1 рік тому
Повідомити вас про те, що я отримав відклик від Mr Sloty
Give you an update I've recieved my withdrawal from mr sloty
0
Повідомити вас про те, що я отримав відклик від Mr Sloty
Give you an update I've recieved my withdrawal from mr sloty
Це те, що я люблю бачити. 🎉🎉☘️ Це довго тягнеться, тому я думаю, що ви це заслужили.
У будь-якому випадку, після цього досвіду я не думаю, що ви збираєтеся робити депозит тут, чи не так?
That's what I like to see. 🎉🎉☘️ It's been dragging on for a long time, so I think you've earned it.
Anyway, after this experience, I don't think you're gonna be depositing here, am I right?
На жаль, ви в кінцевому підсумку швидше програєте, ніж виграєте
Unfortunately you end up losing rather then winning better off not going on any
правильно. Кажуть, що найкраще вчитися на чужих помилках, але я думаю, що більшість із нас вчиться на власних. Сподіваюся, ви не зіткнетеся з подібною ситуацією в майбутньому. Бажаю тобі всього найкращого. 🙂
Right. They say it is best to learn from the mistakes of others, but I think most of us learn from our own. I hope you will not encounter a similar situation in the future. I wish you the best of luck. 🙂
Привіт, якщо ми говоримо про заробіток у казино, я, ймовірно, вас розчарую. Казино завжди має перевагу над гравцем, і в довгостроковій перспективі гравець зрештою втратить гроші, які він вкладає там. Я думаю, що в цьому випадку, ймовірно, краще припинити грати, якщо ви думаєте, що збираєтеся заробити гроші. Безумовно, не вкладайте більше і витрачайте свої гроші на щось більш значуще, що принесе вам радість або користь.
У будь-якому разі, якщо це вам допоможе, я опублікую тут посібник із відповідальної гри в азартні ігри, який може бути корисним. Ви можете знайти інформацію в ньому тут.
Сподіваюся, що мої слова тобі хоч трохи допоможуть і зрештою все буде добре.
Hi, if we're talking about making money from the casino, I'm probably going to disappoint you. The casino always has an edge over the player and in a long run the player will eventually lose the money he deposits there. I think in this case it's probably best to stop playing if you think you're going to make some money. Definitely don't deposit more and spend your money on something more meaningful that will bring you joy or benefit.
Anyway, if it would help you, I'll post a guide on responsible gambling here that might be helpful. You can find the information in it here.
I hope that my words will help you a little and that everything will be all right in the end.
Привіт
натрапив на цю тему і сподіваюся, що хтось може мені допомогти, будь ласка.
З 18 грудня я очікую на зняття коштів, а також у статусі «запит користувача очікує» кожного разу, коли я зв’язуюсь з ними, я отримую ті самі роботизовані відповіді.
Я ніколи не отримую відповіді на електронні листи, і тепер вони змінили свій домен на mrsloty1.com, про що вони спілкувалися через текстове повідомлення
У мене було два попередніх успішних зняття без жодних проблем, і мій рахунок давно підтверджено. Я не намагаюся зняти 5000 фунтів стерлінгів і, здається, нічого не досягну.
очевидно, з тих пір я заглянув в Інтернет і здається, що всі мають однакові проблеми. Приємно бачити, що ви отримали гроші, і мене цікавить, чи можете ви взагалі дати якусь пораду
Я розриваюся між тим, щоб чекати мого виграшу або повернути платіж у своєму банку для депозитів і прийняти програш
Hi
stumbled on this thread and hoping someone can help me too please.
I have a withdrawal pending since 18 December and also at status "user request awaiting" every time I contact them I get the same robotic replies.
Im getting no response on emails what so ever and they have now changed their domain to mrsloty1.com - which they did communicate via text
I have had two previous successful withdrawals without any issues and my account was verified long ago. I’m not trying to withdraw £5000 and don’t seem to be getting anywhere.
obviously, I have since looked online and it seems everyone is having the same issues. It’s nice to see you two did get paid out and wondered if you could offer any advice at all
I’m torn between waiting for my winnings or doing a chargeback with my bank for the deposits and take the loss
Привіт, я бачу, що у вас проблеми зі зняттям. Я не думаю, що вам потрібно бути негативним відразу, навіть якщо минуло досить багато часу, відколи ви не могли зняти кошти протягом 2 тижнів.
Однак ви згадали, що у вас були успішні зняття коштів у минулому. Чи сказали вам у казино, чому це займає більше часу, ніж зазвичай?
У будь-якому випадку, я рекомендуювідкрити скаргу за цим посиланням, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації.
Ви думаєте, що спробуєте?
Hi, I see you're having trouble with the withdrawal. I don't think you need to be negative right away, even though it's been quite a while since you've been unable to withdraw for 2 weeks.
However, you mentioned that you have had successful withdrawals in the past. Did the casino even tell you why it's taking longer than usual ?
Anyway, I would recommend to open a complaint on this link and our team will try to help you in your situation.
Do you think you will try ?
Дякуємо за вашу відповідь. Чи варто відкривати комплаєнт? Я бачу, що вони закриваються, оскільки ніхто не відповідає, що я розумію. Хотів би я бачити все це раніше. Я не дуже часто граю. Минулого березня я успішно зняв 200 фунтів стерлінгів приблизно за 3 дні. Тоді минулого травня я успішно зняв £1100 через тиждень. Тоді у мене був ViP-менеджер на ім’я Мітч, який допоміг мені зі зняттям коштів, але зараз він не відповідає
Мабуть, я хвилююся більше, ніж зазвичай, оскільки не можу зв’язатися з кимось по електронній пошті та раніше не мав такого досвіду. Для мене 5000 фунтів стерлінгів - це великі гроші. Мені так шкода, що я бачив усі ці огляди раніше
ні, вони не скажуть мені, чому це так довго триває, лише те, що є процес і вони проводять перевірки. Ігнорують те, що я читаю в Інтернеті, і тоді вони закривають чат.
Thank you for your reply. Is it worth opening a compliant? I see they get closed as none responsive which I understand. I wish I saw all of this before. I don’t play very often. Last March I successfully withdrew £200 in about 3 days. Then last May I successfully withdrew £1100 after a week. I had a ViP manager then called Mitch who helped me with the withdrawal but he is now none responsive
I guess I’m more worried than usual as I can’t get hold of anyone on email and not had this experience before. £5000 is a lot of money to me. I so wish I had seen all these reviews before
no they won’t tell me why it’s taking so long, just that there is a process and they are doing checks. Ignore what I read online and then they close the chat.
Я б сказав, що скарга варта того, щоб надати кращі шанси іншим. Крім того, кожна невирішена скарга означає штрафні санкції, таке «казино» може скоро впасти на дно.
Можливо, ми не зможемо допомогти вам повернути ваш виграш, але наслідки будуть.
Будь ласка, перегляньте цей посібник, присвячений процесу подання скарг: « Як ми вирішуємо скарги в казино і чому »
Сприйміть це як принцип.
Мені шкода, що ти там грав.
I'd say it is worth the complaint simply to provide a better chance for others. Additionally, each unresolved complaint means penalization, such a "casino" might soon hit the very bottom.
Maybe we won't be able to help you recover your winnings, but the consequences will come.
Please browse this guide focused on the complaint process: "How We Resolve Casino Complaints and Why"
Take it as a point of principle.
I'm sorry you played there.
Дякую тобі. Чудова інформація. Я подав скаргу та сподіваюся, що це допоможе іншим, підвищуючи обізнаність
Thank you. Great info. I raised the complaint and hope it will help others by raising awareness too
Ні за що, я був би радий, якби ви отримали свої гроші, але навіть якщо це не так, принаймні є покарання.
У будь-якому випадку я бажаю вам удачі.
You're welcome, I'd be happy if you got your money, but even if that wasn't the case, at least there's a punishment.
Anyway, I wish you the best of luck.
привіт
Чи можу я запитати, чи отримували ви коли-небудь свій виграш? Я в тій самій ситуації, спочатку я міг зв’язатися через чат, але тепер я навіть не можу це зробити, електронна пошта повернулася, а tele No не працює?
знову безглуздо досліджував казино після внесення депозитів і запиту на зняття, якби я знав про все це раніше, я б не підійшов до нього.
Hi,
Can I ask did you ever receive your winnings? I am in the same situation, at first I could contact via chat but now I can’t even do that, email bounced back and tele No doesn’t work?
again stupidly researched the casino after making deposits and requesting My withdrawal, had I known all of this prior I wouldn’t have went near it.
Ми так і не дізналися, чи насправді гравець отримав виграш.
Хочете ви самі подати скаргу, щоб наша команда спробувала допомогти? Як довго ви зараз чекаєте, якщо можна запитати?
Ось посилання , за яким ви можете подати скаргу, якщо хочете. Повідомте нам, як ви вирішили.
We never learned if the player received the winnings, actually.
Would you like to file a complaint yourself, though, so our team could try to help out? How long are you waiting now, if I may ask?
Here's the link where you can submit a complaint if you wish. Let us know how you decide.
Привіт, я чекаю 26 днів, і нічого не змінилося, і вони не зв’язувалися.
Мені здається, вони або вимкнули параметр чату, або заблокували мені його використання, оскільки я взагалі не можу з ними зв’язатися, це дуже засмучує.
я буду
подати скаргу, так, не сподіваючись, що це вирішить ситуацію, але сподіваюся, що можна щось зробити, їм не можна дозволяти працювати.
дякую за інформацію.
Hi I have been waiting 26 days now and nothing Has changed and no Contact from them.
I think they have either turned the chat option off or blocked me from using it as I can’t contact them at all, so frustrating.
i will
raise a complaint yes, not hopeful that it will resolve the situation but hopefully something can be done they shouldn’t be allowed to operate.
thanks for the info.
Ніяких турбот взагалі. Будемо чекати подальшого розвитку подій.
Будь ласка, тримайте нас в курсі.
No worries at all. We'll wait for any further development.
Please keep us informed.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.