Якщо ви виграли, вам не виплатять. Як мій випадок...
Я збираюся викласти їм усе, що маю, щоб вони побачили, що я не брешу.
Неважливо, якщо ви повідомите про них, тому що вони не мають ліцензії...але принаймні я подбаю про те, щоб люди не реєструвалися.
If you have won, you will not be paid. As is my case...
I'm going to lay out everything I have on them so they can see that I'm not lying.
It doesn't matter if you report them because they don't have a license...but at least I'll make sure people don't register.
Si has ganado no te van a pagar. Como es mi caso....
Voy a exponer todo lo que tengo sobre ellos para que vean que no miento.
Da igual que les denuncies porque no tienen licencia...pero por lo menos haré que la gente no se registre
Так, я не думаю, що вони мають дозвіл. Тому я не знаю, що ми можемо зробити. Вони мені трохи винні, але я бачу багато людей. Хтось із відповідальних, щоб втрутитися. Так багато людей не брешуть. Вони роблять усе можливе, щоб відстрочити зняття або не платити. Розчарування
Yes, I don't think they have permission. So I don't know what we can do. They owed me a little, but I see a lot of people. Someone in charge to intervene. So many people are not lying. They do everything they can to delay withdrawals or not pay. Disappointment
Ναι δε νομιζω να εχουν αδεια. Οποτε δε ξερω τι μπορουμε να κανουμε. Εμενα λιγα μου χρωστανε αλλα βλεπω καποιους πολλα. Καποιος αρμοδιος να επεμβει. Τοσα ατομα δε λεμε ψεματα.κανουν οτι μπορουν για να καθυστερουν αναληψεις η να μη πληρωνουν. Απογοητευση
Тому я питаю, що ми можемо зробити і на кого повідомити?
І я все ще здивований високою оцінкою цього ГУРУ КАЗИНО!! Ви їхні спільники?
Я зареєструвався в цьому казино через вас, коли побачив високий рейтинг, а тепер бачу, що це було шахрайство
That's why I ask, what can we do and who can we report?
And I'm still surprised at the high rating this CASINO GURU gives it!! Are you their accomplices?
I registered at this casino because of you when I saw the high rating and now I see that it was a fraud
Por eso pregunto que podemos hacer y a quien denunciar?
Y todavía sigo sorprendido de la calificación que este GURU CASINO le da tan alto!! Sois cómplices de ellos?
Yo me registre en este casino por vuestra culpa al ver la calificación tan alta y ahora veo que era un fraude
Хтось може допомогти мені, як я можу подати до суду на це казино?
У мене є 2000 євро на рахунку та 3 незавершені зняття з 30 листопада
Кожен день я виходжу на зв'язок з чату і з і вони кажуть мені, що вибачаються за затримку, але мені потрібно почекати.
Я пройшов процес перевірки, все законно і правильно.
що я можу зробити Чи може хтось мені допомогти?
Я вже попередив їх, що подам на них до суду, якщо вони не заплатять мені моїх грошей, але я вважаю, що це шахрайська піраміда.
Can someone help me how I can sue this Casino?
I have €2000 in the account and 3 pending withdrawals since 10/30
Every day I get in touch with the chat and with and they tell me they are sorry for the delay but I have to wait.
I have passed the verification process, everything is legal and correct.
What can I do? Can anyone help me?
I have already warned them that I will sue them if they do not pay me my money but I believe that they are a pyramid scam.
Alguien me puede ayudar como tengo que hacer para demandar a este Casino?
Tengo en la cuenta 2000€ y 3 retiros pendientes desde el día 30/10
Todos los días me pongo en contacto con el chat y con support@legiano.com y me dicen que lo sienten por el retraso pero tengo que esperar.
He superado el proceso de verificación, lo tengo todo legal y correcto.
Que puedo hacer? Alguien me puede ayudar?
Ya les he avisado que les voy a demandar si no me pagan mi dinero pero creo que son una estafa piramidal.
привіт
Я настійно раджу вам оновити ваші вимоги. На даний момент це спосіб розібратися.
https://casino.guru/legiano-casino-player-s-withdrawal-is-significantly 👈👈
Спробуйте, будь ласка.
Hi,
I strongly advise you to update your compliant. At this moment, it is a way to sort things out.
https://casino.guru/legiano-casino-player-s-withdrawal-is-significantly 👈👈
Try that, please.
Я також повинен зазначити, що моє перше сходження було здійснено зазвичай за 2 дні, і я бачу дати, яких інші чекали вже 2 тижні. Що ж, легіано вибірково платить тим, хто робить перший підйом. Після другого ні. Я сподіваюся, що нам заплатять, і є якесь пояснення.
I should also mention that my first ascension was done normally in 2 days and I see dates that others already waited 2 weeks for. Well, legiano selectively pays those who make a first ascent. After the second one, no. I hope we get paid and there is some explanation.
Επισης να αναφερω οτι την πρωτη μου αναληψη την εκαναν κανονικα σς 2 μερες και βλεπω ημερομηνιες που αλλοι ηδη περιμεναν 2 βδομαδες. Αρα επιλεκτικα το legiano πληρωνει αυτους που κανουν πρωτη φορα αναληψη. Μετα στη δευτερη οχι. Ελπιζω να μας πληρωσουν και να υπαρχει καποια εξηγηση.
привіт
Як бачите, інші гравці описують те саме. Якщо можна так сказати, у казино виникла затримка, яка не обов’язково означає, що вас ошукали. Будь ласка, спробуйте розслабитися, потім слідкуйте за іншими гравцями та подайте ще одну скаргу, щоб ми могли належним чином розглянути це питання.
https://casinoguru-gr.com/parapona/ipovoli 👈
Навіть найкраща компанія у світі може зіткнутися з несподіваними затримками, особливо з вини третіх сторін, що, на жаль, дуже часто зустрічається в таких регульованих країнах, як Греція, наприклад.
Як щодо того, щоб ми почекали, як розвинеться скарга, а потім обговоримо можливе шахрайство?
Hi!
As you can see, other players have been describing the same thing. If I may say so, the casino is experiencing a delay, which does not necessarily mean that you have been scammed. Please try to relax, then follow other players and file another complaint so that we can properly look into the matter.
https://casinoguru-gr.com/parapona/ipovoli 👈
Even the best company in the world may face unexpected delays, especially those caused by third parties, which is sadly very common for regulated countries such as Greece, for example.
How about we wait to see how the complaints develop, and then we can discuss possible fraud?
Я ЩОЙНО ОТРИМАВ ЗАПЛАТУ!
350 і 150, надіслані 12.11, все ще чекають 300 євро, ось доказ, плюс гроші вже надійшли на мій банківський рахунок. Навіть не отримав запит на перевірку.
I JUST GOT PAID!
350 and 150 requested on 12.11 still waiting for 300€ here is the proof plus money came on my bank account already. Didn’t even get requested a verification.
Тому я питаю, що ми можемо зробити і на кого повідомити?
І я все ще здивований високою оцінкою цього ГУРУ КАЗИНО!! Ви їхні спільники?
Я зареєструвався в цьому казино через вас, коли побачив високий рейтинг, а тепер бачу, що це було шахрайство
That's why I ask, what can we do and who can we report?
And I'm still surprised at the high rating this CASINO GURU gives it!! Are you their accomplices?
I registered at this casino because of you when I saw the high rating and now I see that it was a fraud
Por eso pregunto que podemos hacer y a quien denunciar?
Y todavía sigo sorprendido de la calificación que este GURU CASINO le da tan alto!! Sois cómplices de ellos?
Yo me registre en este casino por vuestra culpa al ver la calificación tan alta y ahora veo que era un fraude
Знаєте, я частково розумію вашу думку про поточний Індекс безпеки.
З іншого боку, сподіваюся, ви також розумієте, що ми просто не можемо змінити значення, оскільки ваш платіж затримано. По-перше, нечесна практика має бути виявлена та доведена; тільки після цього ми можемо покарати казино. Щоб довести це, у нас є, наприклад, процес подання скарги. Тому я сподіваюся, що ви незабаром розглянете свою скаргу.
Подумайте про це, будь ласка 🙏
Це може допомогти вам: «Як ми вирішуємо скарги на казино та чому» 👈👈
Крок 1 : Гравець заповнює форму скарги та надсилає її.
Крок 2 : ми аналізуємо скаргу та відповіді гравців у формі та розглядаємо казино та його умови та умови.
Крок 3 : ми пишемо опис скарги для нашої системи та ставимо гравцеві додаткові запитання, щоб усе добре зрозуміти.
Крок 4 : На основі всього, що ми знаємо, ми намагаємося дати пораду гравцеві, щоб побачити, чи можна легко вирішити ситуацію, не звертаючись до казино.
Крок 5 : якщо це необхідно, ми запрошуємо казино приєднатися до розмови та надати свою точку зору.
Крок 6 : На основі результатів ми закриваємо та класифікуємо скаргу, що вплине на те, як це вплине на індекс безпеки казино.
You know, I partially understand the way you think about the current Safety Index.
On the other hand, I hope you also understand we just can't change the values because your payment is delayed. First, the unfair practice must be revealed and proved; only after that can we punish the casino. To prove that, we have the complaint process, for example. So, I hope you will address your complaint soon.
Think about that, please 🙏
This might help you out: "How We Resolve Casino Complaints and Why" 👈👈
Step 1: Player fills out a complaint form and submits it.
Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.
Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.
Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.
Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.
Я терплячий і буду чекати. Сподіваюся, вони скоро це виправлять. Я намагаюся мислити позитивно. Але будь ласка, зв'яжіться з ними
Im patient and i will wait. Hopefully they will fix it soon. I try to think positive. But please contact them
Ви давно не були в казино, правда?
Новачкам платять завчасно, тому вони довірятимуть вам.
You haven't been at the casino for long, right?
Newbies are paid early so they will trust you.
Llevas poco tiempo en el casino verdad ?
A los nuevos les pagan pronto para que se confíen
Ви маєте рацію. Добре, що я багато не втратив. Якщо вони заплатять мені погано, повідомте вам.
You are right. Good thing i didnt lose much. If they pay me ill let you know.
Хтось отримав якусь оплату? Тиждень закінчився, а я досі не отримав платіж! Таке враження, що вони роблять «вибіркові» платежі, щоб не наводити страху. Але це мене не переконує, щось виглядає не так. Сподіваюся, я помиляюся. Більше 2 тижнів і нічого!
Has anyone received any payment? The week is over and I still haven't received my payment! It seems that they are making "selective" payments so as not to create fear. But this doesn't convince me, something looks wrong. I hope I'm wrong. More than 2 weeks and nothing!
Alguien ha recibido algun pago? ya termino la semana y nada que recibo mi pago! parece que estan haciendo pagos ''selectivos'' para no generar miedo. pero esto no me convence algo pinta mal. espero equivocarme. mas de 2 semanas y nada!
Що тобі сказати, друже? Я теж і всі виправдання. Я впевнений, що багато інших мають таку саму проблему. 10 днів, а я і нічого. Я ще трохи почекаю, але я не дуже сподіваюся. Ніхто нічого не робить. На сервері Discord я бачу, що інші пишуть, що вони ще не отримали свої гроші. Нас багато.
What can I tell you, my friend? Me too and all the excuses. I'm sure many others have the same issue. 10 days and I and nothing. I'll wait a little longer but I'm not hoping for much. Nobody does anything. On a discord server, I see others writing that they haven't received their money yet. We are many.
Τι να σου πω φίλε μου. Και εγώ το ίδιο και όλο δικαιολογίες. Σίγουρα πολλοί αλλοι έχουν το ίδιο θεμα. 10 μέρες και εγώ και τίποτα. Θα περιμένω λιγο ακόμα αλλα δεν ελπίζω και πολλά. Κανείς δεν κανει τίποτα. Σε ένα server στο discord Βλεπω και αλλοι γραφουν οτι δε πηραν ακόμα τα λεφτα τους. Είμαστε πολλοί.
Я ЩОЙНО ОТРИМАВ ЗАПЛАТУ!
350 і 150, надіслані 12.11, все ще чекають 300 євро, ось доказ, плюс гроші вже надійшли на мій банківський рахунок. Навіть не отримав запит на перевірку.
I JUST GOT PAID!
350 and 150 requested on 12.11 still waiting for 300€ here is the proof plus money came on my bank account already. Didn’t even get requested a verification.
Тож це починає бути гарною новиною. Я бачу, що ця тема стала досить великою, оскільки багато гравців тут мають проблеми із затримкою виведення коштів. Я щиро вірю, що врешті-решт кожному вдасться зняти кошти, і що в казино просто є черги, і їх багато.
У будь-якому випадку, ви знімали банківським переказом? 🤔☘️
So this is starting to be good news. I see that this thread has gotten pretty big, as a lot of players here are having trouble with delay in their withdrawals. I truly believe that everyone will eventually manage to make a withdrawal and that the casino just has some queue and a lot of them.
Anyway, did you withdraw by bank transfer? 🤔☘️
Це буде найкраще, що ви можете зробити зараз. Терпіння часто призводить до того, що гравці пишуть, що вони отримали свої гроші. Зрештою, гравець до вас це зробив, що є хорошим знаком.
Що стосується контакту, ми вдаємося до нього, коли минає 14 днів, а казино не виплатило гравцеві, і гравець має скаргу на казино. Але поки що я б дотримувався вказівок Радьки, а що буде далі, побачимо.
Я буду тримати кулаки. 🤞
That will be the best you can do for now. Patience often leads to players writing that they got their money. After all, the player before you did, which is a good sign.
As far as contacting is concerned, we resort to that when 14 days pass and the casino has not paid the player and the player has a complaint against the casino. But for now I would follow Radka's instructions and we will see what happens next.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Хтось отримав якусь оплату? Тиждень закінчився, а я досі не отримав платіж! Таке враження, що вони роблять «вибіркові» платежі, щоб не наводити страху. Але це мене не переконує, щось виглядає не так. Сподіваюся, я помиляюся. Більше 2 тижнів і нічого!
Has anyone received any payment? The week is over and I still haven't received my payment! It seems that they are making "selective" payments so as not to create fear. But this doesn't convince me, something looks wrong. I hope I'm wrong. More than 2 weeks and nothing!
Alguien ha recibido algun pago? ya termino la semana y nada que recibo mi pago! parece que estan haciendo pagos ''selectivos'' para no generar miedo. pero esto no me convence algo pinta mal. espero equivocarme. mas de 2 semanas y nada!
Ви чекали на зняття більше 2 тижнів? Я запитую, тому що саме стільки часу ми даємо казино, щоб виплатити гравцеві. У таких випадках я рекомендую подати скаргу, але, звісно, тільки після закінчення цього часу. Я бачив, що гравець, який написав кілька постів до вас, отримав гроші, тому я був би більш позитивним.
У будь-якому випадку, ви спілкуєтеся з казино та проінформовані про своє зняття чи ні?
Have you been waiting for your withdrawals for more than 2 weeks? I ask because that's exactly how long we give the casinos to pay out a player. In such cases I recommend to open a complaint, but of course only after this time has passed. I saw that the player who wrote a few posts before you got the money, so I would be more positive.
Anyway, are you in contact with the casino and informed about your withdrawal or not?
Мій запит від 10/30, і я не отримав жодної оплати.
Я пройшов процес перевірки та подав скаргу тут.
ЛЕГІАНО каже мені зберігати спокій, тому що у них багато запитів.
Але я чекав більше 17 днів і 2000 євро на моєму рахунку.
Я сказав їм, що збираюся повідомити про них, але вони наді мною сміялися, бо знали, що я нічого не можу з цим вдіяти...
Висновок, вони збираються вкрасти 2190 євро, які я виграв...
My request is from 10/30 and I have not received any payment.
I have passed the verification process and have filed a complaint here.
LEGIANO tells me to stay calm because they have many requests.
But I've been waiting for more than 17 days and €2000 in my account.
I told them that I was going to report them, but they laughed at me because they knew I couldn't do anything about it...
Conclusion, they are going to steal €2190 that I have won...
Mi solicitud es del día 30/10 y no he cobrado.
He superado el proceso de verificación y he puesto una queja aquí.
Desde LEGIANO me dicen que tranquilo que tienen muchas solicitudes.
Pero llevo más de 17 días esperando y 2000€ en mi cuenta.
Les he dicho que les voy a denunciar pero se ríen de mi porque saben que no les puedo hacer nada...
Conclusión, me van a robar 2190€ que he ganado...
Я зняв кошти безпосередньо на свою візу, не впевнений, що це те саме, що банківський переказ
все ще чекаю додаткових 300 євро, які я зробив запит на зняття через 2 дні.
I made withdrawal directly to my visa not sure if it’s the same as bank transfer
still waiting for additional 300€ that I made withdrawal request 2 days later.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.