На жаль, я ніколи не відвідував казино, коли приєднався до школи, помилка, я думаю, ти живеш і вчишся.
Unfortunately I never checked the casino out when joined school boy error I guess you live and learn .
Я б не сказав, що це повне шахрайство, але це точно дуже-дуже погане казино, особливо виведення грошей і графіка мене не влаштовують.
I wouldn't say it's a complete scam, but it's definitely a very, very bad casino, especially the withdrawals and the graphics don't suit me.
Nerekla bych zcela podvod, ale rozhodne velmi velmi spatne kasino, zejmena na vybery i grafika mi nesedi.
Привіт!
Мені здається, ти занадто м'який до них. 😀
Щодо мене, я повинен сказати, що неліцензоване казино, яке застосовує «політику відсутності реакції» на скарги гравців - абсолютно свідомо та цілеспрямовано, яке також має оцінку 1,1 як результат - є шахрайством.
Подивіться самі:
https://kasinoguru-cz.com/mr-sloty-casino-recenze
Я б точно там не реєструвався, не кажучи вже про гру.
Hello!
I think you are too soft on them. 😀
For me, I have to say that an unlicensed casino that applies a "no reaction policy" to player complaints - completely consciously and purposefully, which also has a score of 1.1 as a result - is a scam.
Take a look for yourself:
https://kasinoguru-cz.com/mr-sloty-casino-recenze
I certainly wouldn't register there, let alone play.
Ahoj!
Myslím, že jsi na ně příliš mírná. 😀
Za mě musím řít, že nelicensované kasíno, které aplikuje "no reaction policy" na stížnosti hráčů - naprosto vědomě a cíleně, které má díky tomu zároveň skóre 1,1- je scam.
Mrkni sama:
https://kasinoguru-cz.com/mr-sloty-casino-recenze
Já bych se tam určitě neregistrovala, natož hrála.
У мене було 2 успішних зняття 100 фунтів стерлінгів 200 фунтів стерлінгів, я отримав це за 2 дні, але коли я виграв 2400 фунтів стерлінгів, зараз це понад 21 робочий день, чат безглуздо.
Я надіслав електронний лист, і вони сказали, що було кілька запитів, тому це займає більше часу, ніж зазвичай, оскільки доводиться робити так багато перевірок. Смішно, якщо ви запитаєте мене.
I've had 2 successfull withdrawals £100 £200 got this in 2 days how ever I've won £2400 it's now over 21 working days the chat is pointless .
I emailed and they have said there has been several request which is why its taking longer then usual as the have to do so many checks . Ridiculous if you ask me.
Дозвольте мені втрутитися на мить. Я просто кажу, що мене сам цей досвід майже не здивував, тому я просто хочу поставити вам запитання: що змусило вас зробити депозит і грати в такому казино? Я маю на увазі, ти бачив рейтинг?
Перевірте це тут:
https://casino.guru/mr-sloty-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Я просто прошу отримати краще уявлення про те, як гравці роблять свій вибір.
Allow me to step in for a moment. I just say I'm hardly surprised by this experience myself, so I just want to ask you a question: What made you deposited and played in such a casino? I mean, have you seen the rating?
Check it out here:
https://casino.guru/mr-sloty-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
I'm just asking to get a better idea about how players make their choices.
У попередніх дописах я зазначав, що ніколи не шукав жодних рейтингів для цього або будь-якого іншого казино, але відтепер я буду це робити.
I have stated in previous posts that I've never looked up any ratings for this casino or any casino but I shall be doing so from now on.
Вибачте, це моя біда - я забув перевірити історію. Перестану турбувати вас додатковими питаннями. Угода? 🙂
I'm sorry, that's my bad - I forgot to check the history. I will stop bothering you with additional questions. Deal? 🙂
Остання відповідь від Mr Sloty
Ми перевірили ваш запит на зняття коштів у нашій системі, і ваш запит все ще перевіряється нашими відповідними відділами.
Вони повинні бути впевнені, що з вашою історією гри та транзакцій все в порядку за правилами перевірки заявки на виведення.
На деяких ділянках перевірки можливі затримки.
Просимо вибачення за незручності.
Latest reply from Mr sloty
Regarding your withdrawal request we checked in our system and your request is still under inspection by our relevant departments.
They must be sure that with your game and transaction history everything is as it should be according to the rules of checking the request for withdrawal.
In some parts of checking delay may occur.
We apologize for inconvenience.
Привіт!
Така ситуація є стандартною. Це просто означає, що ваш обліковий запис проходить перевірку, це справді нормально – частина процедури KYC (знай свого клієнта)
Але важливо зазначити, що чудові казино, гідні цього слова, можуть зробити це протягом 24 годин, або, скажімо, всього за кілька днів. Давайте подивимося, як це вийде у вас тут.
Мої пальці схрещені! 🤞🤞
Hello!
Such a situation is a standard. It just means your account is passing verification, that's truly normal - part of the KYC procedure (Know Your Customer)
But it is important to mention that Great casinos worth the word can do that within 24 hours, or let's say within just a few days. Let's see how it works out for you here.
My fingers are crossed! 🤞🤞
Привіт Марк,
Повідомляємо, що ваш запит на зняття було відхилено, і кошти тепер доступні на балансі вашого рахунку.
Згідно з нашими положеннями та умовами, команда Mr Sloty з питань шахрайства та ризиків періодично проводить автоматичні та ручні перевірки всіх транзакцій.
Операції, визначені як високоризикові, можуть бути утримані на період до 90 днів. Якщо ви вважаєте, що вашу транзакцію було помилково позначено, ви можете надіслати новий запит на зняття.
Ми цінуємо ваше розміщення за незручності, які це могло спричинити. Просимо вибачення за ці несподівані затримки та хочемо подякувати вам за розуміння.
З повагою,
Містер Слоті
Це має бути фігня, правда?
Hi Mark,
Please be informed that your withdrawal request was declined and the funds are now available in your account's balance.
As per our terms & conditions, Mr Sloty fraud and risk team occasionally runs automatic and manual checks on all transactions.
Transactions identified as high risk may be held for a period of up to 90 days. If you think your transaction was mistakenly flagged, you may submit a new withdrawal.
We appreciate your accommodation for the inconvenience this may have caused. We apologize for these unexpected delays and we'd like to thank you for your understanding.
Regards,
Mr Sloty
This has got to be Bullshit right?
усі ці казино належать до тієї ж групи, що й містер Слоті, і їм не можна довіряти виплати, є багато інших максимальних виграшів Rouge Casino Chilli777 Ocean breeze, і їх слід уникати. Завжди є невеликий шанс, що ви отримаєте гроші, вам просто доведеться почекати та побачити. Іронія полягає в тому, що завдяки своїм жорстким маркетинговим методам вони, ймовірно, заробили б більше грошей, якби були законними й чесно розігрували таким людям, як ви, їхні виграші. Я також вважаю, що вони використовують піратські ігри
all these casinos belong to the same group as Mr Sloty and can't be trusted to pay out there are plenty of others Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Ocean breeze and should be avoided. There is always a skim chance you wI'll get paid you will just have to wait and see. The irony is with their heavy marketing techniques they would probably make more money if they were legit and played people like you their winnings fair and square. I also believe they use pirated games
Привіт Марк,
Повідомляємо, що ваш запит на зняття було відхилено, і кошти тепер доступні на балансі вашого рахунку.
Згідно з нашими положеннями та умовами, команда Mr Sloty з питань шахрайства та ризиків періодично проводить автоматичні та ручні перевірки всіх транзакцій.
Операції, визначені як високоризикові, можуть бути утримані на період до 90 днів. Якщо ви вважаєте, що вашу транзакцію було помилково позначено, ви можете надіслати новий запит на зняття.
Ми цінуємо ваше розміщення за незручності, які це могло спричинити. Просимо вибачення за ці несподівані затримки та хочемо подякувати вам за розуміння.
З повагою,
Містер Слоті
Це має бути фігня, правда?
Hi Mark,
Please be informed that your withdrawal request was declined and the funds are now available in your account's balance.
As per our terms & conditions, Mr Sloty fraud and risk team occasionally runs automatic and manual checks on all transactions.
Transactions identified as high risk may be held for a period of up to 90 days. If you think your transaction was mistakenly flagged, you may submit a new withdrawal.
We appreciate your accommodation for the inconvenience this may have caused. We apologize for these unexpected delays and we'd like to thank you for your understanding.
Regards,
Mr Sloty
This has got to be Bullshit right?
Я чув це раніше.
На даний момент складається враження, що казино переконане, що вони діють відповідно до правил, враховуючи поточні обставини.
Очевидно, не моя справа говорити, чи це фігня. Це залежатиме від подальших пояснень, які ми зазвичай отримуємо у формі скарги.
АЛЕ враховуючи індекс безпеки казино та той факт, що люди, які стоять за ним, не дбають про скарги гравців - це може бути повною дурницею...
Хто насправді знає?
Я хотів би знову надіслати запит на відкликання, але не бачу тут альтернатив, вибачте.
I've heard this before.
For the moment it feels like the casino is convinced they're acting accordingly to the rules given the current circumstances.
Obviously, it's not my place to say whether this is bullshit. That would depend on the further explanation, which we would normally receive via complaint.
BUT considering the casino's safety index and the fact the people behind it don't care about players' complaints - it may be total bullshit...
Who actually knows?
I would submit the withdrawal request again, can't see any alternatives here, I'm sorry.
усі ці казино належать до тієї ж групи, що й містер Слоті, і їм не можна довіряти виплати, є багато інших максимальних виграшів Rouge Casino Chilli777 Ocean breeze, і їх слід уникати. Завжди є невеликий шанс, що ви отримаєте гроші, вам просто доведеться почекати та побачити. Іронія полягає в тому, що завдяки своїм жорстким маркетинговим методам вони, ймовірно, заробили б більше грошей, якби були законними й чесно розігрували таким людям, як ви, їхні виграші. Я також вважаю, що вони використовують піратські ігри
all these casinos belong to the same group as Mr Sloty and can't be trusted to pay out there are plenty of others Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Ocean breeze and should be avoided. There is always a skim chance you wI'll get paid you will just have to wait and see. The irony is with their heavy marketing techniques they would probably make more money if they were legit and played people like you their winnings fair and square. I also believe they use pirated games
Дякую за комплексне попередження, шановний nigeljc!
Ну, припустімо, що це результат широко спонсорованої масштабної кампанії - ймовірно, заснованої на анульованих або просто невиплачених виграшах.
Я припускаю, але я також не можу викинути з голови індекс безпеки Ocean Breeze , пишучи це.
Вибачте за "спойлер"😁!
Thank you for a complex warning, dear nigeljc!
Well, let's say this is the outcome of a greatly sponsored massive campaign - probably founded by voided or simply unpaid winnings.
I'm speculating, but I also can't get the Ocean Breeze safety index out of my mind while writing this.
Sorry for the "spoiler" 😁!
Як я вже казав раніше, у мене були зняття коштів без проблем 100 фунтів стерлінгів 200 фунтів стерлінгів 200 фунтів стерлінгів, і все було добре.
Like I said before I've had withdrawal before with no issue £100 £200 £200 that was all good .soon as its more that's where the problems lies .
Якщо ви підете на пілот Trust, ви побачите, що вам пощастило. Я просто думаю, що є так багато інших онлайн-казино на вибір із набагато кращою репутацією не лише для платежів, але й для швидких платежів. Це було в моїй папці зі спамом сьогодні вранці, вони навіть знають моє ім’я, коли я приєднався до казино Winner, інше призначено для іншого Lucky wins
If you go on Trust pilot you will find you were lucky. I just think that there are so many other online casinos to choose from with a far better reputation for not only payments but fast payments as well. This was in my spam folder this morning they even know my name from when I joined Winner casino the other is for another one Lucky wins
Як я вже казав раніше, у мене були зняття коштів без проблем 100 фунтів стерлінгів 200 фунтів стерлінгів 200 фунтів стерлінгів, і все було добре.
Like I said before I've had withdrawal before with no issue £100 £200 £200 that was all good .soon as its more that's where the problems lies .
Ви не уявляєте, як я радий це знати. Це нормально, що навіть шахрайство чи дуже погане казино зрештою платять деяким гравцям. На мій погляд, ти один із них.
Я б особисто втік, відсутність будь-якої або, я повинен сказати, особливо британської ліцензії, зараз досить погано. 🙁
You have no idea how happy I am to know that. It's normal that even a scam or a very bad casino pays some players eventually, In my eyes, you are one of those.
I would personally run away, the lack of any or should I say especially a UK license is bad enough these days. 🙁
Щиро радий це чути! Як щодо того, щоб створити чесний відгук користувачів про знайомі вам казино? Цій спільноті завжди знадобляться додаткові відгуки. 🙂
Sincerely glad to hear it! How about creating an honest user review about casinos you are familiar with? This community can always use some more reviews. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.