ГоловнаФорумОбговорення скаргПроблема відкликання Mrsloty

Проблема відкликання Mrsloty (Сторінка 3)

2 р. тому від gilfy123
|
12 162 переглядів 56 відповідей |
|
12 3
Radka
1 рік тому

Повідомити вас про те, що я отримав відклик від Mr Sloty

Автоматичний переклад.
skin32
1 рік тому

Це те, що я люблю бачити. 🎉🎉☘️ Це довго тягнеться, тому я думаю, що ви це заслужили.

У будь-якому випадку, після цього досвіду я не думаю, що ви збираєтеся робити депозит тут, чи не так?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Безумовно, ви вчитеся на своєму досвіді.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось тут, хто допоможе мені, як насправді заробити гроші в цих онлайн-казино, тому що я щойно програв, мені дуже сумно через це

Автоматичний переклад.
esequieldani33
1 рік тому

На жаль, ви в кінцевому підсумку швидше програєте, ніж виграєте

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Безумовно, ви вчитеся на своєму досвіді.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

правильно. Кажуть, що найкраще вчитися на чужих помилках, але я думаю, що більшість із нас вчиться на власних. Сподіваюся, ви не зіткнетеся з подібною ситуацією в майбутньому. Бажаю тобі всього найкращого. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось тут, хто допоможе мені, як насправді заробити гроші в цих онлайн-казино, тому що я щойно програв, мені дуже сумно через це

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, якщо ми говоримо про заробіток у казино, я, ймовірно, вас розчарую. Казино завжди має перевагу над гравцем, і в довгостроковій перспективі гравець зрештою втратить гроші, які він вкладає там. Я думаю, що в цьому випадку, ймовірно, краще припинити грати, якщо ви думаєте, що збираєтеся заробити гроші. Безумовно, не вкладайте більше і витрачайте свої гроші на щось більш значуще, що принесе вам радість або користь.

У будь-якому разі, якщо це вам допоможе, я опублікую тут посібник із відповідальної гри в азартні ігри, який може бути корисним. Ви можете знайти інформацію в ньому тут.

Сподіваюся, що мої слова тобі хоч трохи допоможуть і зрештою все буде добре.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт

натрапив на цю тему і сподіваюся, що хтось може мені допомогти, будь ласка.

З 18 грудня я очікую на зняття коштів, а також у статусі «запит користувача очікує» кожного разу, коли я зв’язуюсь з ними, я отримую ті самі роботизовані відповіді.


Я ніколи не отримую відповіді на електронні листи, і тепер вони змінили свій домен на mrsloty1.com, про що вони спілкувалися через текстове повідомлення



У мене було два попередніх успішних зняття без жодних проблем, і мій рахунок давно підтверджено. Я не намагаюся зняти 5000 фунтів стерлінгів і, здається, нічого не досягну.


очевидно, з тих пір я заглянув в Інтернет і здається, що всі мають однакові проблеми. Приємно бачити, що ви отримали гроші, і мене цікавить, чи можете ви взагалі дати якусь пораду


Я розриваюся між тим, щоб чекати мого виграшу або повернути платіж у своєму банку для депозитів і прийняти програш



Автоматичний переклад.
Vix844
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас проблеми зі зняттям. Я не думаю, що вам потрібно бути негативним відразу, навіть якщо минуло досить багато часу, відколи ви не могли зняти кошти протягом 2 тижнів.

Однак ви згадали, що у вас були успішні зняття коштів у минулому. Чи сказали вам у казино, чому це займає більше часу, ніж зазвичай?

У будь-якому випадку, я рекомендуювідкрити скаргу за цим посиланням, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації.

Ви думаєте, що спробуєте?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Дякуємо за вашу відповідь. Чи варто відкривати комплаєнт? Я бачу, що вони закриваються, оскільки ніхто не відповідає, що я розумію. Хотів би я бачити все це раніше. Я не дуже часто граю. Минулого березня я успішно зняв 200 фунтів стерлінгів приблизно за 3 дні. Тоді минулого травня я успішно зняв £1100 через тиждень. Тоді у мене був ViP-менеджер на ім’я Мітч, який допоміг мені зі зняттям коштів, але зараз він не відповідає


Мабуть, я хвилююся більше, ніж зазвичай, оскільки не можу зв’язатися з кимось по електронній пошті та раніше не мав такого досвіду. Для мене 5000 фунтів стерлінгів - це великі гроші. Мені так шкода, що я бачив усі ці огляди раніше


ні, вони не скажуть мені, чому це так довго триває, лише те, що є процес і вони проводять перевірки. Ігнорують те, що я читаю в Інтернеті, і тоді вони закривають чат.

Автоматичний переклад.
Vix844
11 міс. тому

Я б сказав, що скарга варта того, щоб надати кращі шанси іншим. Крім того, кожна невирішена скарга означає штрафні санкції, таке «казино» може скоро впасти на дно.

Можливо, ми не зможемо допомогти вам повернути ваш виграш, але наслідки будуть.

Будь ласка, перегляньте цей посібник, присвячений процесу подання скарг: « Як ми вирішуємо скарги в казино і чому »

Сприйміть це як принцип.

Мені шкода, що ти там грав.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Дякую тобі. Чудова інформація. Я подав скаргу та сподіваюся, що це допоможе іншим, підвищуючи обізнаність

Автоматичний переклад.
Vix844
11 міс. тому

Ні за що, я був би радий, якби ви отримали свої гроші, але навіть якщо це не так, принаймні є покарання.

У будь-якому випадку я бажаю вам удачі.

Автоматичний переклад.
Vix844
4 міс. тому

привіт

Чи можу я запитати, чи отримували ви коли-небудь свій виграш? Я в тій самій ситуації, спочатку я міг зв’язатися через чат, але тепер я навіть не можу це зробити, електронна пошта повернулася, а tele No не працює?

знову безглуздо досліджував казино після внесення депозитів і запиту на зняття, якби я знав про все це раніше, я б не підійшов до нього.

Автоматичний переклад.
claireP
3 міс. тому

Ми так і не дізналися, чи насправді гравець отримав виграш.

Хочете ви самі подати скаргу, щоб наша команда спробувала допомогти? Як довго ви зараз чекаєте, якщо можна запитати?

Ось посилання , за яким ви можете подати скаргу, якщо хочете. Повідомте нам, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я чекаю 26 днів, і нічого не змінилося, і вони не зв’язувалися.

Мені здається, вони або вимкнули параметр чату, або заблокували мені його використання, оскільки я взагалі не можу з ними зв’язатися, це дуже засмучує.


я буду

подати скаргу, так, не сподіваючись, що це вирішить ситуацію, але сподіваюся, що можна щось зробити, їм не можна дозволяти працювати.

дякую за інформацію.

Автоматичний переклад.
claireP
3 міс. тому

Ніяких турбот взагалі. Будемо чекати подальшого розвитку подій.

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого