ФорумОбговорення скаргРахунок Casino Epic заблоковано для виведення

Рахунок Casino Epic заблоковано для виведення

2 р. тому від kongeroa
|
8816 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

Виграв 70tsk в Casino epic, надіслав документацію на перевірку, оскільки 3 останні зарплатні специфікації, а також декларацію, яку вони запитували, пройшло 6 днів, а рахунок все ще заблокований для зняття, нічого дивного з моїми грошима, оскільки я маю досить непоганий дохід. Чи є поширеним явищем серед казино, що вони зберігають гроші? До біса розчаровує! Скільки часу потрібно чекати, перш ніж повідомити до ARN та ігорної інспекції?

Автоматичний переклад.
kongeroa
2 р. тому

Привіт, я розумію ваше розчарування.

Важливо пройти перевірку KYC, щоб отримати свій виграш. Ви вже пройшли цю перевірку, будь ласка? Це нормально, що через перевірку обліковий запис блокується, тому я припускаю, що причина тут. Коли гравець виграв великий, іноді казино консультується з постачальником ігор, щоб переконатися, що виграш був законним.

На ваше запитання: коли подається скарга, ми даємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та обробки платежу, я думаю, що це розумний період.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Дякую за відповідь.


Вони відповіли так

«Дякуємо, що надали документи, які ми запросили.

Я попросив відповідний відділ зв’язатися з вами безпосередньо електронною поштою, щойно вони опрацюють та затвердять ваші документи. "

Просто подумайте, що це займає дуже багато часу (1 тиждень), але зрозуміли, що це не є незвичайним, тому, ймовірно, варто просто почекати.

Автоматичний переклад.
kongeroa
2 р. тому

Привіт,

На жаль, наскільки я можу судити і відповідно до, скажімо, загального досвіду, який поділився на всьому форумі, це не так вже й незвичайно - так.

Але є казино, які можуть завершити KYC за кілька днів. У ці дні я б назвав це незвичайним.

У будь-якому випадку, якщо вам важко або потрібна допомога, поверніться сюди і задайте будь-які запитання 🙂.

Також повідомте нам, коли отримаєте свій виграш, сподіваємося, що все буде гладко.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Дякую за відповідь!

Я повернуся, як тільки почую щось від них.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як пройшло? Вам повернули гроші?

Я вважаю, що це дуже неправильно навіть блокувати зняття коштів, якщо ви виграли/коротко замовили. Те саме зробили зі мною зараз. Я навіть не можу зняти власні гроші. Справді потворний. Пам’ятайте, що ви не повинні надавати таку особисту інформацію про себе. Особливо з урахуванням нових законів. З’явилися жорсткіші правила для компаній. Або вимагати декларацію? Абсолютний абсурд

Автоматичний переклад.
zeldis
1 рік тому

Привіт,

Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂

На жаль, гравець не подав скаргу, я боюся, що без відповіді ми можемо лише здогадуватися про виплату.

Я б також сказав, що для проходження KYC потрібно надати певну особисту інформацію, інакше перевірку не буде завершено. Чи можете ви детальніше розповісти про закони, які ви згадали, будь ласка?

Я також хотів би знати, в чому, здається, проблема з вашим відкликанням, хочете пояснити далі?



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Абсолютна божевілля, коли ви платите гроші в цьому казино і випадково виграєте. Тоді ви блокуєте можливість виведення прибутку. Шахрайство найвищого рівня. Це взагалі законно. Ніхто в цій країні не зобов'язаний подавати свою декларацію в гральну компанію на Мальті. З нетерпінням чекаю отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.
fysiosix
1 рік тому

Привіт, чи можете ви надати докладнішу інформацію про свою проблему? Дозвольте спершу поставити вам кілька запитань. Чи був ваш рахунок повністю перевірений і коли ви намагалися подати запит на зняття коштів? Дякую

Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Мене заблокували за виведення прибутку в розмірі прибл. 2000 шведських крон, хоча я ввійшов за допомогою банківського ідентифікатора. Раніше я міг зняти гроші без проблем. Крім того, ніхто не має права нишпорити в моїх деклараціях чи банківських рахунках, що б ви не думали. Зробив усе правильно, і я сподіваюся, що ти теж = щоб розблокувати мене, щоб я міг зняти свої гроші, принаймні те, що я вніс.

Автоматичний переклад.
fysiosix
1 рік тому

Я припускаю, що ви впадаєте в думку, що ми працівники казино – ми не є такими. 🙂 Це незалежний форум, тому, боюся, жодні вимоги тут не працюватимуть.

Чи можете ви принаймні сказати нам, чи пояснює казино причину, чому ви не можете отримати доступ до свого облікового запису?

Будь ласка, відколи у вас ця проблема? Ви все ще на зв'язку з казино?

Дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Мій рахунок заблоковано, і я не можу зняти кошти. Що робити, можете допомогти???

Автоматичний переклад.
yazdanmohseni35
1 рік тому

Привіт,

чи знаєте ви, чому обліковий запис заблокували?

Я б порадив запитати в казино електронною поштою. Не забудьте перевірити спам електронної пошти, кошик, папки для сміття або розділ реклами.

Повідомте нам, що ви дізналися. Спробуємо щось розібратися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій обліковий запис також раптово було позначено як «неактивний», коли я ввійшов за допомогою ідентифікатора та зробив депозити на суму близько 300 євро.


Тоді виграв зовсім небагато, не міг побачити, тому що ваш сайт надзвичайно вводить в оману.

Немає де перевірити свій салдо, профіль, налаштування чи щось подібне.


Я навіть не зміг знайти функцію вилучення??

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мій рахунок не активний, чому заблоковано виведення коштів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, моє зняття заблоковано. Не можу зняти гроші...можете мені допомогти...дякую


Автоматичний переклад.
elvirsuvalic1
1 рік тому

Привіт.

Вибачте, але ви повинні спочатку зв'язатися з казино. Це незалежний форум, розумієте?

Запитайте в казино, що, здається, не так із вашим виведенням коштів або рахунком, і повідомте нам тут.

Якщо вам важко зв’язатися зі службою підтримки, також поверніться сюди.

Ви згодні?


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Як ви можете претендувати на право забрати мої гроші, перш ніж ви могли зняти гроші без проблем, чи вважаєте ви, що вам слід закрити бізнес раніше, ви більше не були хорошою грою. Тоді вони не зможуть зв’язатися з вами.

Автоматичний переклад.
veraaa49
9 міс. тому

Зрозумійте, що ми не є працівниками казино; як я вже сказав, це незалежний форум. Я не знайомий з вашою ситуацією; відверто кажучи, я покладаюся лише на оновлення, які ви тут надаєте.

Ви мене розумієте, будь ласка?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Чому ти ніколи не відповідаєш, коли тобі хтось пише, я, мабуть, писав разів 20, немає відповіді, виплати мені гроші, тоді ти позбудешся моїх електронних листів. Ви єдина гральна компанія, яка запитує приватну інформацію про доходи, шахрайська компанія

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого