ГоловнаФорумОбговорення скаргПеревірка Брюс Бет

Перевірка Брюс Бет

 від celgebrink
|
20 650 переглядів 101 відповідей |
|
1 2...6

Я всіма способами намагався підтвердити свій обліковий запис у цій компанії, але вони хочуть занадто багато, я думаю??

вони вимагають Селфі з видимим посвідченням особи. Банківська картка суміщена з ID карткою, видно всі номери. Виписка з банківського рахунку, де видно весь рахунок. IbAN і BIC. І перевірка телефону!!! Чи маю я відкрити все своє життя для виплати, коли всі інші компанії можуть повертати гроші на картку, чого BruceBet не може щодо мого Swedbank. Близько 110 000 шведських крон прибутку

Автоматичний переклад.
celgebrink

Ваші процедури KYC зазнали невдачі чи ви просто стурбовані кількістю документів, які вони вимагають? Єдине, що я вважаю підозрілим, — це вимога картки з видимими всіма номерами, я перевірив картку, і вони завжди просять вас закривати середні цифри, це справді дивно, що вони хочуть відкрити всю картку.

Селфі з ідентифікатором, виписка з банківського рахунку та підтвердження телефону є нормальними, я виконував усі ці процедури KYC кілька разів у багатьох казино, букмекерських конторах, гаманцях та біржах, це надзвичайно дратує та надмірно, я згоден, але, на жаль, це необхідно, і ми погоджуємося реєструючись, я не можу рекомендувати вам нічого іншого, крім простої співпраці, якщо ви не бажаєте втратити баланс на цьому рахунку

Автоматичний переклад.

Brucebet - це найгірше казино, яке коли-небудь існувало. Обережно, вони обманюють...!!! Я виграв 800 і 21 день не можу повернути свої гроші, постійно щось вигадують з верифікацією, я вже відправив більше 100 листів і маю докази!!! Питання досі не вирішено, вони все ще плетуть інтриги... будьте обережні з цим казино, є багато інших, більш чесних казино. передайте це повідомлення іншим, щоб вас не обдурили... Шахраї та злодії, без перевірки протягом 48 годин, брехня

Автоматичний переклад.
kwolekbarbara0

Подати скаргу:https://casino.guru/complaints/all

Вони пояснили, чому ваша перевірка не вдається? Ви грали з бонусом? До моменту спроби подати скаргу ви вже занадто чекали

Автоматичний переклад.

Brucebet - це найгірше казино, яке коли-небудь існувало. Обережно, вони обманюють...!!! Я виграв 800 і 21 день не можу повернути свої гроші, постійно щось вигадують з верифікацією, я вже відправив більше 100 листів і маю докази!!! Питання досі не вирішено, вони все ще плетуть інтриги... будьте обережні з цим казино, є багато інших, більш чесних казино. передайте це повідомлення іншим, щоб вас не обдурили... Шахраї та злодії, без перевірки протягом 48 годин, брехня

Автоматичний переклад.

Гей, SunsetGaze дав вам правильну пораду. Оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення питання KYC або зняття коштів, а ви вже давно минули цей час, ми спробуємо вам допомогти.

Однак у чому проблема з вашим підтвердженням? Чи сказали в казино, чому документи не приймаються?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.

Привіт, хтось може мені допомогти, я виграв 15 000 у цьому казино... Незважаючи на перевірку, гроші залишаються на рахунку майже місяць... Я багато разів перевірявся, і мені знову і знову відмовляли..

Автоматичний переклад.

filefile

Автоматичний переклад.
Mmm12

Привіт.

Я перевірив обидва друковані екрани, дякую, що надали їх сюди, і виявив, що в розмові сказано, що ви не повністю підтверджені, оскільки ви надали обрізану заяву, а в попередній версії не було вашого повного імені чи адреси.

Щоб зрозуміти вашу ситуацію повністю і правильно, чи щось змінилося за цей час?

Чи можете ви підтвердити, що ви пройшли перевірку? Суть полягає в тому, щоб надати всі необхідні документи саме так, як вас просили. Тільки після цього ваша перевірка буде успішно завершена.

Щодо вашої скарги, будь ласка, зверніть увагу на таймер:

file

У будь-якому разі я буду тут, щоб отримати відповідь. 🙏



Автоматичний переклад.

Ні, нічого не змінилося, зараз чекаю відповіді... Я верифікувався в торговому центрі і все було відхилено. Я надіслав підтвердження реєстрації. Мені не більше 3 місяців. Я відправив селфі з ідентифікатором та паспортом. Все одно нічого не відбувається

Автоматичний переклад.

Вони завжди пишуть одне й те саме

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, я багато разів перевірявся, все відмовляють, все, що хотіли, закінчилося, завжди говорять одне і те ж

Автоматичний переклад.

file

Автоматичний переклад.


file

Автоматичний переклад.

file

Автоматичний переклад.

file

Автоматичний переклад.

file

Автоматичний переклад.
Mmm12

Привіт, судячи з того, що я бачив на скріншотах, ти намагався перевірити свій паспорт і мав зробити селфі. Ви були успішні? Крім того, чи надали ви документи, які раніше були обрізані, у правильному форматі та з усією інформацією? Отже, ви успішно перевірилися чи ні, тому що, судячи зі скріншотів, я не бачу нічого подібного в чаті, тому я питаю. Якщо ви не верифіковані, у чому все ще проблема з документом?

У цій ситуації вам потрібно буде успішно пройти цей процес, перш ніж ви зможете зняти гроші. Ймовірно, тому це зайняло так багато часу, що ви не змогли зняти гроші.

Я також бачив, що у вас є відкрита скарга, тому, якщо все ще є якісь проблеми, ми спробуємо допомогти, але наразі я маю відчуття, що це скоріше помилка, коли щось неправильно доставлено в казино. 😥🤔

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.

Привіт, мій останній торговий центр був 24 лютого. Зараз я надіслав виписку з рахунку та сфотографував свою банківську картку... відповіді поки немає

Автоматичний переклад.

file

Автоматичний переклад.

file

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого