1 місяць тому
Який метод виведення найкорисніший?
Маю банківським переказом
Which withdrawal method is most useful?
I have by bank transfer
Que método de retiro es más útil?
Yo tengo por trasferencia bancaria
0
Який метод виведення найкорисніший?
Маю банківським переказом
Which withdrawal method is most useful?
I have by bank transfer
Que método de retiro es más útil?
Yo tengo por trasferencia bancaria
Мій запит від 10/30, і я не отримав жодної оплати.
Я пройшов процес перевірки та подав скаргу тут.
ЛЕГІАНО каже мені зберігати спокій, тому що у них багато запитів.
Але я чекав більше 17 днів і 2000 євро на моєму рахунку.
Я сказав їм, що збираюся повідомити про них, але вони наді мною сміялися, бо знали, що я нічого не можу з цим вдіяти...
Висновок, вони збираються вкрасти 2190 євро, які я виграв...
My request is from 10/30 and I have not received any payment.
I have passed the verification process and have filed a complaint here.
LEGIANO tells me to stay calm because they have many requests.
But I've been waiting for more than 17 days and €2000 in my account.
I told them that I was going to report them, but they laughed at me because they knew I couldn't do anything about it...
Conclusion, they are going to steal €2190 that I have won...
Mi solicitud es del día 30/10 y no he cobrado.
He superado el proceso de verificación y he puesto una queja aquí.
Desde LEGIANO me dicen que tranquilo que tienen muchas solicitudes.
Pero llevo más de 17 días esperando y 2000€ en mi cuenta.
Les he dicho que les voy a denunciar pero se ríen de mi porque saben que no les puedo hacer nada...
Conclusión, me van a robar 2190€ que he ganado...
Шановний гравець,
Нічого не втрачено, але ваша скарга терміново потребує вашої уваги. Надсилання запиту про допомогу – це лише початок, але без вашої співпраці скарга не принесе вам користі.
Будь ласка, натисніть 👉 це зелене посилання 👈 та повідомте Ніку про останні події.
Дайте йому шанс допомогти вам вирішити проблему.
Dear player,
Nothing has been lost, but your complaint urgently needs your attention now. Submitting the request for help is just the beginning, but without your cooperation, the complaint won't be of any use to you.
Kindly hit 👉 this green link 👈 and inform Nick about the latest events, please.
Give him a chance to help you resolve the matter.
Я зняв кошти безпосередньо на свою візу, не впевнений, що це те саме, що банківський переказ
все ще чекаю додаткових 300 євро, які я зробив запит на зняття через 2 дні.
I made withdrawal directly to my visa not sure if it’s the same as bank transfer
still waiting for additional 300€ that I made withdrawal request 2 days later.
привіт
Якщо я пам’ятаю правильно, і будь ласка, не соромтеся виправити мене, якщо я пам’ятав, що я пам’ятаю, зняття коштів не обробляється у вихідні дні. це так?
Я б дав йому ще кілька робочих днів. Я радий, що частина грошей пройшла! Сподіваюся, решта вже на шляху.
Hi!
If I recall correctly, and please feel free to correct me if I did not, withdrawals are not proccessed during the weekends. Is that so?
I would give it a few more working days. I'm glad to see some of the money has made it through! Hopefully the rest is on its way.
Привіт.
Спробуйте переглянути старіші сторінки цієї теми, якщо ви не проти.
Постів було забагато, тому, чесно кажучи, я не знаю відповіді....
Hello.
Try to browse older pages in this thread, if you don't mind.
There have been far too many posts, so, to be honest, I do not know the answer....
Крістосе, вони наділи їх на мене. Зробіть запит на зняття банківським переказом до грецького банку. Вони також іноді можуть запізнюватися. Не скасовуйте зняття. Залиште, поки вони не побачать
Christos, they put them on me. Make a withdrawal request by bank transfer to a Greek bank. They may also be late sometimes. Do not cancel withdrawal. Leave it until they see it
Χρηστο εμενα μου τα εβαλαν. Κανε αιτημα αναληψης με bank transfer προς ελληνικη τραπεζα. Επισης ενδεχεται να αργουν μερικες φορες. Μη κανεις ακυρωση αναληψης. Αφησε το μεχρι να το δουν
Привіт, я бачу, що інший гравець вже порадив вам, і я знаю, що він також мав проблему з виведенням. Обов’язково не скасовуйте підписку, спробуйте вистояти й запастися терпінням, якщо чекаєте. Казино може зайняти трохи більше часу, ніж ми думали, але я б також додав, що ми даємо їм 14 днів, щоб розібратися з усім, що потрібно розібрати. Якщо ні, ви можете подати скаргу, і ми спробуємо вам допомогти.
У будь-якому випадку, це ваше перше зняття грошей, на яке ви чекаєте? Ви скористалися якимись бонусами чи ні?
Hi, I see that another player has already advised you and I know that he also had a problem with the withdrawal. Definitely don't cancel and try to hang in there and be patient if you're waiting. It may take the casino a little longer than we thought, but I would also add that we are giving them 14 days to sort out everything that needs to be sorted out. If they don't, then you can file a complaint and we will try to help you.
Anyway, is this your first withdrawal you're waiting for? Did you take advantage of any bonuses or not?
Так, це моє перше зняття коштів. Але з коментарів я бачу, що для цього xasino це рутина, яка ускладнює життя клієнтів
Yea it is my first withdrawal.But from the comments i see that for this xasino is routine to make the life of the clients difficult
Ну, принаймні, ймовірно, це займає у них більше часу, ніж у деяких інших казино. Для мене особисто було б найважливішим, щоб я отримав гроші, але також у розумний час, і я б не хотів довго чекати.
Отже, якщо минуло 14 днів, а у вас не буде нової інформації чи грошей, ми спробуємо вам допомогти.
Well, at least it probably takes them longer than some other casinos. For me personally it would be the most important if I got the money but also in a reasonable time and I would not want to wait very long.
So if the 14 days pass and you have no new info or money, we will try to assist you.
Чекаю виведення з 14-11 і все ще нічого, хтось отримав гроші за ці дні?
I'm waiting for withdrawals from 14-11 and still nothing, has anyone received money these days?
περιμενω αναληψεις απο 14-11 και ακομα τιποτα,υπαρχει κανενας που πηρες χρηματα αυτες τις μερες;
Не хочу вас лякати, але, якщо не помиляюся, на це пішло більше тижня. Принаймні для деяких гравців.
Будь ласка, ви переглянули цю тему? Спробуйте це, якщо можете. Інший варіант — стежити за скаргами, хоча вони можуть бути більш чутливими до часу. Ну, спробуйте вирішити - цим гравцям заплатили 👈
Сподіваюся, це допоможе. Будь ласка, повідомте нам, як у вас справи зі зняттям!
I don't want to scare you out, but if I'm not mistaken, it took more than a week. At least for some players.
Did you browse this thread, please? Try that, if you can. The other option is to follow the complaints, though they may be more time-sensitive. Well, try the resolved ones - those players were paid 👈
Hope it helps. Please let us know how you fare with the withdrawal!
Це правда.
Після 6 днів очікування мені теж не дають грошей
спочатку вони заблокували мене в Live Support, коли я увійшов, і насварили їх за цю затримку,
Я надіслав їм електронний лист із проханням вжити судових заходів, і вони просто заблокували мені доступ до облікового запису!!
Я вас дуже прошу, давайте ВСІ, хто нам винен, зберемо гроші на адвоката, щоб на це казино було подано скаргу і позов і воно ЗАКРИЛО раз і назавжди!!!!
ЯСНО, що всі ці казино (Spinsy, Legiano) належать цьому шахраю Rabbid NV, який безпомилково краде гроші світу і повинен бути ув'язнений довічно!
It's true.
After 6 days of waiting they don't give me my money either
first they locked me out of Live Support when I entered and scolded them for this delay,
I sent them an email that I would take legal action and they simply locked me out of my account!!
I'm begging you, let's ALL those who owe us money get together to collect money for a lawyer so that a complaint and a lawsuit can be filed against this casino and it SHUTS down once and for all!!!!
It is CLEAR that all these casinos (Spinsy, Legiano) are owned by this Rabbid NV scammer who steals the world's money without fail and should be imprisoned for life!
Ειναι αληθεια.
Μετα απο 6 ημερες αναμονης δεν μου δινουν Ουτε εμενα τα χρηματα μου,
πρωτα με κλειδωσαν απο το Live Support που εμπαινα και τους εκραζα για την καθυστερηση αυτη,
τους εστελνα mail οτι θα κινηθω νομικα και απλα με κλειδωσαν απο το λογαριασμο μου !!
Σας παρακαλω πολυ ας μαζευτουμε ΟΛΟΙ οσοι μας χρωστανε λεφτα να μαζεψουμε χρηματα για ενα δικηγορο ετσι ωστε να γινει καταγγελια και μηνυση σε αυτο το καζινο και να ΚΛΕΙΣΕΙ μια για παντα !!!!
Ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ οτι ολα αυτα τα καζινο (Spinsy, Legiano) ειναι ιδιοκτησια αυτουνου του απατεωνα του Rabbid NV ο οποιος και κλεβει τα λεφτα του κοσμου αβερτα και πρεπει να μπει φυλακη ισοβια !
Вони мені теж винні гроші.
Я чекав на зняття 9 днів, а на попереднє зняття чекав 30 днів.
Я сподіваюся, що Guru Casino знизить рейтинг, оскільки його рейтинг нереальний.
They owe me money too.
I have been waiting for a withdrawal for 9 days, and for the previous withdrawal I was waiting 30 days.
I hope Guru Casino lowers the rating because its rating is not real.
A mí también me deben dinero.
Llevo 9 días esperando un retiro, y el anterior retiro estuve 30 días esperando.
Espero que Gurú casino le baje la nota porque no es real su calificación.
Це правда.
Після 6 днів очікування мені теж не дають грошей
спочатку вони заблокували мене в Live Support, коли я увійшов, і насварили їх за цю затримку,
Я надіслав їм електронний лист із проханням вжити судових заходів, і вони просто заблокували мені доступ до облікового запису!!
Я вас дуже прошу, давайте ВСІ, хто нам винен, зберемо гроші на адвоката, щоб на це казино було подано скаргу і позов і воно ЗАКРИЛО раз і назавжди!!!!
ЯСНО, що всі ці казино (Spinsy, Legiano) належать цьому шахраю Rabbid NV, який безпомилково краде гроші світу і повинен бути ув'язнений довічно!
It's true.
After 6 days of waiting they don't give me my money either
first they locked me out of Live Support when I entered and scolded them for this delay,
I sent them an email that I would take legal action and they simply locked me out of my account!!
I'm begging you, let's ALL those who owe us money get together to collect money for a lawyer so that a complaint and a lawsuit can be filed against this casino and it SHUTS down once and for all!!!!
It is CLEAR that all these casinos (Spinsy, Legiano) are owned by this Rabbid NV scammer who steals the world's money without fail and should be imprisoned for life!
Ειναι αληθεια.
Μετα απο 6 ημερες αναμονης δεν μου δινουν Ουτε εμενα τα χρηματα μου,
πρωτα με κλειδωσαν απο το Live Support που εμπαινα και τους εκραζα για την καθυστερηση αυτη,
τους εστελνα mail οτι θα κινηθω νομικα και απλα με κλειδωσαν απο το λογαριασμο μου !!
Σας παρακαλω πολυ ας μαζευτουμε ΟΛΟΙ οσοι μας χρωστανε λεφτα να μαζεψουμε χρηματα για ενα δικηγορο ετσι ωστε να γινει καταγγελια και μηνυση σε αυτο το καζινο και να ΚΛΕΙΣΕΙ μια για παντα !!!!
Ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ οτι ολα αυτα τα καζινο (Spinsy, Legiano) ειναι ιδιοκτησια αυτουνου του απατεωνα του Rabbid NV ο οποιος και κλεβει τα λεφτα του κοσμου αβερτα και πρεπει να μπει φυλακη ισοβια !
Насправді важко бачити стільки гравців із затримкою виплат. Якщо в казино виникнуть певні труднощі, я очікую, що вони повинні спочатку їх вирішити, а потім виплати повинні почати відбуватися знову. Але, чесно кажучи, це викликає занепокоєння.
Якщо казино не виплачує протягом 14 повних днів, надішліть власну скаргу. Це може бути корисним не тільки для вас. Наразі дякую, що поділилися своїм досвідом.
Я хотів би допомогти вам ефективніше.
It is really hard to see so many players with delayed payments. If the casino has some difficulties, I would expect they must resolve them first, and then the payouts should start occurring again. But honestly, this is worrisome.
If the casino fails to pay out within 14 full days, please submit your own complaint. It might be helpful, not just for you. For now, thank you for sharing your experiences.
I wish I could help you more effectively.
Будь ласка, стежте за цією темою, щоб побачити перші ознаки покращення, яке, я сподіваюся, скоро настане! Багато гравців до вас, здається, описували ту саму ситуацію. 🙁
Якби хоча б якийсь представник казино приєднався до форуму, щоб вирішити всі проблеми! Я запитаю своїх колег, чи можемо ми якось звернути увагу на казино на цю тему!
Please follow this thread so you can see the first signs of improvement, which I hope is about to come! Many players before you seemed to describe the same situation. 🙁
If only some casino rep joined the forum to address all the concerns! I'll ask my colleagues whether we can point the casinos eye on this thread somehow!
Я з 21.11
І з чату мені завжди відповідають одне й те саме.
Думаю, я втрачу свої гроші.
Сподіваюся, ви можете чітко бачити від Гуру, що відбувається.
I have been since 11/21
And they always answer me the same thing from the chat.
I think I'm going to lose my money.
I hope you can see clearly from Guru what is happening.
Yo llevo desde el día 21/11
Y siempre me contestan lo mismo desde el chat.
Creo que voy a perder mi dinero.
Espero que vean bien desde Gurú lo que está pasando
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.