ФорумОбговорення скаргВиведення коштів казино Spinado

Виведення коштів казино Spinado (Сторінка 2)

4 міс. тому від mariadosacolao
|
2622 переглядів 36 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 міс. тому

Я сподіваюся, що Казино висловиться. Однак я думаю, що це навряд чи станеться. Це упущення з боку Казино, включаючи відмову надавати звіти про ставки.


Автоматичний переклад.
Mariannesantos
3 міс. тому

Чи отримували ви якісь новини від казино щодо цієї проблеми?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я сам запитував відповідь у менеджера, потім мені вона подзвонила. Я отримав відповідь, що відділ, відповідальний за конфіскацію мого виграшу, наполягає на тому, що це було законно. Навіть представивши всі докази того, що казино є суперечливим, включаючи розмови через чат і електронну пошту зі службою підтримки.


Я втрачаю надію, що казино самотужки поправить це.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Наступного дня після дзвінка я отримав електронний лист від менеджера з пропозицією бонусу, але швидко відхилив його, оскільки справді не буду робити депозит у цьому казино.

Менеджер рахунку охоче та уважно ставиться до моєї справи, але, на жаль, за її словами, вона не може прийняти рішення про повернення конфіскованої суми.

Я вважаю, що тільки з вашою допомогою є можливість повернути це назад. file

Автоматичний переклад.
Mariannesantos
3 міс. тому

Я думаю, що вона звучить досить добре, хоча ми отримали дуже мало інформації з повідомлення. З моєї точки зору, і як зазначила Ромі, для казино вкрай важливо приєднатися до обговорення або надати повне пояснення. Нам просто потрібно дочекатися, поки скарга незабаром досягне цієї стадії.

Я також хотів би подякувати вам за такий складний опис усієї ситуації.

Сподіваюся, прорив уже близько.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

дякую🙏🏼

Я також сподіваюся, що казино займе позицію щодо цієї ситуації тут, на форумі.

Це все дуже засмучує. Мені в цьому казино нічого не здається прозорим.

Автоматичний переклад.
Mariannesantos
3 міс. тому

Просто намагайтеся зберігати спокій, і тут також знадобиться трохи терпіння. Тримаю кулаки за найкращий результат.🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Щиро дякую за бажання мені допомогти🙏🏼



Автоматичний переклад.
Mariannesantos
3 міс. тому

Будь ласка, якщо ви дізнаєтеся щось нове або якщо щось зміниться у вашій скарзі, і казино відповість, обов’язково повідомте нам про це.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт!


Слідкуйте за електронною поштою, яку я щойно отримав від казино. є незнижуваними по відношенню до позиції конфіскації. file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file Як я вже згадував, ставки, що перевищують 9 бразильських реалів, блокуються казино, що унеможливлює гру з сумами, що перевищують ліміт. Незважаючи на це, вони конфіскували ВСІ мої виграші зі ставками, нижчими за ліміт, через ОДНЕ ЗАБЛОКУВАНЕ ОБЕРТАННЯ

Автоматичний переклад.
Mariannesantos
3 міс. тому

Розумію! Зробивши одну ставку на суму 10 реалів (замість 9 реалів), ви порушили правило максимальної ставки, і казино вважає за справедливе анулювати ваш виграш. Що ж, я б сказав, що це занадто суворе застосування.

Я б сказав, що одну щиру помилку не слід використовувати як остаточне виправдання. Я дуже радий, що ви подали скаргу, тому що ми завжди намагаємося підходити до кожної проблеми індивідуально. Я щиро сподіваюся на щасливий кінець тут.



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Що мене інтригує, так це те, що казино блокує ставки понад 9 бразильських реалів. Ви не можете робити ставки, навіть якщо хочете. Таким чином, навіть якщо хтось робить багато високих ставок, вони не виконуються через блокування, яке генерує система. У групі, до якої я належу, було багато конфіскацій SPINADO, я ніколи не бачив нічого подібного, я сам ніколи не порушував правила казино, це перший раз, коли у мене конфіскували виграш.

Я вважаю, що це ще один недолік з боку казино, яке використовує його для власної вигоди.

Подивіться, якщо обертання блоків казино перевищує ліміт, то ставки не проходять, чи не так? Тому його не можна конфіскувати, оскільки ставка не зроблена, навіть якщо це було одно обертання.


На мою думку, для того, щоб конфіскації були законними та відповідали умовам, казино має, крім розкриття (також поза умовами) правил ставок разом із покаранням, зняти блокування ставок з більшим значенням, щоб гравець знаючи правила та вирішуючи їх порушувати, мати ефективні ставки, і тоді виграш може бути конфіскований.

спіни, заблоковані системою, не можуть вважатися ставками.

Автоматичний переклад.
Mariannesantos
3 міс. тому

Те, що ви написали, для мене має сенс. Ситуації було б набагато простіше уникнути, якби всі казино могли забезпечити виконання правила максимальної ставки на програмному рівні. Хтось може це зробити, а хтось просто ні, залишаючи гравців у досить невизначеному становищі. Прочитати Умови використання все одно є обов’язковим.

Я б погодився, що спіни, заблоковані системою, не можуть вважатися ставками. Це звучить дуже розумно, і, сподіваюся, скарга підтвердить вашу точку зору.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Однак, навіть якщо все це детально пояснити Казино, навіть надіславши скріншоти інструкцій, які я отримав через чат і електронну пошту, Казино залишиться на тому ж місці і, що ще гірше, не несе відповідальності за вказівки, надані самою службою підтримки.

Я не думаю, що Casino зробить публічну заяву тут, на форумі, або воно б це вже зробило.

Я справді не знаю, які дії вжити в зв’язку з цим упущенням. Чи можна повідомити про скаргу тому, хто регулює це казино?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

filefile

Слідкуйте за листами менеджера.

Автоматичний переклад.
Mariannesantos
2 міс. тому

Тож я б не погодився з підтримкою, тому що якщо це все одно може ввести мене в оману, а казино не несе за це відповідальності, то хто тоді? Це досить доброзичливий підхід з їхнього боку.

Я також бачу, що вони пропонують вам бонус як виправдання, але цього було б недостатньо для мене. Якби казино так розглядало кожен випадок, то підтримка могла б запустити кожного гравця, і це було б добре для них. Тому я думаю, що вони не мають доброї репутації.

Тож давайте почекаємо та подивимось, що Браніслав дізнається у вашій скарзі, і чи вдасться казино відповісти у ланцюжку скарг. Якщо ні, то він порадить вам, що ви можете зробити, тобто написати в орган ліцензування.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого