ГоловнаФорумОбговорення скаргУсі, хто чув про казино basswin, можуть підозрювати методи виведення коштів

Усі, хто чув про казино basswin, можуть підозрювати методи виведення коштів (Сторінка 3)

 від Batman1010
|
40 459 переглядів 207 відповідей |
|
12 3 4...11

На даний момент мій паспорт у DVLA, друже, тому я не можу надіслати наразі, тенденція з виплатами на інших дочірніх сайтах, здається, виплачує вам невелику суму, а потім ускладнює отримання будь-яких подальших платежів, ми виправдовуємось, зламалися правила, ID недійсний тощо.

Автоматичний переклад.
brandonfry28

так, я зробив. Надіслав їх


  1. Скан паспорта
  2. Селфі, де я тримаю паспорт
  3. Рахунок за телефон BT із моєю адресою
  4. Відскановані копії лицьової та зворотної сторони картки Visa, яка використовувалася для депозиту. Я використовував Canva, щоб відредагувати середні цифри та код CVV
  5. Те саме, що й вище для кредитної картки. Це той рахунок, на який вони перерахували гроші.


Згадуючи назад, це було божевілля. Особливо фото з паспортом.

Змінено
Автоматичний переклад.
Smid9

так, здається, це поширена тема серед неліцензійних казино. Відтепер я буду триматися подалі від них. Забагато невідомих.

Автоматичний переклад.

Не виглядає добре


file

Автоматичний переклад.
Reggiebob

Ви не змогли зайти на сайт казино? Насправді я теж.🤷‍♀️ Подивимося, що наша команда даних дізнається про це казино.

Автоматичний переклад.

Чекав на зняття також 10 днів

Автоматичний переклад.
Reggiebob

Але зрештою ви отримали гроші, чи не так?

Вибачте за моє дурне запитання, але я хочу бути впевненим, на випадок, якщо вам знадобиться допомога.

Автоматичний переклад.
Radka

Ні, ще ні, "скасовано з технічних причин". Сьогодні отримав електронний лист із проханням повторно надіслати.


Крім того, вони змінили свою веб-адресу, що стало причиною проблеми з DNS, про яку я написав раніше.


Нова адреса https://basswin777.com/en?success=true



Автоматичний переклад.
Reggiebob

Дякую, тому я передам URL-адресу нашій групі даних, і вони змінять її.

Щодо відкликання, я бачу, що ви його повторно подали. Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, тож якщо ви закінчите цей час, ви можете подати нам скаргу, якщо у вас нічого не виникне з казино.

Тож дайте нам знати, отримали ви гроші чи ні.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.

Basswin777.com вони не платять жодних грошей 4 рази вони відхилили мій запит на whitraw, і на кожен запит ви повинні чекати 48 годин %100 шахрайства 

file

Автоматичний переклад.

file 100 % шахрайство, не вкладайте депозити, хлопці

Автоматичний переклад.
hkngokberk

Ви завантажили підтверджуючі документи, які вони вимагали?

Змінено
Автоматичний переклад.

Basswin777.com вони не платять жодних грошей 4 рази вони відхилили мій запит на whitraw, і на кожен запит ви повинні чекати 48 годин %100 шахрайства 

file

Автоматичний переклад.

Привіт, казино також повідомило вам причину відмови у знятті коштів? Я думаю, що в цьому має бути щось. Це ваше перше зняття? У вас тут підтверджений обліковий запис чи ні?

Дайте мені більше інформації, і ми побачимо, чи зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я розмовляв з ними мільйони разів, вони сказали, що технічна проблема, ми заплатимо, і це все..Я віддав усі свої документи, тому все зроблено.багато днів тому..це причина, чому вони не платять, вони чекають, я маю закінчити всі гроші, але я не буду

Автоматичний переклад.
Reggiebob

Так, брате, я не новачок у казино. Усі документи оформлено багато днів тому

Автоматичний переклад.

Я розмовляв з ними мільйони разів, вони сказали, що технічна проблема, ми заплатимо, і це все..Я віддав усі свої документи, тому все зроблено.багато днів тому..це причина, чому вони не платять, вони чекають, я маю закінчити всі гроші, але я не буду

Автоматичний переклад.

Переконайтеся, що ви не зробили помилки, граючи на гроші, і залиште все як є, доки вся ситуація не вирішиться. Цілком можливо, що в казино є реальні технічні проблеми, але це не повинно спонукати вас грати та програвати гроші. Ми надаємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів і надіслати вам кошти, тож якщо протягом цього часу нічого не зміниться, обов’язково повідомте нас, і ми спробуємо допомогти.

Наразі все, що ми можемо зробити, це чекати, поки закінчиться час.

Залишаюся чекати ваших новин.

Автоматичний переклад.

У мене були дуже подібні проблеми, як ви описали, із сайтом jimmywinner.com. Виявилося, що мій банк не приймає платежі,

Зрештою я підтвердив іншу картку MasterCard, яка у мене була, і вона спрацювала.


Вони ще не надали мені подробиць про збій basswin.com, але минулого тижня я отримав той самий електронний лист із «технічними проблемами».


Відтоді я підтвердив іншу картку та чекаю, чи це працює.


Я пропоную запитати через онлайн-чат підтримки про причину збою

Автоматичний переклад.
Reggiebob

Бачу, що час невблаганно наближається до 14 днів. Я сподіваюся, що казино зможе працювати з вами, щоб вирішити ці технічні проблеми, і ви зможете зрештою зняти гроші. Якщо ні, ви знаєте, що можете зв’язатися з нами, тому я буду поруч, якщо вам щось знадобиться.

А тим часом ви все ще спілкуєтеся з ними чи ще нічого нового не чули? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro

Вони знову відмовилися сьогодні, хлопці, через 10 днів, але вони не платять грошей, кажуть, що це технічна проблема. Я сказав їм, що поскаржуся, їм байдуже

Автоматичний переклад.

Вони все одно не платять уже 10 днів, щодня кажуть, що ми заплатимо.. будь ласка, не кладіть гроші в це казино guysbasswin777.com file

Автоматичний переклад.
12 3 4...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого