ГоловнаФорумОбговорення скаргРахунок Casino Epic заблоковано для виведення

Рахунок Casino Epic заблоковано для виведення (Сторінка 2)

 від kongeroa
|
11 522 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
veraaa49

Вибачте, але це, мабуть, якесь непорозуміння.

Будь ласка, ви помітили, що ми не Epic Casino ? Стежачи за всією цією розмовою, я відчуваю, що ти шукаєш щось, чого тут немає: будь-кого з казино.

Отже, будь ласка, поясніть свої проблеми, це те, що зараз важливо. Якщо ви цього не зробите, ми не зможемо підтримати вас, коли вам це потрібно.

Будь ласка, дайте мені знати, чи ви зараз розумієте. 🙏

Автоматичний переклад.

Привіт! Мій обліковий запис у казино Epic було перевірено після того, як я надіслав свої дані, і тоді не було жодних проблем зі зняттям коштів. Але тепер він каже, що обліковий запис «неактивний» не може увійти, написав у службу підтримки casino epic без жодного відгуку з їхнього боку. Які заходи я маю вжити? Юрист?

Змінено
Автоматичний переклад.
Nina92

Привіт! Мені прикро чути, що раптом виникли проблеми, і казино взагалі не відповідає вам.

Однак як довго ви були без відповіді? Чи були у вас гроші на вашому ігровому рахунку?

Дайте мені знати, щоб я спробував вам допомогти.

Автоматичний переклад.

привіт Чи можна так, вилучити Мін Бенгара

Автоматичний переклад.
marguskomussar7

Привіт, мабуть, я пропустив суть, або я не розумію, що ви написали. Не могли б ви пояснити?

Автоматичний переклад.
Jaro

привіт


Я вдячний, що ви стежите. На жаль, нічого не змінилося з часу мого останнього звернення. Я досі не отримав жодної відповіді від казино, я навіть намагався зателефонувати за номером, який вони вказали на інших сайтах, але ніхто не відповідає.


Мій обліковий запис було перевірено казино, і я спочатку міг зняти кошти. Однак вони раптово заборонили мені знімати кошти, поки на моєму рахунку все ще був семизначний баланс.


Дайте мені знати, якщо я можу ще щось зробити або якщо у вас є якісь поради, як діяти далі.


дякую


Автоматичний переклад.
Nina92

Привіт, я бачу, що ви зв’язалися зі мною через довгий час, і я не впевнений, чи можна буде щось зробити для вас зараз, але ми можемо принаймні спробувати.

Якщо ви скажете, що казино заблокувало ваш рахунок, і у вас все ще є гроші, і ніхто вам не відповідає, я спробую подати нам скаргу.

Ви можете скористатися цим посиланням . 👈

Наша команда розгляне це та з’ясує, чи можна щось вирішити чи ні.

Ви за це?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого