel

Оскільки звинувачення з 2 акаунтами було неправильним, бан не реальний!

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого