ФорумОбговорення скаргПеревірка Брюс Бет

Перевірка Брюс Бет (Сторінка 2)

8 міс. тому від celgebrink
|
10544 переглядів 98 відповідей |
|
1 2 3...5
Додати публікацію
6 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Проти того самого, проти чого вони відкинули

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
Mmm12
6 міс. тому

Так, я бачу на першому знімку екрана, що вам потрібно підтвердити спосіб оплати, а також потрібно надіслати знімок екрана зі свого онлайн-банкінгу. Тож вам потрібно буде дати казино трохи часу, щоб перевірити це та сказати, що все гаразд. На другому знімку екрана я бачу, що чат намагається порадити вам завантажити виписку з рахунку з транзакціями за весь місяць, а ви знову кажете, що це було відхилено. У вас є причина? Я відчуваю, що ви робите щось не так, але я не знаю, що, оскільки я не бачу причини відмови. Досить чітко написано, що потрібно, і я думаю, що це не проблема буде доставити, але завжди є якась помилка, якщо це відхилено. Як довго ви намагалися перевірити? Чи пробували ви запитати в чаті, що вам потрібно зробити, щоб переконатися, що всі документи правильні?

Я також хотів би запитати вас, чи можна було б поділитися скріншотами та звітами в одному тексті для ясності. Тому що якщо ви поділитеся 4 знімками екрана, і два з них завжди однакові, це абсолютно марно.

Дякую і чекаю на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, у мене також є проблеми з казино, я завантажив усі документи, і вони завжди неправильні, незалежно від того, як я це роблю, усі 4 кути на документах ID-картки спереду та ззаду,

Завантажена адреса та квитанції про оплату завжди відхиляються.

Я вніс ставку в розмірі 100 євро, а бонусні гроші складали від 0,50 цента до одного євро

чи можете ви мені допомогти?

Автоматичний переклад.
silkeprasse
6 міс. тому

Гей, яка конкретна проблема з вашими документами, оскільки ви не можете підтвердити? Чи повідомили вам у казино конкретну причину та що ви повинні зробити, щоб ваші документи прийняли? Найпоширеніша проблема полягає в тому, що інформація не відображається або що деякі речі, які казино просить вказати в документі, відсутні.

Тож дайте мені знати, як справи, я буду чекати.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт

Тому я завантажив все, що вам потрібно, було написано, що я нібито не сфотографував зворотну сторону свого посвідчення, але я зробив,

Тож вчора я знову завантажив усе, тепер воно знову на розгляді,

Що робити, якщо це знову не прийнято?

Я зробив так, щоб було видно всі куточки документів

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
silkeprasse
6 міс. тому

Давайте подивимося, що скаже казино про те, що ви надіслали вчора, а потім подивимося. Завжди необхідно, щоб інформація була чітко видна і щоб документи містили все необхідне. Якщо його знову відхилять, ми зможемо з’ясувати, в чому проблема, виходячи з причини казино.

Як довго ви проводили перевірку?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я зробив перевірку у вівторок вдень і отримав сповіщення вчора вдень.

Я щойно знову завантажив усе електронною поштою

тому що я хотів би отримати свій виграш

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Перевірку знову відхилили, хоча я все завантажив. Цього разу виписка з банківського рахунку, яку я завантажив разом із історією, мабуть, відсутня

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
silkeprasse
6 міс. тому

filefile

Автоматичний переклад.
silkeprasse
6 міс. тому

Очевидно, вам потрібно буде співпрацювати з казино та надавати їм усе необхідне, хоча я бачу зі скріншотів, що ви намагаєтеся. Оскільки ви також надіслали їм виписку з банківського рахунку, ми побачимо, як воно буде. Усе інше наразі прийнято, якщо я правильно прочитав.

Повідомте мене, якщо верифікація пройшла успішно і казино прийняло останній документ.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ні, це ще не зроблено

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Перед реєстрацією я хотів змінити адресу, але це не вдалося. Тоді я зв’язався з ними, і вони сказали, що зроблять це

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

І я не розумію, яке відношення має виплата до адреси

Автоматичний переклад.
Mmm12
6 міс. тому

Привіт.

На мій погляд, усе це має сенс, і, на щастя, я не бачу жодних ознак проблем.

Як пояснила Поллі: ваша адреса буде змінена, і на додаток до цього ваш обліковий запис має пройти додаткову перевірку, тому що перед тим, як ваші зняття будуть прийняті, ваш обліковий запис потрібно повністю оновити та перевірити.

Таким чином, я б сказав, що зв’язок між вашою адресою та виплатою досить вузький.

Ваше зняття ніколи не буде прийнято, якщо дані вашого облікового запису не є точними, що визначається за допомогою процесу перевірки, який також називається KYC (Знай свого клієнта). Звучить складно, хоча це нормально.

Ви, до речі, граєте в багатьох онлайн-казино? Я б сказав, що KYC з’являється кожного разу, коли ви хочете зняти кошти вперше.

Чи є інші аспекти, які вас турбують? Ми будемо тут для вас. 😉

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, виплата ніколи не приймається

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я надіслав усе своє поточне підтвердження реєстрації

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого