ФорумОбговорення скаргМістер Бет мені не платить

Містер Бет мені не платить

1 рік тому від rsouzaleblon
|
2315 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Доброго ранку

Я вніс 60 реалів на Mr Bet, виграв 160, зробив виведення 07.06 і до сьогодні я не отримав приз.

Спочатку вони платили за 24 години, потім 3 робочі дні, потім 5 днів, вчора вони запитали у мене виписку з рахунку, я надіслав її, а тепер вони сказали, що не мають прогнозу, коли вони вирішать це, і внесли це статус платежу "успіх", хоча вони мені не платять

Я хотів би знати, чи можете ви мені чимось допомогти, оскільки вони мене всіляко «котять»

Автоматичний переклад.
rsouzaleblon
1 рік тому

Привіт,

це звучить досить заплутано, і я можу уявити, що я був би не дуже радий такому підходу.

Чи повністю підтверджено ваш обліковий запис на даний момент, будь ласка? Бо якщо ні, то частково це може спричинити цю затримку.

Крім того, якби казино заявило, що виграш уже надіслано, я попросив би в казино підтвердження оплати, щоб переконатися, що це правда.

Ви можете подати скаргу тут, на нашому веб-сайті, якщо ви відчуваєте, що щось не так, натисніть це посилання, якщо вам потрібна допомога:

https://casino.guru/complaints/create



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій обліковий запис підтверджено, так, і тепер вони кажуть, що не можуть дати мені прогноз завершення, знімаючи свій обліковий запис, і тепер пройшло 12 днів


«Привіт, Роберта!


Дякуємо, що залишаєтесь на зв'язку з нашою командою!

Нещодавно ви звернулися до нашої онлайн-підтримки.

Усі деталі надсилаємо у відповідний відділ для перевірки. Як тільки з’явиться оновлена інформація про вашу справу, ви будете негайно повідомлені. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, ми будемо раді допомогти вам 24/7».

Автоматичний переклад.
rsouzaleblon
1 рік тому

Тепер здається, що ваш обліковий запис перевіряється, тому, якщо я можу здогадатися, я б сказав, що проблема полягає в додатковій перевірці облікового запису, а не в відкладеному виведенні коштів.


Ви написали, що ваш обліковий запис верифіковано, але вони просять у вас додатковий документ і заявили, що він буде перевірений, тому я думаю, що ваш обліковий запис на даний момент не повністю верифікований. Чесно кажучи, я не впевнений.

На жаль, я думаю, ви можете лише чекати, поки вони оцінять те, що необхідно.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого