ГоловнаФорумОбговорення скаргLegiano Casino не перевіряє та зберігає ваші гроші

Legiano Casino не перевіряє та зберігає ваші гроші (Сторінка 7)

2 міс. тому від beruco-26
|
12 762 переглядів 228 відповідей |
|
1...6 7 8...12
1 місяць тому

Якщо ви виграли, вам не виплатять. Як мій випадок...


Я збираюся викласти їм усе, що маю, щоб вони побачили, що я не брешу.


Неважливо, якщо ви повідомите про них, тому що вони не мають ліцензії...але принаймні я подбаю про те, щоб люди не реєструвалися.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, я не думаю, що вони мають дозвіл. Тому я не знаю, що ми можемо зробити. Вони мені трохи винні, але я бачу багато людей. Хтось із відповідальних, щоб втрутитися. Так багато людей не брешуть. Вони роблять усе можливе, щоб відстрочити зняття або не платити. Розчарування

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
mailo129234
1 місяць тому

Тому я питаю, що ми можемо зробити і на кого повідомити?


І я все ще здивований високою оцінкою цього ГУРУ КАЗИНО!! Ви їхні спільники?

Я зареєструвався в цьому казино через вас, коли побачив високий рейтинг, а тепер бачу, що це було шахрайство

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось може допомогти мені, як я можу подати до суду на це казино?

У мене є 2000 євро на рахунку та 3 незавершені зняття з 30 листопада


Кожен день я виходжу на зв'язок з чату і з і вони кажуть мені, що вибачаються за затримку, але мені потрібно почекати.


Я пройшов процес перевірки, все законно і правильно.


що я можу зробити Чи може хтось мені допомогти?

Я вже попередив їх, що подам на них до суду, якщо вони не заплатять мені моїх грошей, але я вважаю, що це шахрайська піраміда.



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Я настійно раджу вам оновити ваші вимоги. На даний момент це спосіб розібратися.

https://casino.guru/legiano-casino-player-s-withdrawal-is-significantly 👈👈

Спробуйте, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я також повинен зазначити, що моє перше сходження було здійснено зазвичай за 2 дні, і я бачу дати, яких інші чекали вже 2 тижні. Що ж, легіано вибірково платить тим, хто робить перший підйом. Після другого ні. Я сподіваюся, що нам заплатять, і є якесь пояснення.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Як бачите, інші гравці описують те саме. Якщо можна так сказати, у казино виникла затримка, яка не обов’язково означає, що вас ошукали. Будь ласка, спробуйте розслабитися, потім слідкуйте за іншими гравцями та подайте ще одну скаргу, щоб ми могли належним чином розглянути це питання.

https://casinoguru-gr.com/parapona/ipovoli 👈

Навіть найкраща компанія у світі може зіткнутися з несподіваними затримками, особливо з вини третіх сторін, що, на жаль, дуже часто зустрічається в таких регульованих країнах, як Греція, наприклад.

Як щодо того, щоб ми почекали, як розвинеться скарга, а потім обговоримо можливе шахрайство?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я ЩОЙНО ОТРИМАВ ЗАПЛАТУ!

350 і 150, надіслані 12.11, все ще чекають 300 євро, ось доказ, плюс гроші вже надійшли на мій банківський рахунок. Навіть не отримав запит на перевірку.

filefile

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тому я питаю, що ми можемо зробити і на кого повідомити?


І я все ще здивований високою оцінкою цього ГУРУ КАЗИНО!! Ви їхні спільники?

Я зареєструвався в цьому казино через вас, коли побачив високий рейтинг, а тепер бачу, що це було шахрайство

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Знаєте, я частково розумію вашу думку про поточний Індекс безпеки.

З іншого боку, сподіваюся, ви також розумієте, що ми просто не можемо змінити значення, оскільки ваш платіж затримано. По-перше, нечесна практика має бути виявлена ​​та доведена; тільки після цього ми можемо покарати казино. Щоб довести це, у нас є, наприклад, процес подання скарги. Тому я сподіваюся, що ви незабаром розглянете свою скаргу.

Подумайте про це, будь ласка 🙏

Це може допомогти вам: «Як ми вирішуємо скарги на казино та чому» 👈👈

Крок 1 : Гравець заповнює форму скарги та надсилає її.

Крок 2 : ми аналізуємо скаргу та відповіді гравців у формі та розглядаємо казино та його умови та умови.

Крок 3 : ми пишемо опис скарги для нашої системи та ставимо гравцеві додаткові запитання, щоб усе добре зрозуміти.

Крок 4 : На основі всього, що ми знаємо, ми намагаємося дати пораду гравцеві, щоб побачити, чи можна легко вирішити ситуацію, не звертаючись до казино.

Крок 5 : якщо це необхідно, ми запрошуємо казино приєднатися до розмови та надати свою точку зору.

Крок 6 : На основі результатів ми закриваємо та класифікуємо скаргу, що вплине на те, як це вплине на індекс безпеки казино.


Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Я терплячий і буду чекати. Сподіваюся, вони скоро це виправлять. Я намагаюся мислити позитивно. Але будь ласка, зв'яжіться з ними

Автоматичний переклад.
uxny
1 місяць тому

Ви давно не були в казино, правда?

Новачкам платять завчасно, тому вони довірятимуть вам.

Автоматичний переклад.
beruco-26
1 місяць тому

Ви маєте рацію. Добре, що я багато не втратив. Якщо вони заплатять мені погано, повідомте вам.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось отримав якусь оплату? Тиждень закінчився, а я досі не отримав платіж! Таке враження, що вони роблять «вибіркові» платежі, щоб не наводити страху. Але це мене не переконує, щось виглядає не так. Сподіваюся, я помиляюся. Більше 2 тижнів і нічого!

Автоматичний переклад.
LeonardoLC
1 місяць тому

Що тобі сказати, друже? Я теж і всі виправдання. Я впевнений, що багато інших мають таку саму проблему. 10 днів, а я і нічого. Я ще трохи почекаю, але я не дуже сподіваюся. Ніхто нічого не робить. На сервері Discord я бачу, що інші пишуть, що вони ще не отримали свої гроші. Нас багато.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я ЩОЙНО ОТРИМАВ ЗАПЛАТУ!

350 і 150, надіслані 12.11, все ще чекають 300 євро, ось доказ, плюс гроші вже надійшли на мій банківський рахунок. Навіть не отримав запит на перевірку.

filefile

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тож це починає бути гарною новиною. Я бачу, що ця тема стала досить великою, оскільки багато гравців тут мають проблеми із затримкою виведення коштів. Я щиро вірю, що врешті-решт кожному вдасться зняти кошти, і що в казино просто є черги, і їх багато.

У будь-якому випадку, ви знімали банківським переказом? 🤔☘️

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я терплячий і буду чекати. Сподіваюся, вони скоро це виправлять. Я намагаюся мислити позитивно. Але будь ласка, зв'яжіться з ними

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це буде найкраще, що ви можете зробити зараз. Терпіння часто призводить до того, що гравці пишуть, що вони отримали свої гроші. Зрештою, гравець до вас це зробив, що є хорошим знаком.

Що стосується контакту, ми вдаємося до нього, коли минає 14 днів, а казино не виплатило гравцеві, і гравець має скаргу на казино. Але поки що я б дотримувався вказівок Радьки, а що буде далі, побачимо.

Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось отримав якусь оплату? Тиждень закінчився, а я досі не отримав платіж! Таке враження, що вони роблять «вибіркові» платежі, щоб не наводити страху. Але це мене не переконує, щось виглядає не так. Сподіваюся, я помиляюся. Більше 2 тижнів і нічого!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ви чекали на зняття більше 2 тижнів? Я запитую, тому що саме стільки часу ми даємо казино, щоб виплатити гравцеві. У таких випадках я рекомендую подати скаргу, але, звісно, ​​тільки після закінчення цього часу. Я бачив, що гравець, який написав кілька постів до вас, отримав гроші, тому я був би більш позитивним.

У будь-якому випадку, ви спілкуєтеся з казино та проінформовані про своє зняття чи ні?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мій запит від 10/30, і я не отримав жодної оплати.

Я пройшов процес перевірки та подав скаргу тут.


ЛЕГІАНО каже мені зберігати спокій, тому що у них багато запитів.

Але я чекав більше 17 днів і 2000 євро на моєму рахунку.

Я сказав їм, що збираюся повідомити про них, але вони наді мною сміялися, бо знали, що я нічого не можу з цим вдіяти...


Висновок, вони збираються вкрасти 2190 євро, які я виграв...


Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я зняв кошти безпосередньо на свою візу, не впевнений, що це те саме, що банківський переказ

все ще чекаю додаткових 300 євро, які я зробив запит на зняття через 2 дні.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вони щойно надіслали мені мої гроші. Хороші новини, хлопці. Я не знаю, як це можливо в неділю, але я це зрозумів. Наберіться терпіння, оскільки можуть виникнути затримки, і використовуйте правильний метод. Дякуємо, якщо хтось допоміг або зв’язався з ними. Це спрацювало

Автоматичний переклад.
mailo129234
1 місяць тому

Хороші новини, так, я скасував своє зняття, яке чекав з 26.10., я заробив ще 110 євро і тепер чекаю 310 євро з п’ятниці, 15.11., побачимо, що буде далі🤗також один із моїх друзів зробив 250 € сьогодні, він раніше не грав у цьому казино, він зробив виведення сьогодні, і ми побачимо, хто отримає його першим🤣

Автоматичний переклад.
mailo129234
1 місяць тому

Коли ви надіслали запит на зняття?

Я чекаю з 30.11

Автоматичний переклад.
beruco-26
1 місяць тому

12/11 зробив запит. Отримали гроші сьогодні 17.11. 5 днів. Я змінив метод виведення за порадою служби підтримки, але так, ви отримаєте свої гроші. Наберіться терпіння. Успіхів хлопці

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого