ГоловнаФорумОбговорення скаргМістер Бет мені не платить

Містер Бет мені не платить (Сторінка 2)

 від rsouzaleblon
|
5 908 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
Shephirot

Містер Б'юся... просто дізнаваюся про документацію з особливостями. Я грав на одні гроші в п’ятницю ввечері 7 лютого, і в моїй виписці відображаються всі транзакції в понеділок, 10 числа. Це зазвичай для банків, але тому, що це не потрібно вишиковуватися на певну проблему

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт і дякую за швидку відповідь, дуже приємно знати, що ти тут, щоб допомогти таким людям, як я. Документація для перевірки – це щось на зразок Troublesome американських гірок. У мене є ще кілька речей, які я хотів би спробувати зробити зі своїм банком, перш ніж мені офіційно знадобиться допомога.

просто дізнайтеся про документацію з особливостями. Я грав і виграв гроші в п’ятницю ввечері 7 лютого, і в моїй виписці відображаються всі транзакції в понеділок, 10 числа. Це зазвичай для банків, але я хвилююся, що якщо дати не збігаються, у мене виникнуть певні проблеми. Я збираюся сьогодні поговорити зі своїм банком і подивитися, чи зможемо ми знайти спосіб обійти це, або мені просто доведеться подати оригінальне завантаження моєї виписки з датами, які не збігаються.

Я буду тримати вас у курсі, але якщо у вас є хороші слова щодо цього сценарію, я буду радий їх почути, дякую

Автоматичний переклад.
jbowering82

Я не думаю, що тобі потрібна моя порада, тому що ти дуже розумно ставишся до цього. Це те, що потрібно, спробувати розібратися з банком, і я думаю або сподіваюся, що вони зможуть видати такий документ, щоб ваші транзакції в казино могли бути там видно на певну дату. Якщо ні, ви можете отримати якесь сповіщення від банку, яке ви можете надіслати казино, але це не є чимось незвичним для банків, як ви сказали. Я бачив подібні випадки, і це трапляється час від часу, але в більшості випадків це завжди вирішується. Тому, як я вже сказав, якщо ви не можете розібратися самі, дайте мені знати.

Якщо щось змінилося, я теж буду радий про це почути.

Автоматичний переклад.

file це була відповідь містера Бет.

Я просто буду трохи терплячим і триматиму всіх у курсі

Автоматичний переклад.
jbowering82

Тож побачимо, скільки їм часу знадобиться. Якщо я ще не згадав про це, ми даємо казино 14 днів для KYC. Якщо він перевищує цей час, обов’язково повідомте нас.

Автоматичний переклад.

Просто оновлення, мені виплатили сьогодні вранці та на виплат. Дякуємо за вашу допомогу, хлопці

Автоматичний переклад.
jbowering82

привіт!

Мої вітання! Отже, все виплачено повністю? Це будуть гарні вихідні, правда? 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт, добрий день. Казино не виділяє мої кошти. Я чекав понад два тижні (7 березня), і він постійно говорить, що очікує на розгляд. Минулого року я вже зняв кошти, і перевірку завершено. Вони просто не хочуть мені платити. Я не знаю чому. Я думаю, що вони навмисно затягують, щоб я міг зіграти гроші, але я не буду. Я просто буду чекати. file

Автоматичний переклад.
racd1689

Чи надало вам казино якесь пояснення щодо цієї затримки?

Можливо, подати скаргу було б гарною ідеєю. що ти кажеш

Будь ласка, повідомте нас, якщо ви вважаєте, що нашій групі зі скарг слід втрутитися.

Автоматичний переклад.
Romi

Дуже виснажливо мати справу з командою обслуговування клієнтів казино. Я роблю це кожні два дні, і повідомлення, які вони мені надсилають, завжди однакові; вони вже їх підготували. Вони кажуть мені, що все добре, що вони просто перевантажені, і що я маю терпіти. Зазвичай це займає 48 годин, але якщо у них багато запитів на зняття коштів, це може зайняти трохи більше часу. І я пишу кожні 48 годин, і вони кажуть мені те саме. І минуло 15 днів, не сказавши мені нічого нового.

Автоматичний переклад.
racd1689

І тому Ромі порадила подати скаргу, яку ви можете подати. Ви досить довго чекали, щоб отримати ту саму відповідь знову і знову, тому наша команда спробує вам допомогти.

У будь-якому випадку, ви грали з бонусом?

Автоматичний переклад.
Jaro

Я не використовував жодних депозитних бонусів чи чогось іншого. Я вносив лише звичайні гроші, тому не розумію, чому вони так довго чекають. Насправді я розумію; це стратегія, щоб втомити вас від очікування і в кінцевому підсумку програти ваші гроші. Тому що кожен день, окрім того, що говорять вам бути терплячими, вони повторюють, що гроші доступні для продовження гри.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого