Так, я бачу на першому знімку екрана, що вам потрібно підтвердити спосіб оплати, а також потрібно надіслати знімок екрана зі свого онлайн-банкінгу. Тож вам потрібно буде дати казино трохи часу, щоб перевірити це та сказати, що все гаразд. На другому знімку екрана я бачу, що чат намагається порадити вам завантажити виписку з рахунку з транзакціями за весь місяць, а ви знову кажете, що це було відхилено. У вас є причина? Я відчуваю, що ви робите щось не так, але я не знаю, що, оскільки я не бачу причини відмови. Досить чітко написано, що потрібно, і я думаю, що це не проблема буде доставити, але завжди є якась помилка, якщо це відхилено. Як довго ви намагалися перевірити? Чи пробували ви запитати в чаті, що вам потрібно зробити, щоб переконатися, що всі документи правильні?
Я також хотів би запитати вас, чи можна було б поділитися скріншотами та звітами в одному тексті для ясності. Тому що якщо ви поділитеся 4 знімками екрана, і два з них завжди однакові, це абсолютно марно.
Дякую і чекаю на вашу відповідь.
Yes, I can see from the first screenshot that you need to verify the payment method and you also need to send a screenshot from your online banking. So you'll need to give the casino some time to look at it and tell you everything is alright. In the second screenshot I see that live chat is trying to advise you to upload your account statement with the transactions for the whole month and you say it was rejected again. Did you get a reason why ? I have a feeling that you might be doing something wrong but I don't know what as I don't see the reason for the rejection. It is quite clearly written what is needed and I think it should not be a problem to deliver it, but there is always some mistake if it is rejected. How long have you been trying to verify ? Have you tried asking in live chat what you have to do to make sure all the documents are correct ?
I would also ask you if it would be possible to share screenshots and reports in one text for clarity. Because if you share 4 screenshots and two of them are always the same it's quite useless.
Thank you and I will wait for your reply.
Привіт, у мене також є проблеми з казино, я завантажив усі документи, і вони завжди неправильні, незалежно від того, як я це роблю, усі 4 кути на документах ID-картки спереду та ззаду,
Завантажена адреса та квитанції про оплату завжди відхиляються.
Я вніс ставку в розмірі 100 євро, а бонусні гроші складали від 0,50 цента до одного євро
чи можете ви мені допомогти?
Hello, I also have problems with the casino, I have uploaded all the documents and it is always wrong no matter how I do it, all 4 corners are on the documents ID card front and back,
Address uploaded and payment receipts are always rejected.
I deposited a stake of 100 euros with the bonus money being between 0.50 cents and one euro
can you please help me
Hallo auch ich habe Probleme mit dem Casino habe alle Dokumente hochlgeladen und es ist immer falsch egal wie ich es mache, alle 4 Ecken sind auf den Dokumente Personalausweis vorder und Rückseite,
Adresse mit hochgeladen und einzahlungsbelege, wird immer abgelehnt.
eingezahlt habe ich 100 Euro Einsatz mit dem Bonusgeld lag zwischen 0,50 Cent und ein Euro
können Sie mir bitte helfen
Гей, яка конкретна проблема з вашими документами, оскільки ви не можете підтвердити? Чи повідомили вам у казино конкретну причину та що ви повинні зробити, щоб ваші документи прийняли? Найпоширеніша проблема полягає в тому, що інформація не відображається або що деякі речі, які казино просить вказати в документі, відсутні.
Тож дайте мені знати, як справи, я буду чекати.
Hey, what is the specific problem with your documents since you can't verify ? Did the casino tell you a concrete reason and what you should do to get your documents accepted ? The most common issue is usually that the information is not visible or that some of the things that the casino asks to be on the document to be visible are missing.
So let me know how it is, I will wait.
Привіт
Тому я завантажив все, що вам потрібно, було написано, що я нібито не сфотографував зворотну сторону свого посвідчення, але я зробив,
Тож вчора я знову завантажив усе, тепер воно знову на розгляді,
Що робити, якщо це знову не прийнято?
Я зробив так, щоб було видно всі куточки документів
З найкращими побажаннями
Hello
So I uploaded everything you need, it said that I supposedly didn't take a photo of the back of my ID card, but I did,
So yesterday I uploaded everything again, now it's under review again,
What do I do if this is not accepted again?
I made it so that all corners of the documents can be seen
Best regards
Hallo
also ich habe alles hochgeladen was sie benötigen , da stand das ich angeblich mein Personalausweis nicht von der Rückseite fotografiert hätte dies habe ich aber gemacht,
also habe ich gestern nochmals alles hochgeladen, jetzt steht wieder in Prüfung,
Was mache ich wenn dies auch wieder nicht akzeptiert wird.
ich habe es so gemacht das alle Ecken von den Dokumenten zu sehen sind
mit freundlichen Grüßen
Давайте подивимося, що скаже казино про те, що ви надіслали вчора, а потім подивимося. Завжди необхідно, щоб інформація була чітко видна і щоб документи містили все необхідне. Якщо його знову відхилять, ми зможемо з’ясувати, в чому проблема, виходячи з причини казино.
Як довго ви проводили перевірку?
Let's see what the casino says to what you sent yesterday and then we'll see. It is always necessary that the information is clearly visible and that the documents contain everything necessary. If it was rejected again, we could find out what the issue is based on the casino's reason.
How long have you been verifying ?
Я зробив перевірку у вівторок вдень і отримав сповіщення вчора вдень.
Я щойно знову завантажив усе електронною поштою
тому що я хотів би отримати свій виграш
I did the check on Tuesday afternoon and received notification yesterday afternoon.
I just uploaded everything again via email
because I would like to have my winnings
Die Überprüfung hatte ich am Dienstag Nachmittag gemacht und gestern Nachmittag Bescheid bekommen,
ich habe grade nochmals alles per Email hochgeladen
weil möchte mein Gewinn schon gerne haben
Перевірку знову відхилили, хоча я все завантажив. Цього разу виписка з банківського рахунку, яку я завантажив разом із історією, мабуть, відсутня
The check was rejected again even though I uploaded everything. This time the bank statement, which I uploaded with the history, is apparently missing
Die Überprüfung wurde wieder abgelehnt obwohl ich alles hoch geladen habe diesmal fehlt angeblich der Kontoauszug den ich aber mit hoch geladen habe im Anhang die der Verlauf
Очевидно, вам потрібно буде співпрацювати з казино та надавати їм усе необхідне, хоча я бачу зі скріншотів, що ви намагаєтеся. Оскільки ви також надіслали їм виписку з банківського рахунку, ми побачимо, як воно буде. Усе інше наразі прийнято, якщо я правильно прочитав.
Повідомте мене, якщо верифікація пройшла успішно і казино прийняло останній документ.
Obviously you will need to work with the casino and provide everything they need, although I can see from the screenshots that you are trying. Since you sent them the bank statement as well, we'll see how it goes from here. Everything else is accepted so far if I read correctly.
Let me know if the verification was successful and the last document was accepted by the casino.
Перед реєстрацією я хотів змінити адресу, але це не вдалося. Тоді я зв’язався з ними, і вони сказали, що зроблять це
Before registering, I wanted to change the address but it wasn't possible. Then I contacted them and they said they would do it
Vorher Registrierung hatte ich eine andere Adresse wollte ändern aber war nicht möglich dann habe ich mich bei denen gemeldet die haben gesagt die werden das machen
Привіт.
На мій погляд, усе це має сенс, і, на щастя, я не бачу жодних ознак проблем.
Як пояснила Поллі: ваша адреса буде змінена, і на додаток до цього ваш обліковий запис має пройти додаткову перевірку, тому що перед тим, як ваші зняття будуть прийняті, ваш обліковий запис потрібно повністю оновити та перевірити.
Таким чином, я б сказав, що зв’язок між вашою адресою та виплатою досить вузький.
Ваше зняття ніколи не буде прийнято, якщо дані вашого облікового запису не є точними, що визначається за допомогою процесу перевірки, який також називається KYC (Знай свого клієнта). Звучить складно, хоча це нормально.
Ви, до речі, граєте в багатьох онлайн-казино? Я б сказав, що KYC з’являється кожного разу, коли ви хочете зняти кошти вперше.
Чи є інші аспекти, які вас турбують? Ми будемо тут для вас. 😉
Hello there.
In my opinion, it all makes quite sense, and luckily, I don't see any signs of issues.
As Polly explained: your address will be changed, and in addition to that, your account needs to pass additional verification, because before your withdrawals are accepted, your account needs to be fully updated and verified.
Thus, the link between your address and the payout is quite narrow, I'd say.
Your withdrawal will never be accepted unless your account data is accurate, which is determined through the verification process, also called the KYC (Know Your Customer). It sounds complicated, though it's normal.
Do you play in many online casinos, by the way? I'd say the KYC appears every time you wish to withdraw funds for the first time.
Are there other aspects that concern you? We'll be here for you. 😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.