ГоловнаФорумОбговорення скаргLegiano Casino не перевіряє та зберігає ваші гроші

Legiano Casino не перевіряє та зберігає ваші гроші (Сторінка 8)

2 міс. тому від beruco-26
|
12 811 переглядів 228 відповідей |
|
1...7 8 9...12
mailo129234
1 місяць тому

Який метод виведення найкорисніший?

Маю банківським переказом

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось тут використовував криптовалюти як метод виведення?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мій запит від 10/30, і я не отримав жодної оплати.

Я пройшов процес перевірки та подав скаргу тут.


ЛЕГІАНО каже мені зберігати спокій, тому що у них багато запитів.

Але я чекав більше 17 днів і 2000 євро на моєму рахунку.

Я сказав їм, що збираюся повідомити про них, але вони наді мною сміялися, бо знали, що я нічого не можу з цим вдіяти...


Висновок, вони збираються вкрасти 2190 євро, які я виграв...


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановний гравець,

Нічого не втрачено, але ваша скарга терміново потребує вашої уваги. Надсилання запиту про допомогу – це лише початок, але без вашої співпраці скарга не принесе вам користі.

Будь ласка, натисніть 👉 це зелене посилання 👈 та повідомте Ніку про останні події.

Дайте йому шанс допомогти вам вирішити проблему.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зняв кошти безпосередньо на свою візу, не впевнений, що це те саме, що банківський переказ

все ще чекаю додаткових 300 євро, які я зробив запит на зняття через 2 дні.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Якщо я пам’ятаю правильно, і будь ласка, не соромтеся виправити мене, якщо я пам’ятав, що я пам’ятаю, зняття коштів не обробляється у вихідні дні. це так?

Я б дав йому ще кілька робочих днів. Я радий, що частина грошей пройшла! Сподіваюся, решта вже на шляху.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось тут використовував криптовалюти як метод виведення?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт.

Спробуйте переглянути старіші сторінки цієї теми, якщо ви не проти.

Постів було забагато, тому, чесно кажучи, я не знаю відповіді....

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось платив у казино Legiano???В кінці або ми чекаємо без причини?


Автоматичний переклад.
xristos25031984
1 місяць тому

Крістосе, вони наділи їх на мене. Зробіть запит на зняття банківським переказом до грецького банку. Вони також іноді можуть запізнюватися. Не скасовуйте зняття. Залиште, поки вони не побачать

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось платив у казино Legiano???В кінці або ми чекаємо без причини?


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я бачу, що інший гравець вже порадив вам, і я знаю, що він також мав проблему з виведенням. Обов’язково не скасовуйте підписку, спробуйте вистояти й запастися терпінням, якщо чекаєте. Казино може зайняти трохи більше часу, ніж ми думали, але я б також додав, що ми даємо їм 14 днів, щоб розібратися з усім, що потрібно розібрати. Якщо ні, ви можете подати скаргу, і ми спробуємо вам допомогти.

У будь-якому випадку, це ваше перше зняття грошей, на яке ви чекаєте? Ви скористалися якимись бонусами чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Так, це моє перше зняття коштів. Але з коментарів я бачу, що для цього xasino це рутина, яка ускладнює життя клієнтів

Автоматичний переклад.
xristos25031984
1 місяць тому

Ну, принаймні, ймовірно, це займає у них більше часу, ніж у деяких інших казино. Для мене особисто було б найважливішим, щоб я отримав гроші, але також у розумний час, і я б не хотів довго чекати.

Отже, якщо минуло 14 днів, а у вас не буде нової інформації чи грошей, ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чекаю виведення з 14-11 і все ще нічого, хтось отримав гроші за ці дні?

Автоматичний переклад.
Johnytsouk
1 місяць тому

Не хочу вас лякати, але, якщо не помиляюся, на це пішло більше тижня. Принаймні для деяких гравців.

Будь ласка, ви переглянули цю тему? Спробуйте це, якщо можете. Інший варіант — стежити за скаргами, хоча вони можуть бути більш чутливими до часу. Ну, спробуйте вирішити - цим гравцям заплатили 👈

Сподіваюся, це допоможе. Будь ласка, повідомте нам, як у вас справи зі зняттям!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Це правда.

Після 6 днів очікування мені теж не дають грошей

спочатку вони заблокували мене в Live Support, коли я увійшов, і насварили їх за цю затримку,

Я надіслав їм електронний лист із проханням вжити судових заходів, і вони просто заблокували мені доступ до облікового запису!!

Я вас дуже прошу, давайте ВСІ, хто нам винен, зберемо гроші на адвоката, щоб на це казино було подано скаргу і позов і воно ЗАКРИЛО раз і назавжди!!!!

ЯСНО, що всі ці казино (Spinsy, Legiano) належать цьому шахраю Rabbid NV, який безпомилково краде гроші світу і повинен бути ув'язнений довічно!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вони мені теж винні гроші.

Я чекав на зняття 9 днів, а на попереднє зняття чекав 30 днів.


Я сподіваюся, що Guru Casino знизить рейтинг, оскільки його рейтинг нереальний.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Брехуни один

Автоматичний переклад.
Опубліковано sazonow1992 видалено
3 тиж. тому

Це правда.

Після 6 днів очікування мені теж не дають грошей

спочатку вони заблокували мене в Live Support, коли я увійшов, і насварили їх за цю затримку,

Я надіслав їм електронний лист із проханням вжити судових заходів, і вони просто заблокували мені доступ до облікового запису!!

Я вас дуже прошу, давайте ВСІ, хто нам винен, зберемо гроші на адвоката, щоб на це казино було подано скаргу і позов і воно ЗАКРИЛО раз і назавжди!!!!

ЯСНО, що всі ці казино (Spinsy, Legiano) належать цьому шахраю Rabbid NV, який безпомилково краде гроші світу і повинен бути ув'язнений довічно!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Насправді важко бачити стільки гравців із затримкою виплат. Якщо в казино виникнуть певні труднощі, я очікую, що вони повинні спочатку їх вирішити, а потім виплати повинні почати відбуватися знову. Але, чесно кажучи, це викликає занепокоєння.

Якщо казино не виплачує протягом 14 повних днів, надішліть власну скаргу. Це може бути корисним не тільки для вас. Наразі дякую, що поділилися своїм досвідом.

Я хотів би допомогти вам ефективніше.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому
Опубліковано sazonow1992 видалено
3 тиж. тому

Будь ласка, стежте за цією темою, щоб побачити перші ознаки покращення, яке, я сподіваюся, скоро настане! Багато гравців до вас, здається, описували ту саму ситуацію. 🙁

Якби хоча б якийсь представник казино приєднався до форуму, щоб вирішити всі проблеми! Я запитаю своїх колег, чи можемо ми якось звернути увагу на казино на цю тему!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я з 21.11

file

І з чату мені завжди відповідають одне й те саме.

Думаю, я втрачу свої гроші.

Сподіваюся, ви можете чітко бачити від Гуру, що відбувається.

Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

я чекаю

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого