ФорумОбговорення скаргВиведення коштів казино Spinado

Виведення коштів казино Spinado

4 міс. тому від mariadosacolao
|
2609 переглядів 36 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
4 міс. тому

filefile Казино Spinado не хоче здійснювати платіж

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Кожного разу, коли я вирішую зіграти та виграти, у мене виникають проблеми з вилученням

Автоматичний переклад.
mariadosacolao
4 міс. тому

Привіт, мені шкода, що у вас виникли проблеми з відкликанням. Але я хотів би почати з того, що запитав вас, чи можете ви надати нам URL-адресу, щоб додати це казино та переглянути його, оскільки ми не маємо його в нашій базі даних.

Щодо електронного листа, який вони вам надіслали, вони написали вам про правило кількох облікових записів. Чи був у вас інший рахунок у казино? Якщо це те, про що вони мають на увазі, то, очевидно, це проблема, чому ви не можете зняти гроші. Вам відомо про щось подібне?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вони надіслали мені електронний лист із вибаченнями та повідомленням, що це була помилка, і що вони зроблять платіж. Дякую


Автоматичний переклад.
mariadosacolao
4 міс. тому

Наскільки я бачу гарні новини, тому я був би радий, якби ви повідомили нам, коли надійдуть гроші, і якщо вони дотримаються того, що сказали.

У будь-якому разі ми можемо використати посилання на казино, щоб додати його до нашої бази даних. Чи можна опублікувати, будь ласка? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

привіт! Я вважаю, що це те саме казино, де вони конфіскували мій виграш, і я не зміг подати скаргу, оскільки не міг знайти його в списку.


https://spinado.com

Змінено Jaro 3 міс. тому
Причина: Зроблено посилання пасивним
Автоматичний переклад.
Mariannesantos
3 міс. тому

Привіт, ваша проблема не зникла чи ні? Скільки часу минуло після ситуації з вашими грошима?

Хочу додати, що якщо казино немає в нашій базі даних, ви можете вибрати будь-яке інше казино і описати, що з вами сталося, і вказати в описі, про яке саме казино йдеться. Потім наша команда перепише це в скарзі та розгляне її далі.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт!

Казино SPINADO конфіскувало мій баланс на тій підставі, що я виграв, обходячи правила бонусних ставок.

Я зробив депозит і отримав суму бонусу, однак згідно з умовами фактичний баланс використовується перед бонусним балансом. Після кількох годин гри я накопичив суму в 10 000,00 реалів, тож зателефонував у службу підтримки казино, щоб дізнатися, чи можна скасувати бонус і зняти його, оскільки я ним не скористався. У чаті підтвердили, що я можу скасувати та зняти суми, повідомили, що буде втрачено лише бонусний баланс. І саме це сталося, я скасував бонус, і сума бонусу була списана з мого рахунку. Після запиту на зняття 3000,00 R$, оскільки це була максимальна дозволена сума, запит залишався на розгляді приблизно годину, поки я не отримав електронний лист із повідомленням про те, що мій баланс було конфісковано за ставку понад 9,00 R$ з бонусом.

Жодного виграшу не було отримано зі ставкою, що перевищує 9,00 R$, жодного! Ставки на суму понад 9 R$ блокуються в цьому казино, створюючи спливаюче попередження та запобігаючи обертанням, оскільки саме це сталося, коли я НЕобережно збільшив ставку до 10 R$ у GATES OF OLYMPUS, де я отримав перший виграш і ставку 6 бразильських реалів. Так, це був ЛИШЕ ОДИН СПІН, і його було заблоковано, я щойно переглянув усі свої вчорашні ставки.


Я навіть не використовував бонусний баланс. У мене є скріншоти всіх виграшів і навіть бесіди в чаті, які підтверджують, що бонус не було використано, і дозвіл на скасування.

Правила цього казино є ЖУРНАЛЛИВИМИ та СУПЕРЕЧИВИМИ, на мій подив, я дізнався під час чату, коли намагався вирішити суму, яку вони НЕПРАВИЛЬНО конфіскували.

Точні слова агента в чаті були:

«У цьому випадку не дозволяється робити ставку більше або менше, ніж подвоєна остання ставка, коли у вас є активний бонус. Наприклад, якщо ви ставите 9 реалів, не дозволяється робити ставку менше половини цієї суми на наступну круглий

потрібно поступово зменшувати

Маріанна" Я вражена цим,

і під час ігор немає попередження про.

ЗА ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ НЕ БУЛО ОТРИМАНО ЖОДНОГО ВИГРАШУ!

9000,00 R$ було конфісковано з мого балансу після того, як я подав запит на зняття коштів, після годинної гри на моєму рахунку з’являється лише сума депозиту.


Я прошу допомоги у Casino Guru, щоб вирішити цю проблему.


Я не знайшов у списку казино "Spinado.com", щоб подати скаргу.



Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Mariannesantos
3 міс. тому

Тоді, як я описав у своїй попередній відповіді, надішліть скаргу та виберіть будь-яке казино та поясніть свою проблему, включаючи назву казино, де це сталося з вами.

Наскільки я розумію, ви скасували бонус і не грали з ним. Чи були ви ставки в 12 реїв, коли у вас був бонус чи після його скасування? Мені смішно, що вони сказали вам, що все добре, а потім сказали, що ні, і забрали ваш виграш. Це так само добре, що у вас є докази, тому вони вам знадобляться.

Крім того, що друга ставка завжди має бути вдвічі меншою, ви читали це десь у правилах бонусів?

Переконайтеся, що ви відкрили скаргу тут, за цим посиланням , і подивимося, чи зможемо ми вам допомогти.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт! Дякуємо, що відгукнулися.

Я перевірив свої ставки, і насправді це було ОДНЕ обертання в розмірі 10 R$, яке одночасно було заблоковано казино, створивши спливаюче сповіщення.

Я запитав службу підтримки казино, чому вони не конфіскували мій перший виграш, оскільки це було в тій самій грі, де вони звинуватили мене в перевищенні ставок, і відповідь була такою:

«Привіт, Маріанно!

У правилі згадуються лише ставки вартістю понад 9 реалів, виграш, отриманий із ставкою 7,50, не є перервою».


Усі мої виграші були зі ставками нижчими за 9 бразильських реалів, тому, згідно з їхньою відповіддю, жоден із них не є перервою. Вони все одно конфіскували мій виграш


Я маю тут докази всього цього.


Відкрию скаргу

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт!

Так, проблема залишається. Суми не повернули, і казино наполягає на тому, що я не правий, хоча з їхнього боку є протиріччя.

Вчора я відкрив скаргу, де докладно описав цю справу та додав усі вкладення, які можна було надіслати.

Автоматичний переклад.
Mariannesantos
3 міс. тому

Це здається мені досить безглуздим поясненням. Зрештою, якщо ми говоримо про максимальну ставку, вона не повинна стосуватися того, скільки ви виграєте. Якщо ви порушите це правило, то я зрозумію, що говорить казино, але якщо ви порушили максимальну ставку і, отже, не виграли більше 9 рейс за цей спін, тоді, згідно з казино, нічого не сталося, для мене це абсолютна нісенітниця.

Тож це був гарний крок, коли ви подали скаргу , і давайте подивимося, куди дійде наша команда. Сподіваюся, ми зможемо пролити світло на всю цю справу.

Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт!

точно. Я вважаю, що все, що робить Казино, абсурдно, тому я прийшов сюди, щоб попросити допомогти вирішити цю ситуацію.

Як я вже згадував, через повну необережність під час коригування ставки я зробив ОДНЕ обертання вартістю 10 бразильських реалів, і на екрані з’явилося спливаюче вікно зі сповіщенням про ліміт ставки. Не було отримано жодних виграшів на суму, що перевищує ліміт, і, згідно з заявою самого казино, виграші зі ставками, нижчими за ліміт R$9, не є порушенням правила. Отже, я розумію, що жодні виграші не могли бути конфісковані, оскільки всі виграші були отримані з дотриманням ліміту ставок, згідно з додатками, включеними до скарги.

Я відповім у цій темі, надавши запитувані дані для дослідження. Дякую!!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file

У цьому електронному листі, отриманому від казино, сказано, що вони конфіскували всі виграші, отримані законним шляхом за розміщення ставки в розмірі 10 реалів, і що це відповідає правилам казино. Проте в умовах незрозуміло, які виграші будуть конфісковані у разі порушення будь-яких правил.

під час читання умов після конфіскації виграшу йдеться про те, що «виграш може бути конфісковано» та правила, які можуть призвести до цього. На мій погляд, не зовсім чітко й об’єктивно, все виглядає між рядками, щоб казино використовувало так, як йому зручно. filefile

Автоматичний переклад.
Mariannesantos
3 міс. тому

Так, ви добре подумайте та надайте все необхідне команді, яка розглядає вашу скаргу, а також можете повідомити мені на форумі, тому що мені дуже цікаво, як це буде вирішено. Давайте подивимося, до чого це призведе, тому що це виглядає досить дивною ситуацією.

Я також переглядав ваші скріншоти, і це, звичайно, мило з вашого боку, що опублікували їх. Якщо гравець порушує максимальну ставку, я розумію, що казино конфіскує виграш, але кожен випадок індивідуальний, і я думаю, ви повинні взяти до уваги, що ви нічого не виграли від цієї ставки, і загалом я знаходжу деякі аргументи трохи нелогічно з боку казино.

Тож почекаємо та подивимося, як розвиватиметься скарга та що з’ясують наші експерти. Буду сподіватися на позитивний результат.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт!

Дякую за вашу готовність допомогти мені вирішити цю ситуацію якнайкраще.

Безумовно, вказівки казино досить суперечливі. Оскільки в умовах зазначено, що баланс є роздільним (реальний і бонусний), і він не обов’язково включає конфіскацію або які виграші будуть конфісковані тощо. Як я вже згадував раніше, немає нічого ясного щодо умов казино.

Мені зателефонував мій обліковий запис, який не знав про цю справу до моменту дзвінка, оскільки, наскільки я розумію, вони змінили керівництво моїм обліковим записом у казино та не розглядали цю ситуацію. Вона також була дуже збентежена всім цим. Я детально описав випадок менеджеру, яка повідомила, що «спробує» вирішити цю ситуацію, але не обіцяючи повернення грошей.

З кожним днем я все більше плутаюся, і сподіваюся, що зможу вирішити цю проблему та повернути свої виграші.

Автоматичний переклад.
Mariannesantos
3 міс. тому

Чесно кажучи, я б теж заблукав у ньому, тому що якщо ви постійно отримуватимете якусь іншу відповідь, ви, ймовірно, не зможете її відстежити. Отже, давайте подивимося, що придумає казино і чи зможуть вони якось вирішити це чи ні. Але, мабуть, було б найкраще, якби вони це зробили.

У будь-якому випадку, я почекаю вашого наступного оновлення, і ми побачимо.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт!

Минув тиждень після дзвінка менеджера, а відповіді немає. Я вважаю, що навряд чи казино самостійно поправить це. На жаль

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я кілька разів запитував звіт Excel про всі мої ставки в той день, коли вони конфіскували мій виграш, але казино відмовляється надати його, кажучи, що я можу перевірити його на платформі.

Хочу відзначити, що казино змінило умови, в тому числі правило, згідно з яким ви не можете грати в слоти з RTP вище 97%, використовуючи активний бонус. Серед інших змін.

що повторює зловживання обмеженнями, оскільки в кожній грі немає ВИДИМОГО відсотка RTP. Незабаром стане ще одним вигідним для казино правилом конфіскації виграшів. Це правило було включено після конфіскації мого виграшу, але я викриваю його тут як ще один доказ «обману» умов.


Я додав зображення ігор, які доводять, що RTP ігор не видно у відкритій скарзі.



Автоматичний переклад.
Mariannesantos
3 міс. тому

Я просто сподіваюся, що наша команда зі скарг зможе отримати більше інформації від казино. Головне в цьому те, що казино має спілкуватися з нами та бути в змозі надати всю необхідну інформацію. Почекаємо і побачимо. Я буду тримати кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого