ФорумОбговорення скаргПроблема відкликання Mrsloty

Проблема відкликання Mrsloty

1 рік тому від gilfy123
|
6234 переглядів 52 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт, мій досвід роботи з цим казино mrsloty схожий на досвід усіх інших, я виграв 1100 фунтів стерлінгів і пішов зняти їх за допомогою банківського переказу, і вже минуло тиждень, коли мої виграші не змінилися, кажуть, що процес зняття триває від 7 до 21 дня, Я спілкувався з багатьма різними людьми в чаті, і я запитував їх, у якому статусі моє зняття, і вони сказали, що перевіряється, що вони, здається, кажуть усім, читаючи відгуки на цьому сайті. комусь раніше пощастило зі зняттям коштів із цього казино, і якщо так, що я можу зробити, щоб спробувати отримати від них свій виграш? Дякую 👍

Автоматичний переклад.
gilfy123
1 рік тому

Я припускаю, що вам потрібно підтвердити свій обліковий запис, якщо це ваше перше зняття коштів. Ви не отримаєте нічого без верифікації облікового запису.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Мій обліковий запис уже підтверджено 👍

Автоматичний переклад.
gilfy123
1 рік тому

У цьому випадку перешкод для переказу грошей виникнути не повинно. З іншого боку, згідно з нашим веб-сайтом, казино має справді жахливий рейтинг, тому я не здивований, що ви стикаєтеся з проблемами там 😕

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно витратив ці 1100 і попросив їх закрити мій рахунок, казино настільки погане, що я б нікому не рекомендував ним користуватися

Автоматичний переклад.
gilfy123
1 рік тому

Привіт,

це, мабуть, найпростіший спосіб. Дякуємо за вашу рекомендацію.

Хочу додати, що гравці з Великобританії повинні грати в казино з відповідною ліцензією. Це набагато безпечніше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

У мене проблема зі зняттям грошей з mrsloty.com.

Отже, це гроші від ставок на спорт, але я все одно не розумію.

Чи взагалі можливо, щоб зняття займало 7-21 день?

Хтось бачив у своєму житті гроші від них на рахунку?

Це шахрайство?

Я вітаю будь-яку інформацію.

Автоматичний переклад.
barborasp
1 рік тому

Привіт, так, вибір іноді може займати дуже багато часу та часто пов’язаний із перевіркою гравця. Ви підтвердили, що ваш обліковий запис належним чином підтверджено? Іноді ми стикаємося з тим, що навіть перевірений гравець (наприклад, два роки тому) повторно верифікується при запиті на виведення коштів. Довірене казино має зв’язатися з вами у разі виникнення ускладнень. Чи зв’язувалися ви з ними? Чи є у вас якісь реакції від них? На жаль, згідно з нашим рейтингом, це казино не є найкращим вибором. 😕

file

Вибачте, але якби мова йшла виключно про ставки на спорт, подання скарги на нашому веб-сайті , на жаль, не допоможе в цій ситуації, оскільки ми не спеціалізуємося на ставках на спорт онлайн.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Magda
11 міс. тому

Проблема була вирішена. Більше я там не грав. Дякую


Автоматичний переклад.
barborasp
11 міс. тому

Ми дякуємо вам за інформацію, що вам вдалося вирішити проблему.

Я думаю, враховуючи трагічно низький рейтинг, це добре, що ви більше там не граєте 🙂.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Так, на жаль, у powbet теж шалений рейтинг. Я досі не можу повернути свої гроші.

Автоматичний переклад.
barborasp
11 міс. тому

З точки зору нашого індексу безпеки, Powbet досить хороший порівняно з Mr Sloty .

Звичайно, я знаю про проблему перевірки і намагаюся якось допомогти. Я буду чекати тут для отримання додаткової інформації .

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дякую тобі. В іншому випадку, на мою думку, служба підтримки не має багато інформації.

Автоматичний переклад.
barborasp
11 міс. тому

Тому вони повинні звернутися до менеджера. Я знаю, це наразі не вихід із ситуації – оператор повинен думати про це сам.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Питав десь 200 разів про менеджера чи власника, так у них нічого такого немає, так кажуть всі оператори


Автоматичний переклад.
barborasp
11 міс. тому

Тоді немає сенсу далі міркувати, як у них там справи. Подати скаргу - це рішення, але, як я вже сказав, перші 14 днів після введення вилучення належать казино. Сподіваюся, хтось скоріше схаменувся і налагодив справу, щоб гроші швидше надійшли!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, спершу я використовував слот Mr, не побачивши відгуків, але після того, як кілька разів переписав, я виграв 200 фунтів стерлінгів, які потім зняв, що, чесно кажучи, зайняло лише 2-3 дні. Але 6 травня 2023 року я виграв 2800 фунтів стерлінгів. Я попросив 2400 фунтів стерлінгів, вони сказали мені в чаті 7-21, що сьогодні 19-й день, і досі немає жодних ознак того, що це було виграно за допомогою безкоштовних обертань, які я відповідав умовам виведення, інакше я б не зміг. Зберігайте тут ту саму історію, потрібно пройти через шахрайство тощо, це місце дуже погане, і я хвилююся, що не отримаю свого повернення.

Автоматичний переклад.
skin32
11 міс. тому

Мені дуже шкода...


Навіть якщо я придумаю щось заспокійливе та зручне, це не змінить того факту, що це так зване казино — шахрайство. 🙁 Навмисне ігнорування проблем гравця, спричинених відсутністю зв’язку або затримкою виплат.


Автоматичний переклад.
skin32
11 міс. тому

У мене також були проблеми з цим казино, але воно вимагає багато терпіння.

Зрештою ми змінили пароль, і я більше не можу грати.

Це казино зовсім не добре, навпаки, зараз я цілком задоволений будинком спорту.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я б не сказав, що це повне шахрайство, але це точно дуже-дуже погане казино, особливо виведення грошей і графіка мене не влаштовують.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого