4 дн. тому
Який метод виведення найкорисніший?
Маю банківським переказом
Which withdrawal method is most useful?
I have by bank transfer
Que método de retiro es más útil?
Yo tengo por trasferencia bancaria
0
Який метод виведення найкорисніший?
Маю банківським переказом
Which withdrawal method is most useful?
I have by bank transfer
Que método de retiro es más útil?
Yo tengo por trasferencia bancaria
Мій запит від 10/30, і я не отримав жодної оплати.
Я пройшов процес перевірки та подав скаргу тут.
ЛЕГІАНО каже мені зберігати спокій, тому що у них багато запитів.
Але я чекав більше 17 днів і 2000 євро на моєму рахунку.
Я сказав їм, що збираюся повідомити про них, але вони наді мною сміялися, бо знали, що я нічого не можу з цим вдіяти...
Висновок, вони збираються вкрасти 2190 євро, які я виграв...
My request is from 10/30 and I have not received any payment.
I have passed the verification process and have filed a complaint here.
LEGIANO tells me to stay calm because they have many requests.
But I've been waiting for more than 17 days and €2000 in my account.
I told them that I was going to report them, but they laughed at me because they knew I couldn't do anything about it...
Conclusion, they are going to steal €2190 that I have won...
Mi solicitud es del día 30/10 y no he cobrado.
He superado el proceso de verificación y he puesto una queja aquí.
Desde LEGIANO me dicen que tranquilo que tienen muchas solicitudes.
Pero llevo más de 17 días esperando y 2000€ en mi cuenta.
Les he dicho que les voy a denunciar pero se ríen de mi porque saben que no les puedo hacer nada...
Conclusión, me van a robar 2190€ que he ganado...
Шановний гравець,
Нічого не втрачено, але ваша скарга терміново потребує вашої уваги. Надсилання запиту про допомогу – це лише початок, але без вашої співпраці скарга не принесе вам користі.
Будь ласка, натисніть 👉 це зелене посилання 👈 та повідомте Ніку про останні події.
Дайте йому шанс допомогти вам вирішити проблему.
Dear player,
Nothing has been lost, but your complaint urgently needs your attention now. Submitting the request for help is just the beginning, but without your cooperation, the complaint won't be of any use to you.
Kindly hit 👉 this green link 👈 and inform Nick about the latest events, please.
Give him a chance to help you resolve the matter.
Я зняв кошти безпосередньо на свою візу, не впевнений, що це те саме, що банківський переказ
все ще чекаю додаткових 300 євро, які я зробив запит на зняття через 2 дні.
I made withdrawal directly to my visa not sure if it’s the same as bank transfer
still waiting for additional 300€ that I made withdrawal request 2 days later.
привіт
Якщо я пам’ятаю правильно, і будь ласка, не соромтеся виправити мене, якщо я пам’ятав, що я пам’ятаю, зняття коштів не обробляється у вихідні дні. це так?
Я б дав йому ще кілька робочих днів. Я радий, що частина грошей пройшла! Сподіваюся, решта вже на шляху.
Hi!
If I recall correctly, and please feel free to correct me if I did not, withdrawals are not proccessed during the weekends. Is that so?
I would give it a few more working days. I'm glad to see some of the money has made it through! Hopefully the rest is on its way.
Привіт.
Спробуйте переглянути старіші сторінки цієї теми, якщо ви не проти.
Постів було забагато, тому, чесно кажучи, я не знаю відповіді....
Hello.
Try to browse older pages in this thread, if you don't mind.
There have been far too many posts, so, to be honest, I do not know the answer....
Крістосе, вони наділи їх на мене. Зробіть запит на зняття банківським переказом до грецького банку. Вони також іноді можуть запізнюватися. Не скасовуйте зняття. Залиште, поки вони не побачать
Christos, they put them on me. Make a withdrawal request by bank transfer to a Greek bank. They may also be late sometimes. Do not cancel withdrawal. Leave it until they see it
Χρηστο εμενα μου τα εβαλαν. Κανε αιτημα αναληψης με bank transfer προς ελληνικη τραπεζα. Επισης ενδεχεται να αργουν μερικες φορες. Μη κανεις ακυρωση αναληψης. Αφησε το μεχρι να το δουν
Привіт, я бачу, що інший гравець вже порадив вам, і я знаю, що він також мав проблему з виведенням. Обов’язково не скасовуйте підписку, спробуйте вистояти й запастися терпінням, якщо чекаєте. Казино може зайняти трохи більше часу, ніж ми думали, але я б також додав, що ми даємо їм 14 днів, щоб розібратися з усім, що потрібно розібрати. Якщо ні, ви можете подати скаргу, і ми спробуємо вам допомогти.
У будь-якому випадку, це ваше перше зняття грошей, на яке ви чекаєте? Ви скористалися якимись бонусами чи ні?
Hi, I see that another player has already advised you and I know that he also had a problem with the withdrawal. Definitely don't cancel and try to hang in there and be patient if you're waiting. It may take the casino a little longer than we thought, but I would also add that we are giving them 14 days to sort out everything that needs to be sorted out. If they don't, then you can file a complaint and we will try to help you.
Anyway, is this your first withdrawal you're waiting for? Did you take advantage of any bonuses or not?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.